(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Ik weet niet wat Divano heeft maar sinds afgelopen donderdag slaapt ie heel erg goed. Hij gaat weliswaar pas rond half 11 naar bed met enige dwang van mij maar op zijn hoogst hoef ik maar 2x een speen terug te geven in de nacht... t is al een paar keer voorgekomen dat ik hem niet gehoord heb in de nacht. Hij is wel om kwart over 7 wakker maar dat maakt me niks uit. Zou die het nu doorhebben???? Het CB belde gisteren en die komen volgende week vrijdag op huisbezoek. Ik vertelde van zijn slapen en ze vond idd dat ie veelste laat in bed lag. Ja dat wist ik ook wel maar krijg hem echt niet eerder in bed. Dus nu vroeg ze of ik slaapschema bij wou houden maar dat doe ik al dus ook dat was prima. Ik ben benieuwd of ze voor mij tips heeft waar ik echt iets mee kan en die werken!!!

Dag... lekker meid, maar een half dagje! Ik ben alleen bang dat van het zonnetje genieten weinig van komt vandaag. Morgen geven ze goed weer af!

All... wie gaat er op vakantie deze vakantie en waar naar toe?
    Wij zouden niet gaan, maar we hebben een hele goede meevaller gehad en dus nu gaan we heerlijk 5 dagen naar slagharen, net als alle jaren, maar nu op de camping. We gaan met eigen caravan voor het eerst dit jaar!!!!
    Heb gisteren al zitten neuzen hoe duur en t valt reuze mee!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, lekker naar slagharen! Hoop dat het CB goeie tips heeft zodat jullie de avonden weer terug krijgen.

wij gaan 3 dagen naar disney parijs en dan rijden we nog voor een dag of 3 door naar mijn zwager.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... das erg leuk... disney parijs... hebben we ook naar zitten kijken maar vind dat verschrikkelijk duur! Jij hebt nog kleine kindjes onder de 6 jaar en dan is het qua prijs aangenamer dan dat je 4 kids boven de 6 jaar hebt zitten hahaha. Geniet ervan!! Ben je al eens in disney geweest? Ikke 20 jaar geleden toen ie net open ging.
    Zal wel heel veel veranderd zijn denk ik zo.

Hoop ook dat CB met zéér goede tips komt. Zelf zit ik nu te denken om hem vanavond om 22.00 uur in bed te leggen en eens kijken hoe dat ie daar op reageert. Gaat dat goed dan houdt ik dat gewoon een paar dagen vol en dan ga ik nog eens een halfuur eerder proberen. Even testen met hem.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, al breng je hem een paar avonden een kwartier eerder naar bed en dan over een paar dagen weer een kwartier eerder??? Goed dat je het gaat testen! Als het niet gaat kan je ook aan het CB vertellen wat er dan gebeurt. Disney ben ik nu 2 x geweest. Laatste keer was denk ik alweer 6 of 7 jaar geleden dus er zal inderdaad wel wat veranderd zijn. Disney is inderdaad duur maar kregen nu een aanbieding en voor de kids hoeven wij nog niet te betalen. Dat scheelt al een berg. En we gaan naar de davy crocket ranch in een blokhut. Is stuk goedkoper dan een van de hotels en er is van alles te doen daar voor het geval ze nog echt te klein zijn voor het park. Enige nadeel is dat we dan wel steeds van en naar het park moeten met eigen vervoer maar we gaan toch met de auto dus dat moet geen probleem zijn. Wij gaan deze vakantie ook maar een paar daagjes i.v.m. de verhuizing dus dan maar kort en krachtig ;).

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, Wesley was ook een avond mannetje het eerste halfjaar en ik heb ook geprobeerd om 'n steeds iets vroeger naar bed te brengen. Misschien dat het helpt! Tis wel laat hoor, je hebt zo geen moment voor jezelf op de dag...

@ All, fijne avond dames! Ik hou het even kort...

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook alleen even een fijne avond. Drukke dag gehad, net nog de was weggestreken dus nu nog even lekker op de bank.

Morgen schoolreisje naar het Dolfinarium, Leuk!:D

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morgen laatste dagje psz voor Stan en dan vakantie! Ik nog 2 weken en 1 dag werken en dan lekker 3 weken vakantie! Ben er aan toe. Stan en ik waren aan het kletsen en toen kwam ter sprake dat hij er een neefje of nichtje bij krijgt. Zijn eerste vraag was...en wanneer komt bij ons weer een baby? Ik wil een broertje. Pffff, nog even niet hoor.

Iedereen fijne avond. Ik ga nog even kijken of ik nog een paar leuke kleren kan vinden op het world wide web :)

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha Dag wat lief van Stan!!! Kan me voorstellen dat ie met iemand samen met de autootjes wil spelen.

