Juffie... ik dacht toen ook dat dit van de bmr kwam maar de ha wuifde dat toen gelijk weg. Hij pakte toen zijn medische boeken erbij en ging opzoeken wat t nu precies was en dat bleek toen de 6e ziekte te zijn maar kan die vaker voorkomen als 1x? Daarbij Matthijs heeft nu al een dag of 3... misschien wel 4 dagen al koorts toch? Dat had divano de vorige keer ook maar nu maar 2 dagen koorts dus ik kan t niet peilen.
Miran en Juffie, die vlekjes zien er idd wel uit als de 6e ziekte. Weet alleen niet of ze het meer dan eens kunnen krijgen.Beterschap in elk geval! Hier ook nog steeds een ziek meisje. Gelukkis is ze vandaag zonder zetpil niet meer boven de 38.2 uitgekomen dus het lijkt de goeie kant op te gaan. Ze heeft alleen weer niets gegeten en vandaag ook heel slecht gedronken. Gelukkig is ze alert genoeg. Dus wacht nog maar ff af.
Dag... bedankt meis en jij ook heel veel beterschap met de kleine meid. Echt zielig gewoon als ze zich zo ziekjes voelen en wij weten niet wat er is. Heb medelijden met zo'n kindje dan. Juffie... die 6e ziekte is besmettelijk he.. de eerste 10 dagen incubatietijd dat is het ergste dus ALS t de 6e ziekte is moet je Nathan ook even in de gaten houden. En oppassen met zwangere vrouwen! Ik weet niet of je dit al wist dus zeg t je maar even ter waarschuwing.
hey meiden, leuke dag gehad allemaal? Wij wel. Niet veel bijzonders gedaan maar toch gezellig zo'n extra vrije dag. Matthijs is gelukkig weer koortsvrij. Nog wel onder de uitslag dus denk echt dat het de 6e ziekte was.. Miranda: 5e ziekte is alleen gevaarlijk in een zwangerschap, 6e ziekte niet. Ik denk trouwens dat Nathan het al eens gehad heeft alleen dan niet zo heftig als Matthijs nu..
Juffie... ik weet denk ik al waar die bultjes/vlekjes bij divano vandaan komen. Hij heeft nu sinds vrijdag AB en zondagmorgen zat ie onder de vlekjes. De vorige keer was dit ook binnen paar dagen na AB. Denk dat t uitslag is oftewel reactie op de AB. Morgenvroeg even afspraak maken met de ha. Want anders wil ik deze AB niet meer. Ik heb vandaag ook niet veel bijzonders gedaan. Chris is vanmiddag om 13.00 uur gaan werken en toen ben ik met de buurvrouw/vriendin naar de (rommel)markt gegaan op t voetbalveld, maar was niet veel bijzonders, daarna doorgelopen naar dé rommelmarkt (gewoon een rommelschuur) op t dorp daar was ook niet veel. Toen divano thuis in bed gelegd. Die werd om 17.00 uur wakker en ik werd uitgenodigd om samen met mijn schoonzusje haar man en haar zoontje mee te gaan naar de MAC DONALDS samen met Divano. Dus we hebben heerlijk gegeten en daarna over t strand gelopen met kleintje. En eenmaal thuis nog even stukje gewandeld met mijn schoonzusje en zo even naar opa en oma toe. Nu lekker thuis!!!
