(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi dames!!!!

Zat even in de lees modus maar moet nu even reageren...

@ Liena, jeetje meis waarom wil je hubbie nog niet meewerken? Wat houdt hem tegen? Jou nachten klinken vreselijk, zelfs jou meest goede nacht wat juffie ook al zei! Hopelijk knap jij snel op maar wat meer rust zou daar wel aan meewerken denk ik! Sterkte ook voor je moeder, valt niet mee allemaal! Vreselijke ziekte! Fijn dat het met de kindjes verder allemaal goed gaat!

@ Juffie, auw! Wespensteek, dat doet zo vreselijk pijn. Althans, dat vond ik ;) Ik ben allergisch ervoor, ben 3 x gestoken, 1 x ook in m'n broek gevlogen. Hoe gaat het nu?

@ Dag, lekker aan het genieten van jullie nieuwe huis?! Wat ontzettend knap van Stan! Geweldig om te lezen!

@ Miran, hij gaat lekker he! Laat jij maar geen flessen meer vallen op je teentje ;) Tja, ongeluk zit in een klein hoekje, dat zag ik wel met m'n pols... Leuk die verschillende fases waar jullie in zitten met de kids!

@ Yo, wat lijkt Max toch al een grote vent zeg :D leuke foto's altijd op fb. Hoe gaat het met eten?

@ Mup, sorry geen kinderwagen nodig!

@ Pooh, jeehhhh wat spannend, oefenen voor een brusje! Leuk! Snap dat je er zin in hebt hahhaaha.

@ Penr, wat irritant zeg dat je lichaam je zo voor de gek houdt :(

Hier alles goed!! Wesley gaat al sinds vorige week woensdag naar school en dat gaat allemaal super! Hij vind het heel leuk en doet het heel goed. Ben echt trots op dat ventje. Thyrza doet het ook prima, altijd vrolijk mijn kleine meidje. En heerlijk nu wat meer tijd voor haar als Wes op school zit en ik niet werk.

Verder weinig nieuws......

Ja die spinnen... Hier al een paar keer van die vreselijk grote spinnen binnen gehad, hahaha... Ben er gelukkig niet bang voor!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Van die spinnen van jou krijg ik nachtmerries hoor...
    Goed van Wes! Vond jij het niet spannend?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Deli: Fijn dat het zo goed gaat met Wesley op school. Hij was er ook wel aan toe volgens mij. Lekker dan inderdaad even momentjes alleen met Thyrza. Had de foto gezien van die spinnen inderdaad, bah wat een engerds...

Fijne dag allemaal. Mijn mams komt straks nog een dagje. Kijken of we kunnen slagen voor bruiloftskleren voor de jongens. In oktober trouwt mijn schoonzusje namelijk.. Haan en ik gaan samen wel een dagje shoppen (als ik hem zover krijg in iedergeval;))

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, jeetje de kleine man al op de grote school... wat gaat dat hard zeg. Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. En nu lekker wat extra tijd voor je kleine meid!

Juffie, leuk shoppen voor bruidskleding. Hopelijk gaat manlief ook gezellig met je mee hihi Mannen en shoppen pfff

Meiden even een vraagje, het is nu al bijna 3 jaar geleden dus ik weet het niet zo goed meer.... Vanaf hoeveel weken of maanden hadden jullie het gevoel dat je niet alles mee kon zoals je gewend was...?

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tijdens de zwangerschap bedoel je?
    Heb je aan mij echt een slecht voorbeeld...ik was vanaf week 8 ziek....heb toen tot week 17 niet gewerkt, toen vanaf week 20 halve dagen en vanaf week 30 helemaal niet meer.....

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja, in de zwangerschap bedoelde ik...

Yojo, nee jouw voorbeeld heb ik liever niet hihi Pfff wat een tijd was dat toen voor jou zeg...
    Ik heb bij Ryan echt pas op het eind wat bekken klachten gehad en daarna. Beetje raar misschien maar wil een beetje plannen dat als ik gelijk zw zou worden ik nog mijn laatste toetsen op school kan doen.... Al ga ik er niet vanuit dat het gelijk raak is... You never know hihi

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Even een kort berichtje. Hopelijk gaat Alles goed met jullie?
    Hier een erg moe kippetje veel spugen in de avonden bah.

Zit nu te wachten op telefoon mijn moeder wordt geopereerd haar bm wordt vewijderd

Dikke tok rosa

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh meid wat een toestand, geen goede nacht gehad dat breekt je op. En dan nu ook nog een spannend telefoontje afwachten. Hoop dat alles goed is met je mams en jij een beetje slaap in kan halen!

xxx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee zwanger zijn is niet goed voor mij...zat van wk 32 tot de bevalling 40 + 6 3x in de week in het ziekenhuis.....

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje Yojo, das balen meid.

Zit een beetje te google en lees dat na het verwijderen van het spiraaltje je gelijk weer vruchtbaar bent en dus gelijk zwanger zou kunnen worden (als je lijf een beetje meewerkt)
    Zit een beetje te rekenen maar dat valt niet mee. Ik heb half april me laatste dingen op school. Kan dan best zwanger zijn maar moet nog wel wat kunnen doen op school.... Heb dan 2 praktijk toetsen als afsluiting.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moeilijk hoor....Of je laat het tussen kerst en oud op nieuw verwijderen. Dan zou je in april makkelijk je ding moeten kunnen doen....toch?

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ja daar heb je ook wel weer gelijk in, hoef ik me daar niet druk over te maken...
    Maar eigenlijk wil ik hem er zo snel mogelijk uit want misschien duurt het wel weer heeeeel lang voordat het zo mag zijn...
    pfff lastig persoon ben ik soms ook...

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ik ken het... wij dachten vorig jaar eind april laten we maar vast beginnen...met Barry duurde het ook een jaar... in september stond een reis naar Sri Lanka geboekt....konden we annuleren want 6 juni hadden we een positieve test in handen...
    Je weet het gewoon niet.....

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ryan wordt in september al weer 3 en gaat dus volgend jaar sept naar de basisschool.
    Kwa werk is het geen probleem maar alleen die 2 praktijk toetsen op school... Hoef ik eigenlijk ook niet veel te doen, staan en zeggen wat er vlgs mij moet gebeuren met de patient/pop/acteur....

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm dan even tellen wat een maand of zeven voor april is..... september eruit dan!

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nee idd Yo jij had toen die vakantie gepland, das waar.
    Maar ook jij dacht toen ergens dat het ook erg lang zou kunnen duren... pfff lastig hoor! Aan de andere kant denk ik ook dat als ik tijdens de school toets niet in staat ben om het te doen dat ik het dan een andere keer in kan halen, dan maar verlenging ofzo...
    as september hebben manlief en ik 3 weken vakantie en dan gaan we druk met het huis opknappen. Alles verven en de meubels verven. Buitenboel onderhanden nemen.
    Haan maakte zich eerst erg druk dat de zolder af moest zijn voordat er een tweede komt. Een collega van hem zei dat als ik zw ben hij nog 9 mnd heeft dus dat gaf hem wel wat rust.
    Haan wil zsm een tweede, hij wil als de kids groot zijn ook nog van alles met ze doen en heeft nu al 'spijt' dat hij niet eerder vader was kwa leeftijd. (hij is pas 35 hoor) haha

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dan zou ik 7mnd zijn in april? Ik ga kwa werk 6 weken van tevoren met verlof....

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O nee dan zou ik wachten tot eind oktober....

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    eind okt?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dan zou het 6 maanden zijn in april. Als alles dan goed gaat en het snel lukt zou het toch moeten lukken....

Deel Deze Pagina