Pffff vandaag een drukke dag gehad ondanks weinig kindjes dus ga zo Zoey douchen verhaaltje voorlezen en dan ff wat programmas terug kijken en dan slapen. Moet echt een avond hobby gaan hebben.
Bijna vakantie!!! Nog een halve dag werken . Ben er zooooooo aan toe. Maar nu nog even hard aan de slag en straks bouwvak vieren. Kom van het weekend nog wel even kletsen.
Juffie... dan zijn er bij ons al 3 om als jij vakantie krijgt Dag... fijne vakantie meid. Rosa... je bent al over de helft. Wat lekker dat het allemaal goed gaat bij je! Hoe vinden de meisjes het... mama met een dikke buik??? Deli... mooie boekenkast... helaas lezen wij nooit en heb ik geen boeken dus heb ik niks aan die boekenkast. Wil nu zelf mijn meubels wit verven... whitewashen!!
Miran rosalina vind het heel spannend en kan niet wachten sabela schenkt er niet zo heel veel aandacht aan ze geeft soms een kusje op mijn buik. Ja alweer over de helft en wat je op fb al zei een klein buikje maar ben nog niet veel aangekomen 2,5 kilo
Rosa... dat is lekker zeg! Hoef je er straks ook niet veel moeite voor te doen hahaha. Was dat ook zo bij die andere 2 zwangerschappen want op de foto op fb ben je nog mega slank zeg. Ik ben met de 4e zwangerschap anders (voor mijn doen) flink aan het uitdijen gegaan. Ik heb nu meer rondingen zullen we zeggen. Maar alles gaat goed met je zwangerschap dus dan is het prima toch. Sabela is idd nog te klein om alles te begrijpen maar Rosalina snapt het toch wel redelijk... kinderlijke manier wel maar snappen kan ze het. Heb je hun ook verteld dat het een zoontje gaat worden? Ben je al met het kamertje begonnen? Spannend hoor. All... gisteravond lag Divano al om 21.00 uur te slapen. Tot vanmorgen 08.00 uur. Weliswaar vanaf 04.00 uur vannacht bij ons in bed maar hij sliep weer door... behalve mama want die lag op een randje te slapen. Baal baal baal. hahaha Komt vast wel een keer goed!
Miran ondanks dat je er tegen bent vind ik wel dat je het goed doet door soms toe te geven aan co sleepen misschien heeft jou mannetje dat gewoon nodig en vind hij net als zoey zijn ledikant gewoon niks. En komt het dalijk helemaal goed als hij zijn grote jongens bed heeft. Hier was dat uiteindelijk echt de oplossing ze slaapt nu zelfs soms uit Al zou ze nog het liefste naast bij slapen gaat het 6 van de 7 nachten goed
Mel... ik probeer toch iedere keer weer in eigen bedje maar ik ga niet de nachten met een huilend kind zitten dus dan maar bij ons in bed en slaapt ie heerlijk door. Hij wil het liefst dicht bij papa en mama zijn dnek ik.
Miranda sommige kindjes hebben het echt nodig en je ziet zelfs al wil je niet en pas je alle tips toe soms lukt het dan nog niet. En het is echt een fase hoor zoals ik al zij zoey heeft bijna 2 jaar bij ons gelegen en nu bijna nooit meer. Pfff het weer is drama en laat ik nou nog geen echte hobby hebben om uit te oefenen. Gisteren lange dag gewerkt van half 8 tot 6 kwam even anders niet uit daarna ff lekker wezen shoppen 3 jurkjes en 1 tuinbroek voor zoey en 2 topjes en 1 sweater voor mezelf lang leve de uitverkoop
wat is het hier rustig? Iedereen aan het genieten van vakantie met het gezin? Ik tel de dagen af, haha. Nee hoor valt wel mee. De komende week is nog een leuke week, dus ook niet erg om te werken. Vanavond op school eten met groep 8 en dan musical en afscheidsavond. Morgen afscheidsfeestje voor 3 collega's en uiteten, woensdag vossenjacht en dan is de week alweer bijna om Donderdag nog maar wat gewoon werken en verder opruimen.. Vrijdag laatste dingen opruimen en dan laat ik ze spelletjes meenemen en kijken we nog een filmpje ofzo..
