(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mel, sterkte woensdag! Hoop dat je geen ontslag krijgt!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... lekker zeg naar eurodisney. Wat zullen de kinderen genieten! Ben je er al eens geweest???
    Ik wel... om precies te zijn 20 jaar geleden met school en daarna in 1994 met mijn ex nog een keer. Heel mooi is het daar en goh wat zal t veranderd zijn. Ben benieuwd hoe t er nu uit ziet eigenlijk.

All... vandaag was t weer idd minder dan gisteren maar wat heb ik nog lekker in de zon gelegen.
    Ik viel door die warmte op mijn gezicht heerlijk in slaap. Heb zo even een kwartiertje liggen slapen.
    Vanavond met de kinders op de fiets gestapt en na t fietsen heerlijk even blokje om gewandeld met Divano.
    Om half 10 viel Divano om en heb ik hem in bedje gelegd. Op zijn kamertje was t maar liefst 28 graden. Heb de raam open gezet en gordijntje beetje open en nu is het op zijn kamertje 26 graden nog!
    Broeien dus!!!

Ga nog ff lekker spelletje spelen... fijne avond nog (voor de nachtkippies onder ons)

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier een slopend nachtje gehad zoey lag eerst in dr eigen bed maar werd denk ik wakker van de warmte bij ons in de kamer is het koeler dus bij ons gelegd nou ze was zo aan het woelen dat papa beneden is gaan liggen, En toen ik eindelijk sliep viel ze uit bed :( dus heel de nacht heb ik eigenlijk niet lekker geslapen
    Vandaag studie dag dus extra dagje werken en miss is het D-day en weten we vandaag meer.
    En het word zeker kouder merkte het gisteren al hier bijna geen zon en wel regen :( Heb vandaag maar weer dichte schoenen aan gedaan lekker warme voetjes hahaa
    fijne dag allemaal

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Mel... wat vervelend van je nacht zeg! En hoe is het met Zoey?... heeft ze er iets aan overgehouden toen ze uit bed is gevallen?... bult op hoofd of zo?... hoop t niet voor haar!
    Dan... ik hoop dat je niet ontslagen word meis! Dat zou erg vervelend voor je zijn.
    Ow... hier scheen gisteren heel de dag de zon en nu schijnt ie ook alweer behoorlijk. Heb geen regen gezien gisteren en hoop die vandaag ook niet te zien!
    Merk idd wel dat t frisser is dan t pinksterweekend maar mag nog niet klagen!

All... hier ook een leuke baggere nacht achter de rug... alwéér!!!!
    Divano werd rond 01.00 uur wakker en rond 03.00 / 03.30 uur viel hij uiteindelijk bij ons in slaap. Divano is dan niet echt wakker want zijn oogjes zijn gewoon gesloten maar droomt dan of zo. Hij is zooooo onrustig. Chris zei zelfs: Ga alsjeblieft naar de dokter voor slaappillen, ook voor divano's heel onrustig slapen en morgenmiddag ga jij ook terug naar bed!!! Het is echt niet meer vol te houden hoor, dit heeft ie van geboorte af aan al en wordt steeds erger... zou je denken dat ie smiddags ook onrustig is maar dat juist helemaal niet! Dan slaapt ie 2,5 uur zonder onrustig te zijn. Straks maar eens navragen.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

Dag... gefeliciteerd met je verjaardag meis! Vier je het ook vandaag of toch in t weekend of vier je het überhaubt niet?
    Maak er iig met je gezin een leuke dag van!

All... ben vanmorgen met Divano naar de ha gegaan omdat ie nu alweer zo'n baggere nacht had en wéér bij ons in bed is beland. Dit is maar pas 17 maanden aan de gang hoor... niet bij ons in bed maar wel de baggere nachten!
    Ikke mijn verhaal gedaan aan de ha. Na naar mijn verhaal geluisterd te hebben concludeert de dokter dat Divano wel eens last zou kunnen hebben van reflux. Ik dacht zelf dat dat al lang over was maar blijkbaar horen die slechte nachten daar ook bij. Hij verwijst ons door naar de kinderarts en die moet maar eens even nakijken en misschien medicijnen (maagdruppeltjes) voorschrijven en anders misschien tips geven mocht het gewoon dromen zijn wat de dokter zéér onwaarschijnlijk vind. Als dit gewoon aandacht vragen is dan moeten we gewoon consequent zijn en hem maar lekker laten huilen. Doe ik dan wel pas in de vakantie zodat we allemaal uit kunnen slapen hoor hahahaha
    Maar ben zéér benieuwd!!!
    Ik hou jullie op de hoogte!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo ik meld me ook weer eens een keertje.
    Druk aan het solliciteren maar op al mijn brieven komt dezelfde terug...vanwegen de vele reacties bla bla bla u blijft in ons bestand bla bla bla.... Echt niet leuk.
    WW valt ook tegen want ik heb aangegeven ipv 32 uur 24 uur te willen werken en krijg ik dus ook maar 70% van 24 uur WW....dom van mij. Ik wist het niet dus alles eerlijk ingevuld...nu had ik beter in kunnen vullen dat ik 32 uur blijf werken... Maar goed. Het is niet anders.

