(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: kijk dat is goed nieuws! Handig he dat ze kunnen fietsen. Gaat echt een stuk sneller.. Ik ga met Nathan ook wel eens samen op de fiets. Gaat hier in het dorp ook al wel goed alleen als het drukker zou zijn, zou ik dat nog niet durven;)

Vanmorgen al flink gesopt. 2e was kan ik zo ophangen.. Hopen dat het een beetje droogt.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, ga jij dan zelf ook op de fiets? Dat durf ik nog niet hoor. Hij fiets nu ook zomaar midden op de weg dus probeer hem zo veel mogelijk op de stoep te laten fietsen en dan ga ik met Laura in de wandelwagen er achteraan. Lekker he? De was buiten. Heb zaterdag alle bedden verschoond en buiten gedroogd. Heerlijk!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow Dag dat is fijn!

Gisternacht heeft ons Max doorgeslapen en gister ook zowat de hele dag geslapen, resultaat een kindje dat om half vier wakker was en niet meer wilde slapen....en al helemaal niet in zijn eigen bed. Maar de aanhouder wint! Tegen vijf uur sliep hij weer en wakker in zijn bed gelegd. Vandaag ga ik hem proberen iets meer wakker te hebben. Zo'n half uurtje/drie kwartier voor zijn fles. Misschien scheelt dat dan weer dat hij ,s nachts weer beter slaapt. Want het was de afgelopen week telkens half vijf of later dat hij voor voeding kwam en toen was hij overdag meer wakker. Werkt het niet dan laat ik hem morgen weer gewoon slapen tot zijn voeding.

Gister ook ongesteld geworden. Precies zes weken na de bevalling. Maar jeetje was is het veel...zoveel heb ik nog nooit gehad zelfs niet na de bevalling. Hoef me normaal 's nachts nooit te verschonen maar nu twee keer net op het randje...en dan zo'n mega nacht maandverband in....bleh!
    Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts staan voor meer informatie over het spiraaltje. Ga het laten zetten maar hoor overal andere dingen. Dat het na zes weken al mag, dat het na drie maanden pas mag, wel ongesteld tussendoor, niet ongesteld tussendoor etc. Dus even goed laten informeren.

Vanmiddag komt Wendy gezellig op kraamvisite dus ik ga nog even snel stofzuigen.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo haartjes zijn geknipt en er is een stofzuiger door de woonkamer gegaan.
    ZOey speelt lekker in de tuin .
    Heerlijk hoor zon zelfstandig kind nu kijken of ze zo dr dutje gaat doen kan ik ook even liggen.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, ik wilde ook spiraal en mij is verteld na 3 maanden. Maar ik heb er vanaf gezien. Durfde toch niet (schijtluis). En het ritme is het proberen waard toch? Lukt het niet kan je altijd nog terug naar het oude. Gezellig kraamvisite! Veel plezier.

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    O ja, en over je heftige eerste menstruatie. Denk dat het normaal is. Was hier tenmiste beide keren ook. Lijkt wel of je lichaam nog eens grote schoonmaak houd. Nu werd ik beide keren pas 6 weken na stoppen met bv ongesteld dus ben ik er ook wel lekker lang van af geweest.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow das lekker lang ja! Vind het niet erg dat ik het nu al ben maar makkelijk is het niet. Heb er gelukkig niet veel buikpijn van.
    Ja ik heb ook zo iets eerst goed informeren en dan pas beslissen. Van de pil krijg ik migraine dus dat valt af en de nuvaring blijft bij mij niet op zijn plek zitten dus die valt ook af... En pas als we zeker weten dat we geen tweede kindje willen laat Joep zichzelf helpen. Ach ik zal dinsdag wel eens even luisteren naar wat hij te vertellen heeft.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... heb ik niet gemist... maar niet bij nagedacht of terug gedacht want die ene smsje van Deli heb ik zelf hier geplaatst schiet me nu te binnen.
    Fijn dat Stan nu lekker veel mee fietst! Weer een stukje mobieler!
    Kleine kindjes worden groot hoor meis!

Yo... mijn overbuurvrouw heeft vorige week spiraaltje laten zetten en toevallig dat ze net zat te vertellen hebben ze gisteren weer geklust. Ik zou ook wel spiraaltje willen zetten maar durf ook niet. Mijn buurvrouw is 5 jaar lang niet meer ongesteld. Ook geen tussendoorse bloeding. Op zich heel lekker natuurlijk. Maar jammer dat ik het lef niet heb om er 1 te laten zetten.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zie zelf geen andere optie. Via spiraal komen de hormonen gelijk op de juiste plek waardoor ik minder migraine zou krijgen. Bij de andere opties komen de hormonen in mijn bloed terecht voordat ze op plek van bestemming komen en daar krijg ik dan weer mirgraine van...

