(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    echt goed van Stan zeg! Hier Nathan maar weer met luier naar bed. Voor het slapen gaan had hij nog dorst dus nog 2 bekers limonade op. Gaat hij nooit redden dan.. En heb geen zin in vroeg wakker of vannacht wakker van een nat bed:)

Miranda: ben ook benieuwd..

Geniet van het weekend allemaal!

xxx

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miran ook benieuwd

Hier een meisje wat niet wilt slapen met die warmte het was weer 10 uur gisteren gaaaaap maar ze heeft wel tot 8 uur geslapen (wonder) dus ben nu een beetje gaar vind van half 8 tot 6 veeel beter haha dat is ons ritme maar goed het is weekend dus niet erg.
    Hier ook steeds vaker plasjes op het potje ook wel wat ongelukjes tussen door maar dat is helemaal niet erg hoor.
    Overdag als ik thuis ben zijn de luiers dus echt afgelopen ik dweil en was wel :)
    Hebben onderbroeken genoeg :)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou CB had niet veel te klagen aangezien het dus verders hartstikke goed gaat met hem. Ik heb 2 manieren gekregen om hem tot slapen te krijgen. DIvano is dus nooit geleerd om zelf in slaap te vallen. Hij valt meestal tijdens de fles in slaap en anders lag ie bij ons in de armen en valt dan zo in slaap. Dus nu verhaaltje lezen... kusje geven... gordijntjes dichtdoen... onderstoppen en lamp uit. Dan gewoon van de kamer aflopen en over 5 minuten terug komen. Dan niet veel zeggen... weer onderstoppen... aai over bolletje... en weer weglopen. Dan na 7 minuten terug komen en zo net zo lang doorgaan totdat ie slaapt maar wel met steeds meer tijd ertussen.

De volgende tip was: matras op de kamer leggen en steeds stukje verder weg leggen. Dus vandaag dicht bij het bedje net zolang totdat ie slaapt...morgen stukje van het bedje af totdat ie slaapt... de dag daarna nog wat verder weg en ga zo maar door.

Nu hoefde ik er niet aan te beginnen want hij is hangerig en niet lekker maar vanavond heeft Chris nachtdienst en dan wil ik het wel proberen... dan heeft Chris daar geen last van alleen ik. En morgen heeft ie nachtdienst en dan 6 late diensten dus ondervind Chris er ook geen last van. Over 4 weken zou ze mij opbellen om te kijken hoe het gaat. Ze merkte wel dat papa hier meer moeite mee zou hebben dan ik.

Ze zag ook idd dat het een heel makkelijk kindje is behalve de avonden en nachten.
    We gaan het proberen... wie niet waagt wie niet wint. En de aanhouder wint zeggen ze altijd.

Dus meiden... we gaan er voor!!!!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nacht ritueel kan zeker helpen hoor dat doet het hier ook goed
    Ik douch dr eerst dan pyjama aan dan boekje voorlezen owee als ik dat niet doe hahah dan muziekdoosje aan en weglopen.
    Meestal is het even jammeren maar dan valt ze toch wel in slaap.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, fijn dat je tips gekregen hebt. Klikt goed. Welke methode ga je vanavond proberen?

Mel, knap hoor van je meisje dat ze zo goed op het potje doet! Meisjes zijn dus echt vlugger als jongens.

Stan vanochtend toch weer droog uit bed gehaald. Wilde toen wel met alle geweld een luier aan dus helaas geen ochtendplas op de wc. Daarna bij mijn ouders geweest om wat voor mijn moeder te doen. Toen ik beneden kwam nadat ik mijn mams een boterhammetje op bed had gebracht stond mijn vader met hem bij de wc. Had hij zelf aangegeven dat hij naar de wc moest. Meteen een grote plas gedaan en wilde weer geen luier aan. Daarna met hem boodschappen gedaan en ook droog gebleven!! Vond ik wel eng hoor zonder luier ergens naar toe. Vanmiddag zelfs nog even de stad in geweest met z'n vieren en ook een hele tijd zonder luier. In de v&d moest hij plassen dus snel naar de toiletten maar toen lukt het niet zei hij en wilde weer luier aan. Thuis wil hij hem meteen weer uit dus ik ben benieuwd of het begin nu toch eindelijk gemaakt is???? Ik hoop het zo!!!!