Vanmiddag naar Someren. Paps is jarig en Max blijft er slapen. Joep en ik gaan morgen samen een paar dagen weg. Even beetje bijtanken.

Max rolt al een paar weken van rug naar buik en sinds een weekje ook in bed. Dus de puckababy uit en een gewone slaapzak aan...jeetje wat een onrustige nachten geeft dat....hij slaat zichzelf wakker waardoor hij weer gaat draaien en ik er contstant uit kan.... Onder een lakentje heeft geen nut want Hans Klok tovert zichzelf er in een wip onderuit en als hij zo draait en rolt vind ik het eng een lakentje in bed. Dus even opzoek naar een goede oplossing.

Miran fijn dat je doorgestuurd bent. Hopelijk snel resultaat.

Dag ook hier gefeliciteerd!!!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Efkes fotootje spammen

Bijgevoegde bestanden:

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... gefeliciteerd met je paps.
    Lekker hoor paar daagjes weg... waar gaat de reis naar toe???

Wat is Max vlot zeg! bij jouw kloppen die woorden echt "voor je het weet loopt ie al"!! genieten meis!!!!!

Wat een snoezige foto van Max en Sjors! Jij maakt zo'n mooie foto's he, ben er gewoon jaloers op. Iedere dag weer kijk ik op facebook naar jouw foto's van Max. Geweldig vind ik ze!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, even snel; kom er gewoon niet aan toe...

@ Miranda, goed dat je naar de ha bent gegaan, ik hoop dat het doorverwijzen jullie wat op brengt! 17 maanden is best een tijd hoor, poehhhh slopend! Sterkte voor jou!

@ all; zwaaaaaaaaaaaaai! Ik hoop dat het met jullie allemaal verder goed gaat! Hier wel iig. Het is op het moment gewoon erg druk thuis. Heb soms het gevoel dat ik nergens aan toe kom!

Wesley is vanmorgen wezen wennen op school. Ik sprak de juf heel kort en die zei dat alles goed is gegaan. Wesley zei weinig, liep me bijna voorbij op school alsof het heel gewoon was allemaal. Thuis was hij wel uit z'n doen en heeft vanmiddag even op de bank geslapen. Kon ik die tijd en vanmorgen ook toen Thyrza sliep mooi gebruiken om ruimte op zolder te maken. Dit weekend komen ze dan echt onze dakramen plaatsen! Vorig weekend ging het niet door en hopelijk regent het zaterdag niet want ik zal blij zijn als het achter de rug is. Nu staat al die zooi in de gang dus het moet ook wel doorgaan hahaha. 6 grote dozen, pfff...

Met Thyrza gaat alles verder goed! Het is een kleine vrolijke ondernemer! Praten doet ze nog niet echt, behalve "papa" en "mama" en vooral; "DIE" alles is DIEDIEDIE. Ze kan wel goed aangeven wat ze wil :)

@ Dag, gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!!!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks Miranda! De broer van Joep liep al met 10 maanden....hoop niet dat Max dat ook gaat doen....

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee dan is het "baby" zijn er wel snel af he :( ging bij Thyrza ook zo...

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik vind de babytijd toch al zo snel voorbij vliegen!
    Niet leuk meer.

Deli... had op fb gezien dat Wesley naar school was geweest. Gaat erg hard he meis! Fijn dat hij het leuk heeft gehad.
    Zal wat worden na de grote vakantie... zeker ook voor Thyrza want die mist haar speelkameraadje. En mama kan er ook niet aan wennen de eerste weken. Dat worden veel traantjes laten meis.
    Zo klein nog en dan moeten ze gewoon een hele week naar school zeg!

Bedankt Deli... ik ben zelf ook wel erg blij dat ik gegaan ben. Hoop echt dat de ka mij heel goed kan helpen want ik raak bijna aan mijn latijn. Snap echt niet hoe Liena dit voor elkaar gebokst heeft al die jaren!!!
    Des te meer respect dat ik voor haar krijg.

