(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Een staf is niet echt een waakhond;) maar het uiterlijkt maakt wel indruk. Ze zijn erg goed met kinderen. Als je stafford teef pakt en ze groeien samen op zul je geen problemen krijgen. Een stafford reu moet je dan iig nie pakken:)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag/Mup... ik heb een staffordje gehad, de moeder was amerikaanse staffordje en de vader een engelse stafford. Ik had een reu en ik heb nog nooit zo'n ongelooflijk lief beestje gehad. Hij is geboren in juli 1999 en in april 2000 is mijn zoontje geboren. Onze hond deed helemaal niks naar kind toe. Zelfs niet naar andere mensen en ook niet naar honden. Het was een schat van een beest en deed geen vlieg kwaad. Ik leerde chris kennen en had hem een huissleutel gegeven van mijn huis. Ik lag al in bed en chris kwam na zijn werk onverwachts bij mij aan. Mijn hond lag altijd in de gang bij de voordeur maar denk je dat ie wat deed?!!!... chris gaf hem een aai over zijn koppie en de hond sliep verder. Nee mijn hond was geen waakhond... hij zou een inbreker nog helpen MAAR ik heb me desondanks met hem in huis toch echt wel veilig gevoeld. Ik mis hem heel erg want hij was een goeie sul zullen we maar zeggen en t beestje heeft veel meegemaakt maar hij deed echt nooit niks en ik durfde dus ook echt mijn kind met hem alleen te laten! Ze zeggen dat n hond NOOIT te vertrouwen is maar ik durfde dat.
    Ik heb nooit spijt gehad om een staffordje in huis te halen ondanks de verhalen die ze te ronde gegooid hadden... t is maar net hoe jij ze opvoed!

All.. met mij gaat t stukken beter dan gisteren. Vannacht ook goed geslapen... wel half half geslapen en om half 5 was ik met chris tegelijk wakker en hebben we samen kopje koffie en thee gedronken. Daarna ben ik terug naar bed gegaan en om half 8 was de kleine alweer wakker. Ik merk wel nog dat mijn buik nog erg gevoelig is maar goed t ergste leed is geleden!

Divano begint nu pas last ervan te ondervinden dat de kids niet thuis zijn dus t wordt tijd dat we ze morgen gaan ophalen!!! Jippie eindelijk die doodse stilte uit huis en weer lekker rumoerig in huis... vooral tijdens eten is dat wel lekker!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, al veel kijkers gehad? Hoe lang hebben jullie je woning al te koop staan? Wij nu bijna 1 jaar. En tot nu toe 4 kijkers gehad. De kijkers van vandaag.....hij was positief maar de vrouw niet echt dus zal wel niks worden.

Miran, fijn dat je weer wat opknapt.

Hier vandaag een ziek jongetje. Is de een wat beter begint de ander weer.......Hij had bij mijn moeder gegeten maar nog voor het toetje er in zat kwam de rest er al weer uit. Hoop dat het vanacht goed gaat.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag, denk dat je iemand anders bedoelt;)

@ miran, schatten zijn het. En precies wat je zegt ze zullen een inbreker nog helpen:p

Ik ga weer even slapen net gevoed.

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Pfff weer vroeg wakker 6 uur kwam sabela. Fijne dag vandaag! Gaat iemand nog lekker feesten?

Liefs rosa

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen,

@ Ross, vroeg he ik ook al vanaf half 6 :S

Wij hebben morgen feest :p Devin word gedoopt. Helaas zit het weer tegen:( zetten toch de tent op en hopen dat de kids buiten gaan spelen. Want 20 kinderen, ouders en opa,s en oma's krijg ik vinnen niet kwijt.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Mup/Rosa... blêgh, veelste vroeg half 6/ 6 uur! Ik werd om half 9 wakker van divano.

