(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pffffff het zit jullie ook niet mee...nog een dikke knuffel!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: wat een verdrietig nieuws weer. Bah.. Knuf!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Liena, slapen overdag gaat prima. Als ik eenmaal in bed lig wordt ik niet meer wakker... Haan komt me dan vaak wakker maken en anders heb ik echt een wekker nodig. Dus wat dat betreft gaan de nachten me altijd wel goed af. Alleen wel erg ongezellig voor thuis. Ja, patienten cattegorie hebbben we niet voor het uitkiezen en nu met het weekend zal het ook wel weer meerendeel dronken zijn.... Maar goed dat heb je op een SEH.

Jeetje meid wat krijg jij een hoop op je dak. Hoop dat alles goed gaat met je schoonmoeder en de foto 5 sept schoon is! Dikke knuf!

Fietsen is hier ook zeker niet aan de orde.... Hebben zo'n fiets met zo'n duwstang maar de trappers vind Ryan echt nog heel lastig lijkt wel. Soms denk ik wel eens dat deze fiets /trappers niet heel handig zijn, lijkt of z'n voetsjes eraf glijden en trappen is ook zwaar... Dus als hij jarig is willen we toch kijken voor een échte' fiets. Buurmeisjes zijn ongeveer een half jaar ouder en die fietsen al de hele buurt rond.... Maar zij praten nog niet zoals Ryan. Zo heeft elk kind denk ik zijn eigen tempo met dingen.

Had dat berichtje naar Haan gestuurd en hij stuurde terug....
    Haal die spiraal er maar uit hoor, ik ben er klaar voor haha.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn Pooh!!!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vind het wel gelijk weer super spannend, hoe zou het zijn met 2 kids etc. Ben blij dat Haan er zin in heeft!
    En meiden, altijd fijn om in het kippenhok advies en steun te krijgen bij vragen etc. THANX!!!

Maar kan nu dus wel zeggen, WE GAAN VOOR EEN BRUSJE!!!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeeej! Leuk hoor Pooh.. Dat was de reactie die we van je haan wilde horen natuurlijk;)

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx juffie, ik ook haha

Ik ga ff douche etc en dan weer op naar het werk. Rustige nacht allemaal, slaap lekker (ook alle kids gewoon gaan slapen!!) xxx

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jeetje Liena, neeeee! Wat een vervelend nieuws zeg :( ik zou je echt een giga knuffel willen geven meis! Wat naar!! Hopelijk valt het allemaal mee maar je zit voorlopig weer in onzekerheid en verdriet... Heel veel sterkte meis!!

@ All, fijne avond dames!

Oh, Pooh; leuk, leuk, leuk, leuk!

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Pooh, wat gaaf, jullie gaan er nu dus officieel voor:D. Ik hoop voor jullie dat het allemaal lekker vlot zal gaan!!! Werk ze vannacht en ik hoop met je mee dat de kids goed slapen!!!!
    Wij hebben voor de kids ook een fiets met duwstang, maar thomas snapt het idd niet. Kayra is wat dat betreft veel vlotter.

@ Juffie, het is idd weer niet het nieuws wat we wilden horen. Maar goed, we w88 weer af. Hopenlijk valt het mee!!!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, het is allemaal idd weer erg onzeker, en juist dat vind ik zo slopend... We hopen maar op een wonder!!!!!

En allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heerlijk om hier van me af te schrijven, lieve kippen!!!!!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja lieve Liena, je moet ook van je af blijven kletsen hoor! Ik heb tegenwoordig ook minder tijd om alles bij te houden en dagelijks te kletsen, maar je bent altijd welkom en het lucht zoooooo op!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat is een ding wat zeker is, en de tijd ontbreekt idd vaak. Het is best druk met 3 kleine kids en dan nog alle sores..... Maar hier even kletsen en alle leuke en minder leuke dingen delen scheelt zo!!! En de berichtjes van anderen lezen geeft je andere gedachten en is ook gewoon gezellig. Ik zou het hier nooit helemaal kunnen missen en ik lees bijna iedere dag wel even de berichtjes mee, dan blijf ik toch op de hoogte;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Liena, tis ook hartstikke druk joh, kleine kids, huishouden en dan alle toestanden erom heen! Soms lees ik ook mee en heb te weinig tijd om overal op te reageren en reageer dus maar niet maar eigenlijk slaat het nergens op, je kunt gewoon reageren op wat je wilt of nergens op en "ego" berichtje plaatsen.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat iedereen dat wel heeft en dan maar lekker ego...

