(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

@ Juffie, wow! Knap hoor meis! Bijna zomervakantie, heerlijk zeg voor jou, hoelang heb je dan vakantie? Nog even doorbijten dus!

@ Penr, leuk wat van je te horen weer! Fijn dat het goed gaat!

@ Dag, jeeejjjjj aftellen begonnen! Ik zou me er toch niet zoveel zorgen om proberen te maken. Ja proberen ;) Verhuizen is voor volwassenen een hele toestand maar kinderen passen zich snel aan. Als ze hun eigen vertrouwde spulletjes weer zien in het nieuwe huis zijn ze volgens mij snel weer 'thuis'. Hopelijk werkt het bij Stan en Laura ook zo! Ik kan me goed voorstellenn dat jij er tegen op ziet, verhuizen is een hele toestand he! Hopelijk ben je straks heel snel geinstalleerd!

@ Miranda, echt K** dat je zulke slechte nachten hebt en houdt :( ik hoop dat er snel verandering in komt! Sterkte meis!

@ Yo, zielig he meis :(

@ All, zwaai!! Hier een moe kippie ;) Paar latertjes gehad deze week, pffff.... En Thyrza is niet in haar hum, al een paar dagen onrustig en huilerig. Vorige week heeft ze prikjes gehad en ze kon daar met een week nog last van krijgen dus het is daarvan of het zijn ook de doorkomende tandjes.... Maar daar heeft ze tot nu toe eigenlijk nooit zo last van gehad. Nou ja, gaat wel weer over!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Max ging gister tegen half elf pas slapen....maar heeft wel tot half negen doorgeslapen en ligt er nu weer in. Weer verhoging. Maar goed we doen er niets aan en het is afwachten wanneer die tanden dan eindelijk komen....
    Ikzelf heb liggen spoken van die tot zes....last van mijn buik en als Joep niet thuis is slaap ik toch al slechter...
    Vanavond lekker uit eten bij Etenstijd met mijn zus en co omdat ze 10 jaar getrouwd zijn vandaag.

En een nieuwe laptop uitzoeken....ik was gister bezig met bruidsreportage en had mijn externe harde schijf al klaar staan om alles erop te zetten.... Toen ik Max in bed had gelegd sprong ons Sjors ineens voor me en schrok ik waardoor mijn laptop viel....scherm aan diggelen. Zie niets meer.... Dus nu moet ik hem even aan een extern scherm koppelen zodat ik alles eraf kan halen. Alleen ik kan hier thuis nergens het goede kabeltje vinden...denk dat ik die bij Barry heb laten liggen toen ik daar al mijn spullen mee heb genomen..

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, denk dat je het prima doet zo. Scheelt dat hij er al vaker komt denk ik.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wat ook wil helpen is misschien laten helpen met zijn eigen slaapkamertje in te richten. Mijn moeder deed ons Gyani zijn kamertje behangen... gyani was toen 2,5 jaar en moest zijn kamer afstaan aan de komende baby. Dus zei mijn moeder: laat hem maar meehelpen. Nu deed mijn vader de meubeltjes in elkaar zetten en Gyani mocht hem daarbij helpen! Dat scheelde heel veel moet ik zeggen. Misschien een tip!!

Ff koffie drinken met de buuf die nu binnenstapt

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallloooooo,
    Ik kom ook weer even aanwaaien. Vandaag nog geen tijd gehad om te komen kletsen. Morgen 1 dagje werken en dan weer lekker weekend!! We gaan zondag naar ouwehands dierenpark. Haan word dan 40 en wilde het niet vieren maar iets leuks gaan doen met de kids. Dus dat doen we dan maar :).

Miran, bedankt voor de tips! Hoop toch echt dat die nachten snel beter gaan hoor! Sterkte er mee. Ik zou al lang bij elkaar geveegd moeten worden.

Juffie, lekker bijna vakantie. Hier ook nog maar een paar weken. Ben er echt aan toe.

Deli, beterschap met Thyrza! Ik probeer me er ook niet al te druk over te maken maar zie er wel beetje tegenop. Ben zelf niet zo goed in drukte en heisa.

Yo, succes met de verhoging en misschien zijn het inderdaad tandjes. Wat gaat hij toch snel!

Vandaag stond ineens de wijkverpleegkundige op de stoep. Stan is onlangs op de peuterspeelzaal geobserveerd en daar kwam ze over praten. Ze hebben het vermoeden dat Stan wat moeilijker met veel prikkels om kan gaan. Alleen gelukkig laat hij ook hele goede dingen zien waardoor we het advies gekregen hebben om hem gewoon naar het basisonderwijs te laten gaan. Ze gaan wel de peuterspeelzaal en alvast de basisschool inlichten over hun bevindingen en tips geven hoe ze het voor Stan aangenamer kunnen maken in een grote groep. Ook voor thuis hebben we handvatten gekregen. We zijn er blij mee hoe het er nu voor staat en ben vooral blij dat hij (nog) geen stempel krijgt.

