Yo, jij ook veel plezier. Volgens mij komt miranda nog wel maar die zal ook druk zijn. Juffie, tja Stan blijft een beetje een moeilijk verhaal. Past niet echt bij een " stoornis" maar is ook soms moeilijk omdat hij geen raad weet met die spanning. Lijkt me ook vervelend voor hem zelf. We wachten maar weer af.... Kipje, ik trek het wel hoor. Kan nogal wat hebben en ik kan naar huis en dan ben ik er van af. Wonder boven wonder heb ik nog het meeste invloed op hem. Misschien ook wel omdat ik vrij rustig blijf en aan hem zie als hij het niet meer snapt. Ik leg hem het dan op een subtiele manier uit. Mijn moeder betuttelt hem ms net iets te veel en dan wordt hij boos. En dan nog goed nieuws!! ik wordt weer tante. Mijn broertje verwacht de derde. Tja, zijn vrouw dan he . Wel heel grappig. Mijn moeder heeft een vaag bericht op fb gezet en nu wordt ik al de hele avond gesmst of ik degene ben die zwanger is. Maar hier is het nog niet zeker. Ik ben er wel vrij zeker van dat ik graag een derde zou willen maar nu krabbelt haan weer terug. We hebben in ieder geval gezegd om voor de vakantie nog helemaal niets te proberen. Na de vakantie gaan we er nog eens hard over nadenken.
Nou ja dacht er ineens aan dat ze bij Pooh haar eerste berichtje dat de baby was geboren reageerde met de tekst van waarom lag je dan al in het ziekenhuis. Toen vroeg ik me af of ze nog wel eens komt...zal ze wel eens een berichtje sturen hoe het gaat. Spannend dag wel of geen derde.....
hey Yo, leuk!! Alhoewel ik de huisjes erg vond tegenvallen. Park was wel leuk. Veel te doen voor de kids. En jouw weekend?
Dag: ik vind vaak de huisjes cp niet super maar je bent toch niet veel in het huisje dus dan maakt het ook niet zo veel uit.
Ja huisjes zijn daar nog wel oud he... Park is erg leuk voor de kids daar ja! Wij hebben een lekker relax weekend gehad aan zee. Lekker naar het strand, naar het beautycenter, beetje in de plaza zitten. Ook wel even lekker zo zonder kids meiden onder elkaar!
Ik ga ieder jaar naar Port zelande en daar vind ik de huisjes wel goed. En bij Kempervennen vind ik ze ook goed. Rest van de parken waar ik ben geweest zijn oud en vies. We gaan in september naar Erperheide in Belgie en die is onlangs gerenoveerd dus ben ook erg benieuwd naar de huisjes daar.....
Juffie, klopt wel wat je zegt maar als ik zie wat je dan betaald voor zo'n weekendje dan mag je ook wat van de huisjes verwachten vind ik. In ieder geval dat ze schoon zijn. Nu was het echt goor en het dak lekte. Hebben het gemeld bij de receptie en dan komen ze nog een keer stofzuigen en kreeg een bon voor koffie en gebak. We hebben van ellende maar bij het zwembad gedouched omdat het in het huisje echt heel vies was. Yo, ben dan erg benieuwd naar Erperheide. Haan wil niet meer naar CP. Wij zijn vorig jaar in portzelande geweest en huisje was idd beter dan nu. Maar toen meer geld betaald voor een kindercottage en was er ook veel kapot. Traphek hebben we met das dicht moeten maken. Verwarming werkte niet etc etc. Hij is er nu klaar mee. Als je een ander park met nette huisjes en een zwembad kunt vinden hoeft het ook niet perse CP te zijn. Voor een klein beetje meer geld zit je een weekend in eurodisney. Dat doe ik dan liever....dus moet haan gelijk geven.
Ow ja zeker! Zeker als het elke keer al tegen is gevallen. Dat heb ik gelukkig nog niet gehad..... Port Zelande is in januari wel de hele maand gesloten geweest voor renovatie dus misschien zijn jullie punten nu wel goed aangepakt! Mag het wel hopen voor het geld dat je betaald voor het verblijf alleen al....
