mel, leuk dora taart! Succes met de voorbereidingen. Kleine/lichte kindjes heb ik ook geen moeite mee zolang ze idd maar gezond zijn. Alleen is dat bij ons dus net het punt. Laura is niet echt veel gezond. juffie, nee idd. Hoop alleen wel dat ze wel van me aannemen dat ze echt goed eet. Maar zodra haar oren of keel weer opspelen gaat haar mond op slot en wil er niks in. Dan valt ze dus steeds in razend tempo af. Maar ja, we zien wel wat ze te melden hebben . Het is lekker weer vandaag!! Stan had zich weer prima vermaakt zo na de vakantie op de psz. Tussen de middag even lekker op de fiets op en neer geweest. Heerlijk
zoey heeft het eerste 1,5 jaar ook veel gekwakkelt hoor steeds na dr prikjes was ze weer ziek en dat kon dan op en aan 3 maanden duren. 2 weken terug was ze weer ziek denken dat er toen tandjes aankwamen. Maar het gaat het laatste half jaar wel goed. Als jij maar weet dat ze goed en gezond eet komt dat andere vanzelf sommige kindjes zijn de eerste jaren veel ziek en later weer veeel minder.
Dag... balen zeg zo'n nachten. Zielig ook voor die kleine meid vooral omdat je nog steeds niet weet wat t is wel? Hopelijk snel antwoord op jullie raadsel. Ja Divano is een echt papa kindje! Als chris is werken en die komt met de auto de oprit oprijden dan weet divano niet hoe snel dat ie naar de deur moet lopen.. t is dat wij een tussendeur hebben van de gang naar huiskamer anders had ie al bij de voordeur gestaan of zelfs al buiten. Maar maak ik snel de deuren open dan vliegt ie echt razendsnel naar buiten en moet papa echt tas op de grond gooien om divano op te vangen. Zo lief ook he! Als Divano huilt om aandacht en chris en ik zitten langs elkaar aan de keukentafel komt ie niet mama halen... nee echt papa!!! Vind ik niet erg hoor. Maar vind t vervelend als chris nachtdienst heeft want dan slaapt divano dus ook erg onrustig! All.. ga ff spelletje doen... nu heb ik de rust aan mijn eigen weer! Kom vanavond nog reageren! Trouwens heeft iemand nog iets van Deli vernomen??? Heb haar al lang niet meer gespot hier.
Het meiden, Bedankt voor de felicitaties. Vond het speciaal dat hij gedoopt is. Het was heel gezellig, bezoek goed verdeeld over de dag gelukkig. Het weer viel wel tegen was echt koud hadden we het weer van vandaag maar gehad... Zit nu even lekker te genieten van het zonnetje. Morgen flink poetsen nu staat er nog teveel in de weg, hangtafels en dozen van de tent. Vanisha is naar de psz. @ dag balen van de nachten. Hebben ze al ooit voor allergie getest. @ miran, hoop dat di ano snel geen nachtdiensten meer mee draait
Hoet gaat het hier? Nou vanochtend naar het CB geweest en ze woog nog net geen 9 kg. Gelukkig nog niet aan de onderste lijn dus we werden goedgekeurd . Lengte was prima. Mup, ze had kma maar volgens mij is ze daar van af. Ze is verder nooit getest.
