Hey meiden, Net een heel verhaal getypt, wat denk je weg Nu onderweg naar de efteling. dus reageer straks misschien nog wel.
Pfff wordt er moedeloos van....het is echt slecht met werk... Er zijn wel genoeg vacatures maar je moet dan wel het diploma hebben.... En helaas zit ik met MBO niv 4 onderwijsassistent en kan je niet zoveel. Zelfs in de schoonmaak valt het tegen. Heb nu maar gesolliciteerd op Vakantiepark Beekse Bergen om op maandag en vrijdag huisjes schoon te maken....
Goedemorguh... Yo... huisjes schoonmaken is heel pittig werk he meid! Ik heb dat ook gedaan bij centerparcs maar dat is aanpoten hoor. Ik kon dat niet omdat ik met vergroeiing in de wervelkolom zit en krijg dan met dit soort werk heel zwaar. Maar werk zoeken is idd heel moeilijk op dit moment. Ik wens je heel veel sterkte en suc6 met zoeken meis!!!!
yo, moeilijke tijd nu! Echt balen voor je dat er niet veel voor je is. Ik heb ook een tijdje voor een schoonmaakbedrijf gewerkt en het is inderdaad pittig werk. Maar ja, je moet iets natuurlijk. mup, hoe was efteling? Miran, ik zou er echt niet aan moeten denken om pas zo laat de avond voor mezelf te hebben. Maar ja, als het de enige oplossing is?? Ik weet alleen wel dat ik blij ben als het 8 uur is en ik met een bakje thee op de bank zit. Sterkte met de nachten!! Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Ik ben alleen echt niet fit. Weer keelpijn en warm en koud maar ja, vooral doorgaan . Laura is al zowat 3 weken fit en gaat nu ineens ook dingen proberen. Ze gaat zelf zitten en een paar dagen laten ook ineens zelf staan. Dus het gaat de goeie kant op.
@ dag beterschap. De efteling was super leuk. We hebben erg genoten. Devin heeft de hele dag maar 1 uur geslapen wilde er ook bij zijn . @ miran, misschien toch proberen telkens uurtje eerder naar bed brengen. Kleine van mijn overbuuf is 11 maanden heeft in het ziekenhuis gelegen om te onderzoeken waarom hij niet sliep allergie of pijn. Maar geen oorzaak gevonden. Het bleek gewoon zijn gedrag te zijn. Resultaat naar 3 nachtjes ziekenhuis... Een totaal ander kind wat helemaal bijgeslapen is. Bij het ziekenhuis hebben ze hem structuur gegeven. Heeft wel wat tranen gekost. Maar uiteindelijk blij kind wat slaapt fitte ouders die ook weer slapen
mup, ow ow die Devin. Wilde geen moment missen haha. Nu wel meteen weer in zijn gewone ritme? Ik ken dat hoor. Laura wil ook nergens wat van missen maar als gevolg daarvan heb ik een aantal dagen later nog een chagrijnig kind. Juffie, hier in het weekend eigenlijk ook nooit later dan 23.00. Anders pak ik de benodigde uren slaap niet . Ik ben nogal gehecht aan mijn 8 uur nachtrust, haha. Miran, lukt het ook niet als je hem net als mup ook voorstelde telkens een beetje eerder op bed legt? Ik snap dat je het zo doet hoor want nachtrust is heilig maar nachtjes van 12 uur zijn volgens mij voor die kleintjes toch nog echt nodig. Straks in de vakantie nog een keer proberen? Dan kan je zelf overdag nog beetje bijtanken.
Ons Max kruipt gewoon even vooruit in de box.... Weet iemand waar de versnelling zit dan zet ik die even lager.....
