(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou dat hoef ik bij Divano dus niet te doen want dan slaapt ie dus echt niet. Dan gaat ie krijsen en word niemand er beter van.
    Divano is geen kind die daar warmer of kouder van wordt. Helaas!!!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik weet het nog niet Dag. Ik had medicijnen maar Divano's nachten werden echt erger! En constanter dus ben daar mee gestopt en sindsdien slaapt ie de nachten dus wel goed door op 1 a 2x speen terug geven na maar dat vind ik op zich geen probleem... hij blijft in zijn eigen bedje en slaapt gelijk door zonder te huilen. Dat heb ik gewonnen. Hij had ranitadine 15 mg. Vrijdag komt CB en wie weet heeft zij tips. Als Divano s'avonds om half 10 op zijn laatst voortaan te bed ligt dan is deze mama al zeer tevreden. De nachten gaan nu goed. En hij slaapt uit tot half 9/9 uur! Nu alleen de avonden in gaan korten maar dat is moeilijker.;):)

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pfff, miran moeilijk hoor. Wel al eens geprobeerd hoe lang hij het krijsen volhoud? We veroordelen je niet he?! Je bent zijn moeder en kent hem het beste. Denk dat wij ons gewoon ook niet zo goed voor kunnen stellen hoe hij dan is. En je doet vast al wat het beste is voor jullie maar het lijkt me zo vermoeiend. Hoop echt dat het CB wat handvatten kan geven. De aanhouder wint denk ik nog steeds.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda het was ook geen kritiek op jou manier hoor zo heeft ieder zijn ding kijk maar dat Zoey bij ons bijna 2 jaar gelegen heeft omdat het anders ook drama zou zijn. En soms gaat het nog wel eens anders.
    Maar ik probeer echt alleen met slapen een structuur erin te brengen de rest van de dag nemen we hoe het komt hoor.
    Maar als Divano in dit huishouden had gewoont had hij 2 ouder flink oververmoeid hebben.
    Maarja vele hebben dat met Zoey die dus om 6 uur wakker is haha maarja dan komt er leven in dit huis.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, ja lastig is het wel. Zoals Dag al zei, het was geen veroordeling oid ik was gewoon benieuwd omdat ik die kant niet duidelijk had meegekregen. Ik zou haast zeggen dat hij overdag niet meer moet slapen zodat hij 's avonds op tijd moe is maar dat heeft ook geen zin want dan heeft ie vast slaaptekort. Tis moeilijk... Thyrza heeft het ook een periode gedaan, 's avonds met naar bed gaan huilen en Wesley was ook een avond mensje maar heb toch al vroeg doorgezet met laten huilen en om de zoveel min. kijken en ze er niet uithalen. Maar ja, dat is bij jullie door reflux allemaal lastig geweest natuurlijk en nu is de vraag hoe draai je dat ritme om... Ik heb helaas geen tips! Behalve laten huilen maar wat dat betreft voel jij het beste aan of het niet TE is om 'm zo te laten huilen, want dat zou ik bij echt krijssen ook niet kunnen hoor, pfff!

Ik heb echt geluk... Onze kindjes gaan altijd zonder pardon slapen en slapen heerlijk de klok rond met zo nu en dan een keer dat je eruit moet maar in principe weet ik 's avonds dat ik om 19.30 de avond voor mezelf heb, ben gewoon super verwend!

@ Dag, die moet ik onthouden, jullie motto! Toch vind ik het knap van je meis! Maar je hebt helemaal gelijk, fijn dat Laura lekker in d'r vel zit nu, lekker van genieten en we gaan gewoon voor een super positieve uitslag!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: fijn dat het weer goed ging! Echt een stoere meid die Laura.

Miranda: Hier ook geen tips. Wel fijn dat de nachten nu weer redelijk gaan. En jullie natuurlijk al vakantie. Ik mag nog drie weken hard werken;)

slapen: hier meestal ook geen problemen met naar bed gaan. Nathan maakt er nog wel eens een spelletje van om ene paar keer te roepen om een slok water, kusje, dekbed goedleggen enz. Maar dat is max 2 of 3 keer en dan slaapt hij wel. Vind ik nog niet zo erg eigenlijk. 's nachts is het wisselend. De ene nacht zijn ze allebei niet wakker de volgende nacht allebei 1 of 2 keer. We hebben wel 2 vroege vogels. WE zijn echt blij als we een keer tot 7 uur kunnen slapen;) Maar ga er van uit dat dat vanzelf een keer over gaat. (over een jaar of 10 moeten we ze vast allebei 10 x roepen;))