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, dat is het idd vaak, ik heb ook het gevoel dat ik overal even op moet reageren en als ik die tijd niet heb dan reageer ik maar niet, terwijl ik het dan toch wel mis. Hoe gek kunnen mensen in elkaar zitten ;).

Maar hoe gaat het nu met jou? Wil het allemaal weer een beetje met je arm?? Heb je nog een gesprek gehad op je werk over de manier waarop ze je hebben behandeld??

Meiden ik heb nog even een vraagje. We zitten erover te denken om naar Drenthe te verhuizen:D, hoe het allemaal gaat lopen wetem we nog niet, maar nu moeten we Thomas natuurlijk opgeven voor school. Hier in de buurt is 1 basisschool, maar nu las ik 2 weken geleden een berichtje dat die school onder verscherpt toezicht van de inspectie staat omdat ze niet voldoen aan de eisen..... De onderwijs tijd zou niet nuttig worden besteed en de verschillende jaren sluiten kwa leerstof niet op elkaar aan...... Ja moet zeggen dat ik nu wel een beetje twijfel..... Maar goed, als onze plannen doorgaan dan zal het ws niet lang duren en zal Thomas er ws alleen naar de kleuterschool gaan..... Wat zouden jullie doen?? Kijken voor een school in de buurt of voor het gemak kiezen van een school waar we in 5 minuten heen kunnen lopen???

Ga gewoon lekker ego verder:), maar ja als je ook zo lang niet komt moet je even weer bijpraten;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja vind het wel grappig. We begonnen bijna allemaal zonder kids en praatte toen heeeeeeeeeeeel veel en nu allemaal gezinnen, 1, 2, 3 kids of meer en dan wordt het wat minder ;)

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    haha, ja dat is idd zo, maar toch blijft het cluppie iedere keer weer terugkomen. Al zijn er in de afgelopen jaren ook een aantal afgehaakt......

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, met mij gaat het goed hoor! Mijn pols doet soms nog wat zeer met bepaalde bewegingen maar verder valt het mee. Ik heb op mijn werk wel aangegeven dat ik haar reactie niet normaal vond ja. Ze heeft haar excuses aangeboden, ze was druk, druk, druk... TJa.... Tis altijd hetzelfde maar dat neemt niet weg dat je normaal moet reageren... Wat de school betreft; ik zou er eens een kijkje gaan nemen en dan je gevoel volgen! Wat je zegt, het gaat maar om een kleuterklas (niet dat dat niet belangrijk is natuurlijk) en wie weet zit hij er maar kort! Jeetje wat spannend dat jullie willen verhuizen!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

ja idd de afvallers dat is wel jammer... Ik heb de meeste wel op facebook dus zie nog wel eens wat van ze maar tis wel jammer dat ze nie tmeer meekletsen

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: wat spannend zeg dat jullie willen verhuizen. Kan je haan daar ook werk krijgen? Over de basisschool: Ik zou gewoon eens gaan kijken op die school. Voordeel van onder verscherpt toezicht is dat ze nu alles op orde moeten krijgen en de inspectie zit er dus boven op. Je kan er denk ik wel van uit gaan dat er op die school flink gewerkt gaat worden aan het verbeteren van het onderwijs.
    Maar als jullie op korte termijn gaan verhuizen worden de zaken toch anders natuurlijk. Lastig hoor;)

Hier nu alle tijd om mee te lezen en schrijven omdat ik vakantie heb maar dat zal volgende week wel weer anders zijn;)

Deel Deze Pagina