zo dat is inderdaad snel met max. in de zorg is inderdaad werk genoeg je kan altijd in je contract laten zetten dat geen nachten wilt. ik zit zelf in de zorg bij thebe en wij werken met een vaste nachtdienstpool dus de mensen die overdag werken hoeven nooit in de nacht. behalve als ze dat zelf willen.
Ow dat wist ik niet. Dan wordt het al anders... Mijn schoonmoeder werkt ook bij Thebe in de thuiszorg. Ik zal nog eens goed informeren....
zou ik zeker doen is echt de moeite waard. ik ga nu slapen want ik draai wel nachtdiensten en mag vanavond weer me laatste draaien. zie of spreek je snel weer. groetjes van Penr
Ik komen even zwaaien. Devin ligt al lekker en voldaan te slapen. Vandaag voor het eerst wezen babyzwemmen. Super vond hij het
Mup je moet even hier kijken Luiers & verzorging - Mama & kind - wehkamp.nl Of zit Devin nog niet in maatje 3?
Thx voor de tip. Devin zit in maatje 4 al. Heeft hij nodig voor zijn dikke billen en hij meer dan 7 kg. Ga meteen bestellen
Hier ook maar even besteld. Meteen een flinke voorraad dan zijn we er ook weer even van af.. Gelukkig alleen nog maar voor Matthijs want Nathan gaat super zonder luier. Alleen 's ochtends soms nog een klein ongelukje maar wil eigenlijk geen luier meer om bij hem. All: fijne avond! Hier alles prima hoor maar inderdaad gewoon druk met van alles
Goedemorgen... Juffie.. wat goed zeg van Nathan. Fijn dat alles zo lekker gaat bij je! Wanneer begint bij jullie nu de grote vakantie??? Yo... wat is Max toch heerlijk. HIj gaat zeker snel maar je kunt hem toch niet tegen houden hoor. Gewoon proberen van te genieten ondanks dat hij zo hard gaat. Je maakt iig lekker veel foto's van hem dus het genieten lukt wel. Penr... fijn weer wat van je te horen. Knap hoor dat je er een opleiding bij doet. En zag ik dat nou goed... ben je bezig voor een brusje???? All... hier zijn de nachten nog steeds hopeloos maar goed daar komt hopelijk snel een einde aan. En ach... we hebben bijna vakantie dus geen wekker die afloopt s'morgens zo vroeg... alleen die van Chris. Overdag hebben we er een heerlijk ventje aan al is ie nu erg verkouden weer. Vannacht lag ie zelfs zo hard te bulderen dat ie aan het kokhalzen ging. Toen schrok ik ervan en ben meteen naar zijn kamertje gelopen. Gelukkig niks eruit maar hij had het er wel goed benauwd van! Uieindelijk is ie de nacht bij ons in bed beland. Nu is ie wakker dus mama gaat hem eruit halen en dan strakkies boodschappen doen met de grootste zoon (die is vandaag vrij) en de jongste zoon. De andere 2 naar school en Gyani is op schoolkamp!!!
juffie, ik ben jaloers!! Knap van Nathan hoor. Miran, brak nachtje weer. Bah! @all, morguhh!! Nog 7 weken tot de sleuteloverdracht. Haha ben zo aan t aftellen he!
Yo, jaja het telt al af! Nog maar 4,5 tot aan de vakantie en dan gaat het heeeeel snel. Heb er zo'n zin in!! Zie alleen nog wel beetje op tegen de verhuizing zelf. Afwachten hoe het gaat en hoe de kids het oppakken.
Jengelige Max met verhoging hier... zouden die tanden dan eindelijk komen waar hij al weken tegen aan hikt? Niks als kwijlen, bijten en sabbelen....
hoi allemaal, Juffie wat knap van Nathan. dylano gaat soms goed soms niet overdag dan want s'nachts is hij nog niet droog. Miran ja je ziet het goed we zijn deze maand gestopt met de pil voor een brusje. wat erg dat divano zon last heeft van zijn verkoudheid. krijgt hij niks voor de benauwdheid? yojo Ik hoop voor je dat het zijn tanden zijn dan ben je van het gehik van je mannetje af. is ook niet fijn voor hem he.
Dag: jeej aftellen is begonnen dus.. spannend hoor verhuizen. Denk inderdaad dat voorbereiden vooral voor Stan wel heel belangrijk is en als je zelf enthousiast bent zal hij er ook gewoon zin in hebben. Miranda: balen zeg van de slechte nachten. Hopenlijk gaat het snel beter. Yojo: Arme Max. Zielig zeer mondje door tandjes krijgen. Kan helaas zo lang duren voor alles door is. Ga weer even aan eht werk hier. Moet nog veel doen. Nog 5 en een halve week tot zomervakantie. Klinkt ver weg maar nog zo veel dat moet gebeuren. Nog even hard werken dus
mup en juffie, ja inderdaad voorbereiden. Nog tips? Hij zei maandag tegen de juf dat zijn bed niet mee kon naar het nieuwe huis. Zijn dekbed en kussen wel maar zijn bed niet want dat past niet in de doos. Lol!! Logica van die kinders! Ik laat hem straks zelf zijn kleren in een koffer doen en zijn speelgoed in dozen en dat brengen we dan samen naar zijn nieuwe kamer. Hij roept steed dat hij er veel zin in heeft. Hoop dat hij dat vol blijft houden! Gelukkig komen we er al af en toe omdat mijn paarden er al wonen. Kan hij rustig aan wennen . Penr, spannend hoor. Kan me herinneren dat jullie toen niet voor een brusje gingen vanwege (oa) financiele onzekerheden. Dat wil zeggen dat jullie alles nu weer op de rit hebben? Dat zou fijn zijn!! Of had ik het helemaal mis en was dat iemand anders?? Ik ga snel. Er is weer een klein meisje aan het huilen. Denk dat we maar eens gaan fietsen of zo. Vind Stan ook leuk. Alhoewel die nu hele fantasieverhalen aan het naspelen is met zijn duplodieren. Ook altijd zo jammer om hem daar dan van weg te halen. Nou ja, eerst maar eens een uit bed en wat drinken.
Dag nee dat waren wij niet ik durfde het niet aan omdat het met mijn man niet goed ging. nu gaat alles weer goed en heeft hij de rust in zijn lichaam weer terug gevonden.