kipje, ook niet beginnen hoor. Ben telefoon vergeten dus zie het niet als er nieuws is en wil niks missen!!
Heb wel af en toe een lichte wee al een paar dagen en zojuist echt een pijnlijke...... Durf het bijna niet te typen....
nou daar bleef het bij.... Als ik zit voel ik van alles als ik beweeg gaat het weg.... Nu zit ik en voel ik weer wat mss de kleine die gewoon duwt... pfff bij de derde zou he toch een wee moeten herkennen haha... Trouwens, vrouw schuin tegenover ons was 1 dag na mij uitgerekend en haar schoonmoeder werkt op het kdv en daarom hoorde ik vanmorgen al dat ze bezig was, nu staat de auto er weer dus mss zijn ze terug uit zkh spannend
Kipje... hoop dat het door gaat zetten!!! Mijn mobiel staat wel aan dus je kan me app-en! @BIB... laat je mama eens niet zo lang wachten en ga eens naar de uitgang toe. Je papa, mama, broer en zus zijn t wachten beu (en wij ook!), nu is het temperatuur niet zo heel heet dus je kan makkelijk gaan komen nu!!! All... we hebben gisteren een elektrische tractor gekocht voor Divano. Zal vanavond even een fotootje op fb plaatsen! Hij vind hem zo geweldig. We wilde eerst een elektrische auto kopen maar Divano is helemaal weg van tractors. Op een gegeven moment zag Chris deze tractor in de speelgoedwinkel op de website en ik ben er gelijk om gereden. Gisteravond heeft hij heel t dorp rondgereden op dat ding en hij was er niet af te slaan! Zo geweldig!!!
Nou dames, ik heb wel regelmatig kramp/harde buik. Als ik sta voelt het heel zwaar daar onder en echt druk op mijn achterwerk zullen we maar zeggen.... Dus hopelijk een begin???!!! Als ik sta dan merk ik ook dat ik sta te zuchten dus volgens mij wel echt beginnende weeën. Maar niet heel vaak om de zoveel minuten ofzo, gewoon paar x per uur. Net ff snel de bovenste etages gezogen en een lauwe douche genomen. Hopelijk, hopelijk, hopelijk
Nou ben benieuwd!!! Nu wel een paar pijnlijke gehad, laatste getimed 50 sec. Maar goed ze komen dus niet heel vaak maar ze komen wel een aantal X pee uur
Ben ook gewoon positief. Je bent nu al zo lang aan her wachten, moet toch wel eens beginnen vind ik. Blijven soppen, traplopen enz Straks BBQen.hopenlijk houden we het droog. Gelukkig hebben een grote overkapping van ons tuinhuisje kunnen we als het gaat regenen droog zitten.
Hoop voor je dat het doorzet!!! Ik had gelijk zware weeën in mijn rug om de vijf minuten en na een uur om de minuut....das ook niet leuk...
Ik bij Matthijs wel een paar uur wat gerommel. Echt van is dit het nu of niet? Uiteindelijk na een paar uur gerommel braken de vliezen en toen begon het echt en was Matthijs er ook zo.
de weeën die ik nu heb zijn wel echt pijnlijk dat ik herken als her echte werk dat je denkt auw dat wil ik niet... tot nu toe dus 5/6 in het uur met constant pijnlijke rug. Hubbie is de kids halen en haalt dan friet. We zullen zien wat de avond brengt. De kleine beweegt ook heel erg net ook tijdens een wee dat was niet prettig. .. Tot nu toe zie ik er een beetje tegen op, dat had ik de vorige keren niet...