(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier gaat het redelijk met Nathan. Hij was om 11 uur alweer thuis. Wel flink wat pijn maar gelukkig luistert hij goed en drinkt wat hij moet drinken en eet ook flink wat ijsjes.. Echt lekker vindt hij ze nu niet hoor maar ja moet toch.. Zo weer een zetpil van 360 geven en dan lekker naar bed. Vannacht nog een zetpil geven en elke 2 uur wakker maken om wat te drinken. Wordt een zwaar nachtje vrees ik. Gelukkig heb ik vakantie;)

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, heel veel succes vanacht!! Arm mannetje.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    thanx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... sterkte met Nathan maar ook voor jullie met die belabberde nachtrust. Misschien een idee dat je de nacht samen met je man doet... bijv:
    22.00 uur jij
    00.00 uur je man
    02.00 uur jij enz enz

Weet niet of je man moet werken morgen hoor dus ik kan nu wel makkelijk praten. Ik wens jullie iig heel veel suc6 de komende nacht!!!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    Juffie hopelijk heeft Nathan de nacht goed doorbracht en jullie ook natuurlijk. Vandaag weer lekker op vertroetelmodus .

Hier een meisje dat dus neit wou slapen werd steeds huilend wakker dus toch maar weer bij ons in bed genomen denk zelf dat het door het weer komt. Dus vannacht weer aankijken.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Het ging gelukkig allemaal goed vannacht. Uiteindelijk maar niet elke 2 uur wakker gemaakt. Hij was zo moe en sliep zo diep.. Gisteravond haan om 21.30 nog een ijsje met hem gegeten en toen ik om 1.00 een zetpil en wat drinken. Haan werd wakker toen ik weer in bed kwam haha. Toen om 4.00 weer wat drinken. Hierna kon hij even niet meer slapen dus lekker tussen ons in.. Om 6.15 werd Matthijs wakker en 7.00 moest Nathan weer zetpil en drinken. Al met al viel het wel mee. Vooral omdat ik steeds weer lekker verder kon slapen.

melanina: balen van de nacht. Veel regen bij jullie vannacht?? Daar werd Nathan ook nog wel eens wakker van.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... fijn dat t al met al toch goed gegaan is met Nathan. Een harde bikkel is ie dan!! Fijn is dat als ze dan toch goed reageren hierop. Het zou pas echt erg zijn als het kind de hele nacht last ervan ervaart dan gaat je nachtrust er pas echt aan! Maar gelukkig voor Nathan en voor jullie is dit niet het geval. Verwen hem nog maar lekker met ijsjes!!! Beterschap met de kleine knul!
    Hoe is het nu met Matthijs??? Is die al wat beter? Ben je er nog mee naar de ha geweest? Wat waren die vlekjes nu of weet je dat (nog) niet?

Melanine... Ebony kan ook niet slapen met dit weer hoor. ZIj heeft een schuin dak en sowieso als t regent wil ze bij haar oudere broer liggen want dan is ze niet bang. Dit heeft ze gekregen toen ze moest slapen en nét in haar eerste slaap kwam er een stevige onweersknal... ja daar is ze zo van geschrokken dat ze sindsdien niet meer vertrouwd met dit akelige weer. Dit duurt bij Ebony al een jaar of 3 nu.
    Verders slaapt ze goed hoor in haar eigen bedje.
    Suc6 ermee. en ach... als ze dan in jullie bed lekker vertrouwd bij papa en mama wel weer door kan slapen waarom ook niet he?!!!

Dag... hoe gaat het met Laura??? Drinkt ze al wat? Gaat t nu wat beter met haar? Hoop t zo meis! Beterschap met Laura.

Deli... ik mis je hier meis. Is er iets of ben je gewoon lekker druk???

