penr, tjee vervelend zeg. Knuff... @all, weer een half werkdagje er op zitten. Nu ff snel een boodschapje doen en dan kids ophalen en weer lekker keuvelen in ons nieuwe stekkie. Project voor vanmiddag....de nieuwe boekenkast van Laura in elkaar zetten. Morgen heerlijk rustig dagje voor de boeg. Hopelijk mooi weer zodat we nog even kunnen zwemmen. Dan ben ik tenminste niet om de dag voor jan joker bezig met schoonmaken van dat ding. We zijn aan het speuren voor goeie afdekzeilen maar die zijn nog niet zo goedkoop. En voor zomer en winter heb je weer aparte nodig.
Oei, echt rustig hier! Dan ga ik maar lekker naar mijn bedje. Haan is op stap vanavond. Morgen dagje werken en dan dit weekend lekker naar de kermis met de kids.
Heey meiden.... Yo... wat een mooie CB resultaten heeft Max. En idd... hij is vrij actief voor zijn leeftijd maar goed het is een mannetje dat meer wil dan dat ie nog aan kan en dat is alleen maar goed!!! Geniet er maar lekker van! Penr... wat vreselijk is dit zeg! Én geen ongi.. én geen positieve testen.. ik zou gek worden geloof ik! Ga nogmaals maar heel hard veren voor je! Juffie... geniet van je vakantie meid, hij is om voor je er erg in hebt. Hoe vinden de jongens het op vakantie zijn? Kunnen ze hun draai een beetje vinden? Deli... gefeliciteerd nog met Wesley's 4e verjaardag meis! Hoe gaat het met je hand/arm? Kun je al wat meer? Hoe verloopt het op het werk? Heb je er nog wat van gezegd? Wesley... nog gefeliciflapstaart met je 4e verjaardag. Sorry, was op vakantie en kon je niet feliciteren. Dag... en?.. ben je al een beetje gesetteld in jullie nieuwe stekkie? Heb je alles al een plekkie gegeven? Hoe vinden de kids het nieuwe huis? All... nou, wij zijn dus idd thuis gekomen vanmiddag van een midweekje Slagharen! We hebben wederom ontzettend genoten. Wij zijn met Chris zijn zus en gezin gegaan en dat ging onderling ontzettend goed. Geen strijd niet tussen de kids en ook niet tussen de volwassenen. We hebben het echt super gehad. Maar wel blij dat we weer thuis zijn. Kids hebben leuke kadootjes van oma's centjes gekocht en voor divano heb ik een superleuk truitje gekocht in fel oranje kleur. Zal morgen foto hier laten zien. En filmpjes op youtube. Maar dat komt morgen... ben nu zelf ook aan rust toe hahahaha had 90 mailtjes dus moet ff alles reorganiseren! Kom morgen wel uitgebreid verslag brengen.
Ik kom alleen ff zeggen dat ik onderweg naar Italie ben we zitten nu in frankrijk in een hotel en zoey heeft het fantastich gedaan in de auto lang leve Dora en Diego hahaha
Mooie cb resultaten??? Manneke heeft flink ondergewicht... had em liever op de 0- lijn gezien als op de -2..... Mel fijne vakantie!
@ Miranda, heerlijk zeg naar Italië. Hele fijne vakantie. @ yoyo, denk dat heb cv zich het meeste zorgen maakt dat de lijne afzakken. Maar snap alleen niet de rojstwafels adviseren daar zit eigenlijk niks in. Denk dat het vanzelf wel goed komt. Helemaal als hij ook aardappel en vlees gaat eten.
Mup aardappelen eet hij vanaf dag 1 bij de groenten al en vlees sinds een maand. Rijstebloem krijgt hij vanaf twee maanden. Allemaal dikmakers maar zet niet vast bij hem. Komt vanzelf wel goed. Hij komt steeds aan maar te weinig. En nu is hij al een paar dagen stront chagrijnig en wil niet eten....dat tandje zit echt te vervelen.
