juffie, welkom thuis!! Bedankt voor je tips. WC verkleiner gebruik ik inderdaad ook. Past beter. Nu raakt Stan echt helemaal overstuur en houd het dus tot bloedens toe op en klaagt over buikpijn (natuurlijk). Als het volgende week nog niet beter gaat dan maar even huisarts vragen voor iets anders wat laxeert. Hopelijk werkt dat....
Dag: dat is wel erg zielig ja.. En als je er bij gaat zitten met een boekje ofzo? Misschien dat wat afleiding helpt?
Hoi meiden Juffie jeetje wat zijn die twee weken snel gegaan!! Jullie hebben het vast lekker gehad? Hoe vonden de jongens het? Dag hier niet echt mee gemaak sabela is nu bijna zindelijk gebeurd soms wel een ongelukje. Rosalina had als baby wel is harde ontlasting en ik wat olijfolie door het eten. Wel naar voor hem. Yojo hier ook geen zware kindjes sabela is nu 80 cm en 9.7 kilo en ja cb heeft ook wel eens gezegt volle producten te gebruiken en trouwens rosalina is ook Nog steeds niet zwaar 15 kilo. En het is wat deli zegt hij heeft bijna geen melk meer en daar groeien ze in het begin het best op. Misschien pap?? Miran fijne vak!! Deli hoe is het met jou? En met je pols? Penr hoe is het verder met jou? Hier alles oké vanochtend moest ik weer naar de vk en allen controlled waren prima ze vond dat ik een prachtige buik heb omdat je precies kan zien hoe mijn bm loopt alles loopt precies volgens schema! Met de meisjes ook alles prima rosalina lijkt af en toe wel een kleine volwassenen hoe ze praat en sabela praat nog steeds niet op een paar worden na dan! Ach komt van zelf
Ow Rosa je wilt niet weten wat ik geprobeerd heb om die melk erin te krijgen...verschillende smaken pap noem het maar op...zelfs diksap.... Maar melk...NEE iets anders...JA! Raar kind. Maar goed het komt vanzelf wel....
Heey meiden... Dag... Giuliano heeft nu nog steeds last van obstipatie en bij hem werken de laxeermiddelen/zakjes ook NIET. Wat bij Giuliano héél goed werkt zijn de DULCODRUPPELS. Als ik merk dat hij weer overloop heeft dan geef ik hem s'morgens 5 druppeltjes dulco in zijn drinken en die dag komt er ontlasting uit. Je moet hem er ook niet te veel van geven want anders raakt ie aan de diarree. Ik heb met hem ook ALLES geprobeerd. Op de wc met een nintendo zodat ie ontspannen kon gaan zitten... liedjes erbij... met zakjes/poedertjes noem maar op. Het werkte geen van alle alleen dus die druppels. Die heb ik nu standaard in huis. Zitten wel kosten aan verbonden ( ik geloof 5,75 euro maar weet niet zeker... maakt ook niet uit want het gaat om je kind). Giuliano heeft er echt baat bij en die heeft echter de eerste 6 jaar van zijn leventje verstopt gezeten en is pas echter 2 jaar geleden pas gelaxeerd. "Gelukkig" klaagde hij nooit over pijn dus hij zal er weinig aan ondervonden hebben maar achteraf gezien moet hij geleden hebben. Nu probeer ik het te voorkomen dat het weer gebeurd en dus die dulcodruppels als ie wel overloop heeft en toch niet naar de wc gaat. met die druppels krijgt hij buikpijn en voelt ie dus wel die drang. Hopelijk een goede