(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de vk was alles goed dus mag volg week terug komen :D of liever niet natuurlijk....

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee liever niet!

Vandaag dagje vrij. Schoonouders zijn op vakantie (heerlijk rust!) dus geen oppas. Vanmorgen lekker met Max naar safaripark geweest. Abo is er dit seizoen al dik uit....Max heeft genoten! Daar doe je het toch voor...hij ligt nu te pitten. Zo het zwembadje maar vast klaarzetten.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Kipje... nog steeds BIB dus! Nouja, de kleine heeft echt nog geen zin om te komen dus we moeten geduld hebben. Die andere kids van jouw waren toch ook over de 40 weken heen of niet?

Yo... lekker hoor, dicht bij een dierentuin wonen. Dan heb je de abo er idd zo uit! Heeft Max voorkeur voor dieren of dat nog niet?
    Heb je genoten van je vrije dagje?

All... hier weer lekkere nachten. Maakt niet uit wat we proberen en doen... snachts beland ik voor een uurtje of 2 op de bank (of Chris). Dat het maar snel 9 juli is!!!! Ik lag gisteravond om 21.00 uur al in diepe rust op de bank en Divano viel pas om 21.30 uur om! Erg he?!

4. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nog steeds BIB maar hij heeft het daar nog goed. Alleen Thyrza was 8 dagen later, Wes 1 dag voor.

Miranda wat vervelend allemaal!! Wat ik wel vreemd vind is dat hij overdag nergens last van heeft en dan avonds of snachts een zetpil nodig heeft. Je zou denken als hij ergens last can heeft komt dat er zowel overdag al avonds uit. Maar wie ben ik... Hopelijk weet de ka jullie verder te helpen.

Yo lekker genieten

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja max vindt de apen super! Nou die zijn er genoeg....
    Vandaag naar Someren....

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... hij heeft niet altijd zetpil nodig. Er zit soms wel eens een dagje tussen maar eigenlijk bijna niet. Maar hij wil gewoon niks. Ik weet wel dat het boven heel warm is en beneden lekker koel. Misschien is het hem dat wel maar in de winter is het boven koeler dus dat is het ook niet. Ik weet t gewoon niet meer en wordt verschrikkelijk gek van hem. Ik heb er wel eens nachten bij dat ik begin te schelden. "rotjong" maar dat is puur omdat IK niet meer aan mijn nachtrust toe kom. Als ie dan net als vorige week een paar dagen om half 8 te bed ligt dan denk je... jaaahaa hij begint een ritme te krijgen. En dat gaat zo een dag of 5 goed en pats... meneertje gooit ineens weer zijn kont in de krib. We weten t echt niet meer! Hem laten huilen hebben we ook al geprobeerd... zelfs een week lang... iedere dag weer maar meneer blijft huilen en zelfs zo erg dat ie helemaal overstuur raakt tot overgeven toe. Dat is het ons niet waard. Waarom doet ie dit? Wat is er aan de hand? Overdag is het zo'n schatje! Hij heeft overdag ook pijn tenminste de afgelopen 2 dagen geeft ie aan dat zijn kuitje met exceem zeer doet. Komt ook naar je toe... pijn! pijn! zegt ie dan.
    Ik weet t niet meer, wat ik wel weet is dat ik DIT niet lang meer trek zo op deze manier. Gelukkig is het bijna grote vakantie. Gyani hoeft alleen deze week nog maar naar school dus volgende week kan ik tot half 8 blijven liggen ipv half 7.. dat is ook heel erg lekker!
    Ach we zullen zien!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Pff vermoeiend miran. Zou ik echt niet trekken denk ik.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kipje bub?

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, weet jij iets meer? Of gokje?

Zwaai!!!

10. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    all.
    Daar ben ik weer een keertje.
    hoe is het met iedereen??
    hier alles goed.
    Kleine ligt wel lekker laag in bekken of op mijn blaas. Voel de kleine ook goed bewegen en gelukkig haan ook. De kleine speelt verstoppertje als haan zijn hand op mijn buik legt.
    28ste mei voor de zeer uitgebreide echo naar erasmus mc geweest. hier was alles gelukkig goed. alleen de kleine was helaas heel eigenwijs en hield hand voor het gezicht. en aangezien de echoscopiste heel zeker was, weten we ook het geslacht.
    We zijn vanaf 1 juni tot 11 juni lekker op vakantie naar turkije geweest. 's morgens om 5 uur vlogen we heen, dus dylano om half 1 uit bed. viel pas in slaap toen we gingen landen.
    Ook nog naar bruiloft van zwager en schoonzus geweest daar., Heel anders, maar wel apart. De kleine heeft flink liggen stuiteren op de muziek.
    Ook op terugreis was ze heel actief.
    Volgende week dinsdag weer naar de vk en op 6 juli een 3d/4d echo laten maken. Gaan haan, dylano, schoonmoeder en schoonzus en zwager mee. wordt dus leuk en gezellig.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze...leuk een meisje! Gefeliciteerd!

Dag nee een gok....ze is zo stil...

12. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee geen bub drukke dag gehad, sorry meiden!! bij nieuws post ik meteen of app ik iemand :D

13. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou maar meteen vroeg melden nog BIB

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... heb je al iemand wie je wil app-en? weten wij op wie we dan moeten wachten ;)
    Het manneke laat je gewoon héél nieuwsgierig worden en dan besluit ie pas om te komen. Lekker laten zitten... hij komt toch wanneer hij zin heeft hoor.

Penr... ik lees ook een meisje!!!! Leuk... GEWELDIG... van alle 2 wat! Je kan dus lekker aan de koop... merk zelf dat er voor meisjes heel veel leukere kleertjes zijn.
    Lekker hoor, nog even op vakantie geweest. Is jouw schoonzus/broer turks dan? Of zijn ze zomaar op z'n turks getrouwd? Of in Turkije?

All... heb mijn eigen verslapen! Dat is de 1e keer dit schooljaar... trouwens eigenlijk wel van alle schooljaren de 1e keer. Divano lag gisteren om HALF 7 al te slapen! Om half 9 werd ie wakker van de drumband die hier langs kwam. Om 22.00 uur toen wij naar bed gingen hebben we hem in eigen bedje gelegd (in die tussentijd was ie op de bank verder gaan slapen). Gisteravond om 23.00 uur was ie weer aan t huilen en wou niks.... ook niet in ons bed dus maar weer naar beneden en daar sliep ie snel genoeg. Om 02.30 uur ben ik weer naar boven gekomen en heb hem weer in eigen bed gelegd. Om half 6 werd ie weer huilend wakker maar dit keer wilde hij wel in ons bed. Nu ligt ie daar nog in te slapen!!!! Dus al met al voor hem een goede nacht. Hij heeft het toch weer nodig gehad!
    Nu mama nog aan haar rust komen en dan is het helemaal goed. Chris neemt de nachten over als hij vrij is. Nu moest hij vanmorgen om half 5 eruit en dan neem ik de nachten voor mijn rekening. Maar als deze 3 dagen voorbij zijn heeft hij een week vrij omdat Chris de nachten voorlopig op t werk niet mag draaien. Dus na 2 diensten heeft hij 1 dienst "vakantie" en dan neemt hij het over van mij. Heel lief!!!! En nodig!!!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haar man is toch turks?

Goeiemorgen!

Kipje hoop dat de kleine man snel komt!

16. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miranda ik heb jou en dag op de app dus zal jullie iig appen!!

Hopelijk voor jullie snel betere tijden...

Ik lees ook ze in Penr dr bericht maar dat ging volgens mij per ongeluk of niet meis??? Fijn dat alles goed is!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    weet iemand van jullie of er een website is waar je een locatie kunt prikken? Dat het centraal ligt voor iedereen....

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaai! Zometeen op school gaan helpen met de techniekdag. Hoop dat ik het zelf snap hihi ;)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier!

20. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012