snelle zwaai, vanacht terug gekomen van vakantie en vanochtend de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus druk druk druk. Deli, veel beterschap!!
Sow Dag... dan heb je het wel heel druk. Goede vakantie gehad???? Ben heel benieuwd naar jullie huisje! All... divano is opgeknapt. Had hele erge buikkrampen. Nachten schreeuwend wakker worden. Slaapt al ruim een week bij ons in bed. Nu gelukkig beter aan het worden Hij eet tenminste weer.
Miran, foto's op facebook! Vakantie was leuk. Alleen jammer dat laura de 5e of 6e ziekte heeft. Weet ff niet welke van de 2 het is met eerst koorts en dan vlekjes. De avond voor vertrek werd ze ziek. En bij mijn zwager was het prutweer dus zijn we wat eerder naar huis gegaan. En maar goed ook want onverwachts vandaag al de sleutel gekregen. Fijn dat hij is opgeknapt!! Nu hopen op goede nachten.
Dag... mijn man heeft Divano gisteren in zijn eigen bedje gelegd om 20.15 uur (lag toen in zijn handen te slapen) en om half 10 werd divano wakker. Mee naar beneden genomen maar hij was nog steeds suf dus na fles voeding te hebben gegeven viel ie weer in slaap op de bank en heeft chris hem weer in bed gelegd. Om 23.30 uur zijn wij naar bed gegaan in de hoop dat ie niet wakker zou worden want ook wij hebben aandacht voor elkaar nodig en had al ruim een week niet langs manlief geslapen omdat tussenons in een klein wurmpje lag die heel erg ziek was. Dus wij heerlijk tegen elkaar aan in slaap gevallen na wat training gedaan te hebben. Om kwart voor 10 vanmorgen werd ik wakker van Divano! Hij heeft dus én een hele nacht in eigen bedje én vroeg naar bed én uitgeslapen!!!! Nou, wat wil mama nog meer?!!!! Divano hoest nog wel wat slijm op en hoest nog steeds wel erg maar als dat alles is mag ik nog niet klagen. Dag... fijn dat de sleutel eerder gehaald mocht worden alleen jammer dat Laura ziek was op vakantie en dat het pokkeweer was bij je broer. Maar dat mocht de pret hopelijk niet bederven wel? Deli... hoe gaat het met je arm? Heb je nog steeds pijn of valt dat nu wel mee? Beterschap meis! Juffie... vakantie??????? Je hebt gelijk lekker weer he?! All... hoe is het met jullie?
Miranda fijn dat je zon heerlijke nacht gehad hebt Hier ff net 2,5 uur gefiets met tussen stopjes op terasjes dus in totaal 5 uur weg geweest ben gaar zo ff eten maken en dan zoey in bad doen en dan hup dr bedje in en dan begint mijn avond
Mel... lekker hoor... fietsen! Kan Zoey daar ook zo van genieten??? Divano vind dat heerlijk. All... ben me net wezenloos geschrokken. Divano stond langs mij... ik zat op de bank en hij stond langs mij op de grond. Ineens hoor ik "bonk" en ik kijk... ligt Divano daar. STIL, geen gehuil. Ik til hem op en hij hangt slap in mijn handen... geen gehuil... geen gespartel... gewoon helemaal niks. Zijn ogen draaide weg. Ik schrok en wist niet 123 wat ik moest doen dus ik "schudde" hem een beetje (niet hard zomaar 1 a 2x op en neer) en riep: doe eens normaal!!!! Niemand thuis natuurlijk alleen divano en ik. Na fractie van paar seconde... leek voor mij wel minuten... liep ik naar de keuken met hem en kwam er een huiltje en daarna meteen weer stil. Niet wat je verwacht van een kind dat pijn heeft natuurlijk. Dus ikke de buurvrouw opgebeld omdat Divano nog steeds draaide met zijn ogen en zakte weg. ENG dat ik dat vond. Nog voordat de buurvrouw hier was werden zijn ogen wat helderder. Maar hij viel al snel in slaap. Nog ff wat melk gegeven en weg was ie. Nu ligt ie in bed en hij heeft even behoorlijk gehuild. Net snikte die nog wat na dus zal wel goed komen denk ik. Hij heeft niet hoeven spugen dus zal wel geen hersenschudding zijn. Ik ben nog niet over de schrik heen gekomen maar goed zal na nachtrustje wel over zijn. Wil hem dadelijk wel ff wakker maken of dat ie allert genoeg is. Dit hoop ik nooit meer mee te maken zeg!!!
