Gelukkig en zeker wel zo prettig dat ie weer koortsvrij is. Altijd erg leuk die lachende babytjes. Geniet intens van die kleine vent!
@ yoyo, wat fijn dat de koorts weg is en hij goed reageerde op de worteltjes. Als zijn poep gewoon normeal is weet je dat zijn darmpjes het kunnen hebben.
@ rosa, slaap lekker. Ik wil ook slapen. Maar druk dagje gehad Dus Devin is onrustig. ben dus erg jaloers
Ik duik ook mijn bed in. Haan is nog even op stap en ik duik er vroeg in. Morgen naar Parijs . Eerst lekker samen ontbijten en dan de kids naar opa en oma brengen en er op uit. Heb er zin in maar Laura is vandaag WEER ziek geworden. Gelukkig is ze bij mijn mams op een goed adres. Mocht er iets zijn dan zijn we met een paar uurtjes weer thuis.
@ Dag, geniet meis!! Jammer dat Laura weer ziek is hopelijk ga je met een goed gevoel, ze zijn op een goed adres meis, lekker proberen los te laten en te genieten!
Dag... heerlijk genieten van je dagen in parijs met je haan. Oma en opa kunnen ook voor haar zorgen. Ze hebben immers jouw ook groot weten te brengen. Je kunt wel eens 1xtje bellen en vragen hoe t gaat maar ik zou er niet te veel over nadenken maar heerlijk je aandacht aan elkaar besteden! Fijn weekend meis. Je hebt goed weer geloof ik dus genieten maar!
Veel plezier Dag! Nathan heeft koorts 39,6. Gisteren wezen zwemmen en voel me nu zo schuldig. Nooit bij nagedacht of dat wel kon iets meer dan 2 wk na de operatie. Nu staat op de site van het zkh de eerste 2 weken niet zwemmen dus zou net gemogen hebben. Wel het zkh gebeld net en word straks teruggebeld. Ben benieuwd.
Juffie... beterschap met Nathan. En ook fijn voor jouw dat je je nu niet meer schuldig hoeft te voelen. All... leuke dag gehad. Mijn ouders waren vandaag een dagje hier. Vanmiddag met zn alle op de fiets gesprongen om naar gyani's hoge school te fietsen. Ligt hier 13 km vandaan. Om kwart voor 2 aangefietst en om 10 voor 3 waren we bij de school. Toen zijn we naar de mac gefietst en hebben we daar lekker gegeten. Om half 5 zijn we terug gefietst en om kwart over 5 waren we thuis. Ebony en Giuliano hebben zelf ook dit stuk gefietst. In totaal een km of 35 gefietst vandaag. Vanavond mylêneparty gehad. Was erg leuk en gezellig. Ook mijn moeder was gebleven. Nu rust in de tent zolang t duurt met divano hahhaha. Ik ga ff nog bij chris zitten en dan strakkies lekker naar bed.
Ff snelle zwaai vanuit Parijs!!! Het is hier geen mooi weer maar toch wel genieten. Nu lekker warme douche nadat we flink wat regen op onze bollen hebben gehad en dan ik lekker boekje lezen en haan voetbal kijken. Lekker relaxen na een druk dagje toerist spelen . Voetjes doen er pijn van!
Dag... wat jammer, t was hier FANTASTISCH weer vandaag!!!! Ik heb genoten van de zon en de warmte. Ik ben de hele dag buiten in de weer geweest! All.. Divano is weer heerlijk aan t simmen. Grenzen verleggen/zin door drijven. Als ie iets niet mag en je "moppert" door nee te zeggen op een andere toon dan begint ie keihard te huilen en gaat ie weg van je. Maar dat huilen stopt niet dat wordt alleen maar erger en helemaal als ze (mijn schoonmoeder bijv) gaan zeggen: och, wat erg en mag jij dat niet?... of: och wat ben je zielig nu. Het is over nu! Verschrikkelijk vind ik dat en Divano stopt daar echt niet door... nee die gaat juist alleen maar harder en langer huilen. Heb vandaag weer heerlijk gefietst met Divano en mijn vriendin. Daarna ben ik met mijn vriendin en divano in de buggy naar de fietsenwinkel gelopen. Mijn vriendin moest de fiets van haar zoon ophalen en ik heb gelijk gekeken voor een nieuwe fiets voor Gyani want zijn nieuwste fiets is nog te groot voor hem. Daarna terug naar huis... eten en na t eten zijn wij nog even naar schoonouders gewandeld met divano. Op de terugweg divano in de buggy gezet. Thuis heerlijk gedoucht met hem en om half 9/ kwart voor 9 viel ie als een blokje in slaap. Hopelijk krijgen we een betere nacht als afgelopen nacht. Ik zal het jullie morgen laten weten. Fijne avond allemaal en Dag... geniet nog even he meis!!!
@ Juffie, hoe is het nu bij jou met je mannetjes? @ Miran, hoe was je nacht meis? Lekker mannetje Divano, hij heeft iedereen in de boot hahaha. @ Dag, jammer dat het weer minder was, hier is het 2 dagen zomer geweest. Welkom terug meis, hoe is het geweest verder? Hoe is het met je kindjes? Meiden, fijne avond. Wij gaan bankhangen! De kids liggen al een uurtje in bed, de boel is thuis opgeruimd, wat een heerlijk weer vandaag he!!!
