Wij zijn terug van de BSO......... Ik maar denken dat het een beetje zielig is voor Wesely na schoon nog naar de BSO maar het is 1 groot speelparadijs! Echt absurd, dat had ik niet verwacht. Het is een soort van ballorig/chimpie champ maar dan met toezicht hahaha, daar wil ik ook wel spelen! Ik ben dus erg positief en Wesley vond het helemaal geweldig, ze hebben zelfs een zwembad buiten en Wesley had er wel zin in
deli, dat klinkt leuk!! Miran, pfff 22.30 moet er niet aan denken. Dan lig ik 9 vd 10 avonden zelf al in dromeland. Ik hoop echt voor je dat er snel iemand met een gouden tip komt of dat divano zelf zijn slaapgedrag veranderd. Ik zou dat niet volhouden. Wat zal jij moe zijn! Knuff. Hier een lekker rustig weekend voor de boeg. Niets in de agenda dus er word ook niets geplanned.
Deli... wat een gave school zeg... zwembad???.... welk kind vind school dan niet leuk???!!! Ik wil ook wel terug naar de kleuterschool!! Hoop dat Wesley hele gelukkige jaren gaat krijgen op die school meid!! Dag.... kun je niet iedere dag even hier aanmoedigen over divano's slaap patroon????... hij is gisteravond om 21.00 uur in slaap gevallen. Om een uur of 00.00 uur werd ie wakker en probeerde ik speen te geven maar pakte hij niet dus even mee naar beneden... maar meneertje lag gewoon te slapen dus maar weer terug naar bedje. Toen sliep ie weer gewoon door tot een uur of 4 vannacht maar na het geven van speentje heeft ie geslapen tot vanmorgen 08.00 uur!!! Mama is helemaal blij alhoewel papa en mama zelf pas vannacht om half 4 gingen slapen. Dus was nog wel erg korte nacht hoor. All... gisteren waren mijn ouders lekker een dagje hierheen gekomen omdat Giuliano op moest voor diploma A. Hij is geslaagd en heeft diploma A op zak!!!! Daarna zijn mijn moeder en ik de stad in gegaan. Om kwart voor 5 moesten Chris en ik een smoes bedenken omdat we voor mijn ouders een verrassing hadden. Wij hadden nl gereserveerd bij wokrestaurant. Chris zei: jij belt even naar thuisnummer en dan doe ik net of we moeten komen kijken voor nieuwe auto. Zo gezegd zo gedaan... ouders trapte erin. Eenmaal bij wokcentrum aangekomen zei mijn moeder: ik heb mijn portemonnee niet bij hoor en je vader heeft ook zijn pinpas bij jouw laten liggen. Ik zeg: goedzo... dit etentje krijg je van ons!!!! Mijn vader wou eigenlijk de aftrap van EK zien dus ik was heel benieuwd hoe dat ie zou reageren. Maar hij vond dat nu niet erg want ik weet hoe graag dat hun doen wokken! Ze vonden het erg lekker en gezellig maar ze vinden het niet fijn dat wij betaald hebben hahahaa nou daar moeten ze maar aan wennen dan! Na het wokken thuis EK verder gekeken tot half 10 en toen zijn wij gaan kaarten met zn 4tjes. We hebben weer een hoop plezier en lol gehad onder elkaar. Lekker geouwehoert. Mijn moeder en ik spelen dan vaak onder 1 hoedje en Chris en mijn vader spelen altijd heerlijk samen. Dit is altijd erg leuk! Om 01.00 uur vannacht gingen mijn ouders weer terug naar huis. Chris en ik hebben nog even onder genot van flesje bier (chris) en glaasje drinken gezellig even zitten kletsen. Al gauw was het al 03.00 uur! We hebben het even over ons heerlijk gezinnetje gehad. Over hoe goed we het hebben en hoe rijk wij ons mogen prijzen met die kids. We hebben het ook nog even over chris zn verleden gehad... wat ie allemaal meegemaakt heeft toen hij jonger was en hoe sterk wij er dus uitgekomen zijn door ons verleden! Was heel leuk en gezellig. Al met al was het gisteren 1 grote superdag!!!!
wat fijn miranda zon leuke dag Hier gaat het slapen weer goed van half 8 tot 7 heeft ze geslapen ben zo trots op dr Vanmiddag een verjaardag en heb Zoey alvast klaar gemaakt om naar de winkels te gaan Bekijk bijlage 251439
Deli: wow dat klinkt wel als een super leuke BSO. Wij zijn afgelopen week ook bij de bso wezen kijken. Niet zo spectaculair hoor maar Nathan ging ook lekker spelen. Wat gaat het hard dan he? Miranda: leuk dagje zeg! ALleen 4 uur pas gaan slapen. Pff dan lig ik echt al lang hoor. Kan niet zo goed tegen te kort slaap. Hier gisteren bruiloftsfeestje gehad. De jongens uit logeren en wij logeerden bij mijn ouders in huis. Wel lekker een keer kunnen uitslapen. Net de jongens opgehaald en die liggen allebei weer in bed. Waren op.. Was een super feestje, leuk bandje en lekker gedanst. Mensen gesproken die ik al jaren niet gezien had. nu even het huis door en boodschappen doen. fijn weekend allemaal!
