(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    net even bij Ryan geweest, hij slaapt bij opa en oma. Nu heerlijk aan het eten, tv aan en laptop. Haan is trainen dus huis voor me zelf hihi
    Straks weer werken dus nu ff rust!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik hier ook rust. Gang texen heb ik uitgesteld! Morgen komen ze de lampen hangen en zou dus mooi zijn als de muren al klaar zijn maar heb echt geen zin meer. Dan straks maar weer goed afplakken en alsnog muren texen. Heb eerst snel na mijn werk kids gehaald en eten gegeven. Daarna met mijn vader gaan hooien. Hebben helaas geen traktor dus het moet met het handje omgerold worden. Morgen alles nog op grote oppers (hopen) en dan nog binnen halen zaterdag. Gat voor de trampoline is gemaakt moeten nu alleen de pootjes nog met de hand uit graven en stoeptegels er in leggen zodat ze niet kunnen verzakken. Toen zelf nog ff snel gegeten en nu is haan werken. Zometeen met lekker glas drinken weer naar over mijn lijk kijken. Zooooo heftig maar ook heel goed!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... dat huis dat jullie gekocht hebben is dat een soort van boerderij dan? Hooien???... geen traktor????... hahaha hoezo nieuwsgierig.

Yo... hoe is het bij je mam's??

All... zit lekker op de bank en ga zo mijn bedje in. Divano is net om half 10 omgevallen en ik ga er ook zo in. Voel me in mijn kop echt beroerd. Heb het steenkoud... hoofdpijn... dan heel dat verkouden riedeltje. Alles doet me zeer. Kna niet eens denken.
    Goed ziek aan t worden denk ik. ooow en voel koortslip opkomen. Blêgh!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gezellig! Heb alleen een kindje dat alleen maar huilt als ik weg ben.... was even een nieuwe bril kopen.... hopelijk heeft hij daar morgen niet te veel last van want heb met een vriendin een lunchafspraak..

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, dat is niet leuk maar ook wel begrijpelijk toch? Aangezien je altijd thuis bent bij hem. Is natuurlijk wennen als mama van huis is maar makkelijk is anders.

Miran, geen boerderij maar heb wel weiland. Stond te veel gras op om de paarden op te kunnen zetten dus is het gemaaid. Weggooien is zonde dus dan maar hooien zoals ze het vroeger ook deden.

Pooh, werk ze!

Spring nog ff snel onder de douche en dan over 20 minuutjes voor de buis!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, bah koortslip niet fijn!! Hier ook nog niet helemaal fit. Gisteren laatste tablet voor mijn blaasontsteking gepakt en het is echt nog niet weg. Maandag maar weer plasje wegbrengen.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat snap ik maar voorheen had hij er bij mijn moeder geen last van alleen bij schoonfamilie... had max net in de buggy mee naar de friettent...had besteld en parkeer hem en ga op een stoel naast hem zitten pakt hij mijn been beet en begint te huilen.... pffff mag hopen dat dat op vakantie minder is.....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... hooien is niet alleen van vroeger hoor. Hier zie ik de boeren regelmatig hooien. Ze laten als het ware het gras verbranden door de zon en dan maken ze er van die grote ronde wielen van.
    Ooow maar das wel lekker die ruimte

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... misschien last van verlatingsangst?... weet niet of dat te vroeg is want divano heeft dat praktisch niet gehad. Heeft ook wel weer iets vind je ook niet? Lekker aan mama hangen. Het is niet altijd leuk maar hij heeft jouw dus t hardste nodig. Dat is hier in huis andersom. Divano trekt heel veel naar papa.

Meiden... ik ga naar bed. Lekker onder t warme wol.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miranda, ik snap dat hooien niet van vroeger is ;). Maar de manier waarop wij het doen wel. Niet met machines maar met de hand! Er komen dus ook geen pakken of rollen maar een grote berg los hooi, ook wel een opper genoemd. Moest er wel beetje om lachen dat je in de veronderstelling was dat ik dacht dat hooien van vroeger is. Hihi :)

Yo, gaat wel weer over. Word alleen ook nog erger rond de 8 mnd. Dan krijgen ze de eenkennig fase. En max is zo snel met alles dat hij dat misschien nu al heeft??

