(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, leuk een paard en een pony. Vinden de kids ook vast leuk. Succes met de hoefsmid.

Juffie, gekneusde rib. auw, heb je wel goede pijnstilling! Sterkte.

Miran, hop dat je je al wat beter voelt!

Zo naar de HA, zie er best een beetje tegenop... houd het maar op gezonde spanning. Ryan gaat mee dus neem voor hem wel wat afleiding mee...
    Hij zou eerst naar me ouders gaan maar die zijn naar het zkh. Me vader is gisteren gevallen over een stoepje plat op zn gezicht, dat valt gelukkig wel mee maar hij heeft zich opgevangen met zn arm/pols. Die was gisteren al erg pijnlijk en dik. Toen wou hij er niks mee en vanmorgen ook niet. Kan zijn hand niet meer gebruiken. Vanmiddag is ie toch naar de HA gegaan en nu dus naar het zkh voor foto's en verder beleid. Zal me niks verbazen als het gebroken is... eigenwijze man!
    Neem zo wel de buggy mee, kan ik Ryan toch vast zetten in zn karretje en met wat speelgoed, zou het niet prettig vinden als ik daar met de HA met me benen wijdt lig en hij loopt daar rond met al zn vragen en opmerkingen, bijdehandje hihi

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, succes bij de ha!!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... s6 meis!
    En ja... voel me al wat beter dankzij ab. Maar nog steeds erg verkouden... alleen de hoofdpijn is wat minder, maar daar ben ik al erg blij mee!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou was ff doorbijten bij de HA, eerst kon hij de touwtjes niet vinden... daarna met wat gedoe heeft hij het toch gevonden.
    Pijnloos kan ik het niet noemen... ook nu nog wat pijn/zeurderig gevoel in me buik. Maar hij is eruit!!! De eerste stap is gezet....

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Iemand ervaring van ongi na verwijderen spiraal, wanneer het weer een beetje op de rit is etc..?

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    bij mij was het al weer heel snel normaal maar ik had een spiraal zonder hormonen.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey Pooh... leuk meis... nu is het officieel!!! Je gaat voor een BRUSJE!!! Alvast gefeliciteerd.
    Helaas heb ik geen ervaring met spiraal.. sorry!!
    Ik ga veren voor je meis!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeej pooh!!!

Max slaapt in een tentje. Doet hij super. Hij gaat als een speer. Flink tijgeren af en toe kruipen aan de hand goed lopen en vandaag is hij zeker drie keer zelf gaan zitten!!!!!! Hij probeerde ook te gaan staan maar dat lukte niet....
    Hij geniet volop hier op vakantie echt heerlijk om te zien....

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, jaaaa het is zover...hij is er uit!

miran, foto komt hoor maar weer geen tijd gehad en nu in bad en naar bed.

yo, fijn dat jullie het leuk hebben! Nog veel plezier.

Deli, hoe gaat het met Wes en school?? Vind hij het nog steeds leuk?? Ik heb alle dozen trouwens leeg op 2 na. Er is er 1 gesneuveld maar daarvoor mag je een andere in de plaats mee nemen.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja Wes doet het heel goed op school :D hij vind het heel leuk! En dat er een doos is gesneuveld maakt niet uit joh! Hoef er geen andere voor! Kom ze wel halen als jij het zegt!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, ik had een spiraal met hormonen en heb dat eigenlijk niet nagevraagd bij de HA.
    Heb nu wel al de hele dag een soort van aankomende ongi gevoel maar tot nu toe nog geen bloedverlies.... Hoop dat het of doorbreekt of dat de klachten snel over zijn.

Yo, fijn dat je het zo leuk hebt en dat de kleine man het zo goed doet.

Deli, fijn dat het op school goed gaat en hij het naar zijn zin heeft.

Ryan heeft eind van de middag geslapen, was een drukke dag voor hem. Maar vanavond kon hij dus niet slapen, sliep pas rond half 11 vanavond. Haan ligt nu net op bed. Ik ben niet moe.... Heb lekker ff in de badkamer getut en zit nu nog een filmpje te kijken met een kopje thee. Onwijs trek in chocola maar dat hebben we helaas niet in huis.... pffff
    Morgenochtend om half negen naar CB, routine afspraak en ogentest, ben benieuwd hoe Ryan dat gaat doen en hoe hij verder gegroeid is. Vanavond op de weegschaal 11 kilo dus dat gaat rustig aan vooruit. Eten gaat inieder geval heel goed de laatste tijd.
    Afgelopen 2 nachten lag hij redelijk betijds in bed en heeft hij ook doorgeslapen (even afkloppen) Hopelijk vannacht ook en heeft hij eindelijk de smaak te pakken en komt er eindelijk een ritme in.

Nu bankhangen, tok jullie snel! x

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier doet zoey het gelukkig ook goed met slapen het in slaap komen is nog wel met veel huilen want ze wilt in mama dr bed slapen maar helaas dat mag niet.
    Maar als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze door.
    Alleen de middag slaapjes zijn echt verzet naar een uur of 2 a 3 en dan wilt ze 4 uur slapen en ja dat kan niet.
    DUs hoop er vh weekend toch weer 12 a 13 uur van te maken dat ze op bed ligt en slaapt.

Nu ff me koffie drinken en dan naar het werk.

Ik wil btw aan de prikpil .. maar moet ff info lezen erover...

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zwaai even!

@ Yo, geniet!

@ Pooh, wat spannend meis dat je spiraal eruit is!! Hopelijk komt alles snel weer op gang! Fijn ook dat je mannetje het zo goed doet!

Hier is Wesley op school, met Thyrza