Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DAGDROMER! Wat onzettend fijn nieuws!! En lekker in jullie huis, genieten!! ..... @ Liena, meis...... Knuffel! Wilde dat ik meer voor je kon doen!! Je slaat je overal knap doorheen meis, hopelijk komt er snel LIENA tijd! @ Miran, wat lief van je mannetje!! @ Juffie, lekker vakantie! Hopelijk valt de reis mee voor jullie! Hou het kort dames... Wij hebben genoten deze week. Maandag weer werken helaas... Kan met 1 hand typen en vervoer naar het werk is mijn eigen zorg ondanks dat ik niet kan rijden....... Was bang voor 3 uur ov maar ze hebben voor vervoer gezorgd, kan met iemand meerijden. Hoorde helaas wederom totaal geen medeleven vanuit mijn werk dus benbehoorlijk pissig
Dag... dus met andere woorden... jullie zitten al in jullie droomhuisje?!!! Lekker hoor!!! En wat fijn dat alles goed is met Laura! Daar mag wel een glaasje op gedronken worden toch! Super zeg! Jeetje wat zal dat een last van je schouders zijn. Ik denk dat dit nog lekkerder voelt dan jullie nieuwe stekkie! Geniet van beide meis! Deli... wat ontzettend irritant dat je geen medeleven krijgt vanuit je werk. Ik snap helemaal dat je boos bent. Ik zou haast niet meer gaan werken als ik in jouw schoenen stond. Maar dat is makkelijk zeggen voor mij. Fijn dat je dan toch met iemand mee kan rijden zeg. Toont die persoon wel medeleven? Anders worden dat saaie ritjes lijkt mij. Fijn dat je van je vakantie genoten hebt meis. Je hebt iig superweer gehad daar hoef je niet echt om te klagen denk ik. Beterschap verder. All... hier regent het al vanaf een uur of half 9/9 uur vanavond! En niet zomaar regenen... nee het kwam er echt ff met bakken uit de lucht vallen. ALs het morgen maar weer heerlijk prachtig weer word. Wij hebben nog 2 weken vakantie maar ik wil dat het nog tot aan eind oktober zo'n lekker weer is als afgelopen dagen. We hebben anders al 2 rot zomers gehad dus nu mag ie wel knallen die zomer!!!!
hier viel de regen geloof ik wel mee hopelijk word het na het weekend weer mooi. Kan ik het weekend ff me huisje doen en de was en dan ma en di werken woe do vrij en dan vrijdag werken.
Goedemorgen meiden Juffie wat heerlijk naar Tjechiën!! Komt vast goed met die mannen van jou in de auto. Geniet van jullie vakantie!! Liena wat fijn dat je kleine mannetje goed groeit nu. Vind het altijd zo knap dat je zo positief blijft. Denk goed om je zelf!! Wat naar dat je moeder zo beroerd is geworden van de behandeling maar wel fijn dat de tumor niet gegroeid is. Die andere donders van jou hebben de niet luister fase ondekt hihi ik ken het je moet af en toe goed tot 10 tellen en blijven doorademen hier wordt sinds twee maanden doorgeslapen snachts bij ons was de oplossing dat we de twee meiden op een kamer gingen slapen. Maar nu slapen hun door en ik vaak wakker snachts Deli wat raar ik snap helemaal dat je kwaad bent. Hoe is het met jou verder en je kindjes?? Dag wat fijn dat de uitslagen goed waren van Laura en lekker bezig in jullie nieuwe huis? Mooie huis trouwens zag ik op fb!! Miran lekker aan het genieten van jullie vakantie!! Hoe is het verder? Mel wat een leuke foto op fb van je meisje en wat ben je creatief bezig leuk hoor!!! Mup hoe is het met jou? @ all zwaai!!! Hier gaat het zijn gangetje we zijn lekker aan het genieten van het mooie weer. Meisjes zijn echt twee handen op een buik en zijn behoorlijk kattenkwaad aan het uithalen en luisteren ook super slecht. We gaan straks voor een nacht maar de Veluwe vrienden zitten daar op de camping en we blijven daar een nachtje ben benieuwd wat de meisjes er van vinden. Met mij redelijk savonds veel misselijk door maagzuur en de kleine man in mijn buik is lekker druk hihi vooral savonds laat. Meiden fijn weekend Dikke tok rosa
Rosa veel plezier Hier ik had Zoey een jurkje aangedaan, maar had net Bumba op een shirtje gestreken nou jurkje moest uit en Bumba aan haha. Ben zo blij dat ze het mooi vind zo kan ik dalijk van een saai shirtje iets moois maken en het scheelt nog veel geld ook Shirtje was 2 euro bij de Wibra en denk 1 euro aan steentjes nog niet eens dus voor 3 euro een mega blij meisje
Goedemorgen! Dag: Wat een goed nieuws! En jullie wonen dus? Heerlijk! Deli: balen dat de vakantie er weer op zit. En wat een rare reactie van je werk zeg. zou ook not amused zijn.:x Rosa: wat leuk dat jullie meisjes het zo leuk samen hebben. Maar wel lekker ondeugend dus Mel: dan heb je inderdaad voor een paar euro een leuk en origineel shirtje. Denk dat het geen hobby voor mij is trouwens. Dat gepriegel met die steentje, geen geduld voor. Zal straks de camping even bellen of onze plek morgen al vrij si dan gaan we vanavond namelijk al weg i.p.v. morgen. Ben zo goed als klaar dus zou lekker zijn. Laatste was weg werken vandaag en de tassen pakken.
