(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou dan zal het in september hard werken aan het huis worden en vanaf oktober hard aan de klus voor een brusje hihi

Thanx Yo voor het meedenken/meerekenen. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer. xxx

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hahah graag gedaan!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    haan komt zo thuis, ff snel eten maken...
    Straks mijn kleine man naar opa en oma brengen, slaapt hij 2 nachtjes, mama heeft 5 nachtdiensten..pfff

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff 5......succes!!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx xxx

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ja hij was er zeker aan toe! Vind 'm ook zo stoer, zelf op de fiets en al zo groot. Je krijgt nu zo weinig mee van hoe z'n dag is geweest. Maar wel heel leuk allemaal!

@ Zwanger worden en hoe je je voelt etc; ik heb mijn hele zwangerschap, beide keren alles kunnen doen. Goed, het ging wel wat zwaarder en moeizamer maar heb niks niet gedaan omdat het niet lukte.

@ Pooh, ik bedoel het niet verkeerd maar vind je het niet wat ver gaan om zo ver door te rekenen en denken? Straks wacht je maanden met het eruit halen van je spiraaltje en duurt het nog weet ik hoe lang voor je zwanger raakt? Misschien ligt het aan mij, ik ben meer een type van "we zien wel" maar het voelt een beetje raar om te plannen vanaf wanneer je wel of niet zwanger zou willen raken. Ja misschien ben je dan wel zwanger als je nog wat voor school moet doen maar daar pas je dan toch wel weer een mouw aan? Denk ik dan... Wel spannend iig! En nogmaals, ieder zijn ding hoor, ik bedoel het niet verkeerd maar ben soms bang dat mensen teveel willen plannen...

@ Rosa, hoe is het met je moeder? Waarom moest de bm eruit? Hoe gaat het met jou?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli snap je punt heel goed. Maar ze kan er beter nu wel even over nadenken als gelijk morgen naar de ha gaan, ding eruit en denken van we zien wel....en dan wel gelijk aantellen....dan moet ze bevallen als ze haar laatste toetsen moet doen. Dus vind het niet onverstandig om daar toch wel over na te denken. Bij Ryan heeft het ook langer geduurd dus ze weet heel goed hoe het is om te wachten...

Woa! Wesley op de fiets naar school......dan is hij echt ineens groot.....wel fijn dat hij het zo goed doet allemaal... En over een tijdje verteld hij wel alles wat hij gedaan heeft hoor...merkte bij Thijs en Lieke dat het in het begin allemaal zoveel was dat ze vergaten wat ze allemaal gedaan hadden. Ons Karin had dat ook en die heeft toen een dagoverzicht gevraagd aan de juf zodat ze een beetje makkelijker door kon vragen.

Zo Joep heeft alles al bij elkaar gezocht voor de vakantie op mijn kleren na....de kamer hier ligt vol.... Heel makkelijk zul je denken....maar we vertrekken maandag pas..... :-s

Morgen ga ik een nachtje bij mijn moeder slapen met Max. Mijn vader is voor het werk naar Texel. Daar een grote klus met tuinhuisjes plaatsen en te ver om iedere dag op en neer te gaan. Mijn moeder heeft nog nooit alleen geslapen....of mijn vader is thuis of mijn zus of ik woonde nog thuis. Nu slaapt Thijs vannacht voor de gezelligheid bij haar en Max, Lieke en ik morgen. Ze kan het wel hoor alleen blijven. Ligt meer aan mij... Max zou er vandaag eigenlijk gaan slapen omdat we morgen samen naar de Efteling wilden gaan. Alleen mijn moeder heeft suiker en ik vind het dan eng om Max daar te laten terwijl ze alleen is....zul je altijd zien dat ze dan 's nachts een aanval krijgt ofzo... Mijn zus woont nog geen vijf minuten verderop maar toch.... Dus wij gaan een andere keer en Max en ik gaan er morgen gezellig heen. Had vrijdag toch met een vriendinnetje afgesproken dus het komt nog makkelijker uit ook nog....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Zo zo Pooh en Yo... jullie hebben wat afgekletst vandaag zeg. Wel weer zo leuk als vanouds hahaha

Pooh... de zwangerschappen bij mij gingen op zich wel goed... weinig ziek en zo maar de laatste 3 maanden ( bij de laatste 2 kinders) niks meer mogen doen ivm rugklachten (scoliose vanmezelf). Maar op zich ging het verders nog goed hoor. Heb zelfs de 29e december vuurwerk mee gehaald. Moesten toen naar belgië en hebben flink wat gelopen. Chris zei toen nog: goh, dat duurt nog wel een week of 2 want je loopt nog zo goed. En die avond verloor ik toen de slijmprop en ruim 4 uur later begonnen de eerste weeën. Dus ja... op de rugklachten na heb ik een goede zwangerschap gehad.
    Sterkte met je 5 nachtdiensten en suc6 met "plannen" brusje. Helaas valt dat niet altijd te plannen meis.

