ik lees wel steeds mee hoor maar vaak te moe om te reageren druk op het werk en met ons trouwen bezig.
oei juffie, foei! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Hier ook alles goed, maar ik was compleet in de vakantiemodus overgegaan dus heb niet veel op de pc gezeten. Vandaag school weer begonnen. Stan zit nu officieel in groep 2. En Laura is weer een ochtend bij de psz geweest. Beide ging goed! Het is hier nu kermis dus na school snel naar de kermis .
Lekker rustig hier!!! Iedereen genoten van een heerlijke vakantie lees ik wel! Wij ook genoten, heerlijk drie weekjes relaxed leuke dingen gedaan met zn vijfjes. Nu mijn man weer aan het werk en de grote man weer naar school. Ik sta nu te wachten bij zwemles, eerste les weer dus ben benieuwd! Verder alles goed! Leroy doet het super en Thyrza is sinds een paar dagen al zindelijk dus das super leuk!
Dag en Kipje: jullie weer in het 'normale' ritme dus. Dag: veel plezier op de kermis! Kipje: wat goed van thyrza. Matthijs doet af en toe een plas op de wc of potje maar geeft nog niets zelf aan. Fijn dat Leroy het zo goed doet, genieten! Was inderdaad even spannend. Ongesteldheid was heel anders dan anders en minder. Testje gedaan en negatief. Stiekem vind ik het toch een beetje jammer verstand zegt dat het goed is 2 kindjes maar het blijft kriebelen.
@ juffie Ahhh ja volgens mij blijft het altijd wel wat kriebelen.... Maar als je gevoel je verstand tegen spreekt........ moeilijk....
juffie, ook hier blijft het kriebelen hoor. Blijf het gevoel houden niet compleet te zijn. En van de andere kant is het soms nu zo lekker makkelijk. Begin mijn eigen dingen weer te kunnen doen. We zijn hier nog hard aan het nadenken!! Maar moet eerst maar eens onderzoeken afwachten. Heb heel vaak blaasontsteking en ben nu bij de uroloog geweest. Die gaat volgende week allerlei onderzoeken doen want die denkt dat de hele boel verzakt is. Weet niet of dat gevolgen heeft m.b.t. zwanger willen worden. Dus eerst dat maar eens afwachten.... kipje, thyrza is heeeeeel snel!! Hier wordt er nog nooit iets op wc of potje gedaan. Maar ja, die dame is met alles snel dus dit hoort er dan bij. Kei knap! Fijn dat leroy het zo lekker doet. En zwemles! Ik ga Stan ook opgeven. Deze zomer deed hij het zo goed in het water dat ik maar doorbijt. Kan alleen in de buurt nog niet echt iets vinden. Morgen op school maar eens rondvragen.
Dag hebben ze geen lange wachtlijsten bij jullie? Hier moest ik Wesley al vroeg aanmelden. Maar das bij alles hier, net Thyrza aangemeld voor de BSO over 2 j aar... Zijn jullie toch nog in twijfel over een derde? Wij vinden 3 best wel compleet Thyrza is zeker snel, 2 jaar en 4 mnd maar ging ineens, buiten zonder luier on bad en ineens wilde ze op de wc dus toen heb ik doorgepakt en luier afgelaten meteen ook naar kdv. Gaat dus heel goed en ze is ook nachtsdroog
Hallo meiden... Kipje... Thyrza is idd snel. Nu moet ik zeggen dat Ebony in april 2 is geworden en datzelfde jaar augustus was ook zij dag en nacht zindelijk. Ook door de heerlijke warme zomer. Ons Divano geeft aan als ie gepoept heeft en als ie onder de douche staat zegt ie plas. Dus probeer ik hem snel op potje te zetten maar dat lukt ook niet altijd hoor. Hij is er nog niet altijd mee bezig. Ik merk wel als ie geplast of gepoept heeft dan gaat ie ook lopen alsof hij heel zijn broek onder gepoept heeft hahaha Het begin is er zullen we maar zeggen. Maar SUPER KNAP van Thyrza!!! En wat is Leroy een heerlijk manneke zeg. Ik vind hem ook veel op Wesley lijken of is dat niet zo?! Heb je je draai een beetje gevonden met werk, huishouden en 3 kids???? Dag... je bent er dus nog niet aan uit of nummer 3 gaat komen ja of nee? We gaan t wel zien aan je banner Hoe was je vakantie? Juffie... oei meis, weer gerommel met de pil hahaha klinkt als mij. Ik laat hem ook vaak dagen langer zitten dan 1 week. En ik word ook woensdags ongesteld en donderdags moet ik alweer de pil opplakken. Maar ben echt nog niet zwanger dus zal ook niet zo'n vaart lopen denk ik. En ook ik herken nog wel eens die kriebels al moet ik zeggen dat dat al stukken minder is. En bij baby meisjes heb ik dat helemaal niet maar jongetjes al iets meer gekriebel. Maar wij weten t definitief... bij ons is het eerstvolgende baby onze kleinkind! All... vanmorgen even naar de huisarts geweest omdat ik al vanaf vrijdag: oorpijn... keelpijn... verkouden... moe... warm/koud heb. Hij heeft me onderzocht en resultaat: ingetrokken trommelvliezen aan beide kanten en de griep! Lekker en dat terwijl wij midden in de verbouwing zitten!! Fijn met al dat stof in huis en dan ook nog eens moe op de bank liggen. Ik ben vandaag al 3x in slaap gevallen op de bank. Lekker maar t is niks als Chris hier aan t stucen is in huis. Ik wens iedereen een fijne avond!!!