Miranda zeker eng hoor. Als het nog een keer gebeurd ff laten na kijken hoor kan een soort van epileptische aanval zijn. Een kindje van het kdv had het ook die moeder was met dr buiten en is huilen bij ons aangekomen toen was alles al ok met het meisje maar ik heb dr geadviseerd toch even langs het ziekenhuis te gaan kindje moest een nachtje blijven en ze dachten ook aan een epileptie aanvalletje. Moeder was zo blij dat ze bij ons geweest was. Ik heb dit bij BHV gezien op filmpjes wat er met kleine kinderen gebeurd tijden zo aanval en het is niet altijd schudden en schaken sommige gaan in herhalingsmodus bij sommige draaien de ogen dus ook echt weg enz. Ik wil je niet ongerust maken hoor maar ik zou hem zeker nu heel goed observeren. Zoey vind fietsen wel leuk alleen moet papa niet te ver voor ons fietsen dan is het steeds papa wacht even hahah . En als ze moe word vind ze het helemaal niks dus volgende keer echt dr speen niet vergeten. Ze heeft er iig een kleurtje van gekregen is nu niet meer zo witjes in dr gezicht en dr haren zijn licht geworden echt een mooi gezich met dr blauwe ogen. Alleen ze wou dr aller lelijkste jurk uit dr kast nu aan hahaha ach ja op dagen dat we vrij zijn mag dat.
bah miranda.. Geen ha gebeld ofzo?? Viel hij dan zomaar of struikelde hij ofzo? Als hij zonder reden viel zou ik echt nog even de dokter bellen hoor. Bah wat moet jij geschrokken zijn zeg.. melanina: Lekker hoor samen fietsen. Nathan vindt fietsen ook wel leuk, Matthijs ook wel alleen als hij moe wordt gaat hij piepen. De laatste keer viel hij zelfs op de fiets in slaap All: goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen tot een uur of 8.. Lekker hoor. We proberen beetje vakantieritme te krijgen bij de jongens. Later naar bed en later eruit. Zou wel lekker zijn straks op de camping. Morgen naar sprookjeswonderland.. Leuk.. Fijne dag allemaal. Gniet van het mooie weer!
Mel.... dankjewel meis. Ik zal de volgende keer (hoop dat ie NOOIT meer komt) wel even meteen bellen idd. Hahaha hoezo lelijkste jurk?... dat zal toch wel meevallen zeker! Ja... nu krijgen ze eigen willetje wat ze aan willen en zelf willen doen allemaal he! Leuk hoor. Dus papa fietst ver vooruit?... deze papa hier in huis fietst altijd naast ons das ook erg lekker. Divano heeft nu ondervonden dat HIJ wil sturen! Lekker makkelijk (maar niet heus) ik moet mijn handen van het stuur af halen zodat hij dat vast kan houden. Dat kan ik dus niet he... Chris kan dat wel want die pakt dan achterkant stoelzitje vast en stuurt dan. Dus papa en mama van fiets verwisseld en dan kan Divano ZELF sturen hahaha. Ik hou idd ook erg van fietsen met mooi weer dan he... als het maar niet regent. Maar ik heb nooit afstanden die ik met de fiets kan doen. Dus s'avonds maar rondje polder bij ons. Juffie... nee hij struikelde over sloffen van papa en een fles drinken die bij de salontafel stond. Ik heb net ook even de ha assistente gebeld en die zei idd dat ik de volgende keer als er weer geen geluid uit komt wel even moet bellen. Maar ze vroeg me nu of dat ie overgegeven heeft en of dat ie alles doet wat ie moet doen... lopen/kruipen/armen bewegen enz enz. Dat doet ie allemaal gewoon en heeft niet hoeven braken dus het valt wel mee. Maar als hij dus weer bij een volgende keer met de ogen draait en geen geluid geeft moet ik bellen en dan geven ze me wekadvies om hem ieder uur wakker te maken. Heb hem vannacht maar 1x wakker gemaakt en hij reageerde dus dat is dan goed denk ik. Schrik zat er goed in moet ik zeggen. All... had vanmorgen de wekker gezet op 08.00 uur omdat ik de tandarts voor morgen af moet bellen omdat de kids op vakantie naar opa en oma zijn. Dus nu mogen we volgende week komen. Lekker hoor!