Zo dat was weer een heel verhaal. Moest t even kwijt. Fijne avond nog! Ik ga lekker vroeg naar bed.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag, fijn dat hij geen stempel krijgt en naar de basisschool gaat. Vast een opluchting :D

vanacht vergeten de babyfoon aan te zetten. Ik werd om 6:15 wakker door Vanisha. Devin niet gehoord maar die huilt eigenlijk nooit. Aan zijn gezicht te zien is hij wel wakker geweest. Iig lopen zoeken. Alleemaal krasjes op zijn hoofd. Beetje sneu vind ik het wel. Maar als troost zit ik megavol. Dus eten genoeg voor hem :D misschien maar beetje kolven straks ;)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mup, elk nadeel heeft zijn voordeel. Kan je straks mooi even kolven voor de voorraad. Als hij echt heel veel honger had gehad zou hij toch wel gehuild hebben? Maar ik snap je gevoel helemaal! Hier inderdaad opluchting en zeker omdat het woord autisme nu eigenlijk wel uit ons woordenboek is geschrapt :). Vond dat toch wel heel wat! Hij heeft nog steeds een gebruiksaanwijzing, dat is natuurlijk nog niet veranderd door een gesprek maar heb nu hoop dat ik de juiste gebruiksaawijzing gekregen heb. Hoogstwaarschijnlijk is Stan hoog sensitief.

Juffie, ervaring met hoog sensitieve kindjes in de klas?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wat superfijn nieuws!! Fijn dat hij naar normaal onderwijs kan een idd geen stempel! Hopelijk gaat het met de juiste handvatten ook goed op school!

@ Mup, ben jij zo'n diepe slaper? Ik hoor de kindjes altijd, zelfs als ze een keer hoesten, kreunen, zuchten; ik hoor alles! En wat Dag zegt, als hij echt mega honger had gehad had je 'm vast wel gehoord!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ deli ben eigenlijk helemaal geen diepe slaper dus hij is vast heel moe geweest gister ook weinig geslapen. Vandaag al bijna heel de dag :) lekker rustig. Net wel flunk gespuugd, mijn eugen Schuld tevlug opgestaan. Vanisha stond ineens voor in de tuin. Klink omhoog heeft geen nut meer.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!!

Wat een lekker weertje zeg :(.

Iedereen een leuke vaderdag gehad? Wij zijn naar Ouwehands dierenpark geweest. Kids hebben genoten!

Gisterenavond nieuws te horen gekregen dat we weer oom en tante worden. Maar nu van mijn oudste broer. Voel me nu een beetje schuldig omdat ik eigenlijk niet zo enthousiast had gereageerd op het nieuws. Mede doordat het me overdonderde want ze wonen nog maar net 4 mnd samen. Moet ook zeggen dat ik me ook best beetje zorgen maak. Ze hebben nog geen huis met genoeg kamers en verhuizen word een gevoelig punt. Mijn broer wil al zijn hele leven het huis van mijn ouders kopen en heeft ook al stukken van de grond die er bij ligt maar zijn vriendin wil hier niet naar toe komen. Ze wonen nu best een endje weg en ben bang dat "als" het mis gaat we die kleine nooit meer zien. Dus hoop gewoon dat ze er goed over nagedacht hebben. Tijd zal het leren.... Denk dat ik vandeweek maar een klein kadootje ga halen en de felicitatie maar een keer over doe.

Nog maar een paar weken tot de vakantie!! Ik ben er zo aan toe!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad echt rotweer. We maken het binnen maar gezellig.

Leuk Dag dat jullie weer oom en tante worden maar snap je zorgen. Hopenlijk komt het gewoon allemaal goed. De komst van een kindje verandert soms de kijk op dingen wel eens.

Hier ook toe aan vakantie. Nog 5 weken;)

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, hebben de kids bij jullie ook pas echt over 5 weken vakantie of moet jij nog langer door dan de kids? Hier krijgen ze 29 juni vakantie. En ik over 4 weken. Heerlijk!! Hoop alleen wel dat we beetje mooi weer hebben.

Mijn schoonzusje net gesproken. Mijn petekindje heeft vanochtend buisjes gekregen en gelukkig heeft hij er helemaal geen last van. Ga nu zelf nog even kno arts bellen want Laura had gisteren ineens allemaal bloed in haar oor. We dachten zelf al dat er weer wat speelde maar dachten eerder aan tanden. Even kijken wat ze te zeggen hebben.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen na de regen kwam de zon maar die verdwijnt ook weer langzaam

Dag snap je helemaal hoor .

