pooh, dat moet al een grote last minder zijn!! Wat een fijn nieuws! Iedereen een heerlijke dag gewenst vandaag!
Iedereen een leuke daggehad gister? Wij wel iig! Max heeft van 2.00-4.40 liggenspoken. Tijdje bij ons in bed genomen maar ook dat werkte niet dus maar weer terug gelegd en zo gelaten....ben er moe van...vandaag lekker vrij.
Yo, wij hebben ook echt genoten!! Stan voelde zich al veel beter op zijn gemak met de spelletjes en Laura heeft echt alles mee gedaan. Zo leuk om te zien. Daarna wat klussen rond het huis afgemaakt.
Hier gister de hele dag op zolder doorgebracht en de slaapkamers van de kinderen staan witten. Nu nog 2,5 dag werken volg week YES!
Kipje, lekker aan de klus in huis, schiet het al een beetje op? Al bijna verlof, lekker meid, geniet ervan! Hoe voel je je verder? Vanavond ga ik voor de tweede keer naar zwangerschaps zwemmen, even een uurtje voor mama alleen.... hihi Vorige week heb ik heerlijk geslapen na het zwemmen dus daar ga ik vanavond ook voor. Morgenochtend al om half 9 in het ziekehuis zijn dus om half 8 al van huis... Ryan slaapt vanavond dus bij me ouders, kan hij blijven liggen. Is niet zo'n vroege vogel hihi Dus vanavond en vannacht echt even stil in huis. Morgen ook weer de groeiecho, ben benieuwd....
@ Pooh ik lees gewoon de opluchting in je bericht, je klinkt anders!! Ben benieuwnd naar de echo van morgen meis!! Hoe was het zwemmen? Schiet het bij jullie op in huis? Bij ons schiet het op ja!!! zaterdag wordt het afgewerkt en vrijdag komen ze vloerbedekking leggen dan kunnen we inrichten yes!
pooh wat een goed nieuws. kipje schiet al lekker op bij jullie geniet van de laatste loodjes. hier gaat het goed. ga maandag weer werken heb van de week 3 dagen van 3 uur gewerkt nu mag ik weer volledig gaan werken van de verloskundige even kijken hoe het gaat heb alleen maandag en dinsdag nacht dus dat komt wel goed. nu lekker genieten van het mooie weer en vanavond met 25 collega's naar de snijzaal van het Erasmus lijkt me heel interessant om te zien Enzo.
Kipje, idd voel me ook heel anders nu. Echt een hoop druk van me af. met de zolder gaat het goed, moet nog 1 muur in de structuurverf en dan kan het laminaat erin. En dan inrichten!!!! Heb er zin in. Dan als onze 'oude' slaapkamer leeg is kunnen we daar een super kamer voor Ryan van maken. Gister CTG, moest na 15 min op me linkerzij gaan liggen, de kleine lag te veel te slapen waardoor zijn hartslag te eenzeidig bleef.... Na dat ik op me linkerzij was gaan liggen werd de kleine idd wat bewegelijker, moest toen nog een half uur blijven liggen van de arts.... Hierna de groeiecho. Flow was hetzelfde. De kleine man groeit in zijn eigen curve toch wat door alleen zijn bovenbeen buigt af in de curve. Vruchtwater was minder als vorige keer zei de arts maar nog wel voldoende. Nu had ik al een afspraak staan voor as dinsdag en weer voor vrijdag maar nu wil de arts vrijdag toch ook weer een extra echo maken... begrijp niet helemaal waarom en of ik daar wat achter moet zoeken maar laat het maar zo. En bedenk maar dat ik er dan toch al ben en alles wat ze extra controleren is goed denk ik.... Gisteren was me vader jarig, heerlijk met ryan daar de hele dag op visite geweest, lekker in de tuin in de zon gezeten en lekker gegeten. Top dag gehad. En nu schijnt de zon hier ook weer dus zo lekker naar buiten!! Penr, fijn dat je weer wat uit mag breiden met je werk maar doe je rustig aan en luister naar je lijf! Succes nog met de nachtjes. Naar de snijzaal in het EMC, dat is gaaf! Benieuwd wat je er van vond. @all, fijne dag! x
pooh, fijn dat de kleine toch groeit! En die extra controle echo....zoals je al zegt. Je bent er dan toch. Hopelijk blijft het nog een paar weekjes zo goed door gaan.
meiden, al 6 dagen niets gepost!! Ik hoop dat iedereen gewoon lekker aan het genieten is van de meivakantie! Wij zijn gisteren een dagje naar Aviodrome geweest. Was leuk! Daarna heerlijk gegeten en uitgebuikt op de bank.
Lees net o fb dat pooh in t ziekenhuis ligt. Ik gewerkt deze week. Vanmorgen joep naar t vliegveld gebracht en wij samen naar someren.
O jee, pooh. Als je het leest. Veel sterkte en ik hoop dat ze je gewoon gehouden hebben voor de zekerheid! En niet dat er wat veranderd is in de situatie.
Lieve meiden, idd lig opgenomen in het ziekenhuis. Vanmiddag me ' normale '. Afspraak gehad. Kleine was in een week tijd erg weinig gegroeid liet de echo zien. Flow en vruchtwater weinig verandering. Hierna ctg gehad, was goed. Toen wachten op andere arts en daarna naar huis dacht ik. Ryan was bij me vader. Haan aan het werk en me moeder met mij mee. Toen we zaten te wachten kwam de arts die ook de echo had gemaakt en vroeg of ik mee ging. Onderweg naar zijn kamer zei hij, ik ga je weekend verpesten, we gaan je opnemen..... Was als een klap in me gezicht. Had het niet aan zien komen op de een of andere manier. Elke afspraak hield ik er rekening mee en vandaag niet.... In de situatie van groeiachterstand zou de baby 100-150 gram per week moeten groeien. Onze kleine man woog vorige weer net 1000 gram en vandaag geschat op 1030 gram dus dat is te weinig groei. De arts heeft na de echo overleg gehad met andere artsen maar vonden toch dat opname nu moest. Had geluk dat er nog 1 bed was anders moest ik naar eindhoven of Antwerpen. Nu is het plan, elke dag ctg en de kleine goed vevolgen..... Mag alleen over de afdeling lopen. Erg saai hier maar isvoor het goede doel. Mis vooral Ryan en gevoelsmatig laat ik hem in de steek. Haan gaat dit weekend hard aan de slag in huis met zijn familie. Ryan blijft bij mijn ouders voorlopig. Morgen nemen ze hem mee op bezoek. Pfff wat mis ik mijn kleine man! Lig op een twee persoons kamer naast een snurkende niet NL sprekende vrouw.... Hopelijk kan ik zo slapen. Vlgs haan snurk ik ook dus word een gezellig snurkend nachtje....