(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zoooooo de handtekeningen staan! Dus we zijn een huis rijker. Daarna nog even mee gegaan met de verkopers en een drankje gedronken in onze toekomstige keuken. Nog 3 weekjes en dan gaat het ECHT gebeuren. Nu lekker met een wijntje en een biertje op de bank om het saampjes te vieren.

Fijne avond!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... van HARTE GEFELICITEERD meis!!!!! Wat heerlijk... jullie droomhuis is nu ook echt van jullie! Heb je foto's strakkies als jullie erin zitten en alles zit weer in rustig vaarwater. Ben zo benieuwd! Maar ga lekker samen vieren dat jullie het huis hebben wat jullie zo graag wilde hebben en waar jullie oud in willen worden!
    Dikke knuffel meis!!!!
    Nu hopen dat met Laura ook alles met een sisser afloopt en dan kun je lekker gelukkig zijn in jullie huisje!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ dag, gefeliciteerd :D

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd Dag!

Mup: arme Devin. Gelukkig knapt hij nu wat op. Hopenlijk gaat hij ook weer snel lekker slapen.

Miranda: balen dat het vannacht weer minder goed ging.

Fijne avond. Ga zo naar bed. Was vroeg vanmorgen en Nathan was aan het spoken vannacht.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ juffie, hij weer helemaal de oude. Heeft flink gegeten en geslapen :D

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mup, wat fijn!! Nu weer lekker genieten van je tevreden mannetje.

Wij gaan ook lekker vroeg naar bed. Morgen vast weer vroeg dag.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    slaap lekker :)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo!! Net even flink door de benedenvedieping gepoets. Laura slaapt dus strakkies boven nog maar even. Nu pauze want ik ga zo met de kids van het mooie weer genieten als ons meisje wakker is.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, gefeliciteerd met jullie huis!! Ik snap dat je het spannend vond, hopelijk gaan jullie een supermooie tijd krijgen in jullie nieuwe huis. Is het al tijd voor een foto van jullie nieuwe aanwinst? Ga maar lekker genieten met je gezin van het mooie weer!

@ Miran, hoe is het nu?

@ Juffie, hoop dat je een wat betere nacht hebt gehad!

@ Mup, fijn dat hij weer helemaal zichzelf is!

@ Penr, ik zou nog even wachten met testen!

@ Mel, fijn dat je je baan behoudt.

@ All, zwaaaaaaaaaaai

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.... Divano viel gisteren pas om kwart voor 11 om maar sliep uit tot kwart voor 9 vanmorgen!!! Wel 2x speen moeten geven vannacht maar oke. Vanmiddag wilde hij niet slapen en heb ik geprobeerd hem dan maar op te houden tot vanavond. Hij viel om kwart voor 4 om tot half 5 dus dat is netjes. Nu hopen dat ie vanavond op tijd wil gaan slapen... zo rond 9 uur tot morgenochtend half 8/8 uur!
    DUs op zich gaat het allemaal wel hoor gelukkig! Het is alleen dat hele late in slaap vallen van hem en daar kan ik niet zo goed tegen!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zwaai even vlug. Zo naar de kermis...

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    have fun!

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    even een vlugge zwaai dag gefeliciteerd met jullie huis.

14. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    nieuwe banner geplaatst op naar ronde 2

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    penr, jammer meid. Wel een korte cyclus! Op naar de volgende ronde.

@all, goeie morgen!! Laura vanochtend weer geen kik gegeven met prikken. Ronde 2 zit er dus ook weer op. Nog maar 2 te gaan :).

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorguh...

Penr... jammer meis zou mooi geweest zijn maar idd op naar de volgende ronde.

Dag... *trots* wat een knappe dochtertje heb jij zeg!
    Ook erg prettig voor mama.... als ze huilt dan was het voor jouw ook niet fijn geweest.

All... Divano's nachten gaan erg goed. Hij wordt idd 1 of hooguit 2x wakker voor speen maar daar blijft het ook bij. Dan slaapt hij iedere morgen uit tot kwart voor 9/ 9 uur. De luiwammes. Daar tegenover staat dat hij dus s'avonds pas tussen 10 en 11 gaat slapen. Hopelijk kunnen ze me vrijdag meer tips geven.
    Middagdutje inkorten heeft ook totaal geen zin... van de week had meneertje 3 kwartier s'middags geslapen en gewoon pas om half 11 s'avonds omvallen he! Dus nee dat werkte ook niet echt!
    Maar de nachten heb ik iig gewonnen!!!! Ik kan slapen s'nachts!

