miran das balen net nu het van het weekend zo warm wordt mag je het water niet in. ik mag straks weer gaan werken fff zal wel lekker benauwd zijn want die oude mensen hebben het liefst de verwarming nog op vijf aan staan.
Penr... geloof me maar, ik ga echt wel t water in maar dan in ons Divano's badje met die voet uit het water houdend. hahahaha dat lukt me wel hoor. All... ging vanavond even om een potje voor Divano en schooltas voor Giuliano en Didier. Ik moest dus autorijden... ik heb zo'n pijn gehad dat ik nu zeker weet dat ik voorlopig geen auto ga rijden. Die tenen die ingetapet zitten doen echt zeer. Heb al 1 aspro tegen de pijn ingenomen maar die werkt niet dus dan maar geen pijnstillers innemen. Wat heeft het voor nut om medicijnen te nemen als het toch niet werkt. Niks dus! Ik bracht net Divano naar boven naar bed maar dat kostte me heel veel moeite. Chris zag hoe ik liep en vroeg of ie achter me aan moest komen om me te helpen... lief natuurlijk van hem maar wat kan hij nog meer doen?? Ja kind uit mijn handen nemen en mij laten zitten maar dat is niks voor mij. Ach... we doen het er maar even mee het is niet anders. Mup... wat lees ik???... Devin krijgt tandje nr 2 door??? Hij is toch ook nog niet zo oud... ik bedoel hij is maar een maandje of 5??? 4 misschien nog maar en dan al 2 tandjes? Net zo snel als ons Divano dan? Dat is niet leuk meer he dan vind ik ze baby-af als ze al tandjes krijgen/hebben. Heeft ie er veel last van ondervonden? All... ga nog ff spelletje spelen en dan lekker naar bed. Chris moet er om half 5 uit!
Miran, auw dat doet zeer! Maar alleen intapen heeft weinig zin, zal het pijn blijven doen. Het is intapen EN stevige schoenen aan doen! Heel veel sterkte ermee. Paracetamol voor 2 a 3 dagen om de 6 uur innemen, dan bouw je een spiegel op!
Heerlijk weekend gehad met mijn 2 mannen. We hebben het nog gehad over een brusje, hadden we eerst 'gepland' voor volgend jaar ermee beginnen. Maar de kriebels leven bij mij en mijn man hihi Dus binnen korte tijd me spiraaltje er uit laten halen.... Ik vind het best een spannend idee. Hoe zal het gaan en wat vind Ryan ervan, wordt het niet te druk met 2 kids... etc. Nou jullie herkennen het misschien wel. Maar heb er wel onwijs veel zin in, zou hetliefst vandaag de HA nog bellen voor een afspraak hihi
Liena, las dat de nachten nog steeds niet super gaan bij jou.... Hier ook nog geen nacht doorgeslapen en overdag slapen is ook nooit een optie geweest voor meneer. Het is idd vermoeiend om zo alle nachten door te brengen. Als ik nachtdienst heb dan slaap ik helemaal bij hihi Weet ook niet meer wat ik er mee aan moet, heb het enigzins geaccepteerd dat het zo is en hoop dat het in de loop van de tijd beter gaat. Maar als je tips hebt, alles is welkom...
pooh, spannend!!! @all, vanochtend plasje naar ha gebracht. Heb zo'n pijn in mijn buik en brand met plassen. Dus zal wel weer bo hebben. Gekke is alleen dat het tegen de avond verergert en sochtends valt het wel mee. Rara hoe kan dat?? Verder helemaal trots want Stan heeft gisteren eindelijk eens op de wc gepoept! Was een goeie ervaring zonder al te veel stress dus hoop dat hij er nu door is. **veer veer veer**
Wat goed van Stan zeg! Sterkte met de bo. ZO vervelend is dat. Pooh: leuk dat jullie voor een broertje of zusje voor Ryan gaan. Succes! Net gestoken door een wesp, au. Stomme beest was onder mijn rok gevlogen tijdens het fietsen. Nu maar flink koelen. Matthijs is vanmorgen op de tafelrand/ punt gevallen. Flinke snee in zijn achterhoofd. Moet hem elke 2 uur wakker maken van de ha. Toch maar even gebeld. Plakken ofzo doen ze niet want het zit niet in het gezicht.