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: druk, druk, druk dus. Zaterdag feestje las ik op fb. Open huis of gewoon een feestje?

miranda: niet ziek worden hoor, bah.

Yojo: eenkennigheidsfase kan heel goed. Bij Matthijs is het sinds de vakantie weer wat minder maar was ook echt heel erg. Hing constant aan mijn benenen en als ik hem ergens neerzette was het brullen. Heeft hier dus echt een hele tijd geduurd;)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja daar zat ik ook aan...hoop alleen niet dat het kei lang duurt...

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

Juffie, idd open huis feestje.

Yo, tja meer dan hopen kan je niet doen. Ik ken het maar al te goed want ik heb er een van bijna 4 die het nog steeds heeft ;). Maar hoe meer je het wil veranderen hoe harder ze aan je gaan hangen.

Liena, aan het meelezen? Zie dat je online bent. Hoe gaat het nu? Al beetje beter met je mams?

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

Hoe is het hier met iedereen??

@ Miranda, wat vervelend dat jullie zo verkouden zijn. Ik hoop voor je dat het daarbij blijft!! Vannacht een beetje een goede nacht gehad? Ik hoop het voor je want gebroken nachten zijn zo slopend. Dikke knuffel.

@ Yojo, het kan idd best eenkennigheidsfase zijn. En dat is wel heel vervelend, maar gaat wel weer over. En vaak als ze mensen een beetje kennen dan valt het wel mee. Hoop voor je dat je vanmiddag wel even gezellig kan lunchen!!! Suc6 maar vooral ook veel plezier;).

@ Juffie, nog lekker vakantie aan het vieren? Wat is Nathan al snel met het fietsen zeg, Thomas snapt het fietsen (nog) niet. Wel lastig, want iedereen gaat ervan uit dat hij het kan en dat maakt hem onzeker. Hij zegt dan mam ik kan er ook niks van he??
    Heeft Nathan dat uit zichzelf geleerd of hebben jullie hem wat aan kunnen leren? Als je tips hebt;)
    Hoe gaat het verder met de jongens?

@ Dag, wat klinkt het toch heerlijk zo dat buitenleven :). De kids vinden het vast heel erg leuk..... En straks dus ook een trampoline, heerlijk haren in de wind.....
    Hoe gaat het met Laura?? Is ze nog steeds vaak ziek of gaat het nu beter? En wat vervelend dat je nog steeds blaasontsteking hebt. Hoop dat het nu afzakt en anders weer een nieuw kuurtje??
    Suc6 vandaag met de hal. Weer een stukje afwerken.....En een heel fijn feest het weekend!! (ter ere waarvan, ben niet nieuwsgierig;)??)

@ Pooh, leuk hoor een brusje voor je mannetje. Hij krijgt meer mee dan wij denken;). Soms lijkt het wel of ze het gewoon aanvoelen. Toen ik zelf nog niet wist dat ik zwanger was van Stefan, zei Thomas al dat ik een baby in de buik had.... Spannend hoor, en idd volg je gevoel. Het kan nog even duren voor het raak is, en anders ben je 7 maanden onderweg. Je kan , als het goed gaat, dan nog wel een heleboel......
    Suc6!! En dan veren we graag met je mee, want spannend is het zeker....

@ Deli, ik weet niet wat haan tegenhoud om mee te doen met de VHT. Ik denk dat hij het erg lastig vind omdat hij wordt "bekeken"en daar feedback op krijgt en hij dat voelt als falen?? Ik weet het niet... Wel weet ik dat ik het gevoel heb dat het zo minder effect heeft dan ik zou willen omdat ik probeer om de tips en trucs toe te passen en hij doet dat dus niet... Wel lastig, want het zou ook voor haan zo goed zijn. Hij geeft nu erg vaak toe aan het gedrag van de kids en dat is niet handig.... Nou ja ik probeer het hem in ieder geval wel duidelijk uit te leggen en hoop dat hij er wat mee gaat doen...
    Wat wordt Wesley toch een bink.... Naar school en idd al zijn fiets tussen al de andere.... Wel fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft..... Hoe vind Thyrza het nu haar broer niet altijd bij haar is??

