(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vind het toch lastig om alles hier bij te houden maar kom zeker met enige regelmaat ff kijken hier.
    Ryan wordt in september al weer 3 en toen ik zwanger wou worden van hem was ik heeeel vaak hier te vinden maar nu vind ik het lastig om hier ook nog veel te komen tokken. Wat gaat de tijd toch hard... geniet elke dag van hem en we denken er hard over om voor een tweede te gaan. ben druk met me werk en me opleiding en dan is wil ik ook nog tijd vinden om in het kippenhok te komen tokken, hoe doen jullie dat toch haha

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pooh de ene week lukt het meer als de andere week vooral op de dagen dat ik vrij ben lukt het me aardig hoor :)
    KLeine speelt veel zelfstandig :) en het is nu te slecht weer om op pad te gaan.

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ja, dat gaat hier ook het beste. Ryan is met zijn dinosaurussen aan het spelen en ik zit lekker ff achter de pc.
    Vannacht moet ik werken dus morgen overdag slapen....

Ga nu ff het eten voorbereiden en Ryan z'n tas inpakken, hij gaat bij oma slapen nu ik de nacht in ga.

Tok snel!! xxx

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo eten is hier bijna klaar
    spaghetti met veg gehakt en tomatensaus en kruiden uit eigen tuin en knoflook en uitjes
    salade van ijsberg sla appel en komkommer

toe mini citroencupcakes (jummm)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zwaai even dames!! Wij genieten ondanks het prutweer van de vakantie! Lekker saampjes :D

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen :D

Hier ook vakantie maar bsh bah dat weer.

Hopelijk vanaf volgende week echt beter.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Pooh... wat leuk dat je hier weer komt kletsen meis! Jullie zijn toch ook al bezig voor een brusje of dat nog niet?

Juffie.. ja de groepen moet je idd wel liggen ja. Hier ook standaard dezelfde hoor... zij doet het fantastisch dus lekker laten zo.

Deli... fijne vakantie meid ondanks het pokkeweer

Meiden... ik heb een kleine zieke mannetje. Hij heeft nu koorts vanaf zondag. Gistermorgen bij de ha geweest maar die constateerde een goede verkoudheid. Gisteravond was zijn koorts zelfs al 40,6 dus chris aan de telefoon met de hap of dat ie zo de nacht wel door kon. De vrouw vroeg wat ik wou. Ik zei tegen Chris dat ik het niet vertrouwde. De dokter zei dit ook bij Gyani en die werd vervolgens die avond nog in zkh opgenomen met pneumokokken. Dus ikke vannacht nog naar de hap. Wat blijkt nadat de dokter hem onderzocht had... rood linker oortje en zijn keeltje is rood met witte stipjes achterin. Dus nu heeft Divano AB kuur en moet de koorts al flink gedaald zijn vanmorgen maar helaas Divano heeft nog steeds 39,6. Ben er nog steeds niet gerust op maar denk dat de AB zijn tijd nodig heeft dus ik wacht het idd af tot morgenvroeg en misschien dat de koorts dan gezakt is. Oooow kon hij maar zeggen waar dat ie last van heeft. Hij drinkt slecht omdat hij moeilijk kan slikken en eten doet ook al pijn.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, beterschap met je mannetje!

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Miran hoe is het nu met je kleine knul?

Deli leuke foto's op fb pittige kindjes heb je! Wat een lachen bekkies.

Pooh heel herkenbaar hoor lekker komen tokken als je tijd heb.

Mel jij heb ook van die leuke foto's op je fb wat wordt ze al weer groot.

@all hier niet zo lekker hoofdpijn en moet zo nog naar mijn werk pfff nog even een vraag sabela is 20 maanden en praat nog amper ze zegt wel die en daar en papa en mama en brabbelt in haar eigen taal hebben jullie nog tips ze is verder heel slim ze begrijpt wel alles wat je zegt en vraagt maar ben dit niet gewend. Rosalina praate al heel snel

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Rosa en mega onpedagogische tip maar Dora laten kijken :D haha door Dora is Zoey mega veel gaan praten.
    Veel voorlezen en zingen is ook goed voor de taalontwikkeling.
    En wie weet observeert ze eerst en gaat ze dalijk met mega sprongen vooruit.

Ja Zoey word zeker groot en wijs haha ze is ook al bijna zinderlijk zo leuk om te merken dat het zo snel gaat ze geeft het alleen nog niet aan en heeft ong 4 ongelukjes op een dag maar goed het scheelt in de pampers hoor :)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda beterschap met divano.

@all, zwaai ;)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje meiden.
    Met Divano gaat het nog niet lekker. Vannacht van 3 tot 5 ermee beneden gezeten. Hij is nog wel warm maar vanmorgen nog niet getempt. Gisteravond half 5 had ie nog steeds 40,4 koorts. Hij zit nu wel aan de AB en als ie nu een scheetje laat komt er hele dunne ontlasting mee. Het is klinkklare water. Sorry voor de details. Hij drinkt nog erg slecht maar kan ook niet met die dichte/verstopte neus. Ademen gaat moeizaam. Hij is nog heel hangerig alhoewel ik zetpilletje geef. 3 uur na t zetten van de zetpil wordt ie levendig. Vanmorgen voelde zijn temperatuur redelijk aan maar nu wordt ie alweer warmer. Ga zo met verschonen toch maar ff tempen.
    Zie nog niet echte verbetering door de AB dus weet het nog niet zo.

