(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zaanse mayo is een en al vet die krijgt hij niet. Hij krijgt zowiezo nog geen mayo. Van ketchup heeft hij dat ook. Echt rode vlekken waar de saus heeft gezeten maar dat trekt na tien minuutjes weg. Dit zijn echt rode bultjes. Die na een tijdje luchter worden maar nog wel te zien zijn. Heb al vanalles geprobeerd dus morgen maar even afwachten.

Boter zou wel kunnen dat krijgt hij altijd op zijn brood....

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Matthijs heeft ook vaak wat uitslag. Geen idee waar het van komt. hij heeft er geen last van dus maak me er geen zorgen om.

3. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Ahhh wat sneu :( Beterschap! !

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... beterschap met Laura. Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie genieten van een welverdiende vakantie!!!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Vanacht hier ook weer prut. Uiteindelijk heeft ze wel lekker in eigen bed gelegen. Heb er een kussen in gelegd zodat ze wat hoger lag. Dat vond ze wel prettig en heeft daarna ook nog even geslapen. Nu zit ik zo beroerd als wat op mn werk. Kop vol met snot en flink keelpijn. Haan ook al. Nu Stan nog en dan hebben we allemaal onze portie gehad hoop ik.

Hadden jullie ook gehoord dat het in de buurt van volkel gewoon nog vorst aan de grond is geweest afgelopen nacht?? Niet normaal!! We zitten bijna in juli!! We hadden gehoopt Stan dit jaar lekker watervrij te kunnen maken thuis in het zwembad maar dat zit er zo niet echt in. We hebben maarliefst al 2 keer kunnen zwemmen :( Kids krijgen hier vrijdag al vakantie dus hoop dat het vanaf dan wel lekker weer gaat worden. Binnen gaan ze zich zo snel vervelen.

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dag beterschap meis. Ja had het gelezen van de vorst niet normaal!!

Yojo A.nxo heeft precies het zelfde rond zijn mondje, bij hem komt het denk ik van het kwijlen hij eet immers bijna niks. Ben benieuwd wat de ha zegt.

Kipje wat een heerlijk mannetje!

Miran wat vervelend voor je dat je kleine man zo slecht slaapt. Hier al ruim 4 jaar niet doorgeslapen mijn meiden waren ook nacht brakers en en A.nxo ook. Ik zeg geniet van die nachtelijk logeer partijtjes voor je het weet zijn ze groot :)

Hier vandaag de schilder geweest dus alles is bijna klaar alleen nog de vloer. Nu nog kijken wat we met al die kamers gaan doen hihi.

Verder gaat alles zijn gangetje. Hopelijk gaat het met jullie ook goed!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is een allergische reactie op iets en daar zou hij overheen moeten groeien. Voor nu vet houden met vaseline.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, gelukkig. Bij apotheek hebben ze ook vaseline met lanette. Die werkt vaak heel goed. Toch maar bijhouden wanneer hij het krijgt. Al is dat soms heel moeilijk.

rosa, fijn dat het bijna klaar is.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja wilde het ook opschrijven. Heb nu vaseline maar heb het idee dat t nu alleen maar roder wordt. Heb vsm iets gehaald. Carniflor volgens mij.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: beterschap voor Laura!

11. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al een week op mijn blauwe wolk!!!!!!!

Jeetje deze week is voorbij gevlogen!

@ yo, hoe is het nu?

@ Rosa fijn!!

@ Dag en hoe is het nu bij jou?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Fijn om te lezen dat je zo geniet kipje!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kipje... geniet nog lang van die blauwe wolk meid! Het is zo over!!!

Dag.. beterschap met Laura en de rest van jullie gezin.

Yo... zie maar eens waar die allergische reactie vandaan komt... beterschap ermee.

Rosa... lekker dat het huis ver klaar is! Ja ik heb er ook van genoten maar vind die nachten in mijn eigen bed toch veel lekkerder!!! hahahaha

Juffie... laatste dagen voor de grote vakantie???

All... fijne dag allemaal!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kipje fijn die blauwe wolk!

Max heeft bij mijn ouders geslapen dus weet niet hoe hij er nu uitziet. Mam reageert ook nog niet op mijn app dus die zullen wel boodschappen voor oma aan het doen zijn.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe is het met iedereen?
    Grootste gedeelte heeft al vakantie of niet?

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, hoe is het met de vlekjes/bultjes?

Hier gaat het nog steeds prut. Ik ben zo benauwd en hoest me onderuit. Toch maar gaan werken want thuis is het drukker nu de kids vakantie hebben. Gelukkig is Laura al iets beter.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ene dag meer als de andere. Nog niet echt een pijl op te trekken...

Fijn dat het met laura beter gaat nu jij nog! Beterschap!!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Iedereen druk??

Nog 1 week werken na vandaag en dan lekker vakantie!! Ik tel echt af. Heb er zin in!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja rustig hier!!!

Hier nog de hele zomervakantie werken en pas in september vakantie. Gaan jullie nog weg Dag?

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja Yo, wij gaan lekker 14 dagen naar spanje. Eerste keer vliegen met de kids. Spannend!!

Verder gaat het hier lekker. Allemaal nog wel aan het snotteren en hoesten maar ook dat begint minder te worden. Ik alweer aan ab kuur nr 9 van dit jaar voor blaasontsteking. Volgende week moet ik op spreekuur komen na afloop van de kuur. Gaan ze eindelijk kijken of er een oorzaak te vinden is. Doe al heel veel om het te voorkomen. Veel drinken, extra vit C nemen, cranberrysap drinken etc etc. Wordt er gek van!

Deel Deze Pagina