Dag/Mup... wij hebben ook al verschillende keren de strijd aangegaan om hem te laten huilen omdat wij dachten dat het karakter was. Maar in zijn slaap huilt hij en hij slaapt en keert verschrikkelijk onrustig. Paar dagen geleden ging meneertje om 23.00 uur pas naar bed met als gevolg smorgens om 10 uur pas wakker. Gisteravond ging hij ook weer tegen wil en dank in om 23.00 uur naar bed maar om 01.00 uur was hij er alweer en om 02.00 uur en 03.00 uur en 04.00 uur weer. Toen heeft ie mij 2 hele uren rust gegunt want om 06.00 uur was meneer weer klaarwakker!!! Ik zei ook tegen chris dat STEL dat de dokter zegt dat het karakter is dan laat ik hem huilen in de vakantie want nu heb ik daar ook de andere 4 kinderen mee natuurlijk! Ik vind wel erg lief dat jullie meedenken met me!!!! Dank jullie wel voor tips en meedenken. Yo... het ene kind is het andere niet he... en Max is nu eenmaal een vlotte dat heb je met het eten ook al gemerkt. Ik vind Max er heel wijs uitzien voor zijn "leeftijd". HIj is nog maar (bijna) 4 maandjes oud en hij kan al zoveel voor zijn doen. Ik ben bang dat jij er geen lang baby aan hebt. Genieten dus en laat hem lekker doen zou ik zeggen. Ik vind dat ook wel weer wat hebben dat ze zo snel al dingen kunnen! By the way... ik weet niet waar de versnellingen zitten...heb hem bij divano ook nog niet gevonden. Mijn ventje klimt gewoon al de schutting op!!!!! En op school staat een klimtoestel met hele smalle sporten (tredes) en divano kent geen angst en klimt gewoon omhoog om even met de glijbaan weer naar beneden te komen.
@ miran, ze gebruikten in het ziekenhuis de 5 minuten regel en dat werkte. Ik zou het idd ook in het weekend doen want het vergt wel energie. Misschien kun je alvast beginnen met telkens iets eerder naar bed al is het een kwartier. Denk als je hem de dag eerder laat beginnen het ook al scheelt @ yoyo lekker vlug
@ dag, denk dat hij vandaag zijn slaap in aan het halen is. Hij heeft toestraks gegeten en daarna meten weer gaan slapen. Zo maar eens wakker maken voor de osteopaath.
Hier een kleintje wat snachts ook wakker word maar laat dr lekker huilen. Vanmorgen werd ik wakker en wie lag er naast ma haha ze was met dr Hello-Kitty knuffel en al bij me komen liggen Dus ik merk echt dat als ze niet bij me slaapt dat ze veel onrustiger is. En als je mij 3 nachten na 23:00 zou laten slapen kan je op laten nemen. Maarja hier is het omgedraaid onze biologische klokjes gaan rond half 8 werken Eerst Zoey slapen ik en dre meestal rond half 10 en smorgens rond half 6 zijn we allemaal weer wakker en ja wij vaak eerder als Zoey . Dus ben blij dat ze zich zo goed heeft aangepast
Goedemorgen dames! Hier vanmorgen naar het cb geweest met Thyrza, ze was heel huilerig daar, vond alles eng! En de prikjes waren al helemaal niet leuk natuurlijk Cijfers; 14 maanden en 82cm en 12kg precies, met zowel gewicht als lengte boven in de curve maar gelijk op dus helemaal goed. Ze waren Wesley om de een of andere reden vergeten in te plannen dus heb net een afspraak gemaakt voor begin juli. Dan zullen we eens zien hoe hij het doet! Ik ga zo maar eens wat in huis doen. Fijne dag dames!
Haaaaaiiii, Deli, mooie cijfers! Laura is vandaag ook gemeten en gewogen bij de kinderarts 80cm en 9.3 kg. Maar begin april woog ze nog maar 8 kg dus ze is al aardig aan het inhalen . Succes met de huisdingen. Ik ga zo ook maar eens flink aan de slag. Miran, hoe gaan je nachten nu? Hier vanochtend dus bij de kinderarts geweest met Laura. Ze hebben bloed afgenomen voor haar immuunsysteem te controleren. Was echt sneu en ze moesten 6 van die grote buisjes hebben. Was eventjes bang dat ze niks over zou houden. pffffff. Heb nu 22 juni telefonisch consult voor de uitslag en dan in november weer een afspraak om te kijken of ze voor de winter preventieve antibiotica krijgt. Er werd echt goed naar ons geluisterd en werd ook echt serieus genomen. Voelt goed aan dat er nu goed naar haar gekeken word.
