(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Penr... zie ik dat goed meis? Ben je overtijd? Heb je al een test gedaan? Ooooooow spannend!!!! Weer een kippie die voor een brusje gaat. Geweldig!
    Ik ga heel hard veren meis!!!!!

All... de kids zijn thuis en we hebben vanavond met zijn 5en heerlijk gedold boven op de slaapkamers. Was heerlijk gezellg halfuurtje. Op een gegeven moment ging het uit de hand lopen want ik wou echt gaan slapen (inmiddels was het al weer 23.40 uur) en moest ik even kordaat optreden. Dus heel resoluut en consequent dat het klaar was met ouwehoeren. Ze begrepen de hint nadat ze nog even door wilde gaan en ik hun namen nariep. Oke! was het antwoord op de manier van het-is-dat-het-moet-van-je. Maar toen sliep ons Divano dus nog niet. Divano lekker bij mij in bed genomen zodat ie in slaap kon vallen en ik hem zo over kon leggen maar helaas ook dat kreeg ik niet voor elkaar. Uiteindelijk zat ik dus nog tot net kwart over 12/10 voor half 1 met Divano beneden. Hij is dus net een kwartiertje onder zeil. Tja wat wil je als de kids net voor slapen gaan heel druk gaan lopen doen. Maar goed... ze zijn weer thuis.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: hier al tijdn geen laatste fles meer. sinds een maand of 1 (2?) ook 's ochtends geen fles meer.

All: hier alles prima. De reis ging goed. De jongens hadden alleen neit zo veel zin om te slapen dus uiteindelijk gisteravond maar vroeg naar bed gegaan. Vannacht lekker geslapen in de tent en vanmorgen kwart over 8 weer allemaal wakker. Verder lekker zonnetje dus genieten hier.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Nu lekker van je vakantie gaan genieten!! Veel plezier daar.

Miran, tjee wat een tijden zeg. Ik ben zelf al gebroken als ik later als 23.30u op bed lig.

Penr, idd spannend als je overtijd bent. Veer veer!!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Penr hoe is ie?

Zwaai allemaal...

5. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey allemaal, hier gaat het goed nog steeds geen bloed. had al wel een test gedaan die was negatief. als ik donderdag nog niet ongesteld ben doe ik weer een test.

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ff zwaaien en wopa nog steeds geen bloed :):D

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    penr we veren voor je hoor

Hier heerlijk aan het genieten van het mooie weer
    Gisteren was ik zo moe geen puf om die kleine te halen dus me moeder lief gevraagd of ze mocht blijven slapen wat gelukkig kon.
    Thuis gekomen lekker met een drankje in bad boekje erbij het was ff heerlijk. Vanmorgen was ik om half 10 bij me moeder Zoey weer op aan het halen en we zijn ff wezen shoppen voor shirtjes voor mijn Hotfix creaties. Ben nu bezig aan een dora..

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Penr... super meid, hoop dat bloed weg blijft. Ik ga ook heel hard veren meis!

Mel... das lekker... ff lekker glaasje drinken mee in bad en dan heerlijk relaxen!!! Lief van je mam's.

All... wij zijn gisteren naar de dierentuin geweest. Mijn schoonzusje met haar 2 kids en dan ikke met de 4 jongste kids. Het was genieten alleen Divano houdt niet van de dierentuin. Elk dier dat hij zag trok ie grote ogen en zette hij een gil op. hahaha de speeltuin was wel erg aantrekkelijk en leuk. Daarna nog naar de McDonalds gegaan. Om half 8/ 8 uur waren we thuis. Ik ging om half 11 op de bank liggen en was zo vertrokken terwijl de kids met Chris scary movie aan het kijken waren. Divano sliep pas rond 12 uur want die had in de auto nog geslapen. Ik was GESLOOPT.
    Maar wel 113 mooie foto's gemaakt!!!!

9. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal,

even klagen sorry
    ben nog steeds niet ongesteld wat dus heel goed is.
    echter de zwangerschapstesten zeggen allemaal niet zwanger.
    ben bij de huisarts geweest en die zegt fijn wacht nog maar een week over 1 week gaan we pas bloedprikken pfffffffffffff
    ben altijd stipt optijd met me menstruatie en nu al een week over tijd.
    wil weten waar ik aan toe ben want de spanning is iet te harden hier.

sorry voor me ego berichtje.
    hoe gaat het allemaal met jullie????

