kipje, yeeeaahhhhhh het is begonnen . Let wel ff op hoor. Bij Laura twijfelde ik ook of ik wel begonnen was want heb helemaal geen regelmatige weeen gehad. Maar bij aankomst in het zkh wel 6 cm ontsluiting zonder ik er echt wat van mee kreeg. Je kunt het! Zet m op!!
het begint er op te lijken ze komen sneller. De kids zijn nu thuis haantje is friet halen... zo maar mn schoonmoeder bellen die zou er bij zijn over een uur liggen de kids in bed... Sjonge....
kipje, het lijkt er echt al op! Houden ze lang aan? Idd ik zelfde vraag als Yo. Bij de kids of bevalling??
Ooow Kipje... dit ziet eruit als t echte werk!!! Ooow meid, je kan het... je hebt er al 2 uitgeperst de 3e komt er ook zo uit. Misschien nog wel makkelijker en sneller! Hoop zo dat je ligt te genieten nu van je kleintje en je gezin! Heb mijn mobiel standby staan maar zie nog geen reactie van je. Hopelijk vlot t allemaal bij jullie! All... spannend!!! er komt weer een kuikentje in ons nest!
Meiden... ik zie wel dat ze al een x aantal uur actief is op haar mobiel... althans ze heeft fb niet afgesloten dus hopelijk morgen een mooie foto van de kleine man op fb!!!
Ja dat hoop ik ook maar dat zal wel denk ik haast want dat is bij haar andere kids ook allemaal goed verlopen toch?!!! Dus dat zal nu ook wel zo zijn ga ik vanuit althans! Kipje kan dit klusje wel klaren! Kipje... go for it girl!!! Jij kan het!!!
Hoi meiden vanavond om 20:33 is thuis onze zoon geboren!!!! Leroy is de naam 3990 en 55 cm en alles ging supersnel en voorspoedig!!!
Kipje.... HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie zoontje Leroy!!! Gelukkig alles voorspoedig gegaan en niet waar je tegen op zag! Zie graag je bevallingsverhaal tegemoet en foto maar die zal ik wel op fb zien denk ik. Geniet er lekker van meid!!!! Hebben de andere kids de nieuwe baby al gezien???
Tis idd een heerlijk manneke!!! Bedankt voor de foto's Kipje! Lekker laten verwennen he!! Ben benieuwd hoe jouw zoontje en dochtertje reageren op Leroy
Hier ligt alles te slapen en mama is wakker Nou meiden; Gister vanaf 17:30 kwamen de weeën om de 4 minuten ongeveer dus toen wasamn man frietjes halen en hebben we snel wat gegeten. Ik ging steeds staan om een wee op te vangen Na het eten heb ik mn schoonmoeder gebeld dat ze kon komen en Rik was de kindjes in bad en naar bed doen. Die lagen er dus vroeg in maar sliepen meteen na zo'n warme dag. 18:50 de vk gebeld en ze zou met drie kwartier er zijn, ze ging net eten. Als het snel ging moesten we bellen. Ik heb de hele tijd gestaan in de hoop dat dit kindje goed zou zakken. Om half 8 voelde ik flink druk beneden dus ben op bed gaan liggen en toen kwam de vk ook paar min later. Ik zat echt in een weeën storm en kreeg weinig rust. Toen ging ze voelen hoe het stond en voelde ze de kleine nog heel hoog zitten maar ze dacht ook te voelen dat ik al heel ver was. Moest mn vuisten onder de billen doen om mn bekken te kantelen en toen zei ze " je zit op 9 cm" Ik kon wel huilen van geluk... Snel kraamhulp gebeld en de boel klaar gezet ik op mijn juiste zij gedraaid om m nog goed te laten dalen en wachten tot de vliezen zouden breken. Op een gegeven moment kwamen de vliezen naar buiten maar braken niet, deed zij het mocht ik 6 min persen en hij was er ♡