Deli... hele mooie getallen voor die meid van je. Ik ben benieuwd naar divano nu maar hij hoeft niet meer... krijg eerst thuisconsult zeg maar en dan weer op t cb. Gek want dat heb ik nog niet eerder meegemaakt maar nu dus wel. Dag... fijn dat er goed geluisterd werd naar jullie. Vind dat het allerbelangrijkste dat er eerst naar ouders geluisterd wordt want die kennen hun kind toch het allerbeste natuurlijk. Fijn dat ze jullie goed helpen en dat er goed naar Laura gekeken wordt meis!!! Of ik geslapen heb?.... de ene nacht beter als de andere. Vannacht was het om 04.35 uur dat ik voor de eerste keer wakker werd van divano en daarna om 05.30 uur en toen werd hij om 08.00 uur wakker Het is zooooo verschillend met hem. Ik moet nog ff aankijken met hem. We komen er wel hoor en overleven doen we het zeer zeker
@ Dag, wat fijn! Super zeg dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad waarin echt naar je werd geluisterd! Maar ohhhh wat zielig, zo veel bloed uit zo'n klein lijfje hoe is het nu met haar? Heeft ze er last van? Zo te horen heb je een slanke dame Maar ze heeft het vast snel ingehaald! @ Miran, hoe is het? @ Juffie, hoe is het?
Hey meiden, Deli: grote meid is Thyrza hoor. Zielig de prikjes weer maar ze heeft ze nu voor een tijdje gehad gelukkig.. Dag: oei dat is veel zeg 6 buisjes. Arm meisje.. Miranda: snap dat je alles doet voor een goede nacht slaap maar ben zlef ook heel blij als het half 8/ 8 uur is en de jongens liggen in bed Hier is het nog steeds erg vroeg elke ochtend maar toch ben ik liever om 6 uur wakker dan mijn rustige avond kwijt Hier alles verder goed hoor. Morgen bruiloftsfeestje. Morgen 18.15 brengen we de jongens bij schoonzus en zwager en dan op naar Texel voor feestje in een strandtent. Heb er echt zin in. Nog een leuk jurkje gekocht en mooie schoenen Verder gehoord dat ik gewoon op de school kan blijven waar ik nu werk. Erg fijn! We gaan de mannen even douchen en dan in bed leggen. Kom straks nog wel even kijken. xxx
juffie, dat is nog eens goed nieuws!! Fijn dat je gewoon kan blijven werken waar je nu werkt. Hou je ook dezelfde groep? Laura lijkt er geen last van te hebben. Dus het zal allemaal ook wel meevallen. Denk dat moeders er misschien meer moeite mee had dan Laura zelf.
Juffie... vanavond is divano om half 11 naar bed gegaan... ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Hij had vanmiddag maar krap 1 uurtje geslapen maar meneer komt gewoon s'avonds niet in slaap. Nu ga ik met hem samen op bed liggen en dan valt ie in slaap en dan leg ik hem in bedje. Hij ligt nu heerlijk te slapen in eigen bedje. Goh, wat zal ik blij zijn als het 18 juni is. Ik hoop dat ze me snel kunnen helpen want ik begin al aardig op mijn tenen te lopen. Ben toe aan vakantie!!!!!! Nog 3 weekjes en dan is het hier vakantie. All... gyani had gisteren een kennismakingsmiddag en goh wat had hij het naar zijn zin. Ze zitten met 28 leerlingen in de klas waaronder maar 10 jongens!!!! Hij vind zelf dat hij een hele leuke klas heeft en ze hebben een hele jonge mentor. Gyani ziet de grote school helemaal zitten. Mijn kleine jongen wordt GROOT. Wat zal mama traantjes gaan laten zeg op 28 juni. Dan is het op onze school afscheid van groep 8. Dan wordt er door iedere groep iets gezongen.... wat zal ik het zwaar krijgen! Maar ik merk dat Gyani er aan toe is en daarbij hij is er klaar voor en heeft er de zin in. Moet mama haar eigen maar bij neerleggen. Dan... ik roep al de hele tijd dat het klaar is voor ons... dat er geen kinderen meer bij komen. Nu vanavond had ik gesprek op giuliano's school en staat daar een papa met maxi-cosi in de hand (babytje was pas een paar maandjes) en dat lachte naar mij.... meiden, het zweet brak me uit, werkelijk waar ik voelde het zo over mijn rug lopen. Jeetje... mijn hormonen gierde door mijn strot en het werd net of ik niet meer aan lucht kon. Zo eng. Ik wist niet wat ik meemaakte. Blijkbaar ben ik toch niet zo zeker van mijn zaakje. Alhoewel... als ik dan aan die leuke gezellige nachten met divano denk dan ben ik dus echt wel klaar met kinderen krijgen he! Maar ik moet niet meer bij een pasgeboren babytje komen. Dat heb ik nu al in de gaten.