tip voor je.... ook zoveel mogelijk vezels maar ja ook dat doe ik hier in huis en het werkt voor Giuliano nog niet dus voor wie doe ik het dan?! Sterkte met de kleine man! Hoe gaat het trouwens nu met Laura? De onderzoeken waren allemaal positief toch?... en wat doen ze nu dan?... afwachten? Heeft iedereen zijn draai gevonden in nieuwe stekkie???? Rosa... fijn dat alles op rolletjes loopt met je zwangerschap. Ook lekker dat de meiden het goed doen. Ook Rosalina gaat over een paar maandjes naar school... kijkt ze er al naar uit?... is ze er al aan toe??? SPannend allemaal zeg... én een broertje krijgen en dan ook nog eens naar de "grote" school. En Sabela al aan het praten?... ook Divano zegt al verschillende woordjes Taio= Giuliano. Tein= trein. mama. Au= auto. Die. Diedie= Didier. Mmmma= oma. Weet even niet meer wat nog meer maar hij "praat" me de oren van mijn kop heel de dag door hahahha Geniet lekker van je zwangerschap meis... hij is zo alweer voorbij. Yo... vind jij zelf dat Max te mager is?... er zijn natuurlijk ook kindjes die geen grammetjes aan komen he doordat ze zo fanatiek in de ontwikkeling zijn en dus te veel "vet" verbranden. Ik zou als ik jouw was proberen me er niet te druk om maken meis. Hij komt aan en zijn curve wat groeien en t gewicht dat gaat toch mooi samen op? In dat geval zou ik me helemaal niet druk maken. Ik snap het wel hoor want het is je 1e en je wilt het beste voor je kind en je wilt het allemaal goed doen. Zo was ik ook bij de 1e maar je doet het goed en Max ook hoor. Twijfel niet daaraan. Veel suc6 meis! Deli... Is Wesley al begonnen op school? Zo ja, wat vind ie ervan? Hoe was zijn 1e schooldag gegaan? SPannend voor zo'n kind he?! Zal wel stiller in huis zijn dan bij jouw! Juffie... kun je na de vakantie er weer fris en fruitig tegenaan dan na zo'n goede vakantie! Fijn dat de jongens het goed gedaan hebben. Geniet nog ff lekker van je laatste vrije weken. Hopelijk nog veel goed weer. All... tja, hier gaat het goed... giuliano en ebony zijn vandaag weer voor het eerst naar school gegaan en vonden de 1e dag weer leuk ondanks dat ze zijn blijven zitten. Gyani brengt nog heerlijk zijn vrije tijd door met zijn vriendinnetje en Didier is lekker aan het werk bij de boer. Mama en Divano zijn weer samen hahaha Manneke doet het lekker. Morgenvroeg weer naar ziekenhuis voor zijn reflux. Maar ook dat gaat goed. Hij valt rond 21.00 uur in slaap tot s'morgens 8 uur/ half 9. Ik vind het prima zo. Gisteren ging hij om 23.00 uur met ons mee naar bed omdat zijn middagslaapje zo laat was geworden. Hij was toen pas om 17.00 uur wakker geworden. Maar om 23.00 uur viel ie als een blok in slaap en vanmorgen werd ie om 9 uur wakker. Vanavond sliep ie pas om 22.00 uur maar heel de vakantie eigenlijk keurig netjes om 21.00 uur. Mama is trots en dan ook nog eens de nachten zo lekker slapen. De ene keer 1x wakker voor de speen en de andere nacht een keer of 2 a 3. Maar goed hij slaapt wel meteen door en mama ook. Dus we horen het morgen wel wat ze zeggen.