Rosa... praten?... maak je niet druk. De Cb zei tegen mij pas geleden: Divano kent 5 woordjes en meer kunnen we op deze leeftijd nog niet vragen. Hij zegt bijv: mama, papa, die (didier), taio (giuliano) tein (trein). Maar Divano is veel meer bezig met zijn motoriekontwikkeling en hij kan maar 1 ding tegelijk. Dus de cb maakte haar eigen nog niet druk hierom.
    Suc6 met de meiden en met jezelf meid!!!

All... hoe is het verders met jullie?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo ik zit !!!!! ben heel de dag in blijdorp geweest :) was mega gezellig maar me voetjes doen zeeerrrr !!!!!!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, beterschap meis, sneu hoor! Als je het niet vertrouwd weerh ha bellen hoor!

Ik hou het hierbij, ik heb vanmiddag na een glijpartij in de badkamer m'n pols gebroken zit nu in het gips dus kan moeilijk typen en eigenlijk alles moeilijk hahaha ;)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Deli beterschap en lijkt me pijnlijk

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran en deli beterschap

17. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    miran en deli beterschap.

kom ff zwaaien eb ben weer weg doeiiiiiiiiiii

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snap er niks van dat ik steeds geen meldingen meer krijg...
    Hoe is met verder hier?

Ik heb woorden met schoonmoeder. Ze is met de niet mee eens dat max het hele weekend bij mijn ouders is. De oudste van mijn schoonbroer wordt twee en daar is hij dan niet bij. Ze vieren het zondag met de kermis (dus niet op dag zelf en dan is max wel thuis) en dan is max nog bij ons thuis. Heb met mijn schoonzus over gehad en die vond het niet erg. We vonden allebei dat ze nu nog zo klein zijn en het nog niet snappen. Ze vond het ook niet nodig dat we anderhalf uur gingen rijden om hem te halen en daarna weer anderhalf uur om hem weer weg te brengen.

Verder gaat het super met max.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.. beterschap meis. En dat nog wel in je vakantie!!.. balen!
    Hopelijk snel minder pijn meis. Kijk je in t vervolg wel goed uit? hhahaha

Yo... ik heb ook de laatste tijd meer mot met mijn schoonmoeder. Is Max toch niet ieder weekend bij je ouders? Dat is toch alleen maar als er kermis is of iets te doen is zodat jullie lekker ff er tussenuit kunnen toch?
    Dan zie ik het probleem niet. Ik vind trouwens toch dat je het zelf moet weten. Je woont immers samen met Joep en als jij en Joep én je ouders hierachter staan wie zijn wij dan om daar ons eigen druk om te maken. Ze mag heus wel haar mening geven maar verders kan ze niks doen hoor. Mijn schoonmoeder is ook zo en mening geven mag ze dat is haar goed recht OP EEN NORMALE MANIER! Dus niet op zo'n toontje dat je denkt "jeetje, krijg ik weer de volle wind van voren". Je woont niet in haar huis dus haar regeltjes gelden niet. Ik wil een gesprek aankaarten met mijn schoonmoeder over haar gedrag tegenover mij maar ik kan geen goed tijdstip vinden omdat mijn kids hier in huis rond lopen en dit wil ik doen zonder de kids erbij te hebben.
    Moeilijk die schoonmoeders !!!!
    Ik zou wel een gesprekje met haar aan gaan dat ze haar mening mag geven maar dat jij en Joep de uiteindelijke beslissing nemen. Zou er niet ook een tikkeltje jaloezie in mee spelen??? Dat ze Max ook graag een weekendje zou willen hebben?
    Heel veel sterkte meid met je schoonmoeder!!!!

All... Divano was gisteravond al lekker weer zijn eigen aan het worden. Hij brabbelde hele verhalen en was weer lekker druk. Temperatuur was al wat gezakt dus heerlijk gedoucht met papa... al die vieze zweet eraf wassen... zijn rompertje verschoond... dus weer helemaal fris en schoon door het huis baggeren. Drinken doet ie al wat meer en gisteren at ie weer een half bordje groente op. Het begin is er weer. Hij gaat nu niet zijn eigen bedje in overdag niet en s'nachts niet... maar daar ga ik verandering in brengen a.s. zondag want dan heeft Chris nachtdienst. Nu heeft ie vroege dienst en is dat geen goede timing. Vannacht werd ie om 04.00 uur schreeuwend wakker, neusje POTDICHT... kon alleen door mondje ademen, wat ik ook deed niks was goed. Dus naar beneden weer neussprayen en toch maar een zetpilletje gezet. Om 05.00 uur kon ik weer terug naar bed en toen heeft ie geslapen tot 10.00 uur met mama en Ebony (die was ook in ons bed gekropen, papa was toch al werken). Nu ligt ie in de huiskamer op de grond te slapen... was met de was bezig en kwam de huiskamer in en zag hem liggen. Maar als ik hem dan over hevel naar eigen bedje wordt ie wakker en slaapt ie niet meer. Dus nu dan maar zo!!!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk wel dat het jaloezie is ja. Maar zij kan max en dat doet ze ook dagelijks zien. Mijn ouders niet. Ze heeft zelf gezegd dat ze met de kermis niet op wil passen want ze moet tien dagen in de kroeg hangen.... maar goed zal het er nog eens met joep over hebben.

Deel Deze Pagina