hoi allemaal hoe gaat het hier. sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar ben druk bezig met een opleiding. laat snel weer wat van me horen. Groetjes van Penr
juffie, leuk zo'n feestje!! Hier een rustig weekend achter de rug. Stan is op het moment erg moeilijk. Hoop maar dat het een fase is. Laura zit ook net in zo'n sprong dat ze van alles wil maar niet kan en dan maar gaat mopperen. Hoort er bij maar wel erg vermoeiend. Nu maar even uitrusten op mijn werk . Nog 5 weken tot vakantie....
sterkte Dag. Als je kindjes 'lastig' zijn is werken inderdaad echt even uitrusten Hopenlijk is de moeilijke fase voor allebei weer snel over! Wij zijn even koekjes aan het bakken. Wil vrijdag koekjes bakken met de klas voor vaderdag maar moet het natuurlijk wel even uitproberen Vanmorgen eerst even naar school geweest voor de schoolfoto. De jongens samen ook op de foto. Ben benieuwd of die foto een beetje leuk geworden is, Matthijs had er niet echt zin in Zo grappig, Nathan ging al lekker in de kleuterklas zitten en heeft daar rustig filmpje gekeken toen ik met het team op de foto moest. HIj wilde eigenlijk niet mee naar huis, vond het veel te leuk op school Jammer genoeg moet hij toch echt nog een half jaartje wachten.. Ga weer wat doen hier. Gezellig druk weekend gehad maar moet nu wel echt even was wegwerken en soppen, helaas
Hier nog een in een sprong...het fijne vier maanden sprongetje... Dacht dat hij er al een heel eind doorheen was maar na een week rust en een hoop nieuwe dingen gaat hij vandaag weer vrolijk verder.... Dag succes met de kids... Juffie succes met de koekjes! Leuk idee voor vaderdag!
Nou hier is de peuterpuberteit echt aangebroken alles is huilen of driftbuien . Slapen gaat daarin tegen wel veel beter vanmorgen ook voor vaderdag wezen knutselen. Bij exnos fotoslijstjes gekocht van karton en die heeft ze beplakt met elleboogjes(macaroni) en een canvasdoek gevingerverfd en voor papa vanmiddag maakt ze een verf tekening en die lamineer ik dan zodat hij een placemat heeft.
yo, succes met je 4 maanden sprong. Juffie, koekjes bakken leuk!! Hoop dat de foto's mooi worden. En grappig dat Nathan niet meer mee naar huis wil vanaf de kleuterklas. Mel, wat creatief toch allemaal. Mijn haan word 40 op vaderdag dus er komen wel slingers en balonnen. Maar veel verder dan een pennenbakje van een wc rol knutselen komen wij niet hoor.
Ja wil wel vlotten was eigenlijk nu klaar geweest echter vonden ze een paar dingen nog niet goed. heb nu dus 10 weken verlenging gekregen. Ik doe de opleiding verzorgende IG.
en ja hoor nieuwe banner doet het. Yo wat heb je toch een mooie zoon succes met zijn sprongetje. Juffie koekjes bakken wat leuk hier wordt het denk ik vrijdag naar de winkel gaan en dan iets moois kopen voor papa. all: hoe gaat het met de rest???? dylano heeft op het dag verblijf al iets voor papa gemaakt. mel peuter pubbertijd zeg mij wat die van mij is drie en die huilt inderdaad ook of heeft een bui van ik ga op de grond zitten maak niet uit waar midden op straat en al doet hij het. succes meid.
ik doe veel ideetjes op van internet dus dat scheelt en ook natuurlijk het werken op een kdv heeft zijn voordelen.
Ehm ja....als je ook wat vaker kwam was je daar al achter hahahahaha. Iedereen is druk tegenwoordig dus we komen maar af en toe hier.....Sorry! En op facebook blijven we grotendeels op de hoogte van elkaar. Denk dat dat ook wel scheelt.....
aha dan moet ik jullie maar snel eens gaan zoeken op facebook. ja ben inderdaad ook druk met van alles en nog wat. hoe gaat het met jou en max?
Ik zal je een pb sturen met mijn facebook... Met Max gaat het super! Hij gaat als een speer en is echt geen babytje van vier maanden... Hij zit al een maand aan groenten en fruit omdat hij zijn melk vertikt, hij rolt al anderhalve maand van rug naar buik en sinds vorige week komt hij ook vooruit "gekropen"..... beetje te snel allemaal voor mij hahaha. Met mij gaat het mwa...zit sinds een maandje in de ww....en dat na al vanaf november compleet thuis zitten valt me heel erg tegen. Ik zoek alle vacatures af maar overal heb je je papieren voor nodig en in de kinderopvang is niks... Er is genoeg in de zorg maar ik kan echt geen nachtdiensten draaien...dat krijg ik nooit meer bijgeslapen.... dus moeilijk allemaal. Wil me omscholen maar weet niet zo goed wat....