Mup... ja staffordjes zijn idd schatjes. Nou ben ik echt niet gauw bang voor wat voor soort hond dan ook. Ik loop er altijd op af. Maar Gangha ( zo heette mijn hond) was echt een poepie. Hij is dood maar missen doe ik hem nog steeds. Hij heeft van mijn ex flinke trappen onder zijn poot gekregen en sindsdien liep ie nog maar op 3 poten maar denk jij dat ie hem wat deed?... NIKS helemaal NIKS
    We hebben trouwens 1x gehad dat ze onze Gangha op zijn kop geslagen hadden... ze hadden ruzie met mijn ex en sloegen de hond toen die op de plaats/in de tuin zat, hond kon niks doen want zat in feite opgesloten. MIjn ex ging de hond halen en die speerde dus wel achter die gene aan die hem sloeg. Politie is er toen nog bij geweest. Ik was toen zwanger van Giuliano volgens mij. De hond hebben ze niet aangerekend wel mijn ex maar gelukkig kon ik die agent heel goed en we hadden tig van getuigen dat mijn ex niet de dader was hahaha maar goed.. mijn ex had er op los geslagen en dat mocht niet. Na lang praten en zondags bij ontbijt politie op de stoep was alles overgewaaid!
    Mijn hondje hebben ze er nooit op nagekeken.
    Ik kan uuuuuuuuuren over hem praten zo'n schatje was het.
    Maar je moet ze wel heel goed opvoeden en ook echt van puppy af aan in huis nemen want anders kan je wel eens een verkeerde treffen denk ik.

Dag... nou opgeknapt is nog een groot woord hoor. Mijn buik is nog steeds aan t borrelen/rommelen. Weliswaar geen date's meer met de wc maar buik is nog steeds van slag!
    Een staffordje vind ik een zeer goede keuze. Als ik ooit nog voor een hond zou gaan... die kans is zéér klein omdat chris geen hondeman is.. zou ik weer voor een puppystaffordje gaan.
    Voed ze wel op met kleine kindjes in de buurt. Mijn hond lag altijd met zijn hoofd op mijn buik toen ik zwanger was. Als ik de kleine eten gaf lag ie altijd met zijn koppie op de beentjes van de kleine. Hij was er echt bij betrokken!
    Daarom denk ik dat ie ook nooit wat stouts heeft gedaan
    Tuurlijk wel puppydingen maar goed dat hoort erbij.

Rosa... wij hebben ook klein feestje want de kids ga ik vandaag weer halen dus divano heeft weer alle aandacht morgen. Genieten!!!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

hondjes: geen verstand van en hou ook niet zo van honden;)

Dag: hoe ging het met de kijkers?

Rosa en Mup: vroeg is dat zeg. hier ook vaak rond die tijd (Matthijs) Maar hij had gisteren met haan een afspraak gemaakt en ja hoor half 8!:D (Hoe mijn haan dat doet weet ik niet maar altijd als hij belooft er uit te gaan 's ochtends slaat Matthijs uit;))

Miranda: geniet maar weer lekker van de drukte in huis.

Hier: gaat alles weer de goede kant op. Gisteren Matthijs wel weer koorts. ook zo aan het rillen enzo. Vond het maar een beetje eng maar na een zetpil ging het weer beter en vannacht 2 x speen gegeven dus viel wel mee. Nathan gaat ook steeds beter. Hij praat alleen nog een beetje gek. Stond ook in de folder dat de stemhoogte wat kon veranderen en er is natuurlijk nu veel meer ruimte in zijn keeltje. Hij articuleert ook wat minder goed, maar dat komt vast ewl weer goed. Echt zo'n verschil als je in zijn mond kijkt. wat moet hij makkelijker gaan eten zeg. Gistermiddag at hij ook al 3 boterhammen zonder korst:$ Drinken en ijsjes eten is alleen af en toe een drama. Hij wil niet maar moet toch natuurlijk. Dus dat is aff en toe flink strijd.