Heey goedemorgen allemaal. Het is rustig hier..... Iedereen vakantie (gehad) en dan natuurlijk het mooie weer.... Hoe gaat het hier? @ Rosa, het begint bij jou ook al weer op te schieten.... Nog even en dan de 3de kleine. Hebben de meiden er al een beetje zin in?? @ Miranda, bij jou de vakantie dus alweer voorbij, wat is dat snel gegaan zeg.... Hadden de kids alweer een beetje zin om naar school te gaan? Hoe is het met Divano? Gaan de nachten nu een beetje? @ Juffie, fijne vakantie gehad? Ik kan me voorstellen dat het dan ook wel lekker is om weer in je eigen bed te slapen. Vakantie is heerlijk, maar daarna waardeer ik mijn eigen plekje wel weer. Hoe gaat het met de jongens? @ Penr, hoe gaat het nu meis? Wat vervelend dat de cyclus zo raar doet, daar word je idd helemaal gek van. Dikke knuffel @ Deli, hoe gaat het nu met je arm?? Wordt het alweer wat makkelijker?? En hoe gaat het met Wesley? Vanaf volgende week mag hij naar school??? Best een beetje spannend of niet? En hoe gaat het met de kleine meid? Doet ze het goed? Voor haar ook wel wennen dat Wesley niet meer meegaat naar het KDV of niet? @ Yojo, ik zou me niet teveel zorgen maken hoor!! Max gaat vanzelf wat groeien en dan zul je zien dat de zorgen voor niets waren. Het is ook maar een gemiddelde he? Mijn zusje had een heeeel stevig mannetje( hij is nu 1 jaar en weegt 15 kilo) dus ja dan moet er iemand als Max tegenover staan om het gemiddelde te krijgen. Maak je je er zelf zorgen over?? Als hij helemaal niet zou eten en niet alert/actief etc zou zijn dan wordt het een ander verhaal .... @ Dag, ook lekker vakantie?? Hoe gaat het nu met Stan? Lukt het poepen nu? Wat vervelend dat hij er zo'n last van heeft. Thomas had er ook zo'n moeite mee en die bleef het ook ophouden. Ik deed hem dan vaak nog weer een luier aan, maar op gegeven moment ook een keer doorgepakt en hem in zijn blote billen laten lopen en toen moest hij wel..... Hij huilde wel, maar daarna ging het goed. Hij zoekt wel altijd even een plekje voor zich alleen....., dan wil het beter mam zegt hij dan. Nou dat moet kunnen he hihi. En hoe gaat het nu met Laura?? Hebben jullie je draai een beetje gevonden op jullie nieuwe stekkie??? Hier gaat het nog niet zo super. Vanuit het CB krijgen we nu hulp voor onze meid dmv VHT, maar haan staat er (nog) niet zo achter helaas. En het is makkelijker om het toch samen te doen...... En verder blijk ik bloedarmoede te hebben en ergens een virus oid. Moest bloedprikken 2 weken geleden. Mijn witte bloedlichaampjes waren laag en HB ook. Ik heb daar nu tabletjes voor. Maar volgende week toch maar weer een afspraak maken. Ik wil dat ze verder kijken naar wat er evt aan de hand kan zijn in mijn hoofd en nog steeds duizelig. Heb bijna de hele dag pijn aan de linker kant van mijn hoofd. Ben benieuwd wat de ha er van zegt. Zij gooit het op depressief zijn, maar dat gevoel heb ik zelf helemaal niet....Verder nog steeds de gebroken nachten, al zit er af en toe wel een nachtje tussen dat ik er maar 3 keer uit hoef en dan alleen voor een speen en een voeding van Stefan( dat is vaak om half 6, hoe verzint ie het). Nou weer genoeg geklaagd. Met de kids gaat het verder goed gelukkig. Stefan groeit als kool. Het is zo'n heerlijk mannetje.... Kayra is ook echt een schatje, maar daar missen we op het moment een beetje de gebruiksaanwijzing van En Thomas is ook een lekker ventje, zo heerlijk bijdehand. Moet vaak om hem en zijn opmerkingen lachen..... Vanmiddag even weer naar Drenthe en dan morgen weer terug. Even bij mams kijken. Ze is (alweer) ziek. Voor de 4de keer op rij een fikse longontsteking......... Schijnt erbij te horen, maar wel lastig.... Nou meiden, ik ga er weer vandoor, de kids beginnen elkaar in de haren te vliegen.... Dikke knuffel Liena