@ Miran, beterschap meis!! Hoe voel je je vandaag? Ik heb m'n draai wel gevonden. Leroy is een heel lief en tevreden mannetje, dat scheelt natuurlijk wel enorm! Maar het valt mij 100 % mee met 3. Ook nu Wes weer naar school is en ik heen en weer moet met Thyrza en Leroy, dat gaat ook super goed. Ik ben natuurlijk nog niet aan het werk, dat zal straks wel even tegenvallen, vroeg op om 3 kids op tijd klaar te hebben daar zie ik wel tegen op.... En ik hoop dat Leroy dan doorslaapt!! Want eruit 'snachts breekt me nu ook op. Hij komt vaak tussen 04:00 en 05:00 voor een fles en slaapt dan heerlijk verder dus ik ben 20 min. bezig maar tis zo'n rottijd dat ik bijna niet meer in slaap val of net voor de wekker... Eergister kwam hij 05:20 dus ik hoopte dat hij het langzaam zou oprekken maar helaas Maar ik klaag absoluut niet hoor, hij gaat 's avonds na de fles van 19:00 uur als hij moe lijkt naar bedje en slaapt dan meestal rond 20:00 uur, krijgt de late voeding van mijn hubbie terwijl hij doorslaapt en hij slaapt verder 'snachts als ik 'm de fles geef en is uiteindelijk smorgens om 07:00/07:30 echt wakker. Dus ik mag absoluut niet klagen.
Ben ikke weer.. Thanx meiden... tja hoe voel ik me vandaag?... kan niet ziek zijn op t moment. Wij zijn bezig met de afwerking in huis. De binnenmuur is tijdens onze vakantie gezet door zwager en de schouw is eruit gesloopt door Didier. Dus nu is Chris dat af aan t stucen, nieuwe vensterbank erop over heel de lengte van de muur, nieuw plafond erin, alle andere muren waren met granol bewerkt en daar wil chris nu gladde stuc overheen hebben, daarna alles opnieuw schilderen. Dan gaan we weer sparen voor nieuwe laminaat van voor tot achter in t huis en misschien vloerverwarming eronder. Het is dus een hele verbouwing en aangezien chris nog altijd niets ziet behalve dubbelzien buiten de 3 meter zicht moet ik autorijden om spullen te halen. Ook moet ik nu naar Goes rijden en naar Vlissingen omdat Ebony a.s. woensdag "geopereerd" wordt. Er moeten 5 kiesjes getrokken worden maar dat doen ze onder algehele narcose. Dus daar ben ik ook zoet mee en dat terwijl ik mezelf dus totaal niet lekker voel. Mijn oren zijn t ergste! En zeker als t druk is in huis met die kinders dan wordt ik helemaal gek van al die geluiden!!! Dus al met al nee ik voel me nog steeds rot! Gelukkig dat het je meevalt meid! Hoop dat je als je moet werken er nog zo over denkt?! Leroy is ook een heerlijk manneke die er inderdaad erg tevreden uitziet! Prijs je gelukkig meid en die nachten... ach, dat komt ook wel weer goed! Zie bij ons met Divano! Dat is na 2,5 jaar ook goed gekomen
@ Dag, hoe is het met zwemlessen, is het nog gelukt iets te vinden? @ Juffie, hoe is het bij jou? @ Miranda, jeetje wat vervelend zeg ziek en zo druk... Kan niemand je een beetje helpen? Sterkte met alles, vooral ook met Ebony als ze onder narcose moet!!! Ja ik ben allang blij dat Leroy de klok rond slaapt, die voeding gaat er vanzelf af, probeer het los te laten! Het is zeker een vrolijk mannetje ja, echt leuk! Hij begint nu wat te brabbelen, zo schattig weer "urre" Ben echt weer verliefd! Thyrza werd vanmorgen om 6 uur wakker en toen hubbie zei dat het nog wat vroeg was en dat ze nog even moest slapen zei ze ijskoud: "ik moet plassen" en daarna heeft ze weer op bed gelegen tot 7 uur. Ze lijkt er dus zelfs wakker van te worden en is al de hele week droog 'snachts, vind het echt bizar zo snel als ze daarmee is. Wesley heeft sinds deze week geen luier meer, hiervoor ging het meestal goed maar soms ook niet. Nu gaat hij zonder luier naar bed en laat m'n man 'm 's avonds laat nog een keer plassen en dat gaat goed. Mss vannacht maar proberen zonder wakker te maken. Zo vandaag de middag alleen met 3 kids, Wes was vanmiddag natuurlijk vrij van school. We moesten naar een verjaardag en ook dat is prima gegaan allemaal. Hubbie is met eten even een uurtje thuis geweest en ging al vroeg weer weg naar de bios dus heb de 2 grootste onder de douche gezet zelf en nu liggen ze alle 3 op bed! Wesley en Thyrza doen gelukkig al super veel zelf. Thyrza wil alles zelf doen dus na het douchen zelf afdrogen, aankleden lukt haar ook aardig dus das wel lekker
