Goedemiddag... Ik kom alleen even zwaaien... ben zo beroerd. Heb denk ik voorhoofdholte ontsteking. Als ik voorover buk doet mijn kop zo geweldig veel pijn van de druk en ook als ik hoest. Mijn hoofd zit potdicht terwijl ik toch met zoutoplossing spray.. en ik stoom iedere avond maar niks helpt! Morgenvroeg toch even terug naar de ha! Fijne dag all!
Meeting; wanneer kunnen/willen jullie wat afspreken en met of zonder kids: 8 September Delilah 15 September Delilah 22 September Delilah 29 September Delilah 6 Oktober Delilah (onder voorbehoud) 13 Oktober Delilah (onder voorbehoud) 20 Oktober Delilah (onder voorbehoud) 27 Oktober Delilah (onder voorbehoud) En wie heeft de voorkeur voor: Liever met kids: Liever zonder kids: Met of zonder kids, maakt niet uit: Delilah
Nou, dan doe ik maar een poging. In Oktober heb ik mss ook een jubileum uitje met de augustus mama's dus die heb ik allemaal onder voorbehoud omdat daar nog geen definitieve datum is geprikt. Met de augustus mama's gaan we zonder kids ergens wat eten zodat we een keer goed met elkaar kunnen kletsen maar ik vind het altijd ook wel leuk om ieders kindjes te zien, dus laat maar weten wat jullie leuk vinden en of het wat gaat worden?
Meeting; wanneer kunnen/willen jullie wat afspreken en met of zonder kids: 8 September Delilah 15 September Delilah 22 September Delilah 29 September Delilah 6 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) 13 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) 20 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda 27 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda En wie heeft de voorkeur voor: Liever met kids: Liever zonder kids: Met of zonder kids, maakt niet uit: Delilah Jolanda
Zo ook even ingevuld! September gaat me niet lukken ivm vakantie, Joep weekenddienst, kermis en weekend weg.... De eerste dagen in oktober alleen de middag omdat ik van 9.30 tot 11.30 dan hardloopcursus heb....
Meeting; wanneer kunnen/willen jullie wat afspreken en met of zonder kids: 8 September Delilah 15 September Delilah 22 September Delilah Miranda 29 September Delilah Miranda 6 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) 13 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) Miranda 20 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda Miranda 27 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda En wie heeft de voorkeur voor: Liever met kids: Liever zonder kids: Met of zonder kids, maakt niet uit: Delilah Jolanda Miranda
Ik heb ook ingevuld. Heb komende periodes druk in de weekenden ivm verjaardagen en mijn zusje overhuizen naar belgië dus kan niet veel maar goed... de overige dagen kan ik wel... oeps heb niet eens naar chris zn diensten gekeken. Nouja dat zien we dan wel weer! Ga lekker bankhangen... de koppijn wil niet wegtrekken en ook die verstopte neus niet! Heeft iemand ergens nog een reserve hoofd liggen die ik mag lenen totdat mijn eigen hoofd weer beter is???????????
hahaha lang geleden dat ik zo verkouden en beroerd heb gevoeld. Heeft er niemand een hoofd over voor een weekje ofzo???? Nouja... dan moet ik het maar doen met deze zieke hoofd. hahhaha ik ga ff liggen nu
Meeting; wanneer kunnen/willen jullie wat afspreken en met of zonder kids: 8 September Delilah 15 September Delilah Juffie 22 September Delilah Miranda 29 September Delilah Miranda 6 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) Juffie 13 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) Miranda 20 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda Miranda Juffie 27 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda Juffie En wie heeft de voorkeur voor: Liever met kids: Liever zonder kids: Met of zonder kids, maakt niet uit: Delilah Jolanda Miranda Juffie
Meeting; wanneer kunnen/willen jullie wat afspreken en met of zonder kids:[/COLOR][/SIZE] 8 September Delilah 15 September Delilah Juffie 22 September Delilah Miranda 29 September Delilah Miranda 6 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda (middag) Juffie 13 Oktober Jolanda (middag) Miranda 20 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda Miranda Juffie 27 Oktober Delilah (onder voorbehoud) Jolanda Juffie En wie heeft de voorkeur voor: Liever met kids: Liever zonder kids: Met of zonder kids, maakt niet uit: Delilah Jolanda Miranda Juffie
Miran, beterschap! Ryan net bij opa en oma gebracht, toen ik thuis kwam (5min later) stuurde me moeder al een berichtje dat hij lag te slapen haha Hoop voor me ouders dat het een rustige nacht wordt en hij redelijk door slaapt. We zijn aan het kijken voor een fiets, voor Ryan z'n verjaardag (10sept) iemand nog suggesties voor een goede en leuke fiets? Vannacht als ik tijd heb nog maar even google. Ik ga zo werken, slaap lekker allemaal! x
Goede morgen dames, Laatste nachtje zit er ook al weer op. Kan wel zeggen dat we het vannacht erg rustig hebben gehad. Net de huisarts gebeld, woensdagmiddag kan ik langs komen..... Ik ga nog even een paar uurtjes slapen en dan mijn kleine man ophalen. Fijne, zonnige dag!! x
Pooh... fijn dat het zo snel al kan... jeetje wat zal jij je weer opgelaten voelen (denk ik dan, ik had dat wel als ik wist dat we ervoor gingen). Leuk... wij gaan heel hard veren meis!!!! All... ik mag om half 10 bij de dokter zijn. De assistente zei al gelijk: daar ben je vorige week ook voor geweest?!!! Ja dat klopt en toen zei ik al dat het niet goed zat maar de dokter hield het op een verkoudheid. Nu ben ik dus echt goed beroerd en voel me dus super NIET fit! We zullen zien wat ie zegt. Nu hebben we ook wel een dokter waar je mee uit moet kijken hoor... de vorige keer kwam er een man bij hem met al een paar dagen pijn op zijn borst en toen stuurde hij hem naar huis met: aaah neem maar paracetamol. Nog geen paar dagen later was die man dood! Fijn he?!!! Wat ik heb is niet goed maar wat het wel is weet ik niet maar dat mag hij nu concluderen! Ik ga me aankleden en de kleine aankleden en dan aanlopen! Tot strakkies
miran, beterschap en succes bij de dokter! Pooh, spannend! Lekker snel ook! Ben weer aan t werk dus vul vanavond de meetinglijst wel even in.