(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, hoe gaan de nachten?

Juffie, al bijna vakantie?

Gaan er nog meer lekker er op uit?

Kipje, zag je fb foto! Lief!! Kraamhulp alweer weg? Wat gaat de tijd toch snel. Voel je je goed?

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oja, stan heeft ineens waterwratjes. Iemand nog simpele tips? Weet dat je er eigenlijk niets aan moet doen maar ben zo bang dat de grotere stuk gaan en hij er dus steeds meer krijgt. Lees iets over bad met zeezout. Wie weet heeft iemand van jullie hier ervaring met waterwratjes?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    o dat is frustrerend zeg!! Hoop dat ze iets kunnen vinden!

Lekker naar Spanje en spannend hoor vliegen met de kids! Wij gaan in september weekje centerparcs in Belgie. Hadden een aanbieding met 50 % korting dus toen was het leuk.

Max is gister met mijn schoonouders naar de Efteling geweest. Voorlopig laatste keer....hij had er woensdag geslapen omdat ik gister om 7.30 moest beginnen want max slaapt altijd tot 9.00 of langer. Dus dan konden ze lekker uitslapen en dan 's middags naar de Efteling was afgesproken. Nou om 7.00 uur hebben ze hem uit zijn bed geplukt want hij was 'wakker' ....ja het is ook zo licht daar op de kamer...is hij niet gewend met die rolluiken thuis.... (bij mijn ouders hangen er lamellen waar veel licht door en onderdoor komt dus daar is het zo gauw het buiten licht is ook hartstikke licht op de kamer maar daar slaapt hij ook tot 9.00) Toen dachten ze dat het wel leuk was om om 11.00 al naar de Efteling te gaan. (ze hebben een abo dus kunnen gaan wanneer ze willen voor even wel erg makkelijk!) Maar dat ik aangegeven heb dat max niet in de buggy gaat slapen omdat hij dan te veel ziet vergeten ze even voor het gemak. (max slaapt hier de middag altijd zeker 3 uur....) Dus hun naar de Efteling. Krijg ik om een uur of twee een sms dat hij nog niet geslapen heeft en al vanaf 7.00 uur wakker is. Ik bij mezelf...drie keer zuchten.....dan gaat het over.... Om 18.30 konden we hem op komen halen had hij in de auto naar huis even geslapen. (ja even want ze wonen er 15 minuten vanaf...) In eerste instantie leek Max wel op Max maar toen we thuis kwamen begon de ellende..... Hij wilde niets eten (dat had hij bij hun dus niet gedaan omdat hij te moe was...) hij wilde niet drinken, begon te schreeuwen met spullen te gooien. Dus ik denk om 19.30 ga maar lekker naar bed jongen dan zie ik vannacht wel of je honger hebt. Nou hij wilde al niet naar bed terwijl dat nooit een probleem is maar toch proberen. Na tien minuten krijsen eruit. wij zaten ondertussen te eten dus drie happen meegegeten en een fles pap want dat ging er gelukkig wel in. Daarna alle duplo door de kamer heen gooien schreeuwen rennen.... Kind moest alle prikkels van de hele dag verwerken....om half negen weer terug naar bed maar nee weer ellende. Ben om negen uur maar met hem bij ons in bed gaan liggen in de hoop.... Daar moest ik hem echt in de houdgreep nemen om het wat af te koelen en om 22.15 was hij ineens vertrokken.....overgelegd in zijn eigen bed en daar tot 9.00 geslapen.... Joep en ik waren het meteen eens....dit doen ze dus never nooit meer zo! Wat een ellende zeg...schoppen slaan krijsen gooien....pffff
    Ze mogen hem gerust gezellig mee naar de Efteling nemen maar dan moeten ze wel rekening houden met Max en niet met zichzelf. Joep gaat ze hierop aanspreken want zo gaat het elke keer met hun. Ze houden geen rekening met Max want Maud en Lieke van de broer van Joep kunnen dat wel... Die slapen allebei vanaf het jaar niet meer 's middags. Nou Max nog wel en die kan dat nog niet een dag op blijven en dan zoveel prikkels. Kook er nog steeds van merk ik....haha erg hoor!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow en ook nog zijn kruin verbrand....geen zonnebrand of pet bij voor het manneke en dan op het heetste van de dag gaan met zo'n prul....pffff

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weet dat mijn zus de grote altijd uitknijpt bij mijn nichtje en er dan de wortel uithaalt zodat er niet meer komen maar hoe ze dat precies doet....geen idee....
    Kan het wel eens vragen aan haar.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zus zegt: Sudocreme erop en als ze heel groot en dik zijn eruit trekken. Nertsolie helpt ook.