Dag: jakkie dat is wel erg vervelend. Dat hebben wij nog nooit gehad wel dat de huisjes gewoon wat verouderd zijn. We waren de laatste keer in zandvoort en dat was wel prima.
Juffie, zandvoort ben ik nog nooit geweest. Ach nog maar een paar weken en dan is het al vakantie. Tot die tijd kan ik nog wel op dit uitje teren. Verder alles goed hier? Kipje, helemaal klaar voor de komst van de beeb?
Ja helemaal klaar Moet nog van alles gebeuren hoor qua kleine dingen maar voor de baby staat alles klaar en ik ben rustig als het nu komt! Nou ja, rustig... Vind het heel spannend... Wil nu graag naar het ziekenhuis om te bevallen maar het is afwachten hoe snel het gaat en er is dus een kans dat ik toch thuis moet blijven en dat vind ik spannend. Verder het praktische met de kids maar dat komt vast goed.... Morgen weer een dagje alleen thuis; heerlijk!!! Mijn voeten en benen zijn echt MEGA! fijn dat vocht vast houden
kipje, bevallen blijft spannend of het nu nr. 1, 3 of 10 is..... Maar het gaat vast helemaal goed komen. Vervelend dat je zo veel vocht vast houd. Nog even..... Ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren met 3 kids. Hoe was je controle afgelopen vrijdag?
Ja ik ben ook benieuwd, 3 kids pfff.... Controle was goed, bloeddruk goed dus nu mag ik as vrijdag weer. En je hebt gelijk, blijft altijd spannend, je weet niet wanneer, hoe het gaat etc. Zo vandaag heb ik alleen de weekboodschappen gedaan en verder niet veel! Hang al de hele middag op de bank voor de buis, even een rustig dagje in mn eentje!!
heerlijk toch een dagje bankhangen!! Ik heb nu ook het huis voor me alleen. Beide kids zijn naar school. Maar ik meen dat ik dan een heleboel moet gaan doen. Maar ja, ik ben ook niet hoogzwanger. En ik zou willen dat ik de rust kon vinden maar er is hier altijd zo veel te doen. pfffff Pooh, hoe gaat het nu? @ de rest....gaat het goed met iedereen?
@ dag, meis met kids is er altijd een hoop te doen maar jij moet ook relaxen he! Gister had ik wel spijt na mijn middag bankhangen, had zoooooooveel kunnen doen maar goed. Anders had ik vandaag spijt gehad dat ik niet lekker wat rust had gepakt. @ Miranda hoe is het, waar ben je?
Mel, thanx voor je lieve berichtje en je tips. Ook bij Finley hebben ze vanaf het sophia ziekenhuis een boekje bijgehouden en ook nu in het nieuwe ziekenhuis schrijven de zusters er in. Zelf heb ik vanaf de eerste poli afspraak in het erasmus een soort dagboekje bijgehouden. Heb nu voor finley ook een babyboek gekocht speciaal voor prematuren, staan ook vragen in speciaal over deze situatie. Kipje, fijn dat het bij de VK goed was maar hou jezelf wel in de gaten meid en neem je rust waar je kan!! Miran, gaat alles goed meid? Eergister heb ik een curretage gehad, gelukkig onder narcose. Mocht in de avond weer naar huis. De pijn in me buik werd erger, bij de echo bleek dat er vocht, stolsels, misschien placenta rest in me baarmoeder achter gebleven is. Ik vloeide ook bijna niet. Op de dag van de curretage begon in s morgens veel te vloeien. Na de curretage geen druppel meer..... vind ik toch een beetje gek dat het helemaal gestopt is. Of is dat normaal na curretage? Verder ben ik nog erg moe etc. Met Finley gaat het goed, vandaag voor het eerst een poging aan de borst gedaan, hij deed echt zijn best om te happen maar vind het nog erg moeilijk. Blijven proberen, hij krijgt nu nog alles via sonde. Hij gaat steeds meer op zijn broer lijken, zo mooi om te zien. @all, thanx voor de lieve berichtjes en het meeleven!! xxx
Pooh het is wel een knappert hoor. Vind dat hij helemaal niet als een prematuurtje oogt op die foto van fb. Vind prematuurtjes er vaak "eng" uit zien. Eng is het verkeerde woord masr je zult vast snappen wat ik bedoel. Mij was t laatst ook al opgevallen dat mir er niet meer is... Liena meis hoe is t nou met jou? Je hebt ook een heftige tijd. Dikke knuffel.