juffie het priegelen valt best mee hoor hahaha ik ben ook niet van het priegelen hoor maar dit is erg leuk om te doen
ja, ik had gebeld om te overleggen voor volgende week omdat ik dan weer moet beginnen en het enige antwoord dat ik kreeg was "hoezo" Nou ja, ik mag niet autorijden, met ov ben ik 3 uur onderweg dus kan dan geen volledige werkdag draaien en bovendien wordt mijn normale werk doen ook wat lastig met 1 hand. Nou ze belde terug na overleg met HR en ik kon met iemand mee rijden, ze zag niet in waarom ik m;n werk niet kon doen, dan maar met 1 hand en minder snel. Voor de halve dag dat ik werk moest ik maar kijken en anders evt. voor die dag verlof nemen. Totaal geen medeleven! Ze heeft niks gevraagd over hoe het is gekomen of hoe het gaat. Niks van "wat balen in je vakantie" NIKS! Ben zo pissig. Dit is al de 3e keer dat ik totaal geen medeleven ervaar vanuit m'n werk. Bij het overlijden van mn moeder ging het zo, bij de miskraam ook en nu weer. Ze willen alleen maar dat je op je werk bent, punt. Bah... Denk dat de bom volg week wel eens kan barsten want ben ze spuug-zat!
Deli: kan me voorstellen dat je boos bent. Echt geen stijl zeg hoe ze reageren:x De skibox is vol, aanhangwagen vol en auto bijna vol. Pff wat hebben we veel spullen die mee moetne zeg. maar we zijn er bijna klaar voor. Nog even het huis door werken, wat soppen enzo en dan vanavond om een uur of 10 rijden!
Hier even een bericht vanaf de kamping. Wij zijn met de buurten en mijn vriendinnetje op de camping. Een paar km van ons huis hihi.
Gezellig Mup! Wij zijn op "vakantie" in het huis van mijn ouders. Het voelt iig als vakantie haha. Gister met een vriendin naar Maastricht geweest terwijl Joep hier gezellig met Max is gaan terassen haha
@ Mup en Yo, klinkt gezellig! @ Juffie, fijne vakantie en een goede reis! Hpelijk valt het rijden mee! Geniet van elkaar!
thanx deli! Mijn mannen liggen allemaal in bed. Hoop dat haan nog wat slaapt want die moet toch het meeste rijden. Ik zal ook wel een stukje rijden denk ik maar meer dan een paar uur zal het niet worden. Nathan ligt lekker bij haan in bed.
Juffie... je zal wel onderweg zijn maar bij deze toch nog even een hele goede reis... geniet van je welverdiende vakantie en geniet heerlijk van je mannen!!! All... ik probeer Divano al 2 avonden de laatste fles te geven maar hij wil die niet meer. Hoe snel waren jullie kids ervan af. Ik vind het eigenlijk nog wel lekker die laatste fles moet ik zeggen maar hij draait zijn hoofdje weg telkens als ik aanbied. Dus nu al 2 avonden laten staan.
sorry kan ik je niet mee helpen miranda Zoey wou al heel snel geen avond borst meer en met 14 maanden sliep ze door. Dus het was denk ik met 1 jaar toen ze na dr avond eten niet echt meer iets wou. Een flesje gekolfde melk met pap heeft ze nooit gewild
Mel... vorige week toen divano zo ziek was (of was dat die week daarvoor alweer?... nee vorige week) wou hij ook de laatste fles niet. Daarna wou hij hem dus een paar dagen wel en nu wil hij hem niet meer. Op zich eet ie overdag goed hoor dus kan het makkelijk laten. Maar dacht bij mezelf dan heeft ie alle goede dingen die hij nodig heeft. Nu geeft hij zelf dus aan dat hij dat niet meer wil. Probeer het nog wel een paar dagen... misschien dat ie het toch wil s'avonds en anders maar een fles gewone melk voor het slapen gaan. All... hier schijnt het zonnetje al aardig! Heb de achterdeur alweer wagenwijd open. Vandaag komen de 3 koters van me thuis! Jippie EINDELIJK weer wat meer leven in huis zeg! Heb ze toch echt wel erg gemist moet ik zeggen. Mijn ouders en zus zijn samen ook op vakantie ( en dan mijn kids niet thuis) en gisteren stuurde mijn vader me een sms dat ze een rustdag hadden. Lekker luieren in de tuin van het vakantie-adres. Dus ik smste terug dat ik hun stemmen mis. Belt mijn vader me gelijk op en zei: dat wil ik niet hebben dat je onze stemmen mist. Hier heb je je moeder. Dus heb ik ff 15 minuutjes met mijn moeder aan de telefoon gehangen. Tja normaal bel ik ze eigenlijk wel 1x per dag als het niet vaker is... soms zit daar ook wel een paar dagen tussen maar nooit niet langer dan 2 dagen. Als ik ze maar gehoord heb dan is het goed. Dus nu kan ik er weer tot zaterdag tegen en dan zijn ze thuis en zondag komen ze hierheen en s'maandags gaan wij naar Slagharen! Hoop dat we dan weer mooi weer hebben!
hoi allemaal kom ff snel zwaaien morgen ochtend lees ik even terug en reageer ik op iedereen doeiiiiiii