Ja iedereen zegt steeds dat je afvalt door de BV ik dacht dat word dan leuk als we stoppen want kwam alleen maar aan maar nu we gestopt zijn en het ontzwangeren dus nu echt aan de gang is merk ik gewoon verschil . Honger is een stuk minder en word echt weer ikke voor ik ging zwangeren. Heb weer leukere kleren aan en maak me weer op . Dus dat deden hormonen dus met mij. En nu dus bijna ook 12 kilo kwijt heerlijk gevoel . Ik was echt voor ik zwanger raakte 74 kilo daarna 72 en door BV 75 kilo en nu ben ik 63 kilo dus bij was BV geven funest voor de lijn maar zou het zo weer doen hoor. En de zomer moet nog komen dus zal er nog wel meer afgaan door al dat rauwkost en fruit eten en dan veel fietsen kan niet wachten Dus misschien kan ik dan weer eens een bikini aan in 2013 hahaha.
@ melalina, haha goed zeg. Ik had het bij vanisha ook. Toen ik na een jaar stopte werd ik pas mezelf en viel ik 10 kg in korte tijd af maar ik doe het ook nu weer met liefde en plezier zal ook wel wat zwaarder blijven maar ben dan ook een lopende melk automaat en jij kan vast dit jaar al in je bikini
Mup... hoe was t bij de ostheopaat meis???? Wat wist ze te zeggen over dat spugen??? Hoe deed Devin het en hoe moe is ie nu???
@ Miranda, Devin heeft het erg goed gedaan. Hij heeft het eerste half uur gewoon door geslapen. Daarna heeft hij flink liggen slapen. Nu heeft hij net gegeten hij is wel lam maar oogjes open en wat last van zijn buik maar niet meer dan normaal. Ze kon niet echt iets specefieks erover zeggen wel dat zijn buikje flink gespannen. Waarschijnlijk zijn de zenuwen wat overprikkeld Hopelijk slaapt hij vanacht goed
Moet je nog een keer terug met hem??? Bij mij ging er ook een aantal sessies overheen voordat ze doorhad dat ie verborgen reflux had. Dus wie weet komt ze er nog wel achter. Heb je trouwens de infacol al geprobeerd? Dat hielp bij Divano erg goed!!! Niet iedere baby is hetzelfde natuurlijk he! Suc6 en sterkte voor de komende nacht meis!
nee dat heb ik niet geprobeerd wel die van van. Spugde divano ook veel. Devin wel heel vlug na het voeden verschonen gaat bijv echt niet. Ze heeft wel iets gezegd over reflux. Maar de voeding komt er niet in stralen uit dus heb eigelijk niet doorgevraagd.
mup, stan had ook reflux en kwam er soms in golven en soms gewoon uitgelopen. Hij slikte ook veel en trok vieze gezichten van het zuur. Heb je het bedje al omhoog staan bij het hoofdeinde? Mocht het reflux zijn kan hij daar verlichting bij hebben. En met laura heb ik jbpm met een lepeltje voor de bv gegeven en een lepeltje er na. Deed wonderen hier. Met Laura zijn wij ook bij osteopaat geweest maar dat was voor veel huilen en voorkeurshouding. Ik merkte na 1 behandeling al heel veel verschil. Liena, jij beschrijft precies hoe ik me voel bij verjaardagen. Wil alles goed doen. Ik ga liever naar andermans feestjes . Yo, goed zeg van Max. Van slapen kan je weer mens worden. Mel, bij mij doet dat ook het voorjaar wel een beetje. Weer zin in bewegen en lichte maaltijden. En schoonmaakkriebels maar ook weer zin om mezelf leuk aan te kleden en te tutten. Ik ga lekker mijn bedje in. Welterusten allemaal
Divano boerde veel en gaf idd eten terug. Niet veel en zeker niet in stralen maar in beetjes. Veel zuur iig. De infacol hielp bij Divano zeker de 1e 3 maanden erg goed. Het 1e halfjaar ook nog wel hoor. Daarna ben ik toen begonnen met de ostheopaat volgens mij. Als t dat is groeit ie er zeker wel overheen want divano heeft nergens last meer van. Boeren kent ie als grote maar hij geeft geen flesvoeding (laatste fles) of gewoon eten terug dus dat heeft geholpen gehad.
@ Miranda, fijn dat het wel geholpen heeft bij divano en dat hij nergens geen last meer van heeft. @ dag, aan jbpm, heb ik ook wel eens gedacht. Misschien morgen maar eens met her cv overhebben. Toch maar eens overwegen. Maakt het eten dikker toch. Gaf je dat voor elke voeding of sloeg je er wel eens 1 over als je onderweg was bedoel ik dan.
