hey meiden, hier druk. Nog anderhalve week en dan vakantie. Eindelijk maar moet nog veel doen helaas.. Mup: hier een hele slechte eter. Nathan eet nooit zijn bord leeg. We maken er geen problemen van. Hopenlijk gaat het ooit beter Al duurt deze fase al heel lang, bijna 2 jaar denk ik al. Miran: wat een gedoe joh, las het op Fb. Yojo: Max is net Nathan toen hij baby was. Dronk ook geen flessen. Wilde alleen maar gewoon eten..
haha ja echt wel. Ik heb me er bij Nathan heel druk om gemaakt maar hielp niets Gaf hem op een gegeven moment 2 x pap en verder gewoon groente en fruit.. De ochtendfles dronk hij het beste dus die nog het langst gegeven. Toen hij brood mocht was het 'ochtends en 's avonds pap en tussen de middag brood.
Ja ik maakte me idd ook druk. Nu dus 3 x een fles en de rest groenten en fruit....me druk gemaakt om niets,,,
Slechter eters pfff praat me er niet van hihi allebei mijn meiden hebben er een handje van alhoewel rosalina nu goed eet maar sabela pfff drama ik maak er ook geen strijd van komt vanzelf goed. Miran wat een gedoe las het ook op fb. Yojo fijn dat het zo kan. @all zwaai
@ Slechte eters; hier ook! Geen tips! Behalve er geen strijd van maken. Eet je wel, eet je wel, anders maar niet. Wel moet Wesley een hapje proeven als het iets nieuws is, is het dan niks dan kan hij het laten staan. @ Dag, is je meisje weer geprikt vandaag? Wanneer hoor je nu wat? @ Miran, ik las het op fb, jeetje wat een gedoe. Ik zou ook even het gesprek aangaan met je schoonmoeder. Zoals ze het nu zegt, in het midden van een groep mensen komt het over alsof jij altijd zolaat met de kids op pad bent. En dan nog, als je dat zou doen zijn het jou zaken en als ze daar iets over wil zeggen moet ze bij jou aanbellen en niet op een feestje zo'n opmerking maken! @ all zwaai, meer is er niet blijven hangen. Onze eerste dagen vakantie zijn al lekker. Het weer is jammer maar goed... Maandag hebben we wat klusjes in huis gedaan toen de kids op het kdv waren en vandaag met de kids thuis gehuisd. Morgen gaan ze naar het kdv, Wesley gaat dan met de 3+ kinderen en de kids van de BSO naar een speelpark, helemaal leuk voor hem! Wij gaan thuis op de plek waar nu een boekenkast staat een eigen schappen creatie maken nou ja, vooral mijn man mag dat doen natuurlijk. Dus is er nog iemand die een koloniale boekenkast kan gebruiken toevallig? Ik heb 'm op marktplaats gezet. Maar jeetje, wat een weer zeg.... Ik probeer maar positief te blijven maar het zou natuurlijk wel superlekker geweest zijn als er nu een badje buiten stond en de kids heerlijk konden poedelen. Tis nu tussen de buien door wat doen... Maar ja, wie weet verandert het nog
Goeieavond!! Juffie, bijna vakantie!! Echt lekker aan het aftellen. Rosa, fijn dat het goed gaat! Hoe was spanje? Miran, wat een toestanden!! Ik denk dat bijna iedereen dat wel af en toe heeft met zijn schoonmoeder. Kan er zelf niet over mee praten maar als ik dat zo links en rechts hoor is er overal wel wat. Deli, gisteren is ze weer geprikt. Weer heel stoer geweest. Ze zit echt een beetje te zuchten uit verveling en rond te kijken naar alles wat er in dat kamertje hangt. Nu nog maar 1 x en dan 27 juli pas de uitslag. Iemand nog tips over zindelijk worden en op vakantie gaan? Als wij daar in disney rondlopen kan ik hem niet alla minute op de wc zetten. En om hem nu ineens voor een paar dagen weer te verplichten een luier om te doen zie ik ook niet zitten nu het zo goed gaat.
Hoi dag Spanje was heerlijk lijkt al weer zo lang geleden! Meiden vinden Het ook super. Dag ik zou hem wanneer je een wc tegen komt er op zetten ook al hoeft hij niet. Wat leuk Disney!!!