Hoi hoi meiden... ben ikke weer. Yo bedankt voor je berichtje op fb! Ik kreeg geen meldingen meer en dacht dat er niet veel meer gekletste werd omdat we het allemaal alles van elkaar op fb kunnen volgen. Pooh.,... héél hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine wondertje Finley. Mooie aparte naam trouwens. Het is een prachtmanneke hoor! Wat houdt eigenlijk het HELLP-syndroom in? Hoe kun je zoiets überhaubt krijgen? Lekker genieten van Ryan en van je man. Ook natuurlijk van Finley maar dat snap je hopelijk wel. Dikke knuffel van mij Kipje... mooie kamers had je voor de kids. Nu is het voor jouw wachten geblazen wanneer de kleine man komt. Alweer bijna 39 weken zeg! Wat gaat de tijd hard. Doe nog maar lekker rustig aan! xxx Yo... bedankt he meid! Ik had de foto's van je vriendinnenweekendje gezien en zo te zien hebben jullie je eigen wel geamuseerd daar! Wij gaan 5 t/m 9 augustus naar Meerdal. Ook erg leuk... met mijn ouders en mijn zusje met man en kids! Wat gaat Max hard zeg. Divano heeft ook al 2 plasjes op potje gedaan en 1tje omdat ik hem erop zette maar de 2e ging hij zelf... dus ikke apetrots maar de dag erop was ie het potje al weer vergeten en vind ie de pamper wel best. Ach... mocht het OOIT warm worden hier in ons landje dan laat ik hem buiten in zijn blote billetjes lopen en potje op de plaats dan word ie ook zindelijk hoor! Penr... fijn dat alles weer goed is met jouw en jullie kleine ongeborene. Doe jij ook lekker rustig aan?!! xxx Rest die ik vergeten ben... sorry heb zoveel moeten bijlezen en vond het van Pooh wel erg spannend en ook van Penr even geschrokken dat ik snel doorgelezen heb en dus niet veel heb onthouden. Mijn excusses. Liena, meis... heel hard maar ben blij dat je van die vent af bent! Die is jouw niet waard. Jij bent een sterke vrouw en kan alles aan! Ga voor je kids en voor jezelf!!!! Ik ben nu maar wat trots op je dat je de juiste beslissing hebt genomen en je zult zien dat de kids je hierdoor heen slepen! Je kunt altijd op ons rekenen meid! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ALS ik toch eens dichterbij woonde wat zou ik je dan geholpen hebben maar ik geloof dat iedereen van ons dat wel gedaan zou hebben! Dikke knuffel meid! Nou ben weer beetje bij geloof ik. Hopelijk krijg ik nu weer meldingen!
pooh, fijn dat het goed gaat. Ben ook erg benieuwd naar jullie Finley dus heb je even een vriendschapsverzoek op FB gestuurd. Idd voor liena een heftige tijd. Ik hoop dat ze ons weer weet te vinden als ze even van zich af wil schrijven. Yo , wat een knapperd is die grote man van jullie toch. Die foto's van baddertijd zijn erg leuk. Kipje, de kids houden me eigenlijk niet zo erg bezig. Die doen goed hun eigen ding. HEERLIJK! Maar in en rond het huis wil ik het zooooo graag netjes houden maar dat valt niet altijd mee. Ik snap niet hoe anderen dat doen en dan nog tijd over houden om overal op de koffie te gaan.