Meiden, Divano ligt sinds vanavond half 9 te slapen... ben benieuwd wat de nacht me gaat brengen! Keep your fingers crossed for me for a great night!!!!!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Divano heeft werkelijk fantastisch geslapen!!! Hij is om een uur of 1 speen kwijt geraakt... die heb ik hem gegeven. Om een uur of half 4 werd ie wakker en vond de speen niet goed genoeg meer. Dus toen maar bij papa en mama in bed. Daar heeft ie geslapen tot kwart over 7 vanmorgen! Toen werd ie wakker van mijn wekker! Dus voor mij een hele goede nacht!!!!
    Mama is trots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, hoop dat hij het nu ineens door heeft. Nu nog streven naar een hele nacht in zijn eigen bed ;). Maar dit is al prettig lijkt me na al die baggernachten.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... nu ligt ie te slapen vanaf kwart voor 12 dus maak hem zo wakker en hopelijk vanavond om 21.00 uur weer te bed en dan weer zo'n heerlijke nacht. Ga er nog even niet vanuit maar als de nachten alvast goed zijn vind ik het al prima. De vakantie begint morgen en dan maakt het me niet uit natuurlijk! Wel erg lekker hoor zo'n nacht!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    Gisteren was het D-day en zoals sommige al op FB gelezen hebben behoud ik me baan nog en ondanks dat ik mega blij moet zijn voel ik me heel verdrietig er gaan collegaas weg die me heel dichtbij staan en er is ook nog onekerheid over hoe alles gaat lopen.

Nou ik had gisteren een kind dat dus echt niet wou slapen in huis pffffff kwart voor 10!!!!!!!! Dat was echt mega laat voor haar en om 6 uur gewoon weer wakker heh hahaah spookje van me .
    Ach heeft oma mazzel want dan zal ze daar wel veel slapen.
    Zolang ze niet naar school gaat nog mag ze overdag slapen wat ze wilt.
    Nog 1 dagje en dan weekend !!!! ben er echt aan toe.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguh....

Mel... gefeliciteerd meid dat je je baan nog kan behouden. Helaas jammer van je naaste collega's maar ook die vinden hopelijk snel een nieuwe baan!

Hoe vaak slaapt Zoey dan overdag? Of gewoon 1 middagdutje?

All... nou zo goed als de nachten al 1 week gingen... zo slecht ging die vannacht weer. Het was zo warm op zijn kamertje dat hij dus heel onrustig sliep en een keer of 3 wakker is geworden!
    Zelfs 1x in ons bed gehad en dat was echt geen succes dus snel weer terug naar eigen bedje.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Is weer even geleden dat ik hier geweest Ben.

Kleine man is ziekjes. Medicijnen gekregen die hij niet hoefde te hebben en daardoor nog zieker. Maar hij is er aardig boven op. Nog even past dagen ventolin. Krijg ik ook nog een megatoeter mee die krijgt zo'n kleintje toch nooit leeg. Heb nu een kleintje te leen van de buuf. Hij is zijn slaap ritme kwijt. Hij slaapt overdag niet meer :( voeding loopt snachts wel maar overdag niet. hopelijk wil hij snel weer goed drinken.

Sorry voor de ego ego berichtjes. Zal zo even bijlezen.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... wat heeft Devin dan? Gelukkig is ie nu aardig opgekrabbeld.
    Beterschap met de kleine man!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mup, bah!! Niet leuk. Hopelijk gaat het snel weer goed. Beterschap!!

Miran, jammer van je nacht.

Hier spannende middag. Vanmiddag notaris voor overdracht nieuwe huis. Dus vanaf dan officieel ARM!! ;). Nog wel geen sleuteloverdracht maar toch weer een mijlpaal.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag, spannende dag vandaag succes.

@ miran, hij had slijm op zijn longen. Van de reserve ha amoxcilline gekregen. Daardoor werd hij enorm ziek spoot er en alle kanten uit. Zat op het randje van uitdrogen :( bij de ha terug geweest bleek hij de medicijne waarschijnlijk niet nodig gehad te hebben . Nu heeft hij ventolin en knapt hij weer op. Echt zo sneu ziek terwijl het eigenlijk niet zo erg nodig was. Hij was afgelopen weken maar 50 gr aangekomen daardoor. Maar over de hele maand toch ruim 600.

18. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hoi allemaal,

Kom even goede morgen wensen.

mup wat .... van die ha dat hij medicatie geeft die hij niet nodig had gehad echt zielig hoop dat het nu snel weer beter gaat.

Miran wat fijn dat jullie kleine man nu wel heerlijk slaapt ik blijf duimen voor je.

mel gefeliciteerd dat je je baan mag behouden. snap ook je gevolens naar andere collega's toe.

dag heel veel succes ne plezier vandaag.

all. hier gaat alles goed zit al in de zenuwen voor volgende week wel of iet ongesteld.
    haan zegt dat ik erg strak ben van onder tijdens het klussen de laatste keren. en me rechter tepel doet soms kei veel pijn en ze zijn er gevoelig.
    pffff nog even wachten maar of zou ik al een test kunnen doen???

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Penr... zou nog even wachten met testen want je weet ook wel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden he... maar ik ga veren dat het een positieve uitslag gaat worden!!

Dag... veel suc6 dadelijk. Hoe laat is die overdracht? Ben je zenuwachtig of niet? Veel geluk en suc6!!!!

All... de vakantie is begonnen OFFICIEEL!!! Gyani kreeg gisteren al vakantie maar zijn groep 8 zat vandaag weer net zo vrolijk als afgelopen jaar in de klas bij de juf. Heel de ochtend zijn ze daar geweest en als de juf zei: we gaan nu in een kring zitten dan deed heel groep 8 net zo vrolijk mee. De juf zei: dit heb ik nog nooit meegemaakt. DIt is een groep en die is zo close met elkaar. Geweldig om te zien!!!!
    Mama is best trots!!!!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, ben superzenuwachtig. Om 15.00 uur moeten we er zijn

Deel Deze Pagina