We leven tegenwoordig maar in een raar landje wat dat betreft. Mensen denken veel alleen aan zichzelf. Het is dan netjes dat ze haar excuus heeft aangeboden, maar soms moet je eens wat langer nadenken en dan reageren. Net of je voor je lol thuis op de bank gaat zitten met je arm in het gips. Maar goed, fijn dat het nu weer beter gaat en hoop dat ze de volgende keer het fatsoen heeft om een beetje medeleven te tonen...... Ik denk dat het idd het best is om eens op de school te gaan kijken en dan een beslissing te nemen.... En verhuizen is idd een hele stap. Ik moet zeggen dat ik er erg veel zin in heb, en vooral omdat ik dan weer dichter bij mijn familie woon. Het nadeel is dat we dan eerst een soort LAT-relatie zullen hebben want ja je zegt je werk niet zomaar op natuurlijk. En dan hopen we dat haan overgeplaatst kan worden, want het bedrijf waar hij nu voor werkt zit door heel Nederland...... En we hebben een heel oud boerderijtje gezien, wat plat moet en waar we een nieuw huis zouden kunnen neerzetten met een flinke ruimte om huis van 5000m2. Kan ik eindelijk mijn hart ophalen met tuinieren. Maar goed zover is het nog langggggggggggge niet. Maar het fantaseren alleen is al gaaf. En we zijn nu in huis bezig met verven, het huis verkoopklaar te maken. Hoe lang dat allemaal gaat duren, we zullen het zien.
Goedenavond meiden... Liena liena liena meis toch... ik kom ff alles bijlezen en waar valt mijn oog op?... op jouw verhaal. Wat is het toch oneerlijk op deze wereld. Wat zou ik je idd wat Deli al zei willen knuffelen. Ik ga heel hard veren voor jullie dat de foto's meevallen. Tja en dat dubiogevoel... ik zou toch echt ook naar Drenthe gaan want per slot van rekening heeft ook je moeder je nodig. Maar dan zou ik er 1 dagje van maken en dan er weer zijn voor je schoonmoeder. Het is allemaal dubbel zeg! En dan heb je ook nog je eigen leven met veel downs... de nachten die helemaal niet lekker gaan. Ik zo kilo's afgevallen zijn als ik in jouw schoenen had gestaan. Wat zit jij in een achtbaan!!! Wat een emoties moet dat zijn zeg. Ik kan helaas niet meer voor je betekenen dan in gedachten bij je zijn en je een mega digiknuffel geven!!!! Ik wens je alle kracht en sterkte toe en heel veel goeds voor je moeder en schoonmoeder. Hoe is je man hieronder????? Pooh... wat een goed nieuws meis! Je gaat nu bijna officieel voor een brusje!!!!... wanneer wordt de spiraal eruit gesnokt? hahahaha liever vandaag nog dan morgen!!!! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Wij zetten onze veermodus weer aan!!! Penr... meis, hoe is het met je nu? Is je lichaam aan het veranderen. Hoe reageert je lichaam meis? Sterkte... beterschap, hoe noem je zo iets? Nou ja... dikke knuffel dan. All... heb vanmiddag even geshopt met dochterlief. Heb voor mezelf een nieuwe huispak gekocht, wat nieuwe onderbroekjes, voor de kids nieuwe boxershorts, voor divano nieuwe schoenen, voor ebony nieuwe schoenen en voor mij een nieuwe vest. Baal ervan dat ik geen 2 huispakken gekocht heb... kwam net onder de douche vandaan en trok huispak aan maar jeetje wat zit die lekker. Morgen maar ff nog een nieuwe erbij halen. Lijkt net of ik geen broek aan heb en hij is helemaal van fleece stof! Heerlijk!!!! Wat zit deze gegoten!
miran: altijd leuk shoppen... Heb gisteren voor Nathan ook schoenen gekocht. Leuk sale. Had half hoge sneakers van Quick nu voor 25 euro ipv 90... Ook leuk bolero vestje van Feetje voor 3 euro, leuk voor ons aankomend nichtje Nog 3 weken officieel tot de uitgerekende datum. Begin het echt spannend te vinden nu. Beval liever zelf nog een keer dan dat ik bedenk dat mijn zusje moet bevallen. Zo stom is dat Geniet van het hangen op de bank in je nieuwe huispak
@ Liena, gelijk heb je! Dromen is al leuk en wie weet komt het toch snel uit @ Shoppen; hier gister en vd week ook geshopt lekkerrrrrrrrr! Een aantal paar schoenen voor Wesley en voor Thyrza nog wat kleertjes, helemaal leuk!