Goedemiddag meiden... Wie heeft er nog iets van Deli vernomen? Is ze met vakantie ofzo? Ik heb al een tijdje niks meer gespot van haar en maak me toch een beetje ongerust moet ik zeggen! Kan zijn dat ze t gewoon druk heeft of even geen zin heeft gehad maar t voelt niet goed als ik aan haar denk. Dag... fijn dat Laura ondanks dat ze zo ziek is geweest toch goedgekeurd is. Gelukkig maar weer... is ook weer een troost voor mama. All.. had vannacht toch iets geks gedroomd!!! Chris en ik kregen na divano nog een zoontje en zelfs na dat zoontje nog eens een 2ling erbij. Dat waren zoontje en dochtertje. Ik werd er gewoon van wakker. Dochtertje was maar héél klein. Zou ik nu alles aan t verwerken zijn??? Zouden dit mijn hormonen kunnen zijn omdat ik (tot op heden) nog steeds geen kind meer erbij wil. Zou dit afsluiting van babytijd zijn? Getver... ik vond de droom heel dubbel... leuk natuurlijk om weer een babytje te hebben maar aan de andere kant zou ik er op dit moment niet aan moeten denken. Heb handen vol aan onze kleine man! Ooow en Gyani en Ebony zijn vandaag dagje efteling met school!!! Hopelijk lekker weertje... althans als t maar droog is! Yo... hoe is het weer daar in Tilburg?????
@ dag, hoop dat ze over de allergie heen is. Ik vroeg het omdat ons overbuurjongetje het ook heeft. Weten het sinds kort nu hij op soyamelk zit slaapt hij wel snachts. @ Miranda wat kun je soms raar dromen he. Weet niet wat het betekent. Meestal beteken dromen iets anders dan je denkt. Misschien eens googlen
Hieperdepiep Zoey is 2 jaar Gisteren slingers op gehangen en stoel versierd en getracteerd op het kdv. Vandaag zouden we naar Blijdorp gaan maar het weer is echt niks en papa is eerder vrij dus gaan we naar een indoor speeltuin en kijken we of haar nichtje en neefje ook mee kunnen. Dalijk taart bestellen want kon vd week niet ivm storring UPC. Zoey roept nu heel de tijd 2 jaar hahaha ja ja dat is ze ook echt want ze werd om 4:48 smorgens geboren. Maar die 2 jaar zijn echt omgevlogen. De komende 2 mogen wel langzamer gaan anders moet ze alweer naar school en dan mis ik dr echt.
Melanine... Hartelijk gefeliciteerd met je kleine (grote) meid! Maak er een leuke dag van met neefje en nichtje! Leuk om zo haar verjaardag te vieren. Dat hebben wij eigenlijk nooit zo gedaan... is nog nooit in me opgekomen hahhaha Geniet van haar he!!! Zoey... gefeliciflapstaart met je 2e verjaardag meisje! Wat heb je al van papa en mama gekregen? Of komt dat vanmiddag als papa thuis is? Veel plezier vandaag. Mup... zal eens idd gaan googlen misschien dat ik dan wijzer wordt hahaha All... ik heb mijn nachtdienst er ook weer op zitten!!! Divano was om 00.00 uur/02.00 uur en om 06.00 uur wakker. Dat waren chris zijn pauzes en 06.00 uur was chris klaar met werken! Nu ligt de kleine man heerlijk te slapen net als papa! Is toch wel erg he?!!! Divano leeft echt met papa mee!
Mel, van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje! miran, pffff wat een nacht. Zie Deli ook niet zo veel meer aanwezig op facebook. Zal eens gaan speuren.
Dag... wat zou er op doen bij Deli? Heb een gevoel bij haar maar kan niet plaatsen wat. Er doet iets op of t nou vrolijk iets is of iets anders maar dat kan ik dus niet plaatsen. Zo met Didier naar de orthodontist rijden. Divano rijdt lekker mee die is inmiddels al wakker en aangekleed en zit nu te eten. Ik verrek van de pijn in mijn rechterschouder. Er zit een verkrampte spier. Dus nu ligt er vanavond diclofinac voor me klaar bij de dokter. Spuit al een paar dagen met reflex in maar helaas doet nog niks. is erg vervelend. Loopt van elleboog tot bijna aan nek toe. Over mijn schouderblad richting rug. Ook nog de arm waar ik divano altijd mee optil. Nouja... t gaat wel over en anders maar fysio he! Ik ga rijden anders komen we te laat.
ze krijgt dr cadeautje zondag als alle visite er is. Verleden jaar zijn we naar Blijdorp gegaan maar het weer is niet echt lekker. Dus dan maar een ander leuk dagje ervan maken. Nou me nichtje bleek uit logeren te zijn dus we gaan met neefje en oma en papa ook erg leuk Dus zondag vieren we het erg uitgebreid.
miran, heb haar ff bericht gestuurd via fb. Hoop wat terug te krijgen en dan horen jullie het. Succes met je spier en bij de ortho. mel, veel plezier!!