Nee papa fiets niet heeel veer vooruit maar soms is het zo als je naast elkaar fiets op smalle stukken een van de 2 even naar voren moet en tja dan ziet ze hem niet hahaha en dan is het papa wacht even En ja die jurk is foei lelijk roze van een raar stofje en dan ook allemaal rouches maar goed ik had 3 jurkjes gepakt en ze mocht kiezen. Vind het belangrijk dat ze dr eigen mening houft
Heey lieve kippies, Het spijt me dat ik jullie zo ontzettend verwaarloos, maar het gaat niet zo lekker met me. Ik heb veel lichamelijke klachten en ben iedere dag echt ontzettend duizelig. Ik loop er al een tijdje mee en het wordt steeds erger. Nu ben ik al een aantal keer naar de ha geweest en die denkt nu dus dat ik depri ben door alle dingen die gebeurt zijn de laatste maanden(met mijn mam en Stefan) en dan het chronische slaaptekort(ik kan de nachten van doorslapen op 3 handen tellen van de afgelopen 4 jaar). De nachten zijn nu nog steeds heel slecht. Gemiddeld een keer of 4 eruit. En dan de nachtvoeding van Stefan nog. Ik slaap gemiddeld 5 uur per nacht en dan dus ook nog gebroken.( dit omdat ik vaak moeilijk weer in slaap kom). Haan hoort nooit wat. Als ik hem er uit stuur ben ik natuurlijk al wakker en het is dan ook vaak zo dat de kids (als hij bij hun gaat liggen)over hem heen kruipen, dan bij mij komen en hij hoort helemaal niets..... Nou ja voor ze 18 zijn Met de kids zelf gaat het allemaal heel goed gelukkig, dus daar ligt het niet aan. Stefan groeit als kool en begint zo langzaamaan wat met fruit, maar hij vind het nog niet lekker hihi. @ Miranda, de volgende keer idd maar even de ha bellen als hij weer zo valt, en geniet lekker van je vakantie!! Heerlijk hoor. @ Juffie, veel plezier vandaag. Lekker even een dagje er tussenuit!! @ Dag, suc6 met jullie nieuwe stekkie, heb de foto's bekeken, en daar kan ik wel jaloers op worden hihi. Hoe gaat het nu met jullie kleine meid? De weken van bloedprikken er bijna opzitten?? Spannend hoor. Dikke knuffel. @ Melanina, heerlijk hoor dat fietsen. Fijn dat ze daar zo van kan genieten!! @ Deli, ook lekker aan het genieten van je vakantie??? Nog veel plezier en nu dan toch eindelijk dat mooie weer!! Ik volg jullie wel af en toe hoor en ik vergeet jullie zeker niet. Ik hoop dat ik af en toe gewoon even lekker kan komen tokken....... Ga nu lekker met de kids naar buiten want het is hier alweer heerlijk!! Meiden tok snel!! Dikke knuffel Liena
Goedemorgen... Liena wat moet ik verschrikkelijk aan je denken. DIe nachten zijn afschuwelijk. Heb er tot vorige week ook zo'n nachten gehad maar dan hooguit 2x met 1 kind. Vorige week was ie heel erg ziek dus dan is het logische dat ze s'nachts huilen toch?! Maar nu moet ik wel ff afkloppen op de tafel al 3 nachten door kunnen slapen. Dus ik weet hoe jij je moet voelen. Je krijgt ook zoveel voor je kiezen zeg. Hoe gaat het nu met je mam en met Stefan? Is