Goedemorgen iedereen... Rosa... idd lekker aan het genieten van het mooie nazomerweer! Helaas zijn hier de scholen dus alweer begonnen op de voortgezet na dan. Die mogen maandag weer beginnen. Jammer dat ze dit weer niet in de vakantie hadden maar is niks aan te doen. Hoe gaat het met jouw en je zwangerschap? Liena... Ja helaas is de vakantie veel te snel omgegaan. Zeker nu met dit prachtige weer. Ebony had er niet zoveel zin in omdat ze het jaar over moet doen. Het begint ook al weer lekker voor haar want ze snapt het nog niet en ze schaamt haar eigen daarvoor omdat ze dit voor het 2e jaar doet vind ze dat ze het moet kunnen. Dus net even naar de juf gelopen en gezegd hoe Ebony zich voelt. De juffen houden haar sowieso in de gaten omdat ze niet willen dat ebony weer zo strand. Ze zitten er echt bovenop. Maar het lukt mijn meissie nog niet. Ik had al zo'n voorgevoel maar ik hoop zo dat ik ongelijk krijg. Laatst had iemand me verteld over dyscalculie... dus ben nu aan t googlen geslagen om te kijken of ebony daar iets van blijkt te hebben maar zoals ik in de vluchtigheid gelezen heb strand ebony gewoon op 2 dingen en dat is dat ze nog alles op haar vingertjes moet tellen en ze draait de getallen om. Dus ze heeft dyslexie maar dan met cijfers. Maar goed... mocht ze 1 oktober nog zo zitten dan worden er testen met haar gedaan. Spannend dus allemaal. Met Divano gaat het redelijk goed. De ene avond ligt meneertje al om 21.00 uur in bed tot de andere morgen 8 uur. Soms wordt het nog wel eens een latertje en dan valt ie om 23.00 uur of nog later pas in slaap. Maar ik hoef er s'nachts hooguit nog maar 1x eruit voor speen terug te geven. Vannacht zelfs 0x eruit geweest. Eergisteren had zowel Divano als ikke ieder half uur van de klok gezien maar dat kwam door de warmte. Dus mag niet echt meer klagen... blijkt gewoon dat Divano het eerste anderhalf jaar huilbaby is geweest! Dat had Didier ook het eerste anderhalf jaar. Wat dat betreft ben ik klaar met kinderen krijgen hahahhaa. Ik merk wel aan mezelf dat als ik een pasgeboren jongetje zie krijg ik t bloedheet... het zweet loopt dan over mijn rug en mijn hormonen vliegen alle kanten uit maar zie ik daar tegenover een pasgeboren meisje dan gebeurt er helemaal niets met mijn gevoelens. Ik vind ze wel lief/schattig en zo maar ik krijg geen zweet of duizelingen. Heel gek!!! Wat is VHT eigenlijk? En waarom staat manlief er nog niet achter dan? Wat houd hem tegen? Weet je dat ook? Laat jij je eigen maar eens goed doorspitten meid... hoop dat er niet iets raars aan de hand is met je. Het is niet niks om zo heel de dag met 3 kinders te moeten lopen en je zo belabberd te voelen. Geniet maar lekker van de tijd met je mams vandaag... zielig en jammer dat ze (wéér) ziek is. Vreselijk om haar zo te moeten zien lijkt me. Knuffel haar maar lekker en verzorg haar maar goed... dat zal jullie beide goed doen denk ik! Heel veel beterschap met jezelf... met Kayra en met je mams! Yo... wat ontzettend knap dat Max al uit zich zelf kan zitten zeg! Wat is het een rap kereltje. Ik zit iedere keer met verwondering de gebeurtenissen op fb te lezen en de foto's te bekijken. Wat is het ook een hartstikke mooi/knap menneke. En dan dat groene safari hoedje... dat staat Max echt super goed. Meis... zoals ik Max zie vind ik niet dat er wat scheelt aan hem hoor. Hij is keurig in lijnen in mijn ogen. Je hebt er een pracht kereltje van gemaakt. En hoe vind ie het fietsen? Je was toch al naar oma geweest las ik? En toen begon het wat te druppelen? Lief hoor zo'n klein ventje al op de fiets.. jammer voor je dat je er niet echt een babytijd van hebt want hij is nu eenmaal rap! Maar je maakt wel een hele hoop mooie herinneringsfoto's. Ik geniet met je mee van je manneke! All... hier in huis is het even niet lekker. De verkering van Gyani is uit gegaan. Kind was helemaal in tranen. Zo zielig vond ik dat. Maar goed maandag mag ook hij weer naar school en dan zijn er maar zat meiden. Verders gaat het hier wel goed hoor
Ons Max is veel te snel.... Gisteren zijn we inderdaad even naar Oma gefiets. Voor in het stoeltje...maar dat is (ik heb geklokt) drie minuten heen en drie minuten terug. Dus we hebben het "veilig" gehouden. En niet gelijk overdreven zoals je zo vaak ziet... Maar hij vond het geweldig. Zonnebril op, pet op en rondkijken maar. Hij zat vol verwondering te kijken naar Joep die naast ons fietste...hoe die benen toch steeds rond gingen. En die paar druppels die hier gisteren zijn gevallen waren van die lekkere dikke...handen open en vangen maar! Hij heeft genoten...alleen ben ik deze keer vergeten een foto te maken....vond het zelf zo spannend dat op en af stappen met dat stoeltje.... Joep krijgt vanmiddag vakantie! EINDELIJK!! 3,5 week met z'n drietjes lekker relaxen.....