Dag... ortho was goed, over 4 weken weer terug met hem. Spier was heel vervelend met autorijden. Je staat er niet bij stil maar stiekem doe je heel veel met je handen en armen. Schakelen deed dus ook best zeer. Ach... zo vaak rij ik geen auto tegenwoordig. Didier heeft steeds divano op de arm genomen om mij te ontlasten dus dat was wel lief. Grootste broer met de kleinste hahahaha... heel aandoenlijk om dat plaatje te zien. Dag... hoop snel iets te horen van Deli. Is niet iets voor Deli denk ik dan. Hoop maar dat er niks op doet en dat ze t gewoon druk heeft. Melanine... heel veel plezier vanmiddag! Als ik t weer moet geloven wat ze zeggen dan wordt t vanmiddag 20 graden bij ons en ik zit nu in een dikke wintertrui hahahaha
Lieve, lieve, lieve, lieve meiden! En heel veel keer sorry, vind het zo sneu maar lief om te lezen dat jullie je zorgen maken! Er is eigenlijk niets bijzonders aan de hand behalve dat het druk is op het moment. Thyrza is een handen-bindertje, ze loopt, ze klimt dus je komt niet aan heel veel dingen toe. Ze slaapt nog wel veel overdag dus dan kan ik wel m'n dingetjes doen in huis. Met Wesley hebben we wel een lastige tijd achter de rug, hij was weer erg druk, innerlijk onrustig en opstandig etc. Nu letten we al weken op z'n voeding. Hij eet heel slecht maar krijgt nu bijv. bijna geen koekje, snoepje en yogi etc. en we merken gelukkig dat het stukken beter gaat. Hij zit weer wat lekkerder in z'n vel en ook op het kinderdagverblijf gaat het beter. De laatste tijd hoorde we elke keer dat hij onrustig was, niet luisterde, brutaal was etc. Na een gesprekje met een leidster die veel herkende in Wesley van haar eigen zoontje zijn we extreem op voeding gaan letten om te kijken of hij heftig reageerde op dingen. Nou ja, lang verhaal maar nu gaat het dus gelukkig beter. Mijn schoonvader is vorige maand geopereerd ivm hartritme-stoornissen waar hij al heel lang last van heeft. Nu gaat het op dat gebied beter maar omdat hij helemaal door de mangel is gehaald hebben ze ontdekt dat zijn bloed niet goed is. Hij heeft teveel witte bloedlichaampjes en dat kan duiden op leukemie, vrijdag krijgt hij de uitslag dus dat geeft ook wel veel zorgen. Helemaal omdat hij niet zo praat over alles en we beetje bij beetje achter dingen zijn gekomen. Mijn schoonmoeder mag van hem niks zeggen tegen de kinderen en mijn schoonmoeder is psychish een beetje zwak, ja, hoe moet ik dat zeggen. Ze maakt zich heel snel zorgen, krijgt dwangedachten, is ook vaak overspannen geweest dus voor haar is het heel zwaar en soms belt ze helemaal overstuur op omdat ze niks mag zeggen maar toch haar verhaal wil doen. Zo zijn we er dus ook achter gekomen dat er iets niet goed zat. Nou ja, nu maar afwachten tot vrijdag. Met mij gaat het verder wel goed. Druk op m'n werk. Allemaal nieuwe dingetjes erbij gekregen terwijl de sfeer ondertussen drukkend is omdat iedereen op z'n tenen loopt. Met zo weinig mogelijk mensen een zo goed mogelijk resultaat zien te behalen aangezien het qua cijfers/omzet niet zo goed gaat zorgt voor wat stress hier en daar. Maar verder gaat het goed, thuis gaat het goed dus... @ Dag, bedankt voor je lieve berichtje op fb. Het herinnert me ook dat ik even moet kijken nog voor die dozen, of ben ik al te laat? Sorry, sorry, sorry!! @ Miran, bedankt voor je lieve bezorgdheid ook! Ik ga proberen vanaf nu weer dagelijks te lezen/reageren. Op de een of andere manier is het moeilijk om weer binnen te vallen als je een tijdje niet aan zp toe komt. Je wilt niet ego zijn maar alles lezen en reageren is teveel, sorry!