Goed heel verhaal weer zo. Zal eens wat doen hier.

xxx

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, sorry is rosa die haar huis te koop heeft. dom van me.

Juffie, kijkers ging goed maar ze vonden het beneden te klein. Dus zullen er wel niets meer van horen :). Succes met je jongens!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Maakt niet uit;)

Pfff Devin slaapt bijna. Heeft maar 2x een half uur geslapen vandaag:(

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, veel plezier vandaag!! En gefeliciteerd met de doop van Devin.

Hier net terug van mijn eerste paardrijwedstrijd sinds heeeeelllleee lange tijd. En gewoon eerste geworden, jippie :D Dus mijn dag kan niet meer stuk.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: goed gedaan! Gefeliciteerd!

Mup: Was Devin zenuwachtig voor vandaag dat hij niet wilde slapen?;) Hoe was het vandaag? Mooie dienst gehad? Gefeliciteerd!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag.... en hoe voelde het om weer op t paard te zitten en wedstrijdje mee te doen? Gefeliciteerd met t behalen van je eerste plaats! Keurig gedaan na zo lang niet mee gedaan te hebben. Trots mag je zijn!!!

Mup... jij ook hier nogmaals gefeliciteerd met de doop van Devin! Hoe was t gegaan? Was t erg druk??? Hoe was t weer?

Juffie... hoe is het nu met je zoons???

All... hier is de rust omgeslagen in megadrukte. De oudste had zijn eigen al verslapen vanmorgen. Die staat altijd om kwart voor 7 op en nu lag ie om 10 voor half 8 toen ik opstond nog te slapen. Dus snel uit bed gehaald want half 8 stond busje al te wachten. Gelukkig had ie zijn brood voor school al gisteravond klaar gemaakt.
    De kleine draak ligt nog in bed. Als Chris thuis is slaapt de kleine echt goed... maar heeft chris vroege dienst dan heeft divano dat ook, heeft chris nachtdienst dan heeft divano dat ook! Hij ligt tegenwoordig wel op zijn laatst om 21.00 uur in bed dus wij hebben onze avonden een beetje terug! Ook slaapt ie dan tot een uur of 8 smorgens dus ben benieuwd... ik denk dat ie rond half 9 wakker word.
    Hij heeft vannacht ook geen kik gegeven!!! Wij zijn gisteren wezen fietsen en s'avonds bij opa en oma geweest. Opa is toen met divano naar de schapenwei gelopen en terug. Overal stoppen en vertellen wat t is. Daarna thuis heerlijk gedoucht met papa en toen stond divano al in zijn oogjes te wrijven dus om 21.00 uur zijn flesje gegeven en hup... meneertje viel tijdens fles zo om! Door naar boven naar bed en niks meer gehoord!!!
    Heerlijk!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Hier gaat het allemaal weer goed gelukkig. Matthijs heeft geen koorts meer wel weer bultjes. Nou ja zolang hij niet ziek is..
    Nathan gaat ook weer goed. Kan weer alles eten. Alleen droomt hij elke nacht heel erg. Steeds overstuur wakker en roepen dat hij neit wil.. Denk verwerken van alles. Vannacht heeft hij maar in ons bed geslapen. Matthijs helaas weer vroeg wakker (half 6) dus heb er alweer een dag op zitten;)

miranda: wat lekker zeg dat Divano zo lang slaapt. Hij mag wel eens met Matthijs praten:p Maar die ligt er wel om half 8 in elke avond. ook wel erg fijn..

fijne dag allemaal!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hier ook een brak nachtje. Laura begon om 23.45 uur te huilen en heeft dat tot 03.00 uur volgehouden. Geen koorts, vieze broek of wat dan ook. Tandvlees ingesmeerd met dentinox. Ook geen resultaat. Zetpil gegeven en tussen ons in gelegd en toen kalmeerde ze wat. Hoofdeinde van haar matras weer omhoog gelegd en toen is ze uiteindelijk in slaap gevallen in eigen bed. Maar vanochtend gewoon om 06.15 uur wakker alsof er niks aan de hand was...pffffff ik ben moe! En dat al na een paar nachten. Stan is ook nog niet lekker. Die begon vrijdag maar leek niet zo erg. Beetje koorts en een keer overgegeven maar verder vrolijk. Morgen CB met Laura. Ik ben benieuwd wat ze weegt. Ze heeft geen billen meer over na haar ziek zijn van vorige week. Moet weer een kleinere maat luiers gebruiken omdat mt 4 weer gewoon afzakt!