Gisteren heerlijk de stad ingeweest met Chris, Gyani, Giuliano, Ebony, Divano en neefje. Ze hebben toen allemaal een kadootje uit mogen kiezen daarna zijn wij nog nieuwe nunchucks voor de wii gaan kopen. Ook Chris even 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. De kids hadden dorst en vroegen of we in de stad nog ergens gingen drinken maar Chris zei tegen mij: zullen we naar de mac gaan? Hoe laat is het?.. Dus wij met de kids naar de mac. Daar heerlijk zitten eten met zn alle en toen op weg naar huis. Onderweg vroeg Gyani of dat Jesse (neefje) bij ons mocht blijven slapen. Ja hoor... t is vakantie! Dus wij naar CHris zn zus en kwamen niet vragen of dat ie mocht blijven maar gewoon spulletjes opgehaald. Daarna thuis hebben ze boven op de laptop gespeeld en met zn vieren op 1 kamer geslapen. Nu zitten ze lekker te wii-en en hebben net al heerlijk ontbeten. Ze vermaken hun eigen wel!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wat een dapper meisje zeg! Hoe ben je er nu onder? Je klinkt iig heel positief, gelukkig!

@ Penr, jammer meis!

@ Miran, even een vraag, mss heb ik het wel gemist hoor. Maar wat gebeurd er als je 'm eerder in bed legt? Jij zegt steeds van; hij valt pas tussen 10 en 11 om. Maar als je 'm gewoon eerder in bed legt wat doet hij dan? Ik denk nl. dat je misschien door te wachten dat hij zichtbaar moe is dat late slapen in stand houdt misschien? Bijv. Als Thyrza veel heeft geslapen overdag is ze tegen 19.30 niet zichtbaar moe maar dan leg ik haar wel gewoon in bed, ik wacht niet tot ik daadwerkelijk zie dat ze moe wordt. Klinkt als een gezellig weekend, lekker gegeten en nu gezellig logeetjes, heerlijk genieten van de vakantie meis!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ging zoey ook gisteren pas laat slapen half 10 maarja dit kwam omdat ze dan ook pas om 4 uur wakker werd hahaha ze was zo moe van het zwemmen dat ze van 1 tot 4 geslapen heeft.
    Helaas voor haar lag ze wel al om half 8 op bed. Tja hoe moe of niet moe ze ook is half 8 is half 8 en ik wijk daar niet vanaf.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, ik ben er goed onder. Heb me voorgenomen me pas zorgen te gaan maken als het zeker is dat haar bloed niet goed is. En als dat zo is zien we wel wat er dan gebeurt. Dan zullen er wel meerdere onderzoeken volgen maar ze is nu vrolijk en al eventjes niet erg ziek meer geweest dus wij hebben er een goed gevoel over. Mijn vader zegt altijd niet janken voor je geslagen bent dus die houden we even als motto ;).

Slapen, tja mag niet klagen. Hier gaat het heel goed behalve gisteren maar dat was onze eigen schuld. Gisteren lagen de kids er hier te laat in (20.30 uur) en dan kunnen ze dus de slaap niet vatten.Gevolg.....Stan huilen en Laura huilen. Maar Stan valt dan na 5 minuutjes al als een blok in slaap en Laura houd het wel even aan. Na 3 kwartier is ze toch gaan slapen. Na een half uurtje merk je dat het gehuil steeds met meer pauzes en minder hard is en dat ze dan dus in slaap aan het vallen is. Als ik dan in die tijd wel ga kijken begint het weer van voor af aan en is al haar gehuil voor niks geweest. Moet dan echt haar kamer niet op komen. Moeilijk maar nodig in ons geval.

Miran, weet je nu inmiddels of Divano nou echt ergens last van heeft? Sorry als ik dat gemist heb. Die reflux zou toch minder erg moeten zijn nu hij vast voedsel eet. Had hij nou medicijnen? Zo ja, welke? Bij Stan hielp losec goed maar dat deed bij laura niets. Bij haar hielp Zantac weer beter. Hoop echt dat hij snel lekker op tijd naar bed kan. Is beter voor jullie allemaal ;).

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Als ik Divano in bed leg terwijl hij niet goed genoeg slaap heeft KRIJST hij alles bij elkaar. Wij gaan niet bij iedere huil kijken maar gaan pas naar boven als ie echt krijst. Anders raakt ie overstuur en kan ik er helemaal niks meer mee. En aangezien DIvano het nogal snel op een krijsen zet haal ik hem er gewoon uit en probeer ik het een half uurtje later weer. Hij vecht tegen zijn slaap!!!! Is erg vervelend maar t is gewoon niet anders. Ik zou er al vrede mee hebben als ie om half 10 gewoon lag te slapen!
    ;)

Deel Deze Pagina