@ Rosa, het begint voor jou al weer op te schieten!! Wat vervelend dat je steeds zo beroerd bent 's avonds. Ik hoop dat het nog af gaat zakken . Verder gaat het allemaal goed? Hoe vinden de meiden het dat er een baby komt?

Hier gaat het nog als altijd. Nachten nog steeds hetzelfde (al moet ik zeggen dat de 2 oudsten deze week 2 nachten doorsliepen:D), maar nu Stefan weer erg hoest en nog steeds een verstopte neus nog vaak wakker. Afgelopen nacht allemaal weer en ik kon eerst al niet slapen door het gedoe:) met mijn mams. Sliep pas na 0.00 uur. Om 2.30 begon Stefan te spoken tot 4.00 uur. Toen kwam Kayra en om kwart voor 5 Stefan weer...... Om 6 uur stond Thomas bij mijn bed.. Hoop dat we binnenkort in wat rustiger vaarwater komen.....
    Overdag is het hier wel prima, Kayra is eigenlijk altijd vrolijk, al heeft ze als iedere peuter haar (drift)buien en is het een echte meid.
    Thomas ook een heerlijk ventje. Hij kan heerlijk spelen, kan ook lekker driftig zijn, maar weet nu wel hoe daar mee om te gaan, jammer voor hem:p.
    Met mij, ach ja daar heb ik het maar niet over, dat wordt zo'n lang verhaal;). Ik ben alleen wel gestopt met de ijzertabletten, want daar werd ik goed ziek van.
    Verder probeer ik toch een beetje van de kids te genieten en me niet teveel zorgen te maken over mijn mam...

Meiden ik ga wat doen, want die kleine begint te brullen. Die is het zat....

Dikke knuffel van mij

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Dag, ik ben idd online hihi......
    Met mijn mams gaat het nog niet zo. Gisteren dus weer opgenomen in het zh met een longontsteking, maar ze kunnen de ontsteking niet zien op de foto's. Maar het kan zijn dat die achter de tumor zit.
    Gisteren heeft ze ook weer een scan gehad. Ik hoop maar dat die verder goed is.......Spannend allemaal...
    De longarts heeft de foto's nu bekeken en de scan en vandaag hoort ze daar meer over. Ze hebben ook bloed afgenomen en dat staat op kweek..... Weer afwachten dus.....
    Verder heeft ze nu een infuus met een zwaardere kuur omdat die ander niets deed. Ze heeft al 14 dagen koorts boven de 39,3
    Ik wou nu dat we in Drenthe woonden.....;). Maar wie weet gaan we die kant wel op, dat zou ik heerlijk vinden:D

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena dikke knuffel.

Max heeft het zelfs bij joep....dan is het ook huilen als hij denkt dat ik weg ben....

Komt goed.....

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, beterschap!!

Yo, vervelend dat de kleine man zo aanhankelijk is, maar misschien is het gewoon een fase waar jullie door heen moeten, succes!

Dag, lekker zo'n weilandje. Maar wel hard werken lees ik zo.
    Blaasontsteking wordt bij mij vaak al minder na de eerste 2 tabletten, balen dat het nou zo lang blijft aanhouden, benieuwd hoe het maandag is als je voor co moet, succes!