Verder hier alles prima. Druk nog de laatste 3 weken voor de vakantie. Maar dan ook lekker 6 wk vakantie!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, ohhhhh 6 weken. LEKKER!!! Maar nu eerst nog even een paar weken hard werken.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nou ja eigenlijk 5 weken echt vrij en de laatste week ben ik wel weer op school om voor te bereiden enzo. Krijg een hele nieuwe klas dus heb ik wel even werk aan.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag/Deli en Mel... ik weet dat jullie mij niet veroordelen hoor, zo voelde het ook niet. Ik vond het iig geen aanval van jullie maar probeerde uit te leggen dat ik écht alles geprobeerd heb maar geen resultaat heb kunnen boeken dus ben nu heel benieuwd hoe dat ze mij hieruit kunnen helpen. Nu hebben Chris en ik iets nieuws geprobeerd. Net om half 10 ben ik met warme fles naar boven gegaan en heb ik hem daar in het donker de fles gegeven in de hoop dat ie gelijk in slaap viel en ja hoor.... hij is meteen in slaap gevallen en ligt nu dus al heerlijk een half uurtje te slapen... ben heel benieuwd of dit vannacht goed gaat!!!!
    Chris moet er vroeg uit morgenvroeg dus keep my fingers crossed.

Meiden... ga nog ff spelletje spelen!

En uhhh, bedankt allemaal voor mee denken hoor. Meen het echt... ik waardeer dat ook en zie het niet als aanvallen op mij. Alle tips zijn welkom.
    Maar wakker in bed leggen en hopen dat ie in slaap valt is hier echt geen optie. Divano is écht heel anders als mijn andere 3! Die sliepen alle3 met de 3 maanden door en dan van s'avonds 19.00 tot s'morgens 07.30 uur dit is dus voor mij ook echt nieuw! En ozo frustrerend soms. Maar denk dat we de goede weg op gaan met hem alleen zoals ik al zei de avonden nog!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, de nacht is in ieder geval goed begonnen. Succes vanacht!! Ik hoop met je mee dat je lekker door kunt slapen.

Fijne avond iedereen.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

De nacht is iets anders gegaan als de afgelopen nachten. Divano was 1x speen kwijt en de 2e keer pikte hij de speen niet en belandde van 02.20 uur tot 04.40 uur bij ons in bed. Toen heb ik hem terug gelegd in eigen bedje en slaapt nu nog steeds. Hij sliep wel gewoon de hele nacht dus niet dat ie wakker is geweest ook niet toen ie bij ons in bed lag. Dus al met al een hele goede nacht en zeker ook de avond!
    Vanavond maar weer proberen!!!

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    kom me ook weer eens even melden. Kwam maar niet aan reageren toe, maar heb zaterdag voor mijn verjaardag een ipad gekregen, dus het gaat nu iets makkelijker:).
    Hier gaat het prima met de kids; Milou is inmiddels alweer 1 en is een ondernemende en vrolijke tante. Ze kletst ook veel, zo gezellig! Met Luca gaat het ook goed; merk wel dat hij zo langzamerhand toe is aan de basisschool, hij verveelt zich thuis af en toe. Hij is sinds 2 maanden ook 's nachts zindelijk; nooit ongelukjes, zo knap!
    Wat betreft slapen hier gaat het ook prima. Ze liggen er meestal rond 20:00 in en slapen dan tot 8:00-8:30 de volgende ochtend. Luca wordt bijna nooit wakker 's nachts; een heel enkele keer omdat hij moet plassen, maar gaat daarna gelijk weer slapen. Milou wordt nog wel regelmatigg wakker, maar slaapt gelijk verder als je haar haar speen en knuffel geeft.

Lastig hoor, Miran, het slapen van Divano. Luca heeft het ook een tijd gehad en hier verdwenen de problemen als sneeuw voor de zon toen zijn neusamandel eruit gehaaldd werd. Die was extreem groot en zorgde ervoor dat hij 's nachts niet goed kon ademhalen. Ik heb ook 2 avondkindjes hoor; zaterdag vierden we mijn verjaardag en dan houden ze het allebei makkelijk tot 22:00 vol. Ik hoop dat het cb je bruikbare tips kan geven!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... leuk om weer van je te horen zeg! En Milou alwéér 1 jaar oud zeg... wat vliegt de tijd he!!!!
    Ik mag afgelopen avond en nacht ook niet echt klagen hoor want gisteren lag ie om half 10 te bed en nu ligt ie nog in bed. Ik hoor hem wel dus ga hem nu maar halen. Hij is nog erg rustig dus probeer hem nog ff wakker te laten worden op zijn gemakkie!
    Fijn dat het allemaal goed gaat met jouw... Milou en met Luca!

