(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... in gedachten bij je morgen! Vind dat altijd zo zielig. Keep my fingers crossed voor een positieve uitslag!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hoe laat moet je daar zijn? of kan je zomaar binnenlopen?

3. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal,

Kom even zwaaien en ga nu weer werken ff wat mensen in bed leggen doeiiiiiii

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen,

Hier een vroeg maar uitgerust kippetje.
    Divano lag gisteren om 19.00 uur te slapen. Ik maakte hem om half 8 wakker omdat ie anders veelste laat te bed zou gaan... maar kreeg hem niet wakker dus de fles klaargemaakt en hem nog gegeven. Toen in bedje gelegd en om 20.00 uur geen divano... om 21.00 uur geen divano... om 21.30 uur geen divano. Om 22.00 uur lagen de kids allemaal in bed (kwamen pas om 21.00 uur thuis van opa en oma) en is mama met laptop naar bed gegaan. Om 22.15 uur heb ik de laptop uitgezet en hopend op een goede nacht. Om 03.50 uur werd divano wakker en heb ik hem bij mij in bed gepakt omdat hij wakker was en bij ons is het donker op de kamer. Om 05.00 uur kwam Chris in ons bed erbij en om 05.35 uur was Divano klaarwakker. Ik met hem naar beneden hebben we samen babytv liggen kijken en mama dommelde steeds terug in slaap. Om 07.15 uur werd ik eindelijk klaarwakker en wat zag ik... Divano was weer terug in slaap gevallen!!!! Dus nu ligt dat manneke lekker boven terug in zijn bedje en we zien wel voor hoelang!

Penr... hoe is het met je buurjongetje???

Dag... hoe gaat het met je? Hoe laat moest je bloedprikken? Jeetje meis... t is niet leuk wat ze nu moeten doen bij Laura maar ik hoop echt met heel mijn hart en ziel dat het positief gaat uitpakken.
    Dikke knuffel meis voor jouw en voor Laura!

All... hoe is het met jullie????

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag veel succes en sterkte

hier slaapt mevr dus meestal om 7 uur :) tot de volgende morgen 6

Maar gisteren ochtend is alles in de war geraakt 5:15 was ze dus wakker gaap gelukkig rond 6 weer ingedommelt tot 9 uur !! wow unicuum dus ik was wel goed uitgeslapen resultaat dus dat ze pas om half 2 ofzo dr slaapje ging doen met moeite tot 4 uur om daarna pas savonds om half 10 in slaap te vallen gaaaaaap ik kan dat zo niet hoor savonds nog in de weer met een kleine.
    Nu was ze rond half 7 wakker gelukkig dus weer een normaal dagritme.
    Zometeen gaan we samen naar de kapper zin in!!!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh,

ben nu nog gewoon op mijn werk. Mag gewoon binnen lopen. Wil rond 11.00 uur gaan.

miran en mel, lekker uitgeslapen dus!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: Sterkte vandaag

Miran: misschien gaat jullie man het ritme omgooien. Vroeger naar bed en eerder wakker. Dit is wel erg vroeg natuurlijk maar eerder gaan slapen is wel erg fijn!

Hier een rommelnacht. Nathan heeft hele zere mond door aften.. Arm mannetje. Weet zo goed hoe het voelt, want zit ook regelmatig helemaal onder.:( Eten en drinken doet hij bijna niet. Zelfs lekkere dingen wil hij niet. GIsteravond al paar keer overstuur wakker dus maar in ons bed gelegd. Ik in Nathans bed. Gelukkig Matthijs weer wat fitter en zelfs geslapen tot kwart voor 7;)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... zou idd fijn zijn als hij de avonden wat eerder naar bed ging. Half 9 vind ik ook goed hoor tot s'ochtends 07.00 uur! maar helaas. Ben nu wel een slaapschema aan het maken... misschien dat ze in ziekenhuis er wat meer aan hebben. Hij heeft totaal geen ritme dus hij mag nu wel eindelijk gaan werken aan een ritme!
    En die 5 ervoor in de wekker is wel errruggg vroeg idd. Geef mij maar een 7... nog liever een 8 maar 7 is ook prima!!!
    hahhahaha

Dag.. ow oke nou dan zal ik om 11.00 uur aan je denken meis en nóg meer voor dat moment aan Laura!
    Sterkte!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben niet anders gewent om de 5 te zien in me wekker hahaha en niet eens door Zoey en ook al ga ik laat slapen nog zie ik de 5 hoor dus dan maar vroeg slapen.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, ritme zou inderdaad wel fijn zijn. Moet zeggen dat wij daar geen klagen over hebben. Alleen af en toe vroeg wakker en als ze ziek zijn. Helaas is dat bij Laura nog al eens het geval maar dan heeft het een reden en heb ik er geen moeite mee. Laura vanacht ook weer veel wakker en hoesten. Ze rochelt als een volwassene dus er zal wel weer een longontsteking aan komen. Wat komt....dat komt....we zien het wel.

@all, bedankt voor alle sterkte wensen maar we gaan vandaag alleen nog maar prikken he? Is niet leuk maar er zijn ergere dingen ;).

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: prikken is ook zielig hoor! Hoe ging het??