Goedemiddag.. Hier een voorbeeldig kind hahaha, tja nu slaapt divano wel erg veel overdag maar nu heeft ie wel koorts. Dus is ook niet echt gezellig. Heb ik hem toch liever met weinig slaap. Nu is ie lekker hangerig maar vooral bij papa. papa is heel de week weinig thuis geweest en nu heeft ie weekend dus nu is papa de klos. Zitten ze samen babytv te kijken hahaha Gyani en Giuliano komen zometeen hier binnen met de vriendinnetjes. Leuk joh!!! En wat een leuke meisjes zeg Gyani is echt omgeslagen als een blad aan een boom... mooi om te zien. HIj is heel veel met haar bezig. De hele dag door zijn ze samen behalve met het eten maar owee als ze weer vrije tijd hebben. hahaha leuk man!!! Zo kom ook ik uit de sleur hihihi. Hoe is het verders met iedereen hier??? Juffie... jij doet nu toch groep 8 toch? Maak jij ook zelf de musical dan? De juf die bij ons op school ELK jaar groep 7/8 heeft bedenkt zelf de musical en laat dat naar haar zin uitvoeren... De kinderen doen dan op een liedje een eigen improvisatie maken. Altijd erg leuk en mooi. Zo zie je hoe ver de kinders zijn. Gyani deed in groep 7 ook mee aan de musical als ondersteuning voor groep 8 en als je dan het verschil ziet tussen vorig jaar en dit afgelopen schooljaar zit daar wereld van verschil tussen! Hij is mega gegroeid. Vorig jaar toen durfde hij niet veel en zat ie meer op de achtergrond en nu had ie 1 van de hoofdrollen. Dat is geweldig zeg! En dan hadden hun een dansje zelf verzonnen op het liedje "i am sexy and i know it". Als de dvd uitkomt wordt dat door de overbuurjongen op youtube gezet. De overbuurjongen viel huilend van het lachen van zijn stoel met dit liedje. Dus dat riep ie gelijk: dit komt op youtube!!! Zo'n goede improvisatie van ze. ALs het erop staat dan zal ik hier de link wel zetten hahaha Maar Juffie... voor jouw dan ook een hele verandering als je altijd groep 8 gedaan hebt en nu ineens naar groep 3! Lijkt me wel leuk zeg! De kinderen leren lezen/schrijven en rekenen. Heerlijke afwisseling alhoewel groep 8 me ook heel leuk lijkt... ze zijn klaar met de basisschool en worden klaargestoomd voor het voortgezet onderwijs. Ook erg leuk! Dus deze week nog en dan heb je eindelijk vakantie hahaha
Is dat wel ieder jaar dezelfde juf/meester die groep 8 doet? Bij ons wel... dat is eigenlijk t enige dat elk jaar hetzelfde is. De andere juffen kunnen nog wel eens verwisselen met elkaar maar groep 8 niet. En aankomend schooljaar blijft het hetzelfde als afgelopen jaar dus dat is ook erg plezierig. Hoezo lijkt groep 8 niks voor jouw? Je lijkt me nogal een leuke juf dus denk ik zeker wel voor t laatste jaar. Lekker gezellig. Ook wel de citotoets maar goed dat kan jij toch ook wel? Wat lijkt jouw dan niet leuk als ik vragen mag?
Ik heb altijd gezegt als ik ooit de pabo zou gaan doen ik voor groep 3 zou gaan vind dat zo leuk Heb daar stage gelopen en het is dat ik toen echt niet meer naar school wou anders was dat de baan voor mij. KLeuters ligt te dichtbij wat ik nu doe alleen dan zonder de luiers en het slapen dus dat zou niks voor mij zijn als ik het basisonderwijs in zou gaan. Misschien dat ik ooit een opleiding ga doen tot schooljuf maar moet even kijken hoe dat zit met volwassen onderwijs enz. lijkt me wel heeeeeel leuk om te doen hoor.
miranda: Ik vind de kinderen van groep 8 gewoon al wat te groot Komt misschien ook omdat als ik voor groep 8 sta dat maar voor een uurtje ofzo is maar dan is het steeds een grote mond enzo.. Vind ik gewoon neit zo leuk.. Verder musical, plaatsing v.o. enzo lijkt me ook best lastig.. Maar misschien als je het fulltime doet gaat dat ook allemaal makkelijker. De collega die nu groep 8 doet is echt een super groep 8 meester dus dat scheelt oook. Hij zit echt op zijn plek daar. Kleuters is ook niet echt mijn ding. Dus ben blij met de middenbouwgroepen. MOest ook al enorm wennen aan groep 3 vorige week. Zo anders dan de kinderen die ik gewend ben. Nog lang niet zo zelfstandig enzo.. Zal even verder hier. Al een hartige taart voor haan in de oven staan. Ben om half 5 alweer weg dus heeft haan het makkelijk met eten vanavond.
ik heb nog geen vakantie hoor 10 aug pas hahaha morgen dus weer werken Nou ik heb miss een hobby gevonden wat mij leuk en makkelijk lijkt Hotfixen met van die steentjes ziet er heeeeeeel leuk uit
Hallo dames, long time no tok..... via FB een aantal van jullie wel gevolgd maar het kippenhok is er bij mij echt even helemaal uit geweest.. Niks persoonlijks hoor maar lag aan mij. Hoop dat ik nog welkom ben in het kippenhok?