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, snap het hoor. Laura slaapt ook nog overdag. Vanaf 1 jaar al niet meer slapen vind ik ook erg snel. Laura slaapt gelukkig wel makkelijk in auto of wandelwagen dus nemen we haar ook wel eens mee op sleeptouw. Maar proberen idd zo veel mogelijk rond het rustritme heen te plannen. Kindjes die echt moe zijn willen niets dat is een feit. Inderdaag gewoon rustig uitleggen aan je schoonouders dat dit niet prettig is omdat jullie naderhand met de gebakken peren zitten.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Er uit trekken? Het lijkt vocht wat er in zit en dat is dan toch besmettelijk? Maar ga sudocreme zeker proberen!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zus zegt dat het een virus schijnt te zijn die wratjes....dus misschien heeft de dokter zalf?

Ja ik heb het al zo vaak uitgelegd aan ze maar als ik het zeg gaat het volgens mij ene oor in andere oor uit.... Schoonpapa maakte zelfs een keer een opmerking tegen Max over iets wat ik gezegd had. Weet niet meer precies wat maar ging over snoepjes. Ik vind het niet nodig dat hij dat eet want dat komt over een paar jaar vanzelf wel. Dan voel ik me zo op mijn ziel getrapt...ben dan in staat om te zeggen: oke jullie doen het niet zoals ik het graag wil dan breng ik em wel naar iemand anders als ik oppas nodig heb. Iemand die wel op een lijn zit met onze manier van opvoeden... Maar Joep vindt dat te ver gaan... snap ik ook wel zijn zijn ouders tenslotte maar toch.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja klopt er zit vocht in maar ook een wortel en als die eruit is gaan ze snel weg.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oke, nou kan kijken of hij dat pikt. Hij begint al te miepen als ik er naar kijk. Is idd een virus. Zo ver wist ik het. Dokter schrijft niets voor omdat het lichaam er zelf afweerstoffen voor aan moet maken en ze vanzelf ook weer weg ging. Kon wel een jaar duren....maar zo lang heb ik geen geduld en hij heeft ze inmiddels ook al op zijn buik.

Tja, op een lijn zitten is heel belangrijk. Heb jouw standpunt wel met mijn moeder doorgenomen voor ik de kids daar ging brengen. Heb afgesproken...mijn regels zijn ook jouw regels en anders gaan ze naar een kdv. Maar mijn moeder is daar gelukkig heel anders in. En een schoonmoeder heb ik niet meer dus dat is anders. Ze gaan wel af en toe naar schoonvader (zijn ze nu ook) en dan krijg ik ze ook heel druk en vol met snoep terug. Maar voor die keer dat ze daar heen gaan laat ik dat maar zo....

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja met mijn moeder kan ik het heel goed bespreken. En wat dat betreft zitten we op een lijn. Mijn moeder past nu al meer op omdat ik Max niet elke week twee keer naar mijn schoonmoeder wil brengen. Maar dat is zo'n gedoe omdat hij dan standaard op woensdag daar al moet gaan slapen omdat we maar een auto hebben en het drie kwartier rijden hier vandaan is. Als het aan mijn moeder lag paste ze ook elke week op maar dat is dus niet. helaas.... met eigen moeder is dat toch makkelijker bespreekbaar als met schoonmoeder voor mijn gevoel tenminste

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat denk ik ook wel ja, dochter en moeder kunnen meer van elkaar hebben dan met schoonmoeder. Toen ze nog leefde was dat bij ons ook zo. En als je schoonouders ook echt regelmatig oppassen dan is het toch wel belangrijk dat ze jullie regels hanteren. Wie weet kan Joep ze overtuigen ;). Hoop het voor je want het kan flink gaan irriteren natuurlijk.