hey meiden, juffie gelukkig van de koorts af! Fijn he? Zo'n vrije dag en dan nog heerlijk weer. Miran, kan van de ab zijn. Stan en Laura krijgen het van amoxicilline en ik krijg daar heel heftige reacties op. Hier ook een fijne dag gehad ondanks dat laura nog steeds niet fit is. Gelukkig ook wel koortsvrij maar wil echt niets eten of drinken. Ze had tot na haar middagslaapje nog niets gedronken. Erna ondanks ze geen koorts meer had toch een zetpil gegeven en toen heeft ze een beker leeg gedronken. Net nog een toetje er in gekregen. Maar ik ga morgenvroeg wel even ha bellen. Ze eet en drink nu al 4 dagen amper iets en haar luiers blijven erg droog en ruiken heel erg sterk dus denk dat ze aan het uitdrogen is. We hebben fietsoptocht gedaan met stan en laura in de bolderkar. Daarna zijn stan en ik op het plein spelletjes gaan doen en is haan met laura naar huis gegaan. Net lekker bbq aan gehad met mams paps en mijn broer en schoonzus en hun kids. Was gezellig
Dag... je kan zien of dat Laura aan t uitdrogen is he?!! Moet je boven op haar handje een velletje huid vastpakken en als dat dan langzaam weer terug in vorm valt is ze aan t uitdrogen geloof ik. Normaal valt je huid weer strak in model maar bij uitdroging niet. Heel veel beterschap met die kleine meid. Juffie... fijn dat Matthijs iig koortsvrij is. Maar ook nog steeds onder de vlekjes??? All... heerlijk, wat was ik toe aan dit weer zeg!!!! Divano heeft zijn vitamientjes wel binnen nu. Over divano gesproken... ik ga zijn flesje klaar maken en dan gaat meneertje lekker bedje slapen!
goedemorgen Beterschap met zieke kinders Hier gelukkig een meisje wat zonder AB beter is geworden dus de neusspray alleen heeft zijn werk goed gedaan. Gisteren leuke dag gehad we zijn kleedjes wezen afstruimen en heb leuke poppen dingen gekocht voor Zoey maar dr stofzuiger vind ze het allerleukste. Het was heerlijk weer maar vannacht was puinhoop onweer regen blegh ben er gewoon al vanaf 3 uur wakker van. Zo weer werken en morgen weer lekker vrij.
Goedemorgen meiden... Melanine.. leuk he om die meisjes dingetjes te doen. Ik vond vroeger met poppen spelen ook heel leuk. Heb geloof ik tot mijn 15e met poppen gespeeld. Maar mijn dochter is geen meisje meisje. Kan ook niet omdat ze altijd tussen de jongens in hangt. Dat merkte ik dus laatste met haar kinderfeestje... toen viel me op dat zij niet echt meisje meisje is. Geniet er maar lekker van dat Zoey wel meisje meisje is. Van t weer vannacht heb ik weinig gemerkt gelukkig!!! All... heb net maar even de ha gebeld voor divano. Ik heb t doorgegeven van zijn vlekjes en kan idd heel goed een reactie zijn op de amoxicilline. Zij zou daar een notitie van maken. Voor zijn flinke hoesten... overigens tot overgeven toe... moet ik vanmiddag bij de invallende ha langs komen. Ik vraag dan gelijk of hij eind maart niet ook amoxicilline had gehad want dan weet ik voor mezelf ook dat divano daar zo heftig op reageert. Dus vanmiddag om 14.40 uur mag ik bij de ha zijn. Ben benieuwd wat ie ervan zegt. Divano was voordat ie aan deze amoxicilline begon niet verkouden en nu hoest ie echt heel erg tot roodlopend aan toe. Het lijkt wel of ie erin blijft hangen en terugdenkend aan de laatste keer amoxicilline had ie dit ook en kreeg ie een medicijn tegen omdat ie toen irritatie aan de luchtwegen had... zou dit in verband met de amoxicilline kunnen zijn??? Ga t gewoon vragen strakkies!
