(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dag fijn dat ze al zo snel geholpen wordt!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook bezoekje kno arts gehad. Nathan zijn amandelen worden 2 mei geknipt.. Spannend maar ook nodig.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Keel of neus? Denk keelamandelen bij Nathan of niet? Ik vind het ook spannend maar weet inderdaad dat het nodig is. Zie het meeste op tegen de narcose. Dat was toen met Stan echt niet leuk maar moest er doorheen :(.

Fijne avond iedereen!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend Juffie!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    keelamandelen inderdaad.. Vind het ook allemaal spannend hoor. Haan gaat met hem heen want ben zelf echt een watje in dit soort dingen. Haan is veel rustiger enzo..

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja helemaal vergeten nog.. Matthijs deed vanmiddag 5 of 6 stapjes los.. Trots ;)

Maar ga lekker naar bed. Boekje lezen. Even ontspannen na inspannende avond met oudergesprekken

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag.. spannend voor Laura maar zeker voor papa en mama. Suc6 meid.

Juffie... ook voor jullie spannend dus. 1 voordeel voor Nathan.. hij MOET heel veel ijsjes eten ;)
    Je kunt hem ook een beetje voorbereiden op dit hele gebeuren als je wil he!

Mel... papa is vandaag weer lekker thuis dus hoop dat de kleine heerlijk in eigen bedje slaapt. Ben al 3 avonden bezig om hem om 21.00 uur in bed te krijgen maar dat lukte me niet en nu vanavond lag ie al om 20.45 uur te bed! Dus hopelijk valt de nacht ook mee.

All... heb vanmiddag voor divano buiten speelgoed gekocht. Zag in t krantje van de karwei een speelkasteel van little tikes te staan met glijbaantje en schommel. Dus die heb ik vanavond gelijk gehaald... was de laatste alweer.
    Thuis meteen opgezet en kind was niet meer naar binnen te krijgen zeg! Over dat stukje zand dat we hadden liggen hebben we nepgras overheen gelegd en nu tekent t veel mooier af!
    Divano was helemaal in zijn nopjes en bekaf toen ie na een heerlijke douche met eerst mama en daarna met papa. Fles gegeven en tijdens fles viel hij in slaap.

Zo, nu mama genieten van een stukje paascake en groot glas drinken... ben uitgedorst! haha

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... wat knap van Matthijs zeg! Je mag zeker wel trots zijn... ook hij is snel, volgens mij is Matthijs sneller dan Nathan was of niet?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Joehoeee ik leef nog hoor! Ik las de bezorgde berichtjes ;) maar ben druk geweest op m'n werk en thuis in de tuin en de woonkamer onder handen genomen vandaar mijn afwezigheid!

Spannend hoor die kindjes die een behandeling krijgen :( sneu als ze zo klein zijn maar hopelijk heeft het wel resultaat!

Ik kom snel bijlezen en reageren verder!!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.... oow gelukkig dat alles goed is. Gelukkig ben je "maar" druk bezig!!!

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes

Hier ook erg druk en natuurlijk veel buiten met het mooie weer!!

Dag spannend allemaal hopelijk heeft het resultaat!!

Juffie voor jou mannetje ook spannend ik zou echt in de zenuwen zitten.
    Matthijs een paar passen los joepie!!! Sabela die zet zo nu en dan een paar passen los maar ze kruipt en klimt liever!!

Miran wij wilde ook dat huisje kopen alleen was het bij ons uitverkocht. Mijn meisjes zijn ook echt buiten kinderen.

Deli fijn dat je er weer even bent!! Gaat alles goed met je en je kindjes??

Mel hoe is het met jou en je meisje leuke foto"s zag ik op fb wordt al een heel meisje. Wij gaan trouwens met het paasweekend naar blijdorp!

Nog een update geweest van Liena?

@ wie ik vergeten ben hallo!!

Hier erg moe en misselijk maar hoort erbij zeggen ze. Met de meisjes gaat het super.

Liefs rosa

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, alweer bijna 10 weken! In mijn beleving had je het nieuws hier vorige week neergezet. Wat gaat de tijd toch hard!!

