kipje, zag een reactie van iemand op jouw foto op fb en moest even gniffelen. Er is er nog geen een blijven zitten.....pffff dat wil je nu ook wel graag horen of niet . Hier gaat het goed. Net rapport gehad van Stan. Valt me heel erg mee! Donderdag oudergesprek. Ben benieuwd!
Thanks Yo hoop ik ook.... @ Dag, ben benieuwd hoe je gesprek dan is! Fijn dat het goed gaat... Hier ook donderdag 10 min gesprek, Wes had vrijdag zn rapport gekregen en diecwas heel goed. De juf gaf haar complimenten dus voor een alle dagen heel druk kind zoals Wes zijn we hier super blij mee. Ja... Nog nooit een blijven zitten..... Ik dacht ook al, dus????
kipje, fijn dat wes zo'n goed rapport had. Ik hoop alleen voor jou dat jij er donderdag niet bij bent . Mat je morgen al vroeg naar de vk?
Ja morgen om 11:15 en ik hoopzelfs nog dathet niet nodig is Maar hopelijk kunnen ze me anders strippen. donderdag 10 min gesprek, heb wel gezegd na 19:00 uur kan hubbie eerst de kids naar bed doen haha maar zie mezelf daar ook nog wel zitten Bah, straks ff gaan liggen en werd na een uurtje wakker van de glazenwasser nu heb ik hoofdpijn en ben super moe... Vanavond maar weer vroeg slapen, ben zo bang dat ik veel te vermoeid de bevalling in ga... Ben de laatste tijd echt veel moe
Dag en Kipje... fijn dat jullie kids een goed rapport hebben. Dat is erg knap van ze! Kipje... ik bedoelde idd Riddle. Kon niet op haar naam komen. Dacht trouwens dat zij maar 1x miskraam had gehad Hopelijk kan de vk morgen meer voor je betekenen en komt de kleine man idd voor dat het woensdag 35 graden gaat worden!!! All... hier nog altijd het zelfde met Divano. Ons Giuliano is UITEINDELIJK ook over naar volgende leerjaar. Hoort eigenlijk in groep 7 te zitten maar zit nu volgend schooljaar eind groep 4/ begin groep 5. Maar mag wel door naar volgende klas. pffff gelukkig!!! Gyani heeft net 2 herkansingen gedaan en moet er morgen nog 2 doen. Ebony gaat dit jaar wel over naar groep 5!! Dus een supertrotse mama.
Knap van de jongens dag en kipje! Miranda: ook van jou kids natuurlijk! Kipje wat moet jij lang wachten zeg. Hopelijk niet te lang meer. Nu even snel koken. Heb vanavond oudergesprekken.
Juffie... hoop dat je droom is uitgekomen voor Kipje. De kleine laat wel erg lang op zich wachten!!! Kipje... hoe zo zat je er doorheen meid? Dat je zo lang moet wachten op de kleine??? Kan t me helemaal voorstellen. Suc6 bij de VK dadelijk. All.. lekker genieten van het zonnetje vandaag!
Ik ben het wachten beu en zie op tegen het strippen of erger een geplande bevalling.... 11:15 moet ik er zijn... Hou jullie op hoogte!
Net bij de verloskundige geweest, baarmoeder voelde behoorlijk week, 1 cm ontsluiting maar voor strippen kon ze er niet heel goed bij dus dat heb ik maar afgeslagen. Donderdag naar het ziekenhuis voor controle, vrijdag nog evt strippen bij verloskundige en anders word ik na het weekend overgedragen om ingeleid te worden. Kortom; teleurstellend 
Hoop dat het nu snel komt...toen ik de afspraak had gemaakt voor inleiding kwam obs max zelf de dag van te voren gelukkig. Hoop voor jou ook!!!
Hoop met je mee. Zo net thuis van een avondje werken op,school en vergaderen. Nog 2,5 week maar die zijn nog wel even flink druk
Genieten jullie van het weer dames?! Ik ben niet bezig hoor! Op de bank gehangen tis best benauwd nu ondanks dat het binnen nog mee valt. Juffie laatste loodjes voor de vakantie heerlijk!! Fijn dat jullie meeleven dAmes! ! Ik ga slapen morgen weer een kinderloos dagje! Hubbie werkt de rest vd week thuis gezellig.