Liena, thanx voor je reactie! Balen meid dat het nog zo'n gerommel is thuis. En met je mams schiet het ook nog niet op, zeker balen dat de afstand dan zo groot is. Hoop dat deze kuur snel aanslaat en de koorts zakt! Tijd voor rust, voor jullie allemaal. Dikke kus en knuffel voor jou!!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Heb er vannacht nog eens flink over nagedacht. Mede door de reacties en adviezen van mijn lieve kippen vriendinnetjes!!
    Ik heb Haan net een berichtje gestuurd met de vraag of ik binnekort maar eens een afspraak zal maken met de HA om het spiraaltje eruit te laten halen.... spannend wat hij gaat zeggen...
    En mocht het in 1 keer raak zijn dan zien we wel hoe het loopt en idd zoals Liena al zei, dan ben ik ong 7 maanden ofzo tegen die tijd. Als de zw net als die van Ryan loopt moet dat ook nog wel goed komen denk ik... En zoniet dan niet, ook wel weer een mouw aan te passen.... Ga nu me bedje opzoeken, nog 3 nachten te gaan... pfff Vannacht vooral dronken mensen gehad, hopelijkis het as nachten beter...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: Lukt losfietsen niet of het fietsen zelf niet.. Heb het beide wel wat geoefend. Nathan snapte het eerst ookk niet maar toen met zijn voeten laten voelen hoe de trappers moesten (dat was nog op de driewieler) Toen had hij het op een gegeven moment vanzelf door. Vorig jaar kreeg hij in de zomer een traptracktor en daar reed hij ook zo op weg. Voor zijn 3e verjaardag een fiets en dat ging eigenlijk ook zonder problemen. Los fietsen heb ik ook wat geholpen. Steeds minder vasthouden. Maar Nathan is eigenlijk motorisch altijd wel vlot.. Komt vanzelf wel bij Thomas. En de opmerkingen helpen natuurlijk ook niet mee want daar wordt hij alleenmaar onzeker van natuuriljk.

Pooh: ben benieuwd wat je haan zegt:D

All: af en toe oorlog hier tussen de jongens. Pff merk wel dat Matthijs ook groter is nu zeg. Gaat soms best goed samen maar af en toe.;) Duwen, trekken, slaan, schreeuwen:$ En Matthijs doet echt niets voor Nathan onder. Hopenlijk gaat het wat beter als Mattthijs wat meer gaat praten want is nu nog heel veel frustratie van Matthijs omdat hij het gewoon niet kan zeggen.

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

@ Yojo. die fase krijgen ze idd ook. Thomas en Kayra hebben ook een periode gehad dat ze alleen maar bij mij wilden zijn. Dan was het al brullen als ik naar de wc ging....... Maar het komt idd goed maar dat duurt soms even. Hoe is het vanmiddag gegaan?? Heb je toch een beetje lekker kunnen eten?

@ Juffie, Thomas zijn motoriek is helemaal niet zo goed, hij kan dus gewoon nog niet fietsen. Het belletje rinkelt nog niet.... Komt idd vast wel, maar wanneer??
    En Nathan en Matthijs kunnen dus ook wel samen strijd voeren??Ze zijn niet de enige hoor;). Hier kunnen ze ook heel goed samen spelen, maar ook elkaar flink pijn doen en dan is Kayra een echte meid en zet haar nagels erin of speelt pitbull.....;). Dan moet ik nog wel eens ingrijpen, want dan is Thomas vaak te lief...
    En het kan idd best frustratie zijn van Matthijs, het valt ook niet mee als je niet goed duidelijk kan maken wat je bedoelt...

@ Pooh, wij veren heel hard voor je!! En het zou idd fijn zijn als je vannacht dan wat lekkerder kan werken. Dronken patienten vallen vast niet mee. Heb je vandaag een beetje lekker kunnen slapen?? Lijkt me best lastig om overdag te slapen of niet??
    En rustiger vaarwater, ik hoop het ook maar voorlopig lijkt er nog geen eind aan te komen....

@All, nog even ego doen hoor.... Af en toe kan ik het allemaal niet uitstaan. Ik ben:x en :( tegelijk. Vanmiddag zijn we even bij mijn schoonouders op visite geweest. Ze was voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en nu blijkt zij dus ook kanker te hebben..... Zij heeft in ieder geval huidkanker en 5 september moet ze voor de foto van longen etc.... Laat het nu AUB eens een keer mee zitten......
    Sorry, maar moest het echt even van me aftikken!!! Nu weer zo in dubio met wel of niet naar Drenthe:(. Denk, denk, denk..........
    Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn:)

Dikke knuffel Liena

Deel Deze Pagina