Stefan ook zo'n slechte slaper of valt die nog wel mee? Hoe gaan de bestralingen met je mam? Hebben ze verders nog iets gezegd? Het valt ook allemaal niet mee en ik vind dat jij je eigen al aardig lang op de been gehouden hebt dus zou er niet gek van staan kijken als jij 1dezer dagen neerklapt. Je kunt niet overal en alles tegelijk doen meis... ergens houdt het een keer op en nu zal dat wel aankomen bij je! Neem overdag wat meer rust als de kids lekker in de tuin aan het spelen zijn of binnen en Stefan op bed ligt kun jij lekker in de tuin gaan liggen. Denk aan jezelf he meis!!!! Ik zou echt zo de kinders van je over willen nemen voor een dagje zodat je bij kunt tanken maar woon echt te ver weg van je. Sterkte/beterschap en s6 met alles meis en let heel goed op jezelf he. all... baggere nacht met divano gehad (niks vergeleken bij Liena tuurlijk) maar op Divano's kamertje was het maar liefst 30 graden!!!! Dus kind kon niet slapen. Heb hem toen bij mij in bed genomen en de waaier aangezet op zijn voetjes en mijn benen en toen viel ie in slaap. De raam had ik al open maar de gordijnen en rolluiken open gezet en zo kwam er wat frisse lucht binnen. hij heeft geslapen tot half 9 ongeveer!
liena: goed wat van je te horen. Kan me wel wat voorstellen dat je lichamelijk klachten krijgt van zo weinig slaap. 5 uur slaap is al te kort laat staan ook nog eens onderbroken.. Krijgen jullie nog hulp op het gebied van slapen? Miranda: 30 graden is ook wel erg heet omm te slapen ja.. Wij houden hier overdag zoveel mogelijk alles dicht. Beneden si het hier 'maar' 23 graden nu. Koel in vergelijking met buiten. Hier genoten van een heerlijk dag sprookjeswonderland. Echt zo leuk. De jongens genoten en mama, oma en tante daarom ook Was wel warm maar ook veel in het bos dus genoeg schaduw. Matthijs heeft zelfs nog een flink tijdje in de wagen geslapen. Nu ligt hij weer even te slapen want hij was nog moe. Zal even foto's ontladen en die zet ik wel even op fb.. xxx
Hier overdag ook alles dicht. Op Max zijn kamer staat de hele dag de zon maar "toch maar" 24 graden. Deli hoe gaat het met je pols? Liena dikke knuffel!
hier is het lekker koel in huis we hebben voor en achter boven rolluiken en beneden achter ook en we hebben een stenen vloer die nu heerlijk koel is. Maar ik vind de warmte ook wel fijn hoor
ik ook hoor. Ga echt niet klagen over dit prachtige weer En dan nog wel in mijn vakantie! Maar slapen in een warme slaapkamer is natuurlijk wel wat minder. Vond Matthijs vanavond al jengelig en warm. Net voor het slapen toch maar even getempt en 39,7. Niet fit dus. Snottert ook al dagen en een vervelend hoestje. Nou ja liever nu dan volgende week op de camping fijne avond. Ga nog even lekker met een boek in de tuin zitten. Heerlijk
juffie beterschap met je mannetje Ik blijf lekker binnen tuin is nu toch frisjes maar heb de avond voor mij alleen heerlijk