Gefeliciteerd Rosa met een supergoede echo. En wat gaaf... een jongetje. Had je zoiets zelf al gedacht of wist je niet wat je kon verwachten? Gelukkig is het kind gezond en ziet alles er goed uit. Dat is toch tegenwoordig ook veel waard he?!!! All... ik heb gisteren zomaar even op vakantieveiling gezeten en ik won pardoes 2 kaartjes voor Nederland- Bulgarije a.s. zaterdag! Gyani helemaal gelukkig want die mag samen met Chris naar de wedstrijd. Ik kan niet want mijn vader is morgen jarig maar viert dat dus a.s. zaterdag! Nou wil Gyani een spandoek maken met daarop: opa, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Zou gaaf zijn als dat uitgezonden wordt dan. Als Gyani daadwerkelijk die doek maakt en hij vergeet hem niet dan zal ik jullie inlichten want stel dat hij in beeld komt weten jullie wie mijn zoon en man is hahahaha Mama is helemaal blij voor haar kind.
Rosa, van harte met de goeie echo! Fijn dat alles er op en er aan zit. En nog een extra lichaamsdeeltje hihi. Leuk hoor een jongetje! Shop ze!
Rosa gefeliciteerd met je echo! Alles goed met jullie verder? Zit op gsm dus niet terug gelezen... Max doet het super op zijn groenten! Vindt het heerlijk. Volgende week ook maar eens fruit proberen.... Ook heeft hij weer door hoe hij van rug naar buik moet. Twee weekjes was hij het vergeten. Vergat steeds zijn billen. Toevallig vorige week op cb nog gedaan maar verder niet. Sinds gister is het weer rollen rollen rollen. Alleen nu heeft hij ontdekt dat het in bed ook kan en niet alleen in de box....
Yo... hahaha wat een dondersteen. Maar Max is erg snel hoor... dat is geen stilzitter. Ben jij zo ook??? Fijn dat hij het met de groente super doet... dan zou ik ook beginnen met fruit idd. Heerlijk alleen vind ik dan jammer dat baby zijn er zo snel af is als ze zo hard gaan als Max nu gaat. Vind jij dat niet erg? Je 1e kindje en daar wil je van genieten maar Max gaat als een speer man! Ach... genieten kan je toch wel van hem want ik zie kei leuke foto's van een lekker ventje. Maar voor jij t weet loopt Max al rond t huis. Genieten meis!!!!!!
Rosa gefeliciteerd dat alles goed was Hier alles goed drukke dagen gehad Zoey 2 keer wezen logeren dus ben blij dat ze vannacht weer heerlijk hier slaapt want kan er nog steeds niet aan wennen dat ze niet thuis is als ze logeren gaat. Ze geniet nu heerlijk van het weer en is in de tuin aan het spelen Vind deze zomer het een stuk makkelijker als afgelopen jaar toen ze nog niet liep wat al dacht is ook echt waar ik vind als ze groter zijn zoveel leuker als de babyfase. Nu kunnen we samen dingen ondernemen en ze kan zeggen wat ze wilt
Max gaat veel te snel..... Op het cb zeiden ze ook dat het een snelle is maar ja kan hem niet tegenhouden.... Het is ook een driftkikker hoor....als iets niet lukt of niet gaat zoals hij wil....dan zet je gehoorbeschermers maar op....
Hahahaha... ja dat driftkikkergedoe ken ik hier in huis ook! Als t bij Divano ook niet uitkomt zoals hij wil dan krijst ie ook alles bij elkaar hoor! Ik geniet ook intens van Divano en zeker omdat ik er nu vrijwel zeker van ben dat hij de laatste is maar ook hij gaat voor mijn gevoel erg hard! Dan rest ons maar 1 ding he Yo... lekker genieten van onze kereltjes!!! Mel... ik vind juist die babyfase zo leuk/lief en fijn. Heerlijk kroelen/knuffelen. Echt dat vertroetelen enzo. Heerlijk flesje geven en bij je op de borst leggen om te slapen. Of in de wandelwagen (die bak) met dit prachtige weer en dat in rompertje. Jammer dat divano die tijd alweer voorbij is. Gelukkig verschillen we allemaal ook in dit soort dingen maar fijn dat jij heerlijk kunt genieten van jouw kindje op deze leeftijd. Ik roep wel altijd: iedere leeftijd heeft zijn charmes!!! Al kan ik ze niet altijd vinden hoor! Ook voor jouw telt... genieten met die kleine meid!!! All... lig lekker al n kwartier in bed met laptop. Chris heeft weer nachtdienst dus ben benieuwd hoe divano t doet vannacht. Zal jullie eens iets zeggen... Zondagavond heeft Chris divano in bed gelegd en toen ben ik niet 1x wakker geweest. Maandagavond heeft ook chris divano in bedje gelegd en toen ben ik er maar 2x uitgeweest voor meneertje. Gisteravond heb ik divano in bedje gelegd en ja hoor.... ik kon er vannacht wel 9x eruit voor hem. Ik heb tegen chris gezegd dat hij vanaf nu iedere avond divano in bed mag leggen. ZO gezegd zo gedaan.... hij heeft vanavond divano in bed gelegd, ben benieuwd hoe vaak ik er nu uit mag!