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    O ja, daar had ik weer niet meer aan gedacht dat jij dat bericht geplaatst had, haha :p. Gaat goed hier ;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    is iedereen er nog?

Deli: hoe is het bij jullie? Je bent zo rustig de laatste tijd;)

Liena: hoop snel geod nieuws van jullie te horen meis. Denk in iedergeval aan jullie.

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is rustig maar het is ook zulk lekker weer! Denk dat iedereen daar van aan t genieten is. Ik in ieder geval wel!

Was gezellig met Wendy vanmiddag.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Had t vandaag zo druk en dan ook nog eens zo'n heerlijk weer erbij. Morgen 19 graden dus dat beloofd veel goeds.

Vanavond Gyani aangemeld op t voortgezet onderwijs. Echt superspannend allemaal. Je ziet ze rond kijken van: ojee, wat gaat er allemaal op me af komen. Ze vinden t leuk maar ook eng. Gyani had ook zo'n dubbelgevoel vanavond... hij vind t jammer dat ie van de lage school af gaat maar ook wel weer leuk om naar de hoge school te gaan. Ik zeg: nu op naar volwassenheid he jongen!
    Diep van binnen kan ik wel huilen... mijn kleine ventje die 12 jaar geleden 5 weken te vroeg op de wereld kwam en moest vechten voor zijn leventje is nu mijn kleine ventje die alweer van de lage school af gaat dit jaar en heerlijk doorgroeit naar volwassenheid. Waar is die tijd gebleven??????? Ik herinner t me als de dag van vandaag.... die bevalling... grandioos gevoel om mama te worden. 1e x onwennig maar grandioos!!!
    En nu... nu nog steeds supertrots op hem. Hij gaat het helemaal maken... die jongen van mij!
    Strakjes gaat ie stappen en komt ie met meiden thuis... dit kan nu best wel hard gaan zeggen ze.
    Aan de andere kant verheug ik me er ook wel op hoor. Zijn 1e liefde... zijn vrienden en vriendinnetjes... alles gewoon!

Ik ga nu lekker slapen meiden... was drukke dag en zat net op de bank al weg te dutten dus lekker rusten nu!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen

Zo werkweek begint weer eigenlijk geen zin
    En het is echt een wonder moet Zoey zo wakker gaan maken jeetje die klok vooruit heeft wonderen gedaan.
    En ook het buiten spelen natuurlijk normaal is ze allang wakker
    Nou ik ga douchen nu ze nog slaapt.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Mel... hier dus niet he! Ik lig nu al 3 nachten met Divano langs me in bed. Ben er zo op tegen he, maar meneertje vind t wel goed zo. Ik probeer echt om hem in eigen bedje te laten liggen maar helaas hij krijst alleen maar harder en zo gauw ik hem in ons bed leg op papa's plek dan valt ie gelijk in slaap.
    Hoop zo dat ie vanavond in eigen bedje slaapt.
    De klok vooruit vind er niks aan... t hoort erbij en t is langer licht enzo maar ik lig s'avonds dus oude tijd om 21.00 uur te bed zo moe ben ik!
    Terwijl ik normaal tot een uur of 11/half 12 op kon blijven.
    Maar we moeten t ermee doen.
    Goed van Zoey dat ze nu beter slaapt. Overmorgen dus haar grote bedje?!! Ben zo benieuwd hoe ze daarop reageerd.

All... al wakker? Of nog lekker in diepe rust?
    Hoe gaat t met iedereen??

Deli... je bent zo verdacht stil meis! Alles goed daar????

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

druk dagje voor de boeg. Werken en vanavond 10 minuten gesprekken. Gisteren de 1e ronde gehad dus na vanavond zit hte er weer op.

Ga nu naar school.. Fijne dag allemaal!

zomertijd: hier wel blij mee. Matthijs is nu 6.45 wakker i.p.v. 5.45 ofzo:D En 's avonds liggen ze gewoon de normale tijd in bed..

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Juffie hier dus ook gewoon tijd slapen maar wel veeel later wakker
    Vanmorgen had ik Zoey aangekleed gaat ze weer op ons bed zegt ze liggen hahah ik zo nee we moeten weg zij huilen.
    Gelukkig morgen vrij dus mag ze zeker blijven liggen
    O de friteuse roept wij gaan tatjes eten bye

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,
    Vandaag ben ik gebeld dat Laura dinsdag geholpen word aan haar oortjes. Spannen maar ook blij dat het er aan komt. Ze blijft maar kwakkelen.

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda hoop voor je dat Divano snel weer zijn eigen bedje heerlijk vind liggen

Bekijk bijlage 233503

in eens is me kleine met een echte peuter aan het worden

Deel Deze Pagina