All... DIvano heeft dinsdag AB gekregen en iedere keer als ik hem dat geef nadien stopt ie vingers in zijn keeltje tot overgeven toe. Nu had Chris hem gisteren die medicijnen gegeven en likte het lepeltje af en ik hoorde ineens: getver!!! Nu snap ik waarom dat kind met zijn vingers in zijn keeltje zit! Het blijkt dus een hele vieze nasmaak te hebben. Deze medicijn staat daar bekent om. Ikke vanmorgen dit medicijn ipv zo te geven maar in zijn drinken gedaan. Hopelijk minder vieze nasmaak! We zullen zien... maar hij drinkt niet echt door hahahaha misschien toch geen slim idee geweest!
    Heb het door de roosvicee gedaan maar meneertje laat flesje mooi staan.
    Gaan we maar op zoek naar andere methode!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: wat het bij Matthijs geweest is weet ik niet. Hij is in iedergeval weer beter en de vlekjes zijn zo goed als weg.
    Zielig voor Divano dat de ab zo vies is.. Zou het gewoon zo geven (met spuitje neem ik aan?) en dan snel wat lekkers er achteraan. Stukje koekje, soepstengel of wat limo.. Hij moet wel alles binnen krijgen natuurlijk.

Hier staat cars maar weer aan. Nathan heeft wel even gespeeld net maar is nog erg hangerig. Dan maar lekker filmpjes kijken;)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik geef divano de ab met een maatlepeltje. spuitje daar is ie al te "groot" voor hahaha nee hij neemt zijn medicijnen goed van t lepeltje dus waarom moeilijk gaan lopen doen.

Fijn dat Matthijs opgeknapt is! Wel zo lekker nu Nathan zo ziekjes is. Kun je hem weer lekker vertroetelen anders moest je je vertroetelmodus aan allebei de kindjes geven.

Hier hebben papa en mama rust en dus chris achter de pc en ik op mijn lappie. Goh... wat hebben wij t slecht hahahaha
    nee tuurlijk mis ik de kids wel maar soms is dit best lekker!!!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha gaf Nathan de laatste keer ook nog met spuitje. Vond hij zelf fijner. Kon hij het zelf doen.
    Vannacht water bij Nathan ook met spuitje gegeven omdat hij zo moe was en niet goed wakker wilde worden.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Heyy meiden,

Kreeg weer eens geen mailtjes van zp:(

Maar hier ben ik weer.

Haantje heeft weer werk :D hij is gister begonnen. Heerlijk die rust ;)

Hij verdient wel een stuk minder maar beter dan een uitkering.

Iedereen weer een beetje opgeknapt?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: wat fijn voor je haan!

All: Matthijs jengelde en jengelde maar en voelde wat warm. En ja hoor 38,8.. Nu echt reactie op bmr? Arme mannetje is net 3 dagen koortsvrij..

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    :( niet zo best juffie hopelijk is de verhoging snel weg

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey dames, hier gaat het de goede kant op. Ze eet weer wat en drinkt weer bijna als normaal. Nu is ze alleen heel erg huilerig dus ga haar zo even vertroetelen. Net een bericht gehad voor een bezichtiging van ons huis. Willen eigenlijk helemaal niet meer verkopen maar ja, toch maar laten komen. Als ze genoeg bieden verkopen we alsnog. Maar dat zal wel los lopen in deze tijd. Gelukkig heb ik vandaag de badkamer goeie beurt gegeven en is de tuin redelijk netjes. De zolder en garaga zijn een puinhoop maar ja.....vanavond maar even alles achter de schotten en in kasten proppen. Dan oogt het weer netjes ;)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... huh? hoezo je wilt niet meer verkopen? Ben je afgestapt van jullie droomhuis of zie ik t verkeerd?
    Fijn dat t met Laura de goede kant op gaat meis... dat moet een hele opluchting zijn voor je!
    Beterschap alsnog en suc6 met de verkoop meis!!!

Juffie... he wat zielig dat Matthijs nu weer koorts begint te krijgen.
    Net nu dat ie de goede kant op ging.
    Beterschap met je 2 knullen!