Fijn weekend allemaal! Morgen gaan we denk ik nog een middagje lekker shoppen maar dan naar Roermond of Roosendaal.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dag wat knap hoor en denk zeker dat een begin is en als je het eng vind gewoon een plastic zakje en reserve kleren meenemen krijgt hij een ongelukje heb je altijd kleertjes bij je.

Nou vanmiddag wou ze ook gewoon een luier om hoor dus morgen ochtend weer proberen

Meisjes zijn over het algemeen sneller ja meisjes vaak tussen 2 a 3 jaar en jongens zijn vaak nog ouder als 3 uitzonderingen daar gelaten natuurlijk,
    Maar vaak als het begin gemaakt is gaat het wel snel hoor .

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ik begin met de methode van om de zoveel minuten ernaar toe gaan en aai over bolletje. Wij doen nu ook wel zoiets maar ik ga niet steeds kijken. Ik ga wel terug als ik hoor aan zijn huiltje dat ie zijn speen kwijt is maar ik ga niet iedere zoveel minuten kijken. Zolang hij niet krijst is het goed. Vanmiddag wou meneer ook geen middagdutje doen en hebben we dus heel de middag in de speeltuin gezeten. Om 17.00 uur viel ik om en heb ik hem een halfuurtje tot 3 kwartier laten slapen en toen wakker gemaakt. Maar net was het alweer half 11 toen ik hem nog wakker op bed lgde maar toen werd het huilen krijsen en ben ik samen met hem op ons bed gaan liggen en toen viel ie gelijk in slaap. Hij ligt nu dus een kleine 10 minuutjes te slapen.

Wat knap zeg van Stan... je zou idd kunnen zeggen dat het begin gemaakt is!!! Vind het echt heel goed dat ie dat uit zichzelf aangeeft. Ik heb 2 jongens die ikzelf moest trainen maar die van jouw traint zijn eigen. Petje af voor Stan!!!!

Als jij morgen in Roosendaal komt shoppen dan zit ik in Helmond op de kermis met de kids! hahaha jammer anders had je even op bezoek kunnen komen.

All... ga nog ff spelletje doen om de dag te verwerken hahaha en dan lekker slapen.
    Fijne dag morgen en tot morgenavond maar weer.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier gisteren de methode kind weer terug op bed leggen zonder wat te zeggen moeten toepassen.
    Maar papa dacht daar anders over grrrr dus na dat ze beneden had gezeten kon ik opnieuw beginnen maar toch wel gewerkt

Ze slaapt nu nog steeds wow echt een wonder

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Succes met het slapen gaan probleem. Met Vanisha ook gehad. Daar werkte de 5 minuten regel goed. Al was het in het begin even doorbijten.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Succes met de slaaptechnieken!! Zal ook niet in 1 x werken maar hopelijk wel snel ;).

Hier lekker geshopt. Was in de outlet in Roermond ook lekker uitverkoop. Dus voor beide kids een leuk vingino spijkerbroekje gescoord en voor stan een stoer mc gregor poloshirtje. Voor mezelf nog een mooie top gekocht en voor haan een mooi overhemd. Vind vingino normaal veel te duur maar nu was het goed te doen. En ze zijn zo leuk!! Stan vanacht weer droog gebleven. Het gaat echt steeds beter. Overdag nog wel ongelukjes als hij druk aan het spelen is. Maar ja, moet ik nog niet te veel willen ineens. Ik was wel. Hebben bij zeeman een paar mooie nieuwe cars onderbroekjes gekocht en die draagt hij met trots. Hij wil ook echt niet dat ze vies worden dus dat helpt ook wel haha!

Fijne avond!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    Hier al lekker de boel gedaan :)
    ZOey houdt van uitslapen want het was gewoon 7 uur vanmorgen wow

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Iemand nog eettips... Vanisha eet 's avonds echt heel slecht en traag. We zitten een uur aan tafel en ze kauwd amper :(