Dag hier ook meestal dat ik in het voorjaar opbloei. Maar dat had ik niet toen zoey net geboren werd hoor en ook verleden jaar niet. En kan het helaas nu ook geen voorjaar noemen vind het nog steeds mega koud brrrrr. Het enige wat ik hier merk is dat ik weer aan grote schoonmaken doe hahahaha
Morgen dames.... Mel en Dag... geef mij wat van jullie voorjaarsgevoel dan. Melanine... ik zou graag wat van jouw voorjaarsschoonmaakdrift willen hebben want die ben ik hier totaal kwijt!!! Poetsen... blêgh moet dat nou?! En zeker in de vakantie als de kids de hele dag in huis hangen. Zondag gaan ze allemaal weg en kan ik hier heerlijk door t huis heen walsen maar als die kids rondlopen?.. echt niet!!! Dag... ik heb echt niet het gevoel om me op te tutten of wat dan ook. Dat heb ik alleen als ik nieuwe kleren heb gehaald en dat ik dan een feestje heb ofzo dan wil ik me wel eens helemaal op en top vrouw voelen met alles erop en eraan maar nu?.... nee hoor! Geef dus maar wat van jullie aan mij!!! All... vandaag naar t ziekenhuis met Gyani. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Foto's maken denk ik haast wel zeker. Daarna terug om chris en de kids te halen en dan weer terug naar de stad om onze brillen op te halen. Druk druk druk!!!
miran, druk druk druk idd. mup, ik sloeg wel eens over maar had mezelf daar het hardste mee. Maar als ik onderweg was met de kinderwagen kon ik best eens overslaan. Die had ik ook bij het hoofdeinde omhoog gezet door een handdoek onder het matrasje te leggen. Ik maakte wat jbpm aan met handwarm water en dan met een theelepeltje of een klein spuitje van de apotheek geven. Dikt de voeding in en meer doet het niet. Trouwens wel snel geven na je het klaargemaakt hebt want anders word het echt te dik om voor die kleintjes weg te krijgen. En hem na de voeding misschien toch nog langer rechtop houden dan je al deed. Ik zat soms 45 min na de voeding nog met hem rechtop zodat er maar wat in bleef. En verschonen voor de voeding want zodra je net na de voeding die billen ook maar iets op tilt komt het er boven weer uit.
Das ook een goeie Yo! kolfde ze dat dan eerst een beetje met de hand af? Anders lijkt me dat ook zo'n gedoe. Maar wel handig want dat is al op de goeie temperatuur. Met iets kouds lost het jbpm niet goed op. Heb het met beide kinders gebruikt. Alleen bij laura kwam het spugen mede door haar kma. Maar ook daar hielp het jbpm bij om het makkelijker in haar maag te houden. En echt hoofdeinde een eind omhoog! Mag max. in een hoek van 45 graden dus echt schuin! Zo schuin heb ik nooit gedaan omdat ze dan zo ver naar beneden zakken in bed. Wij hadden blokken onder de poten van het hoofdeinde maar iets onder het matras kan geloof ik ook.
Ja ze kolfde eerst een beetje of ze zorgde ervoor dat ze kleine beetjes in de vriezer had die ze dan van te voren opwarmde. En je kunt idd ook een handdoek onder het matras doen maar boeken onder de poten werken ook. Enne 45 graden is echt veel....
oke thanks voor de info. Op de wijk hadden ze het er ook over. Ik wacht even komende weken af hoe het gaat. Als hij gewoon aan blijft komen ga ik het niet veranderen. Ben bang dat anders de ontlasting moeizaam gaat.
Zo terug gekomen uit ziekenhuis met Gyani. Hij heeft nu voor 3 weken gips gekregen. Er werden geen foto's gemaakt want blijkt dat een spier/pees (aanhechting iig) die leid van pols naar pink is afgescheurd van t bot. Dus hij kon nu zo rond lopen zonder versteviging maar gyani zelf zei dat ie dat liever niet wou. En ook ik vind t niet slim want gyani is een echte buitenkind en dus een rauwdouwer. Dadelijk valt ie en dan zijn we nog veel verder van huis. Dus spalkje in t gips verwerkt. Toen kwamen we thuis en ja hoor... divano koorts! Die ligt nu met 38.9 op de bank. Ikke zetpilletje gezet en nu is ie lekker boven aan t spelen. Hij is heel hangerig. Weet niet of dit van dat "gebeten" duploblokje is hoor. Hij is nadat ie een toren van duplo op zijn koppie had gekregen gelijk in slaap gevallen en is heet wakker geworden. Ff afwachten!!!
hier ook een ziek mannetje. Was er vannacht al bang voor want hij was vannacht al aan het spoken en gloeiend heet. Gelukkig kon mijn smoeder oppassen. Nu heb ik hem nog maar even in bed gelegd. Kleine man had geslapen van 9.15 tot 13.15 maar nu echt moe. Hoop dat haan gelukt is om morgen vrij te regelen. Vrije dagen zat, maar planning is natuurlijk al gemaakt op zijn werk. Lastig en ik kan ook nooit zo vrij krijgen. Miran: zal vast toeval zijn. Maar beterschap met de kleine man hoor! En sterkte voor de grote man met zijn gipsen arm! all: zwaai..