Juffie, fijn dat de jongens weer fit zijn. Bultjes is niet leuk maar als hij er verder geen last van heeft....

Miran, ja voelde goed inderdaad. En dan ook nog winnen na zo'n lange tijd is helemaal leuk. Stom he? Die kleintjes voelen zo veel aan. Is het ook echt een papaskindje??

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: bah vermoeiend nachtje is dat inderdaad. Matthijs was ook een paar x wakker vannacht. Maar ging gelukkig na speen weer slapen. Eruit moeten vind ik altijd al vermoeiend maar als ze dan niet gaan slapen is helemaal vervelend.
    Laura waarschijnlijk wel afgevallen dus als de luiers afzakken... Hopenlijk is ze snel weer helemaal fit!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, ja ik baal daar best van. Krijg bij het CB steeds "een standje" omdat ze te licht is. Maar elke keer als er weer wat aankomt word ze weer ziek en is het er meteen weer af. Volgende week terug naar de kno. Hoop dat die nog iets uit de hoge hoed kan toveren waardoor ze geen ontstekingen meer krijgt. Had mijn hoop op de buisjes gevestigd :(.

Mel, al flink aan het voorbereiden voor het verjaardagsfeestje??

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, dat dromen herken ik wel. Heeft Laura ook gehad hoe klein ze ook is. Het is ook angstig voor die kinderen. Hopelijk is hij het snel een beetje vergeten en krijgt hij weer fijne dromen. Bij Stan wil het wel eens helpen om hem voor het slapen gaan te vragen waar hij over gaat dromen en hem dan een beetje woorden in de mond te leggen....bijvoorbeeld ga je fijn over raceauto's dromen??? Wonder boven wonder slaapt hij dan vaak wel goed terwijl hij anders wel eens wakker word en draken in zijn kast vind ;).

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: dat is een goede tip.. Bespreek wel altijd de dag na met hem en we bedenken wat voor leuke dingen we de volgende dag gaan doen.. Het lastige is dat Nathan dus bijna niet aanspreekbaar is als hij zo overstuur is. Hij blijft dan in zijn droom hangen en pas als hij echt wakker is kun je hem weer in bed leggen. Een paar maanden geleden heeft hij oook zo'n periode gehad en het ging de laatste tijd heel goed maar nu na het ziekenhuisbezoekje dus weer last van.
    Lastig zeg dat Laura steeds te licht is, eten kun je er toch neit inproppen he?;) Snap dat het CB het goed in de gaten wil houden maar je kunt er zo weinig aan doen..

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi

Ja vandaag slingers enz gekocht van Dora
    en al het snoepgoed is ook binnen :) Morgen gaat ze trakteren op het kdv.
    Cadeau is ook gehaald .

Ach hier ook een meisje wat te licht is hoor maarja ze is ook klein haha we zitten net in maatje 86.
    Zolang ik weet dat ze goed eet en gezond is vind ik het prima.

Mup nog gefeli

Ik heb soms geen puf om wat neer te krabbelen en nu eigenlijk helemaal druk gelukkig vieren we het zondag middag pas dus zaterdag doet haan boodschappen en kan ik me taart maken dalijk de Dora taart bestellen voor dr.
    En op me werk wat DOra kleurplaten kopieren kunnen de kids ook ff lekker rustig gaan kleuren ofzo.

Deel Deze Pagina