Yo... tuurlijk zie je hem liever op de 0- lijn maar als dat niet zo is en hij eet goed enzo waar maak je je dan druk om? Hij is gewoon heel beweeglijk en levendig en wil van alles ondernemen en tja eten zit er dan niet bij. Misschien aanleg vanuit de familie?... Max is gewoon een kind die heel snel is en dan schiet het "vet mesten" erbij in meis. Maar hij komt toch aan en groeit toch in cm tegenover de laatste keer?... ik zou me dan niet druk maken hoor meis. Ik heb nog steeds een kind dat onder de curve zit en dan is ie 12 jaar oud. Komt echt wel goed hoor. Mel... fijn dat Zoey zo goed geslapen heeft in de auto. Geniet nu maar lekker van je vakantie in Italië. Mup.... ben je zwanger? Je haalt alles en iedereen door de war en je woorden staan gehutselt. Zo zeg je tegen mij een fijne vakantie in Italië terwijl dat dat Melanine is hihihi Kom vanavond weer verder tokken
@ Yo, volgens mij groeien die kleintjes het hardst op de melk, als hij weinig melk drinkt lijkt het me logisch dat hij niet zo veel aan komt. Bij mij groeide de kindjes in gewicht ook minder naarmate ze minder melk kregen. Als jij een tevreden kindje ziet zou ik proberen me er niet te druk om te maken. Al zie je natuurlijk liever dat je kindje goed groeit!!! @ Miran, fijne vakantie gehad dus! Fijn voor je! @ Mel, fijne vakantie! @ Mup, volgens mij zit je op zp met je telefoon of niet ik zie ook rare woordjes, net wat Miran zegt... @ Dag, hoe bevalt jullie nieuwe huis??? Zijn jullie al een beetje gewend en hoe doen de kindjes het? @ Juffie, en bij jou? Ook alles goed? Is je vakantie ook weer bijna voorbij? Hier weer 2 weken aan het werk, afg. woensdag is mijn gips eraf gegaan *jippie* het is nog wel gevoelig en stijf maar wat heerlijk zeg zo zonder gips! Wesley heeft z'n verjaardag en afscheid kdv gehad en hij is behoorlijk irritant... Kan er geen ander woord voor vinden Vooral spanningen allemaal denk ik. Hij is opstandig en kan overal drama om maken. Hopelijk gaat het vanaf volgende week beter. Woensdag moet hij naar school........ Spannend!!!
Yo, tandjes tja weet er alles van. Hier komen er 2 snijtandjes onder door + 2 kiezen en boven 2 kiezen en 2 hoektanden. Nogal wat tegelijk en dus erg kort lontje hier . Mel, fijne vakantie. Deli, heerlijk zonder gips! Dat stijf zal nog wel even blijven. Moet je nu nog fysio? Sterkte met Wes!! Zal straks wel weer beter gaan als er weer struktuur in de dagen komt en hij naar school gaat. Is hier ook nog ver te zoeken en ook een irritant en slechthorend kind. @all, al heerlijk gewend hier in het huis. Kids doen het super! Stan heeft de eerste week moeite gehad met alle ruimte. Van een tuintje van 40m2 naar een tuin van 400 m2 is natuurlijk ook wel ff wennen . Hij vond het moeilijk om zelf op ontdekking te gaan omdat hij niet wist tot hoe ver hij mag komen. Maar overal staat een hek om het perceel dus nu hij weet dat dat " de grens " is gaat het prima. Er staat overal nog wel wat rommel en ben nogal eens met de meubels aan het schuiven maar het begint allemaal wel vorm te krijgen. En we hebben het HEERLIJK! Iemand nog tips voor Stan en poepen? Sinds hij met plassen zindelijk is geworden is poepen echt een probleem. Hij wil niet meer in de luier en potje of wc durft hij niet. Met als gevolg steeds ophouden totdat het echt niet meer gaat en dan in de broek of toch luier. Nu heeft hij vaak nog een luier aan omdat hij zich niet zeker voelt zonder omdat hij zijn poep ophoud. Ik geef hem wel roosvice laxo en probeer er niet al te veel heisa van te maken want dan schiet hij ECHT in de stress....pffff moelijk hoor.
Hoi dames kom even zwaaien en nog steeds geen bloed wordt beetje gek hier. zou ik een cyclus kunnen overslaan???
goedemorgen, Gisteravond laat zijn we weer thuis gekomen. We hebben een heerlijke vakantie gehad maar slapen in mijn eigen bed is ook wel weer erg fijn Vandaag uitpakken en wassen. Deli: nog een paar dagen dus. het is natuurlijk spannend ook voor Wesley en op een gegeven moment zijn ze gewoon aan school toe. Heb het idee dat Nathan straks ook er helemaal aan toe is. Hij wil nu al Hier ook een mannetje dat af en toe echt heel dwars kan zijn. Dag: Hier was poepen ook moeilijker. Nathan wilde alleen wel in de luier. Dus toen hebben we gewoon op een gegeven moment geen luier meer gegeven. Hij vond het dood eng maar op een gegeven moment moest het wel.. Was wel even zielig hoor maar toen was hij er ook door heen. Daarna natuurlijk flink belonenen. Verder heeft Nathan de eerste tijd altijd op een wcverkleiner gezeten met poepen, zat veel beter.. Nu hoeft dat niet meer.l Penr: ja of een lange cyclus. Heb zelf geregeld cyclussen gehad van een week of 6..