oh lieve pooh ik snap je teleurstelling en dat je overrompeld was na de positieve berichten Heel veel sterkte meis en hopelijk helpt het dat je nu volledig moet rusten, ook al is het helemaal niet leuk natuurlijk! Je weet dat je gevoel niet klopt he wat Ryan betreft je laat hem echt niet in de steek! Hopelijk zijn jullie straks snel weer samen als gezin met 2 mooie gezonde mannetjes in een mooi huis! Knuffel!!
Kipje, je hebt ook gelijk. Ryan was hier vanmorgen met mijn ouders, toen hij mij zag vond hij het wel een beetje vreemd. duurde even voordat hij echt naar me toe kwam. Toen ze weer weg gingen vroeg hij met een sneu gezichtje, blijf jij dan hier...? Heb hem uitgezwaaid en ben daarna huilend weer terug naar me kamer gegaan, dat breekt een mama hart wel hoor. Hij heeft het super naar zijn zin bij opa en oma en morgen neemt haan hem mee hierheen voor moederdag hihi Vannacht misschien een uurtje geslapen, kon de slaap niet vatten en de buurvrouw snurkt echt niet normaal. De zuster is op haar eigen verzoek aan het kijken om mij naar een andere kamer te verhuizen. mijn buurvrouw snurkt, krijgt erg veel bezoek, ook buiten bezoek tijd en zijn dan erg druk... pfff Wat de verpleging ook zegt, volgende keer is het weer. Dus dan maar wachten op een plekje en verhuizen... Arts kwam net nog even en ze willen me misschien nu toch al die longrijpings injecties geven. Ze ging het nog even overleggen maar ze denkt dat dan nu wel verstandig is. Omdat ze niet weten wanneer ze de kleine moeten halen, willen ze met de medicatie dat vast voor zijn. moet min 48 uur voor de bevalling wil het effect hebben. Dus dat wachten we ff af. Ook komt er nog een kinderarts voor een gesprek langs zei ze. Heerlijk om ff van me af te schrijven!! Ik hou jullie op de hoogte meiden. xxx
Fijn dat ze je proberen te verhuizen pooh. Je hebt je rust nu echt nodig. Hoop dat de kleine man nog even mag blijven zitten!
pooh heel veel sterkte en rust goed uit van rusten groeit de kleine goed. En hopelijk verhuizen ze ze je snel. En de longrijpinjecties vallen wel mee hoor ik heb dr helaas maar 1 gekregen want voor nr was geen tijd meer toen was Zoey er al.
pooh, ohhh meis ik snap je zo goed! Maar je laat Ryan idd echt niet in de steek! Hopelijk verhuizen ze je snel naar een andere kamer. Je ligt er natuurlijk wel voor de rust. Heb je tv of boeken? Probeer te puzzelen of zo om de tijd te doden anders ga je zitten piekeren. Je kleine man is in goed handen bij opa en oma. En fijn dat hij morgen voor moederdag even langs kan komen. Knuff!!!
Lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties! Gisteren de eerste spuit voor de longrijping gekregen. Morgen de tweede.... Mel, fijn dat jij ze mee vond vallen.... Ik vond de prik gister erg tegenvallen. Hihi Gisterenavond naar andere kamer gebracht, 2 pers. Meid naast me gaat ip vandaag voor keizersnee. Ik lig bij het raam dus voel me veel minder opgesloten. Vannacht iets beter geslapen..... Nog wel elk uur op de klok gezien, lig onbewust toch te piekeren denk ik. Inde ochtend komt haan met Ryan. Ik vroeg me af of iemand een boekje voor peuters/kleuters weet over dat mama in het ziekenhuis ligt? Zoiets.... Hoor het graag als iemand een tip heeft. @all, fijne moederdag! X
pooh, fijn dat je verhuisd bent. Waar zetten ze die longrijpingsspuiten? Ik ben leek wat dat betreft. Dus misschien domme vraag..... Dame naast je gaat dan ook naar de kraamafdeling of niet? Lig je dan misschien even lekker alleen? Probeer zo veel mogelijk bij te tanken. Jullie hebben het nodig. Knuffel voor jullie!
moederdag....ben lekker verwend. Ontbijtje op bed en een zelfgemaakte ketting met gedicht van Stan. En nog een strijplankhoes en een schaal voor hapjes op te leggen. Morgen weer normaal. Stan naar school en ik werken. Laura gaat voor het eerst naar de psz. Haan brengt haar weg want ze hangt te veel aan mij. Zou het afscheid alleen maar lastiger maken.
@ pooh fijn dat je bent verhuisd hoe was je moederdag? Nog nieuws? @ Dag spannend meis!! Fijn dat je Laura dan niet zelf hoeft te brengen! Hoe gaat het met Stan? Hier een mooie ketting van Wes en van Thyrz een hartjes doos met chocolaatje erin Morgen dagje zonder kids, Hopelijk krijg ik veel van mijn to do lijstje gedaan haha
kipje, Met Stan gaat het best goed. Moest alleen vanmorgen op school aan een andere tafel en verandering= spanning dus ben benieuwd hoe ik hem van school haal. Ws met een natte broek . Laura heeft niet gehuild bij het wegbrengen dus was een goeie zet om haan te laten doen. Ben erg benieuwd of ze het leuk heeft.
@ dag, hopelijk heeft Stan er weinig last van en anders moet de juf dat niet meer doen!! Fijn dat Laura het goed deed, hopelijk heeft ze een superleuke tijd!!! Hier net liggings echo gehad en hij ligt goed alleen niet voldoende ingedaald voor als mn vliezen breken maar dat hoeft ook nog ff niet Qua groei alles bovengemiddeld en ze verwachten weer een flinke baby, 8 pond schatten ze. Nou ja dat schatten ze elke keer en ik vind het prima.a, we zien wel. Pooh hoe is het met jou? Moest vaak aan je denken met al de metingen net.... zo dubbel
kipje, dat doen ze standaard na de vakanties op onze school. Ben het er ook niet helemaal mee eens maar ja dat is wel met meer op die school. Helaas is er in ons dorp maar 1. Fijn dat jouw metingen allemaal goed waren!! Pooh, nog nieuws? Laura heeft het goed gedaan. 1 x heel kort gehuild maar verder heel leuk gespeeld. Ze wilde vanmiddag weer mee dus dat is een goed teken. Gelukkig kan ze al echt goed praten dus kan ze ook aangeven wat ze wel en niet prettig vind. De juffen gaven dat ook aan dat ze het fijn vonden dat ze zich echt goed verstaanbaar kon maken.
@ dag hier zat Wes vandaag ook aan een andere tafel vertelde hj uit school dus het lijkt normaal? Maar snap dat het voor Stan moeilijk kan zijn. Hoe is het gegaan? Fijn dat Laura het zo goed heeft gedaan!!
Gelukkig maken ze het goed... En er komt nu nog een heftige tijd vol met ongeloof en emoties en drukte tegemoed. En voor je het weet zijn jullie weer met zijn allen thuis. Ik weet precies hoe je je nu voelt en wat je nu door maakt. Ik denk aan jullie en duim voor jullie dat jullie zoontje snel aansterkt en snel mee mag.
Pooh, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Hopelijk mag de kleine man snel aansterken. Heel veel sterkte maar ook genieten in deze spannende tijd. Yo, bedankt voor het posten!