Juffie, ik ben ook een muts in die dingen maar haan gaat gelukkig wel mee maar ik ga mee voor de narcose. Heb ik bij Stan ook gedaan. Vond het heel moeilijk maar wilde het toch graag zelf doen. Vooral nu bij Laura omdat die nogal aan mij hangt. Blijkbaar hebben ze bij neusamandel en buisjes na de ingreep nergens last van. Weet niet hoe dat bij keelamandelen zit? Denk dat ze dan wel keelpijn hebben of niet? Omdat je leest dat je koud drinken moet geven ter verzachting.

Even advies nodig, vraag het ook nog wel bij de arts na maar wil graag weten wat jullie denken. Ik moet nog zetpilletjes pcm halen voor erna. Maar ze is dan nog net geen jaar. Zouden jullie de 120 of de 240 mg geven?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Blijdorp is altijd leuk. Ik moet ook weer tijd maken om te gaan.
    Maar 2de paasdag klinkt goed als het mooi weer is ga ik denk ik dan wel met dr :)

Ja ze word echt een dame nu dr haar geknipt is helemaal en Dora doet ook veel met dr taal zeg jeetje .
    Ze leert elke dag nieuwe woordjes.
    En buiten spelen is hier ook een must hoor krijg dr met geen 20 paarden binnen.
    Ze wilt nu zelfs niet meer naar huis van het KDV. Haha .
    Dus dalijk ff weer op de fiets lekker naar buiten.
    Eerst naar me moeder die heeft hello kitt spullen bij lidle gehaald voor dr nieuwe kamer.
    Morgen komt dr bed dus word spannend...

Kindjes die geopereerd gaan worden heel veel sterkte nou ja de mama`s en papa`s dan hahaha die vinden het meestal veel spannender hoor.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... mag ik vragen hoeveel Laura weegt?
    Je moet per kg 20 mg tellen. Divano woog 10 kg en ik mag al overschakelen naar de 240 mg!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dag ik zou met 120 beginnen en merk je dat die niks doen kan je altijd op zwaarder over dus ik zou ze allebei in huis halen.
    Want elk kind reageert anders op pcm.
    Bij Zoey werkte 120 nog heel lang ze word er hper van hahaha.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... leuk om weer van je te horen. Idd wat gaat t hard bij je zeg. Voel je dat zelf ook zo of vind je t niet opschieten?

Mel... ook voor ZOey dus spannend en natuurlijk ook voor mama.. haar nieuwe bedje! Wat worden ze al groot!!!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja ze word echt heel groot zie per dag veranderingen zo leuk !!!!
    Ze word zo zelfstanding echt heel fijn .
    Babs zijn natuurlijk lief en schattig maar ik heb liever de peuter leeftijd hoor.
    Ze begint nu echt dingen aan te geven. KLeertjes staan haar nu ook echt pittiger.
    Ze past nu eindelijk dr rokjes en korte broeken van verleden jaar die waren veel te wijd hahaha.
    Zo raar om haar weer maatje 74 aan te doen maar het staat wel leuk met een legging eronder.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bij Divano werkt de 120mg dus echt niet meer. Dus ik ben overgeschakeld naar 240 mg.
    Ik ben pas sinds 1 maandje overgestapt naar de 240 mg.

Buisjes/neusamandelen/"operaties"... ik ben nog altijd zelf gegaan met de kids. Zelf onder narcose laten brengen en toen ze wakker werden was ik er zelf bij. Ik had de kids altijd in mijn armen. Vond t wel zielig hoor om te zien hoe de oogjes wegdraaide en om er op zo'n moment eruit gestuurd te worden maar t komt allemaal goed!!!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, Laura weegt net 8.5 kg dus ik denk dat ik toch maar voor de 120 ga. Heb altijd wel een paar 240 in huis voor Stan dus dat kan dan idd altijd nog als dat nodig zou zijn.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mel, leuk een hello kitty kamer! Zal ze vast lekker slapen.

Deel Deze Pagina