Deli... wat superknap zeg van Wesley... op de fiets naar school!!!.. ik hoop nog met zijwieltjes (niet sarcastisch of lullig bedoeld hoor) want anders zijn óf mijn kinderen erg lui geweest óf wesley is een hele vlotte met fietsen. En ja... je krijgt nu veel minder van de dag van hem mee. Maar ik merk nu al aan Gyani dat dat terug gaat komen. Gyani komt nu gezellig aan tafel zitten en verteld zijn dag op school.
    Ik baalde daar ook altijd van hoor. Mij wilde ze ook nooit niks vertellen.
    Wel erg knap dat ie t zo goed doet op school en ook net doet alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Super!!! Minder leuk voor mama misschien maar komen wij als ouders wel overheen hahaha

Yo... leuk om samen naar de efteling te gaan met Max. Gaan Lieke en Thijs ook mee dan????
    Heel veel plezier met zn alle. Hopelijk redelijk droog weer voor je!

All... alles zn gangetje hier.... divano en mama heel erg goed verkouden. Snotneuzen/verstopte neuzen/hoesten/keelpijn en benauwd op de borstkast. Dus tja... aan de paracetamollen voor het slapen gaan (mama dan) en lekker insmeren met luuf en dampo. Heerlijk douchen/stomen. Neus sprayen. hahaha als ik dit zo op som en terug lees denk ik zelf al... ow ow wat een verkoudheid zeg!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We gaan niet naar de efteling. Joep en ik zoude samen gaan en ons Max naar mijn ouders. Maar nu mijn moeder voor het eerst is gaan we niet. Wil ik Max daar niet heen brengen dus gaan we een ander keertje...

Beterschap!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Oow sorry verkeerd begrepen. Tja ook dat is een nadeel van verkouden zijn... je kunt niet eens meer denken. hahaha
    Dankje... heb het nu wel koud hoor. Ben gewoon lekker ziekjes aan het worden...

ach zolang ik volgend weekend maar een end opgeknapt ben. dan gaan we mijn zus en gezin helpen met overhuizen. Ze hebben nu echt de stap gezet en krijgen 1 september de sleutel van hun huis in belgië.
    Ben heel benieuwd.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, hahahaha nee hij fietst al een hele tijd niet meer met zijwieltjes. Vind het wel stoer, kom ik 'm ophalen en staat z'n fiets daar ergens op slot tussen alle andere fietsen. Maar 't gaat wel snel ja... Succes met je verkoudheid!

@ Yo, dat is ook weer zo, je moet over sommige dingen zeker nadenken! Fijne tijd gewenst bij je moeder en alles :D

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat is zeer zeker knap deli. Wat een knul al he... nog zo klein en toch al groot!!!!. Wat zijn mijn kids dan lui geweest hihihi

Plannen... soms zeker niet overbodig hoor... maar zwangerschap kun je niet plannen. Ik wou meteen na de pil aantellen maar puntje bij paaltje duurde het ruim 2,5 jaar voordat ik van divano aantelde en toen had ik net intake-gesprek voor borstvergroting. Zo zie je maar... een baby laat zijn/haar eigen niet inplannen. Je kunt wel een beetje gokken maar denk toch dat het niet werkt.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier ook al een tijdje fietsen zonder zijwieltjes. Zo leuk samen op de fiets naar de supermarkt enzo.. Wat lijken ze ineens groot dan.

All: goedemorgen!
    Las net heel goed nieuws op FB. De dochter (14 jr) van een vriend van ons uit de kerk is na 10 dagen vermist weer gevonden. Pff wat een opluchting. Is in hart van Nederland geweest, Vermist, politieberichten enzz. Maar gelukkig nu gevonden. Wat moet dat een ramp zijn zeg je kind kwijt zijn.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... jeetje dat is nog eens goed nieuws zeg!!! Mankeert ze niks? Hebben ze haar meegenomen of weet je überhaubt wel wat er gebeurt is. Hebben ze haar wel met rust gelaten? Hoop zo dat dat meisje in goede gezondheid verkeert. Wat zullen die ouders en ook het meisje opgelucht zijn. Je hoort zoveel gekke verhalen en dan mag je zeker zo'n goed verhaal ook vertellen want die hoor je niet zo veel en vaak.
    Nathan ook al lang zonder zijwieltjes???... Gyani was net 4 jaar, Giuliano zat ook tegen de 4 jaar aan en Ebony fietste uit haar eigen (wij waren heel veel aan het oefenen met Giuliano en dat zag zij dus blijkbaar) ineens weg op 3 jarige leeftijd.

