Hier ook een fijn weekend! Nou laat die BIB maar eens BUB worden..... Nu weer vacatures op aan het sporen...je zou denken dat het in een grotere stad als Tilburg wel moest lukken om iets part times te vinden....maar nee hoor.... Ja één vacature iedere dag van 10-14 werken....maar weet niet hoe ik dat met Max moet regelen....
Ons Max slaapt sinds gister in een juniorbedje... We hadden het een tijdje geleden al meegenomen bij Ikea omdat het flink afgeprijsd was. Gister moest Joep nog een paneelgordijn halen wat we te kort kwamen en heeft hij gelijk een matras meegenomen. Max was niet van dat matras af te krijgen dus het bedje maar in elkaar gezet en het ledikantje in een hoek gezet. Hij is er gister een keer uit geklommen en daarna gelijk gaan slapen. Hij werd wakker omdat ik vanmorgen ging kijken bij hem...vanmiddag zonder een kik weer gaan slapen....
Yo... dat is wel héél knap van Max!!! Netjes hoor Kipje... ja ik heb een superweekend gehad... als de grote vakantie strakjes nu ook zo is dan komt deze mama helemaal tot rust! Wordt het niet eens tijd dat die kleine man eruit gaat komen?!!! Nu vandaag is het niet zo warm om te moeten puffen... dus ik zeg: vandaag!!!
Nou voor alsnog alles rustig in mijn buikje hoor... Nou ja buikje, lijkt wel een mega watermeloen inclusief strepen :O Mijn huis is van beneden naar boven weer schoon. Best een eind 3 verdiepingen stofzuigen incl 2 trappen. Dacht straks nog, hopelijk is de volg X voor de kraamhulp Maar verder veel relax momentjes en nog geslapen en over een uur of anderhalfkomen hubbie en de kids weer thuis, heerlijk zo'n dag voor jezelf.
Geniet nog maar lekker van je rustmomentjes Deli. Hopenlijk snel een baby! Yojo: zag de foto's op FB. Knap hoor van Max! bah meiden ben de hele dag al misselijk. Van het weekend nogal ongezond/ vet gegeten. Vanaf vandaag weer in het normale eetritme.
Hoop het niet hoor. Maar lijkt me ook nog wat vroeg voor misselijkheid dan. Moet nog 6 pillen van deze strip. Als ik de komende dagen nog misselijk ben ga ik me pas zorgen maken
Ja juffie als je rekent dat je 4 dagen te laat bent begonnen met de strip zou je nu vlak voor je NOD zitten bij normale cyclus. Maar idd nog geen tijd om je druk te maken, voel je je beter? Mss idd vet gegeten.
Hihi die berekening zat ik net ook te maken. Aan de andere kant had ik altijd lange cyclussen. Nu weer misselijk maar misschien zit dat wel gewoon tussen mijn oren
Doe ik van het weekend wel even, aangezien ik de pil wil doorslikken moet ik wel even zekerheid hebben. Hier in het dorp ook geen kruidvat en heb geen zin om dure test te kopen (voor niets, haha)