Yo... dat is idd rap ja 10 maanden. Ik vond de 12 maanden van Divano al erg snel. Maar ik zie in Max ook een heel ondernemend mannetje. Divano is dat ook. Die klimt nu al de schutting op! Als ik hem er niet vanaf haal zit ie al op de 4e plank! Hij zit nu echt in de klimfase! Overal op en onder. Laatst was ie van de wipstoeltje op de kast geklommen en daar had ie een Ipad van zijn zus te pakken en ketste die tegen de grond. Gelukkig kon de Ipad wel tegen een stootje!
    Wij moeten hem nu wel zo goed in de gaten houden he!

Meiden... ga nog ff spelletje spelen!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zijn we er nog???

Wat is het rustig zeg..

Hoop dat het goed gaat met iedereen.
    Zelf ook weinig nieuws eigenlijk;)

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo!!
    Wij zijn een paar daagjes weg geweest. Was wel even lekker.

Hoe is het met jullie?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ja we zijn er nog en idd het is hier erg rustig. Merk vooral de weekenden dat t erg rustig is. Maar we hebben allemaal een druk gezinsleven en dat merk je vooral in de weekend. Dan ga je leuke dingen doen met je kids. Door de weeks is het wat makkelijker want ze gaan naar school... psz... slaapjes die ze doen enz enz.

Ik heb ook weinig te melden tegenwoordig hoor hahahaa
    hier gaat alles goed.

Yo... leuk weekendje gehad meis? Heb je Max niet gemist? Was dit de eerste keer dat ie een paar dagen uit logeren is geweest?? Hoe was dat voor papa en mama????
    Waar zijn jullie naar toe gegaan? Heerlijk weer even tijd voor elkaar gehad!!!

All... Ik ben me wat trots op die kleinste zoontje van ons... Hij ging gisteravond niet voor 23.00 uur slapen. Om 23.00 uur heb ik hem in slaap gewiegt/geschommeld. Om half 5 moest Chris uit bed voor te werken en die hoorde Divano even. Ik heb daar niks van gemerkt! Om 10 voor half 9 hoorde ik Divano maar vond het nog te vroeg ( ik was kapot!!!!) Heb hem toen uit zijn lichte kamertje gehaald en heerlijk in ons bed gelegd. Daar was het nog lekker donker. Toen zijn wij samen nog tot 10 voor 10 terug in slaap gevallen zeg!!! Sow dat was lekker!!!!!!!!!!!!
    Heb dus een hele goede nacht gehad. Deze mogen er wel meer komen.

Hoe is het hier met de andere kippies????

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    hier alles goed hoor druk weekje gehad
    Hier was het weer drama mevrouw wou niet in dr eigen bed slapen maar na een tijdje toch gelukt en ze sliep zelfs door :) Om half 6 toen Andre moest werken is ze wakker geworden heeft ie haar naast bij gelegd en nu slaapt ze weer ff.

Gelukkig is ze geen avond mens anders had het me mega veel slaap gekost. In dit huis zijn we van vroeg slapen en vroeg op hahah

Dalijk ff lekker shoppen als het droog is

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Hier ook vroeg naar bed en vroeg eruit hoor. 23.00 komt bij ons zelden voor alleen soms in het weekend..
    Vanmorgen was het 6.55 dus wij waren blij;)

Vanmorgen heb ik mijn neefje te spelen, gezellig! Verder even flink wat in huis doen want loop wat achter met van alles.

fijne dag!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik ben weer terug van een weekendje weg met onze ruitersportvereniging. Lekker er op uit geweest te paard en veel plezier gehad! Nu alleen nog wel moe. Slapen was er niet veel bij zeg maar ;).
    Fijne dag allemaal!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

zwaai dames!!

Wat een weertje he :( gestie! Verder hier alles rustig, nou ja rustig... Druk weekend gehad, moe dus zo lekker naar m'n bedje!

@ Miran, hopelijk komen er meerdere goede nachten, het liefst ook wat vroeger naar bed ;)

@ Dag, welkom thuis meis, leuk dat je een weekend schik hebt gehad. Ik had je nog een pb gestuurd op facebook, over verhuisdozen........ :D

@ Juffie, we zijn er nog ;)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.... vroeger naar bed betekent slechte nachten! Gisteravond lag Divano om half 9 te slapen maar ben er vannacht een keer of 5 uitgeweest. Nu lag ie kwart voor 10 te bed en moeten we weer afwachten wat de nacht gaat brengen.

Fijn dat ook jij er weer bent meid!!!!

Dag... fijn dat je een super weekend hebt gehad. En zeker ook weer fijn en lekker dat je actief met je paarden weer bent! Lijkt me heerlijk om te kunnen!

All... ik ga heerlijk naar mijn bedje. Moet er om kwart over 7 weer uit en Chris om half 5 dus snel slapen nu!
    Trusten allemaal

Deel Deze Pagina