Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het wel goed. Ons ventje is vanacht vanaf 22.00 uur alleen om 4 uur wakker geworden en daarna pas weer om 8 uur. Echt heerlijk Gister bij het CB geweest hij weegt alweer 4920 gram echt heel anders dan met Vanisha. Alleen helaas wel een hartruisje ontdekt Maar schijnen heel veel beepjes te hebben dus ben benieuwd wat donderdag de huisarts zegt... Vrijdag denk ik een nieuwe telefoon met internet halen. Dus dan zal ik hier denk ik wel weer wat vaker te zien zijn @ Dag, is wel moeilijk wat je moet doen. 240 werkt waarschijnlijk wel beter en langer. Is ook wel handig want zetpillen vinden ze vaak niet echt leuk. Maar het beste kun je gewoon advies vragen in het zhs of bij de ha.
mup, komt vast wel goed meis! Je zal wel doorgestuurd worden maar dat is alleen maar goed. @all, haantje belde net dat hij een weekendje parijs heeft gewonnen met een leveranciersaktie. JEEEEEJJJJ weten nog niet wanneer het is maar verheug me op even lekker weg met z'n 2en.
I love Paris dus dat zal vast wel een topweekend worden hoor Dag. Zo net ff lekker boodschapjes gedaan heerlijk hoor op de fiets kan ik lekker dingen halen die Haan nooit zou halen. Dus we eten vanaaf aardappel anders ( als het lukt) Ga er lekker tomaatjes door heen doen. Nu al zin in . Ben de laatste weken aan de lijn dus we eten nu echt mega gezond hahaha en er is al 7 kg af nog 7 te gaan tot ik tevreden ben en nog 14 te gaan voor ik echt op gewicht ben wat ik echt voor ogen heb maar dat duurt nog wel ff. Wil iig als we voor nummer 2 gaan een gezond gewicht hebben kijken of dat scheelt met klachten of niet.
mel wat goed zeg! Ik vind aardappel anders ook heerlijk maar dacht altijd dat het niet gezond was?? Kan ik het dus mooi ook weer een keertje maken.
Het zal vast ook niet gezond zijn maar ach gooi er wat groente door en maak het gezond hahaha. En het is dan om een keertje te zondigen ook niet erg. Ben benieuwd of het lekker is nog nooit gemaakt . En anders nooit meer haha maar ik word aardappels groente vlees een beetje zat .
Ik vind het wel lekker! Maar er zit inderdaad wel room in wat het slecht voor de lijn maakt. Ik neem meestal die met knoflook. mjammie!! Een keer zondigen moet je jezelf ook toestaan anders is het niet vol te houden. Wij eten vanavond spinazie uit de oven. Stond eergisteren recept in het brabants dagblad en leek me erg lekker. Dus ik ga het proberen. Ben jij al eens in parijs geweest? Ben er heel vaak langs gereden maar nooit geweest dus ben erg benieuwd!! Dan aan het eind van het jaar nog een keertje met mijn schoonzusje naar Praag dus nog een paar leuke tripjes in het vooruitzicht . Iemand nog iets gehoord of gelezen van Liena?? Zullen we anders weer een keertje smsen??
Ja ben er met oud en nieuw geweest een paar jaar terug. Ik was gelijk verliefd op die stad zo geweldig . Is ook mijn verlangen om weer terug te gaan maar dan met zijn 3tjes
even snel.. Wij hebben voor Nathan een folder meegekregen over pijnbestrijding na de operatie. Mogen voor de operatie 360 geven en dat daarna nog 3 x per dag. Schijnt namelijk best pijnlijk zijn keelamandelen. En hij moet natuurlijk drinken. Nathan hangt meer aan haan dus denk dat dat wel goed komt. Maar misschien bedenk ik me nog hoor. MIjn moeder wil ook wel komen oppassen op Matthijs en haan moet ook nog vrij zien te krijgen
@ Dag, over die pcm; hoe zwaar is ze? Als ze bijna 10 kg is bijv. dan doen die 120mg niet zo veel meer en kun je beter 240 halen. Dat zei onze huisarts althans. @ Dag/Juffie, wat sneu zeg als je kindje zoiets moet ondergaan!! Knuffel voor jullie! @ All, zwaaaai! Druk, druk, druk!
Hey meiden, Even snel zwaaaaiiieeen Vanmorgen bij de HA geweest en het is echt minimaal het ruisje dus worden niet doorgestuurd naar de kinderarts. Tot snel!!!
Juffie... moet Nathan morgen al??? Had ik dat nu goed gelezen? Heel veel suc6 morgen dan! Dag... jij nu ook snel genoeg met Laura dus! Ook jij heel veel suc6! Mup... gelukkig dat t maar minimaal is. Ik moet wel zeggen dat t hartje pas helemaal sluit als je kindje 1 jaar is. Tenminste dat is me verteld bij Giuliano. Maar bij hem sloot dat pas met 4 jaar. Niks ernstigs. Gaat alles goed met de kleine man? Deli... fijn je weer te horen meis! Suc6 met je druk bezig zijn. All... ik moet morgen vroeg een mammografie laten maken daarna naar de dokter voor zowel mij als voor divano. Ik blijk een flinke moedervlek op mijn hoofd te hebben zitten die gezwollen is vertelde de kapster gisteren. En divano heeft nog altijd een roggel op zijn longetjes en nog steeds af en toe benauwde hoestaanvallen. Gelukkig wel heel stuk minder dat hoesten, maar zijn roggel nog steeds even erg. Had kuur gehad maar dat is al ruim 1 week afgelopen dus toch even na laten kijken.