Maar meiden, ik vind het gezellig dat we weer zo'n avondje kletsen hebben Toch al veel meegemaakt samen he!! We moeten binnenkort een keer een date plannen, met of zonder kids! Soort van "we kennen elkaar al zo'n tijd, tijd om te vieren" meeting
Ja dat zeker! Heerlijk weer dit programma..... En hebben jullie nog plannen? Wij hebbe morgen gezinsdag op de vliegbasis...eens met Max kijken waar Joep de hele dag uithangt. Liena spannend verhuizen! School...moeilijk. beste lijkt me om even binnen te lope en naar je gevoel te luisteren. Werkte bij mijn zus het beste. Ze moet nu wel met de auto de kids wegbrengen terwijl om de hoek een school zit maar de kids gaa met heel veel plezief naar school.
ff snel!! Liena, meid wat krijg jij veel te verduren. En wat ben je sterk!! Een hele dikke knuffel en ik ga een kaarsje branden opdat de uitslag van de longen goed zijn!!! En dan ook nog leuk nieuws. Dat zou wel geweldig zijn als jullie kunnen verhuizen. 5000 m2 is geweldig. Wij zitten nu ook zo groot en ik vind het HEERLIJK!! En de kids ook. Die moeten nu elke dag in bad zo vuil dat ze worden van het buiten zijn. En daar hou ik van . Het is veel werk maar ook heerlijk je hoofd leeg maken!! En dat zou voor jou wel fijn zijn!! Die school....denk dat juffie een goed punt heeft. Ze moeten nu wel alles op orde krijgen. En er zullen ook vast scholen zijn die ook niet alles op orde hebben maar ook niet onder toezicht staan. Keuzes keuzes...blijft moeilijk! Deli, ik ben echt voor een meeting!! Moet nu snel weer gaan. Klein meisje staat naast me te mopperen dat ze naar bed wil. En vanavond ons open huis feestje dus alles moet een beetje aan kant zijn en nog wat klaar zetten. Fijne avond!!
Dag: Hoop dat jullie een gezellig feestje hebben! Yojo: leuk! meeting: ik ben ook voor hoor! nog even ego: Ik heb al 2 weken last vna mijn rib/ spier (geen idee). Zou niet weten hoe het kan maar alles doet zeer: liggen, niezen, hobbelige weg enz.. Nu zag ik vanmorgen onder de douche dat de kant die zeer doet ook wat dikker is, zit een bult zeg maar. Haan denk dat het mijn spier is maar doet i.i.g flink zeer. Twijfel nu of ik volgende week even de ha ga bellen. Als het een overbelaste spier is doen ze er toch niets aan denk is dus dan vind ik het weer zo'n onzin... hmm denk nog even verder
Ik zou gewoon even bellen Juffie. Beter voor niks naar de huisarts toe. Kan het geen breuk zijn net zoals je in je lies kan hebben of zeg ik nu iets heel raars?
hmm echt geen idee. WEet ook niet hoe ik het gekregen heb. VOlgens mij de laatste nacht van de vakantie. Weet dat ik toen niet lekker wakker werd op mijn luchtbedje en Matthijs was die nacht aan het spoken en omdat hij naast mij lag heb ik ook raar gelegen die nacht.. Als het zo blijft toch maandag maar even bellen.
hmm van je zoon moet je het maar hebben. Nathan zegt net: 'mama jij hebt een baby in je buik' . Ik nee hoor.. Nathan: ja hoor kijk maar en wijst naar mijn buik. Hmm ben wel iets aangekomen in de vakantie maar zo veel?
Kinderen.....hahaha. Hier een die de hele tijd dit en dat zegt....dus gelukkig nog geen treffers hier... Hmmm Joep heeft worstenbroodjes gemaakt...zo lekker!
Liena, jeetje meid verhuizen... onwijs leuk vooruit zicht maar het brengt wel een hoop met zich mee. Wat betreft de school zou ik daar eens langs gaan voor een praatje. En idd als ze onder toezicht staan moet het nu toch goed komen en als je gaat verhuizen is de kleuterklas daar denk ik niet zo n probleem. En 5min van je huis is natuurlijk wel ideaal. Volg je gevoel! En je huis verkoop klaar maken en voordat het gekocht is, gaat vaak wat tijd overheen dus nu geen haaste beslissing toch? Maar een boerderijtje klinkt wel erg leuk en dicht bij je familie is natuurlijk ook een pre! x Yo, leuke foto! Juffie, ach wat zijn kinderen toch eerlijk he ze zeggen gewoon wat ze denken hihi Drukke nacht gehad...pfff ben nu wel op. De mannen liggen nog te slapen dus vind het lullig om ze wakker te maken en me bed in te gaan... Haan heeft alleen de weekenden om een beetje bij te tanken dus zolang hij slaapt wil ik hem liever nog laten slapen. Ryan sliep gisteren ook tot 9 uur dus misschien vandaag ook wel. Alleen jammer voor Haan dat Ryan niet door slaapt s nachts.... Miran, Ik wil maandag de HA bellen voor een afspraak om hem eruit te halen... spannend!!! Meiden, fijne dag, tok snel! x
Oh en juffie, Kan idd een spiertje zijn die je verrekt hebt. Kan erg pijnlijk zijn en vaak ook wel lang aanhouden. Maar als het ook dik is...? Dat kan ik niet zo goed plaatsen. En nu speelt het al 2 weken, misschien toch maar ff langs de HA. Even na laten kijken.