Yo... leuk he de eerste keer op de fiets met je kleintje. Aan de ene kant wel leuk dat ie zo snel is maar aan de andere kant zou ik er ook weer niks aan vinden. Ik merk hier dat DIvano ook vrij snel was en dat vond ik niet prettig omdat dit de laatste kleine is en dus niet lekker heb kunnen genieten. Balen natuurlijk! Lekker hoor.... nu 3,5 week vakantie! Geniet er samen heerlijk van meid! En die foto's komen wel hoor. Je zal wel veel fotoboeken van Max hebben nu hahahaha geweldig!!! Ik heb van Gyani's 1e jaar 4 fotoboeken. Van Giuliano 2 fotoboeken en van Ebony maar 1 en van Divano alweer 2 fotoboeken van het 1e jaar. Gek hoe dat kan lopen hahaha
Ik maak ze digitaal via Albelli. Dan kan je veel kwijt op een pagina haha. Hij heeft er nu twee. En een hoop op de externe harde schijf....komt omdat ik thuis zit. Tijd genoeg om foto's te maken hahaah
Hallo!! Hier vandaag beetje in de tuin gewerkt. Moet echt nog veel gebeuren zeg!! Stan was vanmiddag naar de PSZ en Laura op bed dus heb heerlijk buiten gewerkt . Ook wel weer zijn voordelen dat de vakantie voorbij is. Yo, wat een rappe is die knul van jullie zeg! Maar dat is toch genieten als je hem zo op de fiets bezig ziet. Ik vond de eerste paar keer met stoeltje fietsen ook akelig maar het went . Liena, ach gut toch! De kids blijven dus spoken?! Hoop echt dat je haan zo ver krijgt om de VHT wel te gaan doen. Wie weet zien ze iets wat je kan helpen om het te doorbreken. En laat je inderdaad maar goed checken. Als jij het gevoel hebt dat je niet depressief bent dan zal dat ook wel. Misschien is het iets met je schildklier? Daar kan je ook die klachten van krijgen. Bij mij was dat een paar jaar geleden ook. Ik heb cystes in mijn schildklier die toen ook hormoon aanmaakten waardoor heel mijn lichaam van slag was. Duizelingen, hartkloppingen etc etc. Maar mijn bloed bleek steeds oke tot ze ook op T5 en TSH gingen prikken. Na wat medicijnen ben ik als herboren . En dan nog je mams. Wat naar dat ze weer ziek is. Ook al schijnt het er bij te horen dan nog.....ERG vervelend! Is de tumor nog steeds niet gegroeid? Dikke knuff! Hier helaas geen vakantie meer. Al weer bijna 2 weken aan het werk. We voelen ons al helemaal thuis. Moet nog wel veel opgeruimd worden en definitief een plekje krijgen maar komt goed! Poepen van Stan blijft drama. Of ik hem nu een luier aan doe of niet hij wil niet meer poepen. Maandag was het voor het laatst. Hoop dat het snel komt! Rare is dat het niet eens zo vast is als het er dan eindelijk toch uit komt. Volgende week toch maar eens huisarts bellen voor tips. Hij schiet namelijk echt helemaal in de stress! En niet zomaar een klein beetje. Yo, geniet van je vakantie samen!