@ Miranda, jeetje dat is niet niks zeg een flinke moedervlek. Hoop dat het niks is. En de mammo ook goed is. @ Dag, ja ben gelukkig wel opgelucht. Gerust gesteld ben ik denk ik pas over een paar maanden. Al maak ik me er niet heel druk om. Hij was gister nogal beweegelijk bij het luisteren dus vraag me af of de ha het wel echt goed gehoord heeft. Devin doet het echt super. En word maar 1 keertje per nacht wakker. Echt heeeeeerlijk
Goedemorgen Ga vanmiddag trouwens mezelf update met een nieuwe telefoon met internet haha. Kom ik denk ik wel weer wat vaker hier. Want die laptop telkens aanslingeren kost heel wat tijd
mup, leuk een nieuwe telefoon uitzoeken! En Devin maar 1 keer per nacht hebben is heerlijk! Lekker uitgerust genieten dus! Je hoeft je pas echt zorgen te maken als hij snel gaat zweten tijdens bijv. het drinken en blauwe lipjes of nageltjes krijgt. Stan had een relatief groot gat in zijn hartwand maar dat zat gelukkig op een goede plek waardoor er geen zuurstofarm bij het zuurstofrijke bloed kon komen. Hij is dus gelukkig ook nooit blauw geweest. Ik neem aan dat ze je alles uitgelegd hebben waardoor een ruisje kan ontstaan? En wat dan de gevolgen kunnen zijn. Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Ben inmiddels zelf bijna hartchirurg . Nee dat is onzin maar heb wel veel informatie gekregen bij de kindercardioloog. Denk dat ik straks Liena nog maar eens sms voor een update.
Morguhh... De mammo was goed! En er zit idd een moedervlek op mijn hoofd met daarom heen psoriases. De dokter heeft er naar gekeken en die vertelde me dat de moedervlek goedaardig is want er komen haren uit. Ik keek hem al raar aan maar blijkt dat er dus zuurstof doorheen kan. Dus ik ben weer goedgekeurd. Divano's roggel en ruis is stukken minder dan de vorige keer en dus maakt de dokter zich niet druk hierover. Juffie... moest Nathan vandaag niet geholpen worden??? Heel veel suc6 en sterkte meis! Dikke knuffel aan Nathan! Dag... ik ben ook erg nieuwsgierig naar Liena maar heb haar tel.nr niet dus kan niet smssen. Heb je al aan de ha gevraagd wat je t beste aan Laura kunt geven... de 120 mg of de 240 mg? Wanneer moest Laura ook alweer geholpen worden? Mup... fijn dat Devin t zo goed doet. Heerlijk hoor dat ie maar 1x in de nacht komt. Divano komt al 5 dagen achter elkaar en probeer speen terug te geven maar helaas daar blijft t niet bij en om mijn nachtrust niet te verstoren neem ik hem maar bij ons in bed. Ik heb daar een bloedhekel aan maar zo kom ik wel aan wát slaap toe. Vannacht heb ik zelfs 4 uur met hem op de bank geslapen omdat ie zelfs niet in ons bed wou met als gevolg dat ik nu spierpijn in mijn nek heb. Verschrikkelijk zeg die nachten. En ik probeer te laten huilen maar dat wordt echt krijsen en om nu het hele huishouden op een doordeweekse dag uit bed te hebben s´nachts is ook geen optie. Nu is het weekend dus kan t proberen vannacht!
miran, nathan hoeft pas 2 mei en laura dinsdag. Heb Liena inmiddels een sms gestuurd. Heb nog niets terug gehad. Fijn dat iedereen weer goedgekeurd is bij de ha. Voor wat betreft de pcm dat vraag ik in het ziekenhuis na dinsdag. De anesthesioloog wilde eigenlijk al diclofenac voorschrijven maar dat heb ik zelf afgeketst. Dat vind ik echt troep, wordt er zelf ook flink ziek van. Denk dat ik gewoon voor 240 ga als ik zie dat ze flink last heeft. Maar vraag het op de dag van opname nog wel na.
Nathan moet 2 mei idd.. Hier ook moe en gaar. Matthijs vanmorgen 5.15 wakker en ook na een fles wilde hij niet meer slapen. Vorige nacht Nathan en Matthijs allebei een paar keer wakker en dan ook nog eens vroeg wakker. Ben er nu wel een beetje klaar mee (Het vroege wakker worden dan he, niet met de jongens natuurlijk) maar nu lekker weekend. Straks mooi makkelijk patatjes eten denk ik dus nu even mooi niets doen.
juffie, groot gelijk ff niks doen. Ik heb nu ook 4 nachten op een rij geen oog dicht gedaan en je kan me echt opvegen. Pffff ik kan er helemaal niet meer tegen. Barst van de koppijn en ben doodmoe. Zooooo weer genoeg geklaagd, lucht wel op trouwens Heb helaas nog geen sms van Liena gehad. Als ik die nog krijg plaats ik het natuurlijk direct.