Spannend dag. Hoop dat het allemaal goed is. Sterkte met de zenuwen. Hier weer lekker aan het werk en nathan ook weer naar school. Beetje rit e is ook wel weer fijn. Alleen het vroege opstaan is wel weer wennen. Verder ben ik sinds een paar weken aan het hardlopen. Start to run programma. Gaat steeds beter merk ik en vind het echt lekker om even te rennen.
Start to run heb ik ook gedaan. Dat werkt echt heel fijn. Heb er alleen geen tijd voor...dus maar overgestapt op een heel stuk wandelen met Max. Moest elke keer oppas regelen omdat Joep 's avonds ook vaak is werken en dat was me te veel moeite omdat ik niet zoveel heb in de buurt. Hier nog even en dan vakantie!
yo, dat is precies de reden waarom evy bij mij ook niet lukt. Ik doe het nu nog wel maar dan gewoon boven op de crosstrainer. Is altijd beter dan helemaal niets doen toch! Juffie, iedereen moet zo na de vakantie zijn draai weer vinden geloof ik. Bij ons ook! Stan is nog echt bekaf als hij uit school komt terwijl hij er voor de vakantie geen moeite mee had.
Dag en Yojo: 's avonds vind ik juist helemaal niet prettig. 's ochtends vroeg vind ik het prettigst of voor het avond eten. 3 x per week gaat bij mij denk ik ook niet meer lukken nu ik weer fulltime werk maar woensdag aan het eind van de middag en zaterdag of zondagochtend moet in iedergeval wel lukken. Hopenlijk ook nog een keer op een avond tussendoor maar mijn man is ook vaak weg 's avonds en anders heb ik weer vergaderingen, ouderavonden enz.
goedemorgen heerlijk weekend gehad zijn naar de camping van s-ouders geweest was erg leuk. Nog 1,5 week en dan is het eindelijk zover pfff kan niet wachten de stress zit op zijn hoogtepunt nu ben ook eerder ongesteld geworden erdoor. En ik heb het gevoel of ik elk moment kan overgeven of in huilen uit kan barsten als ik dit had geweten pfff..... Maar goed als het voorbij is zal ik denken maakte ik me zo druk om niks.
mel, snap dat het spannend is. Heb geen ervaring met trouwen maar lijkt me inderdaad heel spannend. Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van de dag! yo, wat een leuke foto's weer op fb! Hier gisteren eerste onderzoeken gehad. Donderdag de rest en de uitslag. Gelukkig meteen om 08.30 uur. Schijnt een vervelend onderzoek te zijn en moet helaas alleen gaan.... Ach ja, tijdens de onderzoeken mag er toch niemand bij zijn dus heeft eigenlijk toch geen zin om iemand mee te nemen.
Succes nog donderdag met de vervelende onderzoeken...balen dat er niemand bij mag zijn. Geeft net dat extra steuntje. Max en zijn pop zijn onafscheidelijk...moest net zelfs mee op de fiets...mocht niet in zijn rugzak...
Jups.....ach ja het is maar een fase en het is ook wel weer schattig. Als Max op het potje moet plassen moet pop het ook. Als Max gaat eten moet pop het ook.... Hij mag hem van mij alleen niet meer mee naar bed nemen want dan is hij een uur aan het winkelen in bed... Pop jij Ko? O pop slaap... Kijk Pop Bumba! etc etc....
Mel: niet te zenuwachtig zijn joh. De dag is voor je het weet voorbij. Alles zal vast goed geregeld zijn nu dus hoef je alleen maar te genieten. Dag: gelukkig zijn de eerste onderzoeken achter de rug. Balen dat ze vervelendste nog meoten komen. Maar wie weet valt het mee. Zal aan je denken donderdag. Gelukkig hoef je niet te lang te wachten. Yojo: Nathan en Matthijs hebben allebei een lievelingsknuffel. Het liefst gaan die ook overal mee naar toe. Schattig inderdaad. Allebei spelen ze voor het slapen nog wel eens in bed maar dan is het toch snel wel stil. En zonder knuffels slapen ze niet
Max wlaapt al vanaf dag 1 met "fons" knuffeldoek ezel. Sinds een jaartje een knuffelkonijn "ko" erbij. Zonder slaapt hij niet. Pop is iets van de laatste twee weken. Vind t prima alleen zijn bed ligt al vol en hij gaat er mee liggen spelen dus die niet mee. Lukt me niet via gsm een foto te plaatsen maar heb gister op fb een foto van max in bed geplaatst. Daar zie je hoe vol het ligt....
Hey dames, ben weer terug uit het zkh. Onderzoek was NIET fijn!! Maar gelukkig is er niets ergs aan de hand. Alles zag er oke uit en is niet verzakt! Ik heb wel drink en plasinstructie meegekregen en moet dan over 2 mnd terug komen voor nog een plastest. Dan moet er verbetering zijn in mijn urineproductie anders gaan ze opnieuw onderzoeken starten. Hoop dat ik er nu van af kom!!
Fijn dat het voor nu goed is Dag! Hopelijk verbeterd het met de instructies... wat moet ik me daarbij voorstellen?
Yo, houding op de wc, hoe goed leeg moet plassen. En hoeveelheden die ik moet drinken met daarbij het aantal keer dat ik dan naar de wc moet gaan. Mijn blaas moet wat groter en rustiger worden. Nu dus heel veel drinken en regelmatig naar de wc. Maar ook weer niet te vaak.... jaja een heel dagboek. Maar ja, als ik er daarmee van af kom doe ik het graag!