miranda: zou kunnen natuurlijk reactie op de antibiotica. Hier reageren de jongens er gelukkig niet raar op. Alleen soms wat diaree. Dag: oei weinig drinken moet je wel in de gaten houden inderdaad. Ze moet niet gaan uitdrogen..Klinkt bij jullie ook als een gezellige koninginnedag! Mel: Leuk al die echte meisjes dingen..Al zou ik nathan ook blij maken met een stofzuiger hoor, haha. Wij zijn vanmorgen naar ballorig geweest met mijn collega's en hun kindjes. Erg geslaagd. De vorige keer vond Matthijs het nog niet zo super maar nu vond hij het ook geweldig. Hij was wel helemaal op, Nog geen minuut in de auto en toen sliep hij al. Kon hem gelukkig zo overleggen.. nu even wat in huis doen.. xxx
juffie,lekker dagje ballorig! Miran, kan zeker van de ab kuur komen! Wat zei de ha? Hier vandaag ook bij de ha geweest. Laura drinkt nog steeds heel slecht en eet nog steeds niets. Gelukkig is ze nog niet uitgedroogd maar ze heeft ook niet veel reserves meer dus moet snel aan de bel trekken als ze veranderd. Dan wordt het opname en infuus. Verder heeft ze oor en keelontsteking maar dat is al op zijn retour. Dus gelukkig geen ab kuur nodig. Nu wel preventief pcm geven tegen de pijn zodat ze wat gaat drinken. Vanavond heeft ze een half potje olvaritsoepje op en een paar slokken drinken. Dus ik ben weer blij
Dag... houdt Laura maar goed in de gaten meis want opname is wel t laatste waar je op zit te wachten en daarbij moet ze flink aangesterkt zijn voordat ze dadelijk onder narcose gaat voor buisjes. (dat krijgt ze toch binnenkort?) Beterschap met de kleine meid!!! All.. ben idd bij de ha geweest vandaag en ja hoor... die uitslag en ook t hoesten komt van de amoxicilline. Divano reageert daar dus heftig op. De invallende arts vond dat t lijkt op kinkhoest. Nu moest ik de amoxicilline weggooien en heb ik een AB kuur gekregen. Deze moet ik dus ook opmaken. Ben benieuwd wat t met hem nu doet. Goh... genieten jullie nu ook van dit weertje??? Ben vandaag na de ha naar de speeltuin gegaan met Divano. Divano lekker met water gespeeld en mama met oma/schoonzusje en overbuurvrouw zitten kletsen. Daarna naar huis en heeft divano gegeten en andere kleren aangekregen. Toen hebben we de fiets gepakt en ben ik heerlijk met divano gaan fietsen om t dorp heen. En als traktatie ook nog eens heerlijk samen gedoucht. Om 21.00 uur is divano na een fles heerlijk in slaap gevallen!!! Divano slaapt al 2 dagen de klok rond. Gisteren ging hij om half 10 naar bed en vanmorgen stond ie om half 10 op. Dus hopelijk slaapt divano morgen tot 9 uur uit. Zal wel weer niet maar goed.,... vitamientjes doen goed bij divano en mama!!!!
miran, laura heeft al buisjes (3april gekregen). Nathan moet vandaag voor zijn amandelen dus Juffie heel veel sterkte!!
spannend juffie, als het goed is is het zo gepiept. Hoop dat hij erna niet heel veel last heeft. Gelukkig mogen ze lekker ijswater drinken of ijsjes eten. Hou ons op de hoogte!?
doe ik. Maar neits zo thuis zitten wachten.. Er is hier jaarmarkt vandaag, zo maar een rondje, beetje afleiding.
Juffie... hoe is het gegaan met Nathan??? Moet ie nu ook in zkh blijven 1 nachtje of dat niet? Ik dacht nl dat dat moest. Heb je nog afleiding kunnen vinden meis? Dag... sorry niet goed meegekregen ik wist dat jullie kindjes buisjes en amandelen knippen moesten maar wie en wanneer wist ik niet meer. Hoe is het nu met Laura??? Mel... ben je al begonnen met de voorbereidingen voor Zoey's feestje??? Wat vliegt de tijd he meis? All... zijn net de stad ingeweest... 1 uurtje maar, haanlief is geen stadloper helaas... heb zonnebrilletje voor divano gekocht en mijn zonnebril op sterkte opgehaald. He he eindelijk kan ik nu ook autorijden met zonnebril op... geen last meer tijdens rijden door die zon of felle lichten van de auto's!!! Scheelt heel veel vind ik. Nu lekker thuis... althans chris geniet van de stilte!
nee nog niet echt bezig heb nog 1,5 week dus zal volgende week druk druk druk zijn. Maandag tractaties halen voor het KDV Woensdag hopen op mooi weer dan is ze echt jarig en wil naar Blijdorp toe. Zaterdag inkopen doen en bakken Zondag ( moederdag) iedereen op bezoek. Maandag het huis weer leefbaar maken hahaha Komt goed hoor maak me nooit zo druk