Mijn moeder doet het super en overlegd heel veel dingen over hoe ik wil dat ze het aanpakt. Probeer ze alleen wel steeds minder te bregen omdat mijn vader nog thuis woont en die kan niet meer tegen de drukte van kinderen en wordt dan erg knorrig. Dus wanneer mijn vader naar de zorgboerderij is past mijn moeder op.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja snap dat je ze dan wat minder brengt. Is ook moeilijk allemaal hoor.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan en Matthijs hebben het beide heel erg gehad. Nathan ook in zijn gezicht. Waterwratjesstift Zorgde er alleen maar voor dat er op de plek rond de wratjes ecceem kwam. Sudocreme hielp het beste denk ik maar het schijnt van binnenuit te komen dus of smeren echt helpt😳?

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bedankt juffie, ga sudocreme zeker proberen. Kan geen kwaad dus wie weet helpt het. En lees dat je vakantie begonnen is! Fijn, en nu lekker genieten!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Pfff... lang geleden dat ik hier ben geweest, maar goed de reden weten jullie denk ik wel via fb.
    Gelukkig gaat t nu weer erg goed met Divano op een verkoudheid na maar dat blijft ie nog minimaal 2 maanden tot maximaal 6 maanden aanhouden. We hoeven hem alleen nog maar te puffen als ie t benauwd gaat krijgen. Nu zijn ook Chris en ik verkouden maar denk meer door ziekenhuis zelf (airco) dan door Divano. Maar dat is geloof ik alles nog hier in huis dus klagen mogen we niet.

Dag... de nachten gaan FANTASTISCH. Hij slaapt nu lekker door! Hij wordt niet 1x wakker. De vrijdag dat hij t zo benauwd had (toen ik t nog niet door had) ben ik bij hem in bed gaan liggen maar zelfs in t ziekenhuis toen ze hem deden vernevelen sliep meneer gewoon door. Hij slaapt zowat de klok rond nu. Gisteren om half 10 naar bed gegaan en vanmorgen om 10 uur pas opgestaan. Nu lag ie net pas om half 11 te bed dus bn benieuwd wat de ochtend gaat doen hahaha. Maar t gaat gelukkig heel goed! Trotse mama dus!!!

Waterwratjes?... kan er niet over meepraten sorry!!!

Kipje... ik zie je online.. hoe gaat t met Leroy? Hoe vinden de andere 2 de kleine man? Hoe gaat t nu je man weer is werken? Drukker of valt t wel mee?

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda gelukkig zijn jullie weer heerlijk thuis en beterschap voor de komende tijd met Divano.

Vandaag voor DE jurk wezen kijken en ik heb HEM gevonden :) Ik ben helemaal happy :)

19. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Zo ook voor mij weer tijdje geleden dat ik iets heb geschreven.
    Hoe is het met iedereen? Al mensen op vakantie geweest.
    Hier gaat wel goed. Vandaag lekker weer voor echo geweest. Ook zij wilde niet meewerken, dus ik mocht weer flink stuk gaan lopen. Daarna wel mooie beelden en plaatjes voor op dvd en cd.
    Volgende week dinsdag 16 juli weer naar verloskundige. En deze week weer bloed prikken ( helemaal geen zin in).
    Ben lekker aan het aftellen. Nog 9 weken werken en dan met verlof.
    Deze week door haan de box alvast in elkaar gezet en babykamer begint nu weer babykamer te worden.
    En vrijdag lekker op tijd het kraampakket gekregen.
    25ste komt de nieuwe kinderwagen en dan zijn we ver klaar.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mel, fijn dat je de jurk gevonden hebt. Nu op naar een mooie dag!

penr, dat is inderdaad lekker op tijd. Kan maar vast gedaan zijn.

Hier lekker weekend achter de rug. Vandaag heerlijk relax dagje. Beetje zwemmen, zonnen en net wezen bbq'en bij mijn broer. Kids moe en voldaan op bed en haan is F1 aan het kijken. Had hij opgenomen. Dus ff mamatijd :D

Deel Deze Pagina