All... slechte nacht gehad... nou ja niks vergeleken met Liena hoor.. maar Divano was vanaf 04.00 uur heel erg aan het hoesten en daarna begon ie te huilen. Heb hem zijn speen proberen te geven maar die pakte die niet... daarna toch uit bedje gehaald, beneden schone pamper aangedaan, flesje drinken gegeven en toen weer proberen terug te leggen in eigen bedje. Dat pikte hij voor nog geen halfuurtje. Heb Divano toen maar tussen ons ingelegd en toen sliep ie wel met af en toe een huiltje. Maar Divano wil niet onder de lakens/dekens liggen. Dus trappelt zijn eigen bloot... op zich niet erg maar wel als jij als mama ook bloot getrappeld word en jij het wel erg koud hebt. DUs vanavond gaat de deken er weer overheen. Ik heb het nu gewoon koud en wil het liefst een trui aan. Om half 7 liep de wekker af omdat ik er voor Gyani uit moet... heb Divano toen overgelegd in eigen bedje. Kijken hoe lang hij nu slaapt.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: weet voor de rest nog niets. Alleen dat ze nu op het politiebureau zit. Ze waren bang datt ze in handen van een loverboy was gevallen. Laten we hopen dat er inderdaad niets ergs met haar gebeurd is:(
    Balen van de nacht trouwens.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heel veel sterkte met het meisje. Hoop dat ze er zonder al te veel kleerscheuren vanaf komt. Hopelijk alleen goed geschrokken en hopend dat ze nu de draad weer op kan gaan pikken. Verschrikkelijk... wat doen de mensen tegenwoordig toch zo raar!
    Waarom kinderen?... wat kunnen die nu mis doen? maar goed... de wereld van nu begrijp ik sowieso al niet.

Ja het was een rotnacht maar goed... over het algemeen kan ik voortaan doorslapen hoor. En de ene keer ligt meneertje er al om half 10 in... jippie en dat tot de volgende ochtend een uur of 9! Dus mag niet klagen en nu dat ie verkouden is kan dat altijd he... ik ben ook verkouden en wordt ook wakker van het hoesten van mezelf... laat staan zo'n kindje!
    Ach... komt wel goed.

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, jeetje das schrikken en zeker als het dan zo dichtbij komt. Gelukkig is ze weer terecht!

Miran, balen van je slechte nacht. Hopelijk snel weer opknappen.
    En idd het kletsen was weer als van ouds, heerlijk dit kippenhok! Iedereen die voor elkaar klaar staat en meedenkt!!

Yojo, Jammer dat het dagje efteling niet door gaat maar snap dat je je ma nu niet alleen wilt laten. Veel plezier bij haar!

Rosa, hoe is het met je moeder?

Deli, super stoer van de kleine/grote man!

Ik snap precies wat je bedoelt Deli over het 'plannen' aan de ene kant heb ik ook zoiets van spiraal eruit en we zien wel, ook omdat ik weet dat het soms heeeel lang wachten is voordat het raak is. Maar dan gaat er weer door me hoofd... wat als het nu wel gelijk raak is. En dan denk ik er weer over zoals Yo al zei, een beetje plannen is misschien nu ff goed en daarna zien we wel...
    Maar blijf het moeilijk vinden.. pfff wat een zeikerd voel ik me dan toch. Laat ik het zo zeggen, me hart zegt NU spiraal eruit en dan zien we wel en mocht het met school in de knoei lopen dat zien we dat dan ook wel weer... Ook het feit dat me ouders nu nog 'jong' zijn houd ik in me gedachten.....
    Misschien toch me hart volgen.....
    Ryan maakt het er ook niet gemakkelijker op, hij vraagt sinds een paar weken waar zijn broertje of zusje is, of die ook met hem met de treinen kan spelen etc. Echt zo schattig hihi
    En het is niet zo dat we het erover hebben waar hij bij is. Hij heeft op tv een paar keer iets gezien waarbij broertjes of zusjes samen spelen.... Heeft hij toch wat van meegekregen en onthouden.

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden,

een hele fijne dag, ik ga slapen. x

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaaiiiii, ben vandaag aan het werk en het is gelukkig weer wat drukker. Althans...vandaag ;). Misschien straks nog even tijd. Vanavond trampoline ingraven, morgen ook nog werken en zaterdag geven we feestje dus daar druk mee bezig. Tjee, zou willen dat een dag wat meer uren had. Heb het eigenlijk te druk om te werken ;)

O ja, denk dat ik te snel gejuicht heb met Stan. Gisteren weer drama en in zijn onderbroek gepoept. Pffff, word er moedeloos van!!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, druk druk druk lees ik al haha Maar bijna feestje das altijd leuk!
    Met Stan komt het vast goed, hij heeft in ieder geval laten zien dat ie het kan! x

Deel Deze Pagina