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan ook de spanning zijn meisje waardoor het wegblijft. Maar ga heel hard voor je duimen!!!!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Penr... idd je ongesteld kan ook wegblijven doordat je er steeds aan denkt... mee bezig bent. Alhoewel ik dan toch s'nachts ongesteld werd. Tja meis... je weet dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden he. Wij blijven veren en hopen dat je zwanger bent meis!!!!!!

All... ben samen met Chris mijn huis aan het poetsen want maandag gaan we weg voor 5 dagen!!!! Jeej, we gaan op vakantie!
    Heb er onwijs zin in!!!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    En Penr hoe is het nou??

Hier een lekker weekend gehad. Joep was lekker lang vrij dus dat was wel weer eens fijn. Zaterdag feest gehad van mijn Oma. Die werd 80. De hele familie weer eens een keer zo goed als compleet...er blijven er altijd wel een paar die niet kunnen (of in dit geval geen rekening houden met...) Daar baal ik dan wel van. Oma heeft toen ze 70 werd aangegeven haar verjaardag niet meer te vieren maar een groot feest te willen geven als ze 80 werd. En iedereen weet dat Oma op 4 augustus jarig is maar toch plannen ze de vakantie dan....(ja zelfs haar eigen zoon...) kleinkinderen kan ik wel beter begrijpen maar eigen zoon.... Maar het was goed druk...grootste gedeelte van de 13 kinderen (enkel) en 34 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen waren er.... En dan nog haar eigen broers en zussen die nog leven en vrienden.... Was blij dat het zulk mooi weer was en we naar buiten konden! Max heeft genoten! Er was speelgoed genoeg. Vooral de driewieler vond hij erg interessant. Meneer bleef gewoon zitten toen ons pap met hem ging "fietsen"... De wip vond hij erg leuk maar denk dat dat meer lag aan de gekke bekken die Lieke trok aan de overkant...

Deli nog gefeliciteerd met je mannetje!!!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

wat is het hier rustig? Hoe gaat het met iedereen?

penr: Nog spannend bij jou?

Miranda: jij bent als het goed islekker op vakantie. Geniet er van!

Yojo: is jullie mannetje echt nog maar een half jaar?? Op de driewieler, op de wipwap.. Grote vent al hoor..

Hier alles prima. lekker genieten. Gisteravond voor het eeerst wat regen. Nu is het wat minder warm en bewolkt. Perfect weer om wat te doen dus. Vanmorgen een kasteel bekeken. Nu ligt Nathan met haan in het zwembad en Matthijs doet zowaar een middagslaapje. Als het zo warm is lukt dat niet en blijft het bij een dutje in de auto.
    Ik heb dus even rust om lekker te lezen en even te laptoppen.
    Morgen denk ik nog een dagje naar Praag. Vorige week ook al een dag geweest maar daar kunnen we ons nog makkelijk een dag vermaken.

zie dat Nathan en haan het zwembad uit komen dus zal Nathan even aankleden.

xxx

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hij is echt nog maar een half jaar...nog niet eens...zaterdag pas.
    Net naar het cb geweest... 6770 gram en 67 cm. Zijn gewicht zit ver onder de -1 lijn en zijn lengte nu onder de 0 lijn ipv erop. Hij komt wat meer in verhouding nu. Ik moet hem liga, soepstengels, rijstenwafels ect gaan geven zodat ik hem "vet kan mesten".
    We zullen zien...hij is zo ontzettend overactief dat hij ook veel verbrand....

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Snelle zwaai!!

Juffie, veel plezier nog!

Miran, hoe gaat het op vakantie? Geen internet daar?

Deli, hoe gaat het met je gipspootje??

Penr, en?

Yo, toch wel weer door de keuring heen gekomen ;). Succes met vetmesten! Het is mij nog niet gelukt bij allebei de kids dus als je weet hoe het moet hoor ik het graag!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk ook niet dat dat gaat lukken....
    Hahaha

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wateen verschrikkelijk onzinnig advies zeg, vetmesten...

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jups..... maar goed weet nu wel dat ik het wel al goed deed...en weet ook wel dat Max gewoon gezond is en een lekker actief manneke. En dat hij meer tussendoortjes mag eten haha. Denk niet dat Max dat erg vindt.....hij vindt alles lekker als het maar geen melk is... Ze benoemd het gewoon verkeerd. Ach over twee maanden terug....we zullen zien.

19. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey dames

ben nog steeds niet ongesteld echter alle testen en ook de bloed test zijn negatief pffff moet nog een week wachten

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, idd ze benoemd het echt niet handig. Maar ja, zolang je zelf maar weet dat het toch wel goed gaat.

Deel Deze Pagina