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, stan heeft het ook een tijd gehad. Hopelijk is het maar een fase. Ik heb van alles geprobeerd. Alleen aan tafel laten zitten tot bord leeg is. Kookwekker gezet voor tijd dat hij aan tafel mocht zitten. Niet gegeten dan maar zonder eten van tafel etc etc. Op een gegeven ogenblik met handen in het haar CB om raad gevraagd en die zeiden me hem zijn zin te geven. Geen strijd maar gewoon oke, jij wil niet eten ga maar weer lekker spelen maar dan ook eenmaal van tafel is geen eten meer. Stan stond echt paf toen ik de strijd niet meer aan ging. Het ging dus om het strijden en niet om het niet lusten of geen honger hebben. Na een week of 2 was het over en begon hij weer te eten. Lastig is dat maar hopelijk weet je snel wat bij Vanisha werkt. Je hebt toch liever dat ze hun buikje vol eten.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... hier doen wij dat ook wat Dag zegt. Giuliano en Gyani zijn allebei pitsers (kieskeurig) aan tafel. Als ik zie dat ze tegen heug en meug zitten te eten dan zeg ik: geen honger meer?... gooi maar in de vuilinisbak. En andere dingen eten ze weer heel goed.
    Ik heb ook ooit eens per week een blad opgehangen en dan mochten de kids alle 5 zeggen wat ze die week perse NIET wilde eten en ik moest mijn eigen dan daar aan houden MAAR al hetgene wat er NIET opstond mocht ik klaarmaken en dat moesten ze dan ook opeten!!!! Dat werkte echt erg goed! Nu heb ik het niet meer nodig want ze eten wel maar dan in mindere mate en ook dat vind ik prima als ze maar eten!

All... Ik heb me gisteren toch wat meegemaakt... jeetje!
    Ben lekker dagje kermis geweest en op de terugweg s'avonds om kwart over 11 sta ik ineens met 4 kinders langs de autosnelweg. Kapotte versnellingsbak! 2 kinders helemaal overstuur! In het pikke donker... geen vangrail waar ik achter kon gaan staan. Had schoonvader gebeld, Chris gebeld en de wegenwacht gebeld. Om half 1 was ik thuis met de kids en de wagen werd toen pas weggesleept naar mijn schoonbroer. Om half 3 lag ik pas in bed aangezien ik op mijn schoonpa moest wachten omdat hij de auto van hem bij ons op kwam halen.
    Pfffffffffffff... wat een gedoe was dat!!!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier als zoey niet wilt eten dan niet gewoon weg doen morgen weer een nieuwe dag
    Hoe meer je pusht hoe minder ze eten
    Of nog kleinere porties geven.

Zoey wilt ook vaak van mijn bord mee eten dus dan doen we dat maar .

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes

Schaam schaam een tijdje niet hier geweest maar lees we met regelmaat mee. Hopelijk gaat alles Goed met jullie??

Hier gaat alles goed. Kom vanavond even mee kletsen.

Liefs rosa

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, balen zeg. En langs de snelweg klinkt zo gevaarlijk :(

Thanks voor de tips. Ga denk ik gewoon proberen minder op te scheppen dan vind ze het vast leuk om haar bord leeg te eten. Ze is nooit geen grote eter geweest. Het een eet ze goed het ander niet. Wat is een normale tijdsduur om aan tafel te zitten ?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik zit hier altijd tussen 5 en half 6 aan tafel.

Tuurlijk was de snelweg eng maar gelukkig kwam er snel een automobilist die stopte en bleek een man te zijn die op de ambulance rijdt... dat was wel erg prettig!

Maar gisteren mopperde mijn schoonmoeder dat dit geen tijdstip is voor de kinders. Ik moet gewoon eerder wegrijden volgens haar. En ik zit te vaak in Helmond. Dat schoot gisteren in verkeerde keelsgat bij mij want kom niet aan mijn ouders.
    Dus nu heb ik mijn eigen voorgenomen om daar vanochtend wat van te zeggen maar helaas ze kwam niet op de koffie. Ben er best pist om!
    Heb het ook tegen Chris gezegd dat ik dat niet leuk vind. Hij had gisteren natuurlijk ook andere zaken aan zijn hoofd met onze auto want hij reageerde daar niet echt op. Zijn zus wel.... die zei dat ik gesprek met haar aan moest gaan en gewoon moet zeggen dat ik dat niet prettig vond en zeker niet op een verjaardag waar andere bij zitten. En daarbij... IK maak uit wat ik doe en niet zij!
    Jeetje... is er nog iemand die zo af en toe d'r schoonmoeder wel wat aan kan doen?????

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hier ben ik weer! Krijg steeds geen meldingen.......
    Heb dus ook nog niet terug gelezen....

Met Max gaat het goed. Hij vertikt zijn flessen leeg te drinken dus mag er nu een laten vallen en meer groenten gaan geven. Ben benieuwd of dat werkt....

Ga even terug lezen...

Deel Deze Pagina