Hier in huis is het ozo gezellig.... NOT!!!!
    Kids hebben vakantie en vervelen zich dood. Het is constant vitten op elkaar. Ik word er zo moe van he!!!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,

Weer ff kort...
    Ons mam is weer opgenomen in het zkh. Vanmiddag met ambulance naar zh gebracht en ik ben er meteen achteraan gereden. Ze heeft een zeer zware longontsteking en krijgt nu zuurstof en antibiotica. Ze zal een paar dagen moeten blijven. Nu zwaai ik snel af. Ben helemaal gaar na zo'n dag.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah wat naar Dag. Sterkte!

Elise: leuk wat van je te horen. Wat knap van Luca zeg 's nachts zindelijk! Hier gaat het ineens weer niet zo goed. Nu maar weer luier om, wil hij zelf ook. Komt vast vanzelf wel.

Miran: fijn dat het goed ging vannacht. Balen dat de kinderen zich vervelen. Het zou fijn zijn als het wat mooier weer wordt kunnen ze lekker naar buiten, zwemmen enz.

Zo druk dagje gehad vandaag. Nu lekker bank hangen!

xxx

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dag sterkte ermee

Hier eindelijk weer een meisje wat in dr eigen bedje slaapt pfff is altijd een ramp als we logees hebben gehad maar goed mag niet klagen hoor.

Enne vanmorgen gelijk op het potje gezet en er kwam een mega plas :) Daarna luier af gehouden en ze heeft gewoon op het potje gepoept en ze was er terecht nog trots op ook :) Dus met een beetje mazzel zijn wij dalijk overdag luier vrij :) Het gaat iig steeds beter er komen nu meer plasjes in het potje dan op de grond :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, het zit wel mee he :( jeetje meis! Heel veel sterkte! Hoe is je moeder de nacht doorgekomen? En jij, beetje geslapen?

@ Miran, hoe is het nu gegaan, weer hetzelfde kunstje gedaan, in het donker boven de laatste fles? Hoop dat het werkt!

@ Elise, leuk wat van je te horen!! Gezellig als je weer wat vaker kunt kletsen! De tijd vliegt he meis!

@ Juffie; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Dag... jeetje dat was schrikken zeg! Het gaat ff niet helemaal zoals het hoort bij jullie he! Hoop dat je mams er snel bovenop komt. Heel veel beterschap met je mam en een hele dikke knuffel!

Mel... tuurlijk mag Zoey met recht trots zijn op haar grote prestatie! Is ook erg knap! Ik had mijn dochtertje ook rond deze tijd van leeftijd overdag én ook s'nachts zindelijk. Ik liet haar buiten in haar blote billetjes rond lopen en had potje buiten gezet en zo is zij zindelijk geworden. Ik hoop voor je met dit mooie weer dat ze t snel onder de knie krijgt. Scheelt weer in pampers!!!! Suc6 met de kleine meid!

Juffie... Gefeliciteerd met je verjaardag meis! Maak er een hele leuke dag van. Wanneer ga je het vieren? Ik geloof dat je vandaag moet werken toch? Nou t weer is iig lekker en het is woensdag dus een korte dagje vandaag!!!
    Genieten dus.

All... Divano deed het dus niet gisteravond om om half 10 te gaan slapen... t werd weer 11 uur. Ik heb hem verschillende keren gewoon in bedje gelegd maar dat was echt geen suc6. Uiteindelijk tegen 11 uur viel ie bij papa in slaap. In de nacht ben ik een keer of 3 eruit geweest en om 6 uur vond meneer het licht worden. Toen nog maar even bij mama in bed tot 08.09 uur. Daarna opgestaan en ontbeten.

Fijne dag meiden

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Juffie gefeliciteerd maak er een leuke dag van me de kindjes op school of doen ze daar niks aan.

Ja zoey krijgt van mij overdag ook geen luier aan hoor gelukkig kan me vloer er tegen :) maar elk plasje dat in het potje belandt scheelt weer een luier hahaha.

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    Hallo allemaal kom even zwaaien ga nu mijn bed opzoeken om te slapen na een nacht hard gewerkt te hebben misschien tot later doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Deel Deze Pagina