Deli, gelukkig "alleen maar" druk dus. We herkennen het allemaal wel een beetje denk ik. Fijn dat Wesley goed reageerd op aanpassingen in voeding. En wat heftig van je schoonouders. Hoe is je haan daaronder? Kan me herinneren dat die ook (net als mijn haan) gesloten is toch? En lekker gewoon binnen komen vallen als je tijd hebt en je niet verplicht voelen terug te gaan lezen. Gewoon lekker kletsen als het je uit komt. Niemand vind hier iemand ego! Die dozen, als je toch nog geen tijd had gehad om te speuren hoeft dat ook niet hoor. Toevallig vandaag via internet weer een partijtje besteld dus ik red het toch wel. Toch superbedankt!!
Deli.... fijn om weer wat van je te horen meis! "Gelukkig maar" dat er niet al te veel aan de hand is. Tja idd druk merk ik hier ook wel en over handenbindertje gesproken... dat herkennen we ook zeer zeker. Idd net wat Dag vraagt... hoe is je hubby onder deze omstandigheden? Wat doet dit met hem? Praat hij wel met jouw erover? Hopelijk valt t mee voor je schoonpa! Heel veel sterkte en beterschap met je schoonouders! Wat Wesley betreft... fijn dat t nu toch de betere kant op gaat meis! Dan maar zonder die zoetigheid toch?! Ook met hem heel veel suc6 toegewenst! Dag... jij was dat toch die met Stan in de molen was gegaan omdat jij of de leidsters iets dachten op te merken bij hem? Jullie kregen toch ook hulp of iig iemand die hier bij zou helpen? Klopt dat? Hoe is het nu verder gegaan daarmee want daar heb ik niks meer van vernomen. All... heb diclofinac gekregen maar goh... wat een pijn. Heb vanmiddag mee geholpen op kinderfeestje met taarten maken met fondant en versieringen. Was erg leuk om te doen... zeker weten maar heb er de naweeën van in mijn schouder en bovenarm. Was niet erg slim maar goed. Nu weer heerlijk in mijn bedje met laptop. Chris heeft divano vanavond toegesproken dat divano vannacht om 00.00 uur/02.00 uur en om 04.00 uur wakker moet zijn want dat zijn de tijden dat chris pauze heeft. hahahah dus ben benieuwd wat divano vannacht gaat doen. Ik ga nu nog ff spelletje spelen.
wow ik hoef niks bij te lezen Vandaag ff de halve action leeg gekocht hahaha en gelijk ff wezen freubelen Bekijk bijlage 244564 en heb ook een Dora raam sticker gehaald en een kweekbakje en zaadjes dus ben benieuwd of me tomaat aardbei en zomerbloemen het gaan doen
miran, bedankt voor de leuke reactie op mijn foto op fb!! Dat was idd Stan waar de leidsters zorgen over hebben. Hij gaat nu met tips van het CB best goed vooruit dus heb tegen de zomervakantie pas weer gesprek met leidsters. Dinsdag weer op gesprek bij het CB. Hij is nog niet getest maar word nu gewoon goed in de gaten gehouden. Dus echt wijzer zijn we niet. Hoe was de "nachtdienst"" van Divano?? Mel, leuke Dora raamsticker! Zag er een foto van. Erg mooi. En wat creatief zeg.