Juffie... auw ook dat doet erg zeer zeg.... gestoken worden!!! Wat een gemene wesp was dat en een zeer brutale ook nog... wie vliegt er nu onder een rok van een vrouw???!!! hahaha Zielig zeg van Matthijs... hoe gaat het met hem nu? Zal wel pijn doen bij zo'n klein ventje. Beterschap samen! Dag... knap hoor van Stan. Ga heel hard mee veren dat ie nu over de hoogste drempel heen is. Hopelijk gaat het de volgende keer sneller zonder al te hoge drempel. Maar heel stoer van hem. Pooh... fijn om weer wat van je te horen zeg. EN dan kom je ook nog eens met leuk nieuws. Ik zou me dit ook geen 2 keer laten zeggen en zou de cyclusronde afwachten, ooow die heb je natuurlijk niet met spiraaltje?... nou dan niet wachten en bellen!!! Go for it girl! Heel spannend zeg! Ik wens je alle suc6 toe en dat het maar snel raak mag zijn bij jullie. Penr... hoe gaat het met jouw meis? Al een beetje over de "schok" heen gekomen? Hopelijk krijg je snel antwoord en als het dan toch niet zo mocht zijn laat dan maar vlug die ongi komen zodat je door kunt gaan! Sterkte meis Deli... jakkie wat een enge spinnen had jij zeg! Ik had de foto aangeklikt maar ook heel vlug weer weggeklikt... hou niet zo van spinnen!!! Brrrrrrrrrrrrr All... mijn "kleine" grootste zoon is vandaag voor het eerst op de fiets naar school toe... 13 km fietsen!!! Ik vroeg of dat als ie op school aangekomen was dat ie dan even de telefoon hier thuis over kon laten gaan maar nee dat deed ie niet. Dus mama zit een beetje gestresst hier in huis. Vind het maar eng hoor. Dit is zijn 1e dag en dus ook voor mama! Wat worden ze snel groot!!!! Het gaat écht veelste hard. Genieten meiden... meen t serieus GENIETEN van jullie kinders. Ik geniet er iedere dag van maar oooow wat zijn ze snel groot. Ik mag nu al een feestje regelen voor de oudste... die wordt 16 over een week of 4. Hij nodigt voor het éérst zijn vrienden (van school, want hier op t dorp heeft ie geen vrienden) uit en dan gaan ze steengrillen/gourmetten met gezellige muziek erbij. Wij zorgen dat we in de buurt zijn maar geven ze toch privecy en de andere 3 gaan weekendje naar opa en oma. Dat is ook weer heel wat natuurlijk! Zo, nu ff ontspannen met een spelletje zodat de tijd even voorbij vliegt!
juffie, wat een ochtend!!! Wespensteek doet toch al zo pijn!! En dan de arme knul. Hou hem maar goed in de gaten! Miran, het gaat idd snel. Snap goed dat je bezorgd bent.... sterkte! Na thuiskomst van de psz gaf stan meteen aan dat hij moest poepen dus hup naar de wc. En ja hoor, meteen!!! Kei blij ikke
Miranda: Ja was inderdaad een brutale wesp. Had een hele lange rok aan en blijkbaar kon hij de weg naar de uitgang niet meer vinden. Bij de oudste zitten jullie echt alweer in een hele andere fase inderdaad. Brugklas, vriendinnetjes, feestjes. Ook leuk natuurlijk. Dag: wow wat goed van Stan. Hij is er echt door nu denk ik.
Juffie... verschrikkelijke fase is dat!... vriendinnetjes en feestjes kan leuk zijn maar wat dacht je van pubers????? Ik heb er hier 1 waar ik niks verkeerds tegen mag en kan zeggen... kan hem niet sturen (neemt niks van mij aan)... heb nu 2 blikjes energydrink in tas gevonden en hij komt nu thuis dus zal wat worden hier. Dag... super van Stan zeg! Hoe knap is dit van een klein ventje nog en dat zomaar ineens! Vind het heel erg goed dat ie dat nu zelf aangeeft! Hopelijk blijft dat zo! Suc6 ermee meis... t eerste en ergste heeft ie overwonnen.
Yoyo, we gaan er niet vanuit dat het gelijk raak is maar je weet maar nooit.... Misschien hoeven we deze keer niet zo lang te wachten. Dus voor de 'planning' moet ik wel rekening houden met mijn opleiding. (midden april ben ik klaar). dus ik denk eind sept / begin okt. naar de HA. Dagdr, heb je de uitslag al van de HA. Vervelend een BO. Wat super goed van Stan!! Juffie, Auw een wespensteek.... Vervelend dat Matthijs zo gevallen is. Dat wekadvies is heel goed maar ik snap de motivatie van de HA niet zogoed over het niet plakken omdat het niet in z'n gezicht zit??? Deli, net als miran ook al schreef wat een vreselijke spinnen. Vooral die foto van "ze zijn altijd met z'n tweetjes" pffff Miran, jeetje meid 13km fietsen. Wel heel stoer, wat worden ze groot hé. Bedankt voor jullie lieve reacties, wij hebben ook erg veel zin in een brusje... hihi
Ja je weet maar nooit. Wij dachten ook dat het lang zou duren aangezien dat met mijn ex wel was. Hier was het gelijk raak.... Zo beneden is bijna alles gepoetst...bleh! Echt geen weer voor.... Max zijn tweede tandje is ook door...gelukkig niet zo erg chaggie als vorige keer...
Ja, het poetsen gaat gewoon door hé. Max gaat goed met z'n tanden, fijn dat hij er nu minder last van heeft.
pooh: De snee is gelukkig vanzelf dichtgegaan. Zit nu een korstje op. De eerste dagen nog maar even niet haren wassen maar verder ziet het er goed uit. Je weet inderdaad maar nooit Pooh. Zou fijn zijn als je nu vlot zwanger mag zijn. Miran: Kan me best voorstellen dat het een lastige fase is de pubertijd maar ook de pubertijd heeft wel leuke dingen toch? Ligt natuurlijk ook aan je kind, het ene kind gaat wat meer tegen alles in als de ander yojo: 2 tanden al. Ik vind dat het gezichtje zo veranderd met tandjes. Echt geen babytje dan meer. Gelukkig maar dat hij er nu niet zo veel last van had. Zo heir ook even flink gepoetst. Nu alleen beneden nog even stofzuigen en opruimen en dan is het weer (even) netjes.