hey meiden, rustig hier. Iedereen aan het genieten van dit heerlijke weer? Echt zo genieten dit. miran: en hoe ging het vannacht. Zou wel wat wezen zeg als dat manier is om goed te gaan slapen. Wat een boefje zeg..
Juffie... Divano is idd een boefje!! Ik ben er vannacht 1x uit geweest.. om 00.00 uur! En voor de rest helemaal niet!!!! Het is een draak hoor. Maar Chris is vanavond en morgenavond heerlijk thuis dus vanaf nu is het in bed leggen van Divano de taak aan Chris! Hij geeft Divano de laatste fles en brengt hem tevens gelijk door naar bed. Vanmorgen kwam Divano ook pas tegen 08.00 uur eruit! Ik hoop dat dit blijft werken zo hahahaha All.. lekker rustig hier idd maar t is ook zo'n fantastisch weer zomaar ineens! Vorige week liep je nog in een winterjas bij wijze van spreken en nu mouwloos hahaha Maar mij hoor je niet klagen hoor... vind t super!!!!!!! Dit mag zo wel blijven tot eind oktober of langer!
Wat een heerlijkheid is dit weer zeg!! Ik was er zooooo aan toe. Heb vandaag ook alleen maar met de kids buiten gezeten. Stan vind het geweldig om de glijbaan in het zwembad te zetten en er in te plonsen. Lach me steeds rot om dat gespetter. En Laura's verkoudheid word nu ook stukken minder. Morgen nog een dagje werken en dan weer heerlijk lang weekend. Er staat hier een circus tot maandag dus daar gaan we maar eens een bezoekje aan brengen.
miran, dat zou wat zijn zeg dat divano alleen goed slaapt als je haan hem op bed legt. Maar als dat de oplossing is zou ik het wel weten . Yo, max is inderdaad lekker vlug. Geniet gewoon van elk moment en dan komt het allemaal goed. Juffie, heerlijk genieten dit weer ja. Hebben jullie ook al waterpret gehad thuis?
Dag... geloof me maar dat ik het helemaal niet erg vind dat chris divano te bed legt. Vind t wel lekker moet ik zeggen. Hij hangt ook aan papa of opa. Nee... t is geen mamakindje. Behalve als ie ziekjes is of zomaar wil hangen dan komt ie wel met kroel naar me toe. Lekker hoor... spetteren met dat water. Hier nog niet... maar wij gaan naar de speeltuin van schoonmoeder en daar staat de tuinsproeier aan en een grote ton gevuld met water. Woensdag waren wij in de speeltuin en divano was kletsnat hahhaaha vind niet erg hoor met dit weer. All... wij krijgen bij aankoop van een bepaald produkt slingers gratis. Nu heb ik in de winkel gevraagd voor die slingers en ik kreeg gewoon even 23 slingers van 10 meter per stuk mee naar huis. De kinders zijn helemaal in nopjes en versieren de straat ermee. De buren doen nog mee ook! Wel erg grappig alleen mama moet het gaan vragen en dan hangen de kids het wel op! Lekker slim he?!!!
miran, leuk een versierde straat. Ik ben zelf niet zo van het voetbal dus zal hier niet gebeuren. Iedereen een heel fijn weekend!! Het word heerlijk weer dus geniet geniet geniet!!! Vandaag is de definitieve datum van de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis bekend geworden. Tatatadaaaa 1 augustus!! Dan gaan we verhuizen naar ons paleis! Ik krijg 16 juli vakantie dus dan gaan we nog lekker een paar dagen weg . Dan weekje flink inpakken en overhuizen!!