Dag: zou gewoon 2 setjes schone kleren meenemen. ALs het dan toch misgaat is hij zo verschoond. ALs het echt niet gaat gewoon zo'n luierbroekje. Is makkelijker met plassen op de wc. Rosa: alweer over de helft. Gaat het goed??
@ dag veel extra kleertjes mee. Er bestaat ook een speciaal onder doekje met een laagje erin. @ yoyo, stiekem is max misschien een flesweigeraar. Arjan is zo met melk met lepeltje grootgebracht. Ook zo word hij groot
Goedendag allemaal Juffie hier gaat alles zijn gangetje we zijn bezig met verbouw plannen van ons huis de meisjes hebben nu een gezamenlijke slaapkamer erg leuk geworden en sabela slaap zelfs door hè hè mijn zwangerschap gaat goed ik vind het wel zwaarder nu als de eerste twee. Hoe is het met jou en je mannen?? @ all zwaai
fijn dat het goed gaat Rosa. Leuk de meiden samen op een kamer. Was voor Sabela dus de manier om door te slapen? Slaapt liever niet alleen zeker? zo nog even tekenlesje bedenken en lessen voor morgen voorbereiden. Morgenmiddag komt groep 2 een middagje bij mij wennen. Spannend mij eerste les in groep 3 Moet ik wel echt even goed voorbereiden want is een flinke omschakeling met de kids die ik nu in de klas heb.. Maar heb er wel zin in!
Rosa sommige kindjes hebben dat nodig samen slapen net als sommige kindjes co-sleepen nodig hebben. Hier een echt een heerlijk lui dagje gehouden heerlijk Lekker veel gelezen en samen een dutje met Zoey gedaan was echt ff lekker Ik kan tegenwoordig veel vaker een tukkie doen overdag maar max 45 min a 1 uur langer niet.
Rosa... fijn dat de zwangerschap goed gaat al wordt het zwaarder hoe meer je er rond hebt lopen. Gelukkig slaapt Sabela nu lekker door zodat mama ook aan rust toe komt. Dikke knuffel meis. Juffie... welke klas heb je nu dan? Ik weet niet of je dat al eens gezegd hebt anders sorry maar dan ben ik het vergeten. Groep 3 is natuurlijk heel spannend want JIJ bent diegene die ze de letters en woordjes gaat leren. En het schrijven. En het rekenen. Dus een leuke spannend jaar voor zowel de kinderen als de juf!!!! All... ik heb ook weer een nieuwe fase bereikt!!! Mijn oudste zoon van 12 heeft een vriendinnetje! Tot een week geleden moest ie nog niks van meiden weten en nu ineens is ie omgedraaid en is hij constant bij haar te vinden. Mijn andere zoontje heeft ook een vriendinnetje en dat is het zusje van dat andere meisje. hahaha de 2 gebroeders hebben de 2 gezusters aan de haak geslagen. Dus nu zijn ze met zn vieren steeds op pad en Ebony gaat mee als chaperonne hahahaha en dan gaat er ook nog een neefje mee. Ze zijn s'morgens al op pad van een uur of 11 tot s'avonds een uur of 5 en dan als het kan ook nog na het eten tot een uur of 9/half 10. Ja ja ze weten het wel die kids van mij. En ik kreeg net de eerste foto's onder mijn neus. Zijn vriendinnetje kust mijn zoon op die foto!!! Waaaaaaaaaaaaaah... help, wat gaat het hard!!!!!!
Miranda lijkt me zowel leuk als spannend deze tijd je jongens worden groot wat ook wel leuk is maar je sluit echt de kindertijd af. Dus op naar een nieuwe fase dus binnenkort het serieuze gesprek van de bloemetjes en de bijtjes (grapje)
Goeiemorgen! Max alweer 5 maanden oud vandaag....wat gaat de tijd toch snel zeg....voor ik het weet komt hij ook al met een vriendinnetje thuis.... Wil er nu echt nog niet aan denken hoor! Lijkt me wel spannend Miran....
Ja dit is ook leuk meiden. Mijn zoon werd altijd boos en gepikeerd als je over meisjes begon en nu komt ie met verhalen en foto's van hem en haar thuis. Zo leuk is dat! Het is idd een nieuwe en totaal andere fase maar ik zit lekker nog in allerlei fases en dat is wel erg leuk. Zo zit ik in de peuterfase (kleine kindjes) en de verliefdheidsfase! Helemaal toppie!!! Die van 16 is nog niet zo fanatiek, wat vriendinnetjes betreft, als mijn zoon van 12 nu is.