All... ik had vanmiddag ook een slimme zet gezet zeg!
    Ik had zin in een broodje eiersalade.... dus zo gezegd zo gedaan. Nou dat broodje zat koud in mijn maag of mijn maag begint me toch ineens te borrelen en zeer te doen. Ja hoor... naar de wc rennen was t gevolg!
    Wat blijkt toen ik later de verpakking bekeek.. over de datum al 3 dagen!! Tja dat was niet zo slim van me. Heb er al de hele dag de naweeën van. Mijn maag is nu nog aan t borrelen maar minder diarree (sorry meiden). Ben benieuwd wat de nacht me gaat brengen! Hoop rustig!

Trusten voor strakkies... fijne avond voor diegene die nog neit naar bed gaan!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, beterschap met je jongens!!

miran, jawel we gaan nog steeds verhuizen maar mijn schoonvader komt in ons huis wonen dus haan en ik willen het huis blijven houden en als investeringsobject gaan gebruiken. Zo hebben we geen dubbele lasten en is iedereen er mee geholpen. Succes vanacht. Moet idd geen bedorven dingen gaan eten.

Ik ga ook lekker naar bed. Huis is voor het oog netjes. Morgen in mijn pauze alleen nog even stofzuigen en dweilen en dan mogen ze wat mij betreft komen. Verwacht er toch niks van.........

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hoe is het hier?

Juffie nathan geopereerd las ik fijn dat alles Goed is gegaan. En nu Matthijs ziek bah beterschap

Dag hier ook regelmatig bezichtigingen maar kijken kijken en niet kopen. Fijn dat het met Laura beter gaat!

Oei Miran pas je op met bedorven voedsel. Hoe is het verder met jou?

Mup fijn dat je haantje weer aan de slag kan!!

Hier gaat het redelijk erg moe! Maar doe een klein vreugde dansje wand sabela slaapt al drie nachten door

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, fijn dat je weer een paar nachten hebt kunnen doorslapen. Heb je extra hard nodig nu!! Voel je je verder wel goed op het moe zijn na? Niet ziek? Wij hebben vanaf de zomer af helemaal geen kijkers meer gehad dus het verbaasd ons ook echt dat er nu ineens mensen willen komen. Ik verwacht er ook niet te veel van en zie het wel.... Er staan her en der ook al wat verhuisdozen en dat staat zo rommelig maar ja het is even niet anders. Ga nu ook niet hemel en aarde bewegen om alles op te ruimen terwijl het idd toch wel kijken kijken niet kopen zal zijn.

Miran, gaat het al beter.

Juffie, hoe is het met je jongens?

Mup, weet niet of ik het al gezegd had maar wat fijn dat hubbie weer aan de slag is! Hadden jullie eigenlijk staffies?? Haan en ik willen straks misschien een hondje er bij en zijn aan het bedenken wat voor ras. Heb nu een jack en daar matcht niet alles mee. Maar het moet ook wel een ras zijn wat een beetje indruk maakt op ongenode gasten ;)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag, wij hebben idd 2 engelse staffords. Dit gaat heel goed met de jack van mijn schoonouders maar die kennen ze al vanaf dat ze een pup zijn. Als onze hondjes op straat een jack tegen komen gaat het niet altijd goed. Komt ook wel omdat onze honden beschermend zijn. Maar als we een jack tegen komen is dit meer dan bij een labrador bijv.
    Een staf is wel een super fijne aanhankelijk huishond.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Was ik al bang voor. Onze jack is ook nog eens aardig dominant. Ach, eerst maar eens verhuizen en dan kijken we volgend jaar wel eens. Wil me in ieder geval even goed orienteren. Wil een indrukwekkende (waakzame) hond die ook goed met andere dieren en kinderen kan huizen. We zitten straks aardig achteraf en ben vaak alleen thuis. Vind het wel fijn idee als er een goeie hond ligt. Onze jack waakt geweldig maar ja die maakt nou niet echt indruk op inbrekers ;)

Deel Deze Pagina