Hier gaat het weer allemaal goed gelukkig Deli. Nathan geen koorts meer gelukkig en voelt zich weer helemaal fit. Beide jongens liggen nog maar net in bed. Na het eten nog even een rondje gedaan en ijsje gehaald. Hier werd het namelijk pas aan het eind van de middag lekker weer. Vanmorgen nog bewolkt en zelfs wat regen. Miran: ging het vannacht weer beter? Nu lekker bankhangen. Er staat nog een hele mand met was naast me maar misschien laat ik dat wel lekker liggen
Deli/Juffie... de nacht was voor mij wel om te doen. hahaha. Om 23.00 uur tot 23.30 uur heb ik hem gehoord. Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen. Chris is tot half 3 vannacht wakker geweest.. zowel door Divano als door mij, ik zaagde hele bossen om volgens hem hahaha. Klopt, ik snurk en daar betrapte ik mijn eigen gistermorgen voor de eerste keer op. Zelf heb je dat gelukkig niet in de gaten. Om half 4 werd ik wakker van Divano tot 4 uur wakker gelegen door hem. Daarna heb ik niks meer gehoord... ook niet de wekker van chris om half 5. En om 08.00 uur hoorde ik Divano pas weer voor t eerst. Dus mijn nacht was erg goed moet ik zeggen. We zullen vanavond maar weer eens afwachten. Ik wil nu wel om half 11 naar bed. Vind dat laat zat voor de zondag. Deli... het waren gelukkig hele fijne dagen... t weer komt deze week ook aardig goed over. Volgens de berichten wordt t vrijdag zelfs 25 graden!!!! We zullen moeten afwachten maar voor nu mag t zo wel. Had vanmiddag mouwloos truitje aan en heb naar ons vosmeerse voetbalteam staan kijken. Was belangrijke wedstrijd want ze konden promoveren. Helaas is dat hun niet gelukt!!! Juffie... fijn dat Nathan weer helemaal opgeknapt is zeg! Matthijs ook weer helemaal beter dus?!! Heerlijk hoor... genieten kan weer beginnen dus. Lekker he een blokje omwandelen met de kinders. Wij gaan iedere avond fietsen... alhoewel ik nu vandaag even geen fiets meer kan voelen hahahha ik heb nog steeds een houten kont van vrijdag van die 35 km fietsen!!! Ach... was voor een goed doel. All... vandaag dus heerlijk niks gedaan. Heb een goed gesprek gehad met de buurvrouw over onze families. Er speelt nog wat in haar schoonfamilie en wat in die van mij en dat hebben wij gewoon even als vrouwen en vriendinnen onder elkaar besproken zonder de mannen erbij... ff roddelen hahaha. Kijken wat de ander in zo'n situatie zou doen. Daarna ben ik met de kids naar voetbalveld gelopen en heb voetballen staan kijken. Was spannende wedstrijd... kan ook niet wachten tot EK begint. Het EK en de WK vind ik geweldig en op ons dorp als de hogere klasses moeten spelen en kans op kampioenschap of promovering maken dan ga ik altijd kijken... mits t weer meezit natuurlijk. Daarna lekker frietjes gehaald en toen heerlijk niks meer gedaan! Morgen begint de school weer en dan hebben ze volgend weekend weer een lang weekend. Lekker hoor!!! Nu ga ik ff spelletje spelen.
Hey dames!! Hier weer "lekker" aan het werk. Het is hier wel lekkere temperatuur zeg!! Beter dan in parijs . We hebben het echt heerlijk gehad maar het was lang genoeg voor mij. Het was lekker relaxen maar mis de kids toch wel heel erg dan hoor. Dus was blij dat we ze gisteren weer even konden zien. Lekker de bbq nog even aan gehad bij mijn ouders maar helaas moesten we al snel naar binnen vluchten voor de regen en onweer. Laura is gelukkig ook weer wat beter. Nog wel veel last van kriebelhoest. Juffie, fijn dat Nathan weer fit is. Zal vast idd wel toeval zijn geweest van het zwemmen. Iedereen fijne dag vandaag!
Goedemorgen... Dag... mijn kids missen zou ik ook doen als ik met haan samen weg zou gaan maar zou t ook heerlijk vinden om even geen "gezeur" aan mijn hoofd zou hebben. Fijn dat je ondanks t weer toch hebt kunnen genieten van elkaar! Dus Laura weer aan de fitte kant?... ook erg prettig toch en uhhh zie je wel.. ze is bij oma ook in goede handen he! All.. Divano is gisteravond door papa in bed gelegd en verdorie heeft meneertje gewoon de hele nacht door geslapen!!!!! Vanaf nu mag papa dit iedere avond doen hoor.. mij hoor je niet klagen! hahahahaha Ik werd om 04.30 uur wakker van Chris zn wekker en viel eigenlijk weer gelijk terug in slaap. En vanmorgen om 07.15 uur of 07.00 uur werd ik wakker van Divano maar goed... moest er toch uit voor de andere kids. Net even heerlijk bij mijn oude buurvrouw op de koffie geweest. Heb gelijk een loopmotor mee naar huis gekregen voor Divano. Nu zometeen de kinders uit school halen met divano en dan is het alweer etenstijd. Avondeten staat al gereed voor te koken of klaar te maken. Strakkies de was doen en stofzuigen en dan is mama klaar!
Hallo meiden even een ego berichtje!! vanochtend een echo gehad en alles zag zover ze kon zien er goed uit. En we krijgen een jongetje super blij!! dat wordt even om schakelen met shoppen hihi liefs rosa