Hier lekker scones gemaakt jummie en we zijn bezig met zoey en potjetraining soms belanden er plasjes in het potje en soms op de grond met andere woorden we zijn aan het wassen en dweilen geslagen maarja vind het niet erg en me vloer kan het hebben. Tja mevrouw wil geen luier om dus ja dan moet ze maar zinderlijk worden haha.
    Leer dr wel dat haar luier net als dr speentje voor het slapen is want ik ken haar wilt ze dalijk ook geen luier meer met slapen tja en dr bed vind dat niet zo leuk denk ik.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mel, wat goed van zoey! Ik hoop toch echt dat Stan er ook heel snel aan toe is. Nu nog zeker niet maar de interesse begint te komen nu hij ziet dat andere kindjes ook naar het toilet gaan.

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nou het gaat hier ook nog niet goed hoor maar als ik het nu niet blijf stimuleren kan dalijk haar intresse weer weg gaan dus dan maar 100 keer wassen en dweilen en dat het wel lukt dan dat ze dalijk denkt doeiiii bekijk het maar hahaha

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ja gelijk heb je.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    knap van Zoey zeg! Ze is nog best jong maar als ze zelf wil lekker blijven stimuleren.

Dag: Bij Nathan hebben we op een gegeven moment gewoon de luier afgelaten. ALs hij hem om had bleef hij die gebruiken en gaf ook echt niets aan. Lekker gemakkelijk;) Nu is dat 's nachts dus precies hetzelfde. ALs hij een luier om heeft plast hij die 's ochtends voor hij ons roept nog even lekker vol..

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja daarom wil niet zeggen dat ze al gelijk zinderlijk is hoor het gaat spelende wijs. Wilt ze niet ook prima

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Dag... wat vervelend voor je zeg dat jij zo'n gevoel erbij hebt (bij de aankondiging van je broer). Hoe lang kennen ze elkaar al? Hebben ze allang een relatie of dat nog niet?
    Ik snap je bezorgdheid helemaal hoor meis. Mijn ene schoonzus is ook heel bang. Chris en zijn ex-vrouw hebben 2 kids en aangezien Chris zijn jongste kind ( uit dat huwelijk) niet meer te zien krijgt en dus de familie ook niet en opa en oma ook niet is mijn schoonzus nog steeds bang omdat ik ook ver weg ga wonen dan. Dus ik kan het me heel goed voorstellen maar probeer alsjeblieft er ook vertrouwen in te hebben.
    Wel lief van je dat je je broer en schoonzus opnieuw gaat feliciteren.
    Dikke knuffel meis!

Juffie... met mij gaat het goed hoor! Ben wel lekker verkouden een beetje omdat Chris gisteren zonodig de airco in de auto aan moest hebben. Nu dus keelpijn/hoofdpijn en spierpijn.
    Maar verders goed!

All... ben vanmorgen met Divano in zkh geweest en had een fijne kinderarts. Divano hoefde niet meer gepest te worden door weer een neussonde maar kreeg nieuw medicijn. Wil dit niet aanslaan (moet over 2 maanden terug komen) dan wordt het een korte ziekenhuisopname om te kijken of de verpleegsters iets kunnen vinden. Hoop eigenlijk dat dit aanslaat en dat meneertje vanaf nu heerlijk gaat slapen!!

Meiden... vanmiddag gesprek met de school van Didier en daar wordt ik niet vrolijk van! Eigenlijk is dit tussen vader/moeder/Didier en de leerkrachten maar nu stond er in de mail die Chris ontvangen heeft dat de huidige vrouw van vader ook mee moet komen!
    Dat zal wat worden... ik weet ook al waarom ik mee mag maar ik heb al weerwoordjes klaar liggen want op die school zijn ze gek aan het worden.
    Didier zit op speciaal onderwijs maar wordt idd behandeld als een autist en dat vind ie zelf helemaal niet leuk. Nu had ie gezegd dat wij dat ook doen maar dat is wel het laatste wat wij doen. Daarbij wil meneer ineens RUST en PRIVECY hebben. Daar heeft ie met de maatschappelijk werkster op school over gesproken en die zou kijken of dat er vanmiddag dus een oplossing voor kan komen. Nou... ik geloof dat ik dat nog altijd zelf bepaal hier in huis!
    Dus ik roer mijn mondje niet vandaag en ze bekijken het er maar mee. Ook de moeder van Didier is aanwezig dus eens kijken hoe dit opgelost gaat worden!
    Hou jullie op de hoogte hierover!

Deel Deze Pagina