All: hier zo'n zielig mannetje. Blijft maar jammeren. Eten wil echt niet en drinken wil hij ook niet. Doet zo;n pijn. De ha al gebeld en die kan ik zo terug bellen. De assistente dacht alleen niet dat er iets tegen te doen was. Dan misschien maar sterkere pijnstiller ofzo want 220 zetpil helpt helemaal niets. Bah huil gewoon met hem mee:(

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, mijn neefje heeft het laatst ook gehad. Heel zielig. Ijsjes gingen er wel in en daar leek hij van op te knappen. Al was het maar even. Warme dranken schijnen dan heel pijn te doen maar jij hebt zelf ervaring dus je zal het wel weten. Volgens onze ha was er inderdaad niets aan te doen. Heeft bijna een week geduurd. Hoop dat Nathan er sneller van af is! Knuff!!

Hier weer terug van prikken en pauze. Het viel deze keer echt mee!! Ze hebben in haar vinger geprikt omdat er maar weinig nodig was. En ze heeft niet eens gehuild. Stoere meid!! De pleister vond ze vervelender dan de rest. Nog maar 3 x te gaan :).

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Gelukkig Dag, dat het meeviel voor de kleine meid! Wat ben je als moeder dan o zo trots op haar he! Mag ook!!! Nog 3 weken te gaan dus? Beterschap met Laura haar geroggel!

Juffie... wat zielig zeg voor Nathan. Ja ook ik herken het. Ik eet dan meestal dingen die heel zout zijn. Of sinaasappel... dat bijt dan even flink maar je bent er wel sneller van af!
    Maar hoe maak je dat duidelijk aan een kind. Beterschap met de kleine man!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Stoere meid die Laura!

Heb verdovende gel gekregen voor Nathan. Net zijn mond mee aangestipt. Ook dat was natuurlijk brullen maar hij lijkt nu iets minder pijn te hebben. Met veel dwang uiteindelijk een half bekertje limo op.. Ijs wil hij niet. Eigenlijk wil hij gewoon niets eten/ drinken. Net weer een zetpil gegeven en hopenlijk gaat het dan weer wat beter.
    Zelf weet je dat bepaalde dingen even zeer doen maar dat het daarna beter gaat. Nathan snapt dat helaas nog niet.Die heeft gewoon pijn en wil dus helemaal niets.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, fijn dat je toch iets gekregen hebt. Ja maak dat die kleintjes maar wijs he? Moeilijk. Mijn neefje is 2.5 en die at gelukkig wel ijsjes maar wilde verder ook helemaal niets. O ja, pudding met een rietje. Hoop dat hij straks wel nog even goed drinkt! Succes!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, beterschap met je mannetje!! Kon je ze maar uitleggen he, dat sommige dingen juist helpen... Gelukkig werkt het smeerseltje iets, hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt!

@ Dag, wat een bikkeltje, die Laura van jou! Hopelijk vallen de prikjes steeds mee de komende weekjes! Hoe is het met jou meis?

@ Miran, groot gelijk, samen dingen doen is goed voor je! Dan voel je je weer Miranda ipv alleen maar moeder, huisvrouw en partner van!

@ All, zwaai!

17. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    laatste nieuws was dat hij weer wakker is en dat hij zelf het verband van zijn hande af wilde en wilde gaan spelen. op zich wel goed teken alleen is nu afwachten wat de huis doet.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Penr... dat is zeker goed nieuws maar ook dat manneke snapt niet wat er gebeurd is en waarom dat verband daar zit. Ooow hoop zo dat ie er zo min mogelijk last van gaat krijgen zeg!
    Hou je ons beetje op de hoogte? Vind het zo erg allemaal.

Deli... dank je meid! Ik weet het dat ik meer ben dan alleen maar mama, vrouw en huisvrouw. Ik weet dat ik ook miranda ben maar dat vergeet je wel eens hahaha. Ik zeg dat ook altijd als ik iemand zo hoor in dezelfde situatie als ikke hahaha. Maar heel lief van je dat je mij hier aan herinnert!

Dag.. hoe gaat het met jouw meis? Is die harde klap die nog zo vaag is een beetje gezakt?
    Denk aan je meis!

All... ik heb ff wat heugdelijk nieuws. Mijn nichtje is lesbisch en proberen al zeker een jaar of 3 om een babytje van hunzelf en donor te krijgen. Steeds kregen ze tegenslag over tegenslag. Dan mijn zus en ik die wel zwanger raakte en allebei bevielen van 3 gezonde kinders. Nu mijn neef diens vrouw die in september een klein zoontje krijgt. Dus het zat hun echt niet mee. Nu kreeg ik afgelopen donderdag EINDELIJK het heuglijke nieuws dat haar vrouw al 7,5 week zwanger is en dat ze het hartje hebben horen kloppen!!! Jeetje wat ben ik blij voor die 2 meiden! Ik gun het ze zo he. Had al gevraagd of dat ik niet iets voor ze kon betekenen maar dat wilde ze niet want ze wilden allebei dat het kindje echt van hun zou zijn. Het is niet in woorden uit te drukken hoe blij ik voor ze ben!!!!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda dat is zeker super nieuws zeg

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, dat is inderdaad mooi nieuws.

Hier alles z'n gangetje. Nu ff half dagje werken en hopelijk vanmiddag nog even genieten van het mooie weer.

Deel Deze Pagina