kipje: de nachten die Leroy maakt zijn al super hoor. Nathan en Matthijs sliepen nog lang niet zo lang door volgens mij rond die leeftijd. Verder echt super knap van Thyrza. Echt vlot is ze. Maar meisjes zijn over het algemeen wel sneller met zindelijk worden. Maar Thyrza is wel echt super snel! Ben met Matthijs met een stickerbelongingsvel begonnen. Vandaag 2 stickers verdiend maar zonder luier kan nog niet hoor. Hij geeft het nog niet goed aan. Miranda: bah ziek zijn en dan zo druk is niet leuk. Sterkte meis! Hier alles goed hoor. Bijna weer aan het werk. Van de week maandag t/m donderdag op school alles klaargemaakt en heb er weer zin in. Vanaf nu weer fulltime dus dat zal wel even wennen zijn Aan de andere kant is het maar een ochtendje meer dan vorig jaar dus zo'n verschil is het ook weer niet.
Hoi allemaal, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed. Nog 3 weekjes werken en dan met verlof. Ben wel aan het aftellen nu. Dylano gaat sinds afgelopen maandag weer naar school. Hij is weer blij om naar school te mogen en had gelijk al weer speelafspraakje gemaakt. Gisteren met schoonmoeder grote schoonmaak gehouden. Nog niet alles kunnen doen, dus ze komt nog keer terug. Dan Kan Haan met zijn vader alle spullen wegbrengen die niet meer nodig zijn en ook nog de resten van onze oude badkamer.
Hallo! Nu kreeg ik weer geen meldingen...even bijgelezen dus. Kipje goed zeg van je kleine meid! Max geeft ook aan als hij moet poepen. Zit regelmatig uit zichzelf op t potje. Vaak zonder resultaat en zo snel als de luier weer aan is zit ie vol. Plassen voelt hij pas op het laatste moment. Maar zo lang hij het zelf aangeeft mag hij van mij lekker proberen. Miran beterschap! En succes met de verbouwing. Juffie oei oei....wel opletten he... Las al dat jullie allemaal een fijne vakantie hebben gehad. Wij over drie weken....nog ff... Max gaat als een speer praat veel en vaak al echt zinnetjes. Kan ontzettend goed acteren als hij zijn zin niet krijgt....gaat dan heel zielig op de grond liggen. Is helemaal weg van auto's op het moment. Babykamer is weg en hij heeft een echte jongens kamer nu. Hij vindt het geweldig. Gaat ook met plezier naar bed.
Even snel een dikke knuffel van mij voor alle kippetjes en kuikentjes. Hoop snel weer ff te kunnen tokken! Xxx
Wat is het stil hier. (mede dankzij mij hoor) ben er ook niet zo vaak meer. Druk druk druk. Bekende verhaal.... Kipje, ja is gelukt met zwemles. Hij begint 16 september tegelijk met een klasgenootje. Hoop dat hij het een beetje oppakt. Het zwemmen ben ik niet zo bang voor maar meer zijn inzet. Is altijd maar weer afwachten hoe hij op iets nieuws reageert. pooh, gaat het goed met je mannen? Miran, wat een zooi in je badkamer. Maar ook wel weer de humor er van in zien, haha. Zag de foto's op fb. juffie, en hoe is het werken tot nu toe gegaan? Hier best zenuwachtig voor alle onderzoeken van volgende week. Ben ergens best bang om de boodschap te horen dat zwanger worden geen optie is als ik een oplossing wil hebben. Maar ja, ik loop weer op de feiten vooruit. Er zijn al allerlei scenario's door mijn hoofd gegaan voordat ik weet wat er nou echt aan de hand is. Is eigenlijk niets voor mij, ben normaal heel nuchter.....pfffffff