goedemorgen! Dag wat super dat dat datum bekend is. En ook nog even tijd voor vakantie dus. Ook wel erg fijn. Hebben jullie al bedacht waar jullie heen gaan? Miranda: leuk zeg alles versieren. Ik ga innenkort ook mijn klas en zo wel weer versieren. Blijft leuk al die oranje vlaggetjes.. fijn weekend allemaal
Hoi meiden even een teken van leven wij zitten lekker voor twee weken in Salou Spanje dus spreek jullie over twee weken Liefs rosa
geniet van dw vakantie rosa. Heerlijk hoor lekker weg. Wi zijn vandaag lekker dagje camping geweest, op bezoek bij mijn souders en wat meer fam. Gezellig en heerlijk voor de jongens. Ze waren helemaaal zwart en groen van het grass en zand maar lol dat ze gehad hebben morgen dagjje texel naar mijn ouders. Hopenlijk blijft het nog even zo warm, heerlijk: xxx
hoi hoi fijne vakantie rosa Juffie heerlijk he als de kiddies het zo naar hun zin hebben Hier een meisje wat de warmte niks vind ze is mega huilerig. Wilt niet in badje want er zit natuurlijk buitenvuil in zand steentjes blaadjes enz en dat vind ze bah. En sinds eergisteren zit ze onder de kleine rode bultjes. Het kunnen warmte bultjes zijn maar ook allergie op de zonnebrand of toch een kinderziekte. Morgen maar ff laten uitzoeken door de HA. Verder geen plannen zal waarschijnlijk woensdag horen of ik ontslagen word of niet dus spannend....
Heey meiden... Dag... fijn hoor dat je de datum al weet. Iets om naar toe te leven toch!!! Geniet er lekker van en misschien kun je nu al wat spulletjes inpakken en op de zolder wegzetten. Want voor je er erg in hebt zit je natuurlijk al in juli! En dan ook nog even op vakantie van te voren. Weten jullie waar je naar toe gaat of nog niet? Juffie... ik vind dat met de EK en de WK ook wel erg leuk hoor al die vlaggetjes enzo. En mijn zoon is helemaal weg van voetbal dus dan hoort er dat gewoon bij he! Leuk dat jouw jongens zo'n plezier hadden op de camping! Ik vind de camping toch altijd wel erg leuk voor de kids. Ze doen dan helemaal hun eigen ding he! Rosa... geniet van je vakantie in Salou meis! Lekker met je gezinnetje er even op uit! Ben je bij de familie of dat niet? Geniet ervan!!! Mel... jammer dat Zoey niks aan vind zo. Kan me wel voorstellen hoor als er van alles in dat badje ligt. Heb je niet een schepnetje ofzo dat je de dingetjes eruit kunt halen??? All... Zaterdag is Gyani met Chris naar Nederland-Bulgarije geweest. Hij vond het een superdag! Hij heeft zo genoten gehad. Dus voor papa en Gyani een fantastische dag! Sinds gisteren hebben wij de zwembaden weer op staan. 1 grote voor de grote kinderen en een babybadje voor divano! Mutsje op zijn hoofdje... goed ingesmeerd met zonnebrandcreme... t-shirtje aan en zijn swimmerbroekje aan en meneer kan heerlijk genieten van zijn badje! Gisteren was ik zo beroerd dat ik alles aan chris overliet. Ik heb blijkbaar zaterdag bij mijn ouders iets gegeten wat niet goed gevallen was en gisteren dus een hele dag een date met de wc gehad. Daar zit je dan op de wc met emmer op je schoot. Getver!!!! En krampen dat ik had... t leek wel of ik ging bevallen. Het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben maar zou ik zwanger zijn dan had ik gisteren echt gedacht dat ik ging bevallen. Zo'n krampen in mijn maag en pijn dat ze deden! En ook mijn onderrug deed zeer. Nu heb ik nog wel een rommelende maag maar mag verders niet klagen. Gisteren heb ik dus bijna niks gedronken en al helemaal niks gegeten. Maar net heb ik al 2 koppen thee op en ik heb net 2 broodjes zitten eten. Heb nu ook vlees uit liggen om vanavond gewoon te gaan staan koken. Maar gisteren moest ik daar absoluut niet aan denken. Gelukkig heb ik dat weer achter de rug. Nou meiden... ik ga weer heerlijk lekker terug de zon in. Gister lag ik binnen op de bank maar nu ga ik genieten van ons zonnetje!!! Misschien tot vanavond!
Al halen we alles er steeds uit er ligt dan toch zand op de bodem en dat vind ze al vies hahaha Net even naar de kermis geweest en de autootjes vond ze erg leuk touwtje trekken snapte ze niet helemaal maar de barbie vond ze wel erg leuk. Nu zit ze me haren te kammen
rosa, geniet van je vakantie!!! Mel, wat jammer dat je meisje zo moppert met dit weer. Hier juist een opperbest humeur bij de kids. Lekker buiten ravotten. Juffie en miran, Yep....al bekend waar we heen gaan. Eerst 2 nachten disneyland en dan rijden we nog door naar mijn zwager voor een paar dagen familiebezoek. Dan een weekje inpakken en klussen en dan de 1e zaterdag van augustus overhuizen. Miran, ben al weken geleden begonnen met inpakken. Dingen uitzoeken en weggooien en inderdaad in dozen op zolder zetten. Kleertjes van de kids die te klein zijn maar ik nog niet weg wil doen, winterkleding, boeken en een boel andere dingen zijn al ingepakt.