Goedemorgen meiden, Yojo: zo dat is wel heel vlot zeg nu al op de fiets. Maar wel een klein stukje natuuriljk.. Liena: wat naar zeg dat het nog steeds niet zo lekker gaat 's nachts. een nacht met 'maar' 3 keer eruit en dan ook nog een kindje voeden klinkt voor mij nog als een heel vemoeiende nacht Dikke knuf voor jou! Dag: arme Stan. Zou ook niet weten wat je nu nog zou kunnen doen. Het is waarschijnlijk iets waar hij door heen moet, maar hoe? All: hier een paar dagen op Texel. Heerlijk met dit weer. Haan moet even vloertje leggen bij een oudtante en gaat vanmiddag weer naar huis. Ik blijf met de jongens nog 2 nachtjes. Morgen 's ochtends naar de markt en 's middags naar het strand. Zondag zien we nog wel. Prettig weekend alvast!
kom even vlug zwaaien zo weer lekker naar zwemles met dylano. hier nog steeds geen bloed baal verschrikkelijk daar ik wel alle kwaaltjes heb die ik bij dylano ook had. ben weer bij dokter geweest en die zeggen dat ik schijn zwanger ben. leuk heb ik weer me lichaam denkt dat ik zwanger ben maar ben het niet pfffffffffffffffffff.
Juffie... veel plezier bij je ouders. Zal wel lukken met de temperaturen die ze aangeven. Geniet ervan meis! Mup... zwaai terug! Penr... das niet niks zeg... zwanger maar toch niet zwanger. Helaas ken ik het gevoel... ik was voor Divano's zwangerschap ook zwanger maar van een leeg huisje. Dat is ook zoiets stoms. Hoe krijgen ze het verzonnen. Sterkte ermee meis! All... ik heb weer iets zo stoms he... dat gebeurt weer typisch bij mij! Gisteravond liet Divano zijn avent flesje op mijn teen vallen. Niet eens zo hard maar hij kwam net op een botje terecht. Dat teentje (die teen die net langs de grote teen zin) werd aan de onderkant giga blauw en dikker en deed heel veel pijn. Kon amper de trap op met die teen. Ik zei tegen Chris: die is gebroken!. Chris lachen natuurlijk! Vanmorgen keek ik naar dat teentje en t zag er nog steeds heel blauw uit en pijn dat het nog deed dus toch maar ff afspraak gemaakt bij de dokter. 11 uur moest ik er zijn dus van te voren nog ff snel grote boodschappen in huis gehaald met Divano en Gyani. Jeetje wat deed autorijden gemeen zeer. Dus ook al mee opletten. Eenmaal bij de dokter keek hij er naar en zei gelijk: die is zwaar gekneusd!!! Ik keek hem aan en zei: van zo'n rotflesje???? Ja het zal maar lelijk vallen. Nu kon hij, nou ja eigenlijk ikke, 2 dingen doen.... intapen of stevige schoenen dragen en geen slippertjes. Ik zeg: tape dan maar in want ik heb of deze slippertjes of schoen met een hakje en dat is ook niet zo goed daarvoor. Dus nu zit ik ingetapet en mag 10 dagen niet in het water met die voet. Als ik na 10 dagen de tape eraf haal en hij doet nog zo'n pijn dan moet ik terug komen en wordt ik dan weer voor 10 dagen opnieuw ingetapet. hahahaha ik zie er de humor wel van in maar het is wel balen. Chris zei al gelijk: dat wordt 10 dagen NIKS doen. Maar dan heeft ie toch pech want ik heb nog een huishouden om te doen en een flinke was liggen omdat Divano vannacht diarree had en dus het bed goed vies was. Zelfs 2 plekjes op t matrasje. Dadelijk maar even schoon boenen.
@ Miranda, auw meid. Dat kan behoorlijk zeer doen. En idd dat van zo'n flesje. Meiden ik heb een advertentie op Marktplaats gezet van mijn kinderwagen...