Juffie... had vanmiddag om 16.00 uur zetpil gezet en net om 22.00 uur nog 1. Hij was huilend totdat ie op de bank op een kussentje ging liggen en ineens was ie in slaap gevallen. Merk de laatste dagen wel dat ie zo vertrokken is. Hij vind zijn draai en zo kijk je 1 seconde niet en dan slaapt ie al. Heel gek vind ik dat. Ow, zou het bijna vergeten maar vandaag zijn wij 7 jaar samen!!! Feestje!!! Ik zal de foto's van de taartjes even showen. Fototaartje van Ebony's barbiepopje... heeft ze zelf gemaakt: Bekijk bijlage 241207
goedemorgen, wat een leuke taartjes! Matthijs was vanmorgen gelukkig weer koortsvrij. Ben benieuwd of dat de loop van de dag ook zo blijft. Hij heeft goed geslapen. Had de wekker om 00.30 gezet en toen voelde hij nog warm. Slapend een zetpil gegeven en toen lekker doorgeslapen tot 7.00. Hij is nog wel erg jengelig en kan geen stap verzetten maar de hoge koorts is gelukkig weg. fijne dag allemaal!
Divano is koortsvrij. De AB slaat aan. Hij is ook flink lekker aan t spelen ondanks dat we nu slaapfeestje hebben en dus heerlijk druk is. Vannacht wel een baggere nacht gehad. Heb tot 03.00 uur huilend/krijsend kind gehad. Toen nogmaals zetpilletje gezet en ja hoor... hij dimde in. Om 06.00 uur was ie alweer wakker en huilen dus nog even tot 08.00 uur bij ons gelegen. Toen maar opgestaan met Divano. Beterschap Juffie met de kleine man! Hopelijk nu minder koorts.
juffie, ik kan je de hand schudden. Hier vanochtend met 39.6 uit bed gehaald en net voor het naar bed gaan weer 39.5 terwijl ze om 16 uur nog zetpil heeft gehad. Dus nog maar een gegeven en ze slaapt nu rustig. Flink aan de diaree en ze wil niet eten. Drinken doet ze gelukkig nog vrij aardig anders was ik naar de ha gegaan.
Hier voor het slapen gaan met zetpil 38,6.. Vanavond voor ik zelf naar bed ga maar weer voelen en eventueel nog een zetpil. Hij is wel iets beter te spreken dan gisteren gelukkig. Ook weer wat gegeten. beetje brood, potje fruit en potje avond eten en net nog een fles.. Dag: hopenlijk is Laura ook snel weer fit. Miranda: wat fijn dat Divano weer beter is! Hopenlijk vannacht wel een goed nacht. fijne avond meiden..
Goedemiddag allemaal... Nou we hadden gisteren dus een slaapfeestje. Zag er als een berg tegenop moet ik zeggen. Om 16.00 uur kwamen de jongens. Om 17.00 uur zijn wij friet gaan eten met snack. Daarna gingen de jongens op de wii/xbox/film kijken/darten of lasergamen. Om half 9 zette ze de film battleship op. Die hebben we met zn alle zitten kijken. Divano af en toe snaaien van de chips. Om half 11 was de film afgelopen en gingen ze in t donker lasergamen buiten. WIj in de tussentijd de matrassen en luchtbedden klaargelegd. Daarna zijn chris en ik aan de keukentafel gaan zitten en hebben de jongens hun gang laten gaan. De zoon van 15 lag om 22.00 uur al te slapen en onze dochtertje die viel om half 11 om. Ons Divano vond die luchbedden en matrassen zo fantastishc dat die niet meer in slaap te krijgen was. Om half 1 vannacht viel ie om. Om kwart voor 1 ging giuliano met tegenzin naar bed en wij om kwart over 1. We hebben de kinderen gewoon hun ding laten doen zolang ze maar zachtjes deden. Tot half 3 was divano aan t spoken... huilen en huilen. Hij viel om half 3 in slaap en zo kon mama ook slapen tot 8 uur vanmorgen en toen bedacht divano dat t wel tijd was om op te staan. Beneden aangekomen bleek dat Gyani en 1 vriendje om 4 uur vannacht pas gingen slapen, een ander vriendje pas om 6 uur vanmorgen en weer een ander had niet geslapen. Om 9 uur werd kind nummer 4 wakker. Toen was t keten in huis.... stoeien met de kussens en dekbedden. Om 10 uur heb ik ze aan het ontbijt gezet en om 12 uur werden ze opgehaald. Om 1 uur vanmiddag kwam de oma de kids ophalen en nu is het dus erg rustig in huis. Alleen didier is er nog maar die gaat ook binnen nu en 1 uur naar zijn moeder voor een hele week. Dus Chris/divano en ik zijn tot zaterdag met zn drietjes. Chris moet wel morgen en dinsdagmiddag werken maar dat kom ik ook wel door. Ik moet nog bijtanken van mijn nacht!!! Maar zonder gekkigheid... het was erg gezellig en zeker te doen. Ik heb van alle 2 de feestjes dit keer ECHT genoten. Het ging heel soepeltjes en niks geen problemen. Vond t heerlijk om te doen. Juffie... ook divano heeft nu plekjes/vlekjes. Ff kijken of ik een foto kan vinden zodat ik kan laten zien hoe zijn ruggetje/buikje er nu uit. Misschien is dit bij Matthijs wel tzelfde... Ik kan de foto's nu niet gevonden krijgen. Zal vanavond even nieuwe maken van zijn ruggetje en buikje. Kunnen we kijken of ze samen ziekjes zijn. Beterschap iig met Mattijs.
Juffie... divano is dus wel koortsvrij maar heeft wel iets onder de leden. Ben nu ook heel benieuwd wat t is.
En zo zijn ruggetje: Bekijk bijlage 241535 Ziet Matthijs er ook zo uit Hij is wel lekker aan t spelen hoor, maar krijgt s'avonds voor ie naar bed gaat toch wel een zetpilletje en natuurlijk zijn AB. Ik heb t idee dat ie er ook jeuk aan heeft want hij wrijft soms (als zijn buikje bloot is) ook over zijn buikje. Op momenten als dit baal ik er wel van dat ie niet kan vertellen wat er "pijn" doet of jeukt. Maar laat dat praten nog maar even hoor hahahaha t gaat toch al zo snel!
ziet er wel hetzelfde uit hoor. Zit bij Matthijs ook nog in zijn nekje ook en wat in zijn gezicht. Vooral de plek van de ooievaarsbeet is heel rood nu.. Oh ja ook nog wat op zijn bovenbeentje.
Juffie... bij divano op zijn linkerwangetje en zijn kontje staat onder. Zijn benen en armen (nog) niet. De vorige keer zag t er ook zo uit en toen had ie 4 dagen koorts en daarna pas deze uitslag en de ha zei dat dat typisch de 6e kinderziekte was maar nu heeft ie "maar" 2 dagen koorts gehad en nu weer deze uitslag... zal toch niet weer 6e kinderziekte zijn?!!! We wachten met bellen tot dinsdag dan is de ha er weer. De koorts is verdwenen maar wel slechte nachten met hem. Ik denk dat divano en Matthijs tzelfde hebben, alleen weten wij nog niet wat t is hahaha.
ja dat zou kunnen maar ik zie t verschil niet tussen de 5e en 6e ziekte. Mijn schoonmoeder verklaarde de dokter de vorige keer al als gek. Ze zei: heb je dan ook de 10e of de 11e ziekte? Zo ken ik er ook nog wel een paar zei ze. Ik wéét dat de 5e en 6e ziekte bestaan maar ik ken t verschil of kenmerken niet. Ik zal dinsdag eens polshoogte gaan nemen bij de ha. Ik ga nu lekker douchen met onze kleine man... er is verders NIEMAND in huis... het is stil en oooooow zooooo lekker!!!!
volgens mij is dit de zesde ziekte. Maar Matthijs heeft ook nog steeds koorts dus zeker weet ik het ook niet. Als het door de bmr komt vind ik het wel een heftige reactie. Net had Matthijs nog 39,5.. Maar weer een zetpil voor het slapen gaan. Vanmiddag toch maar wel even naar buiten geweest. Was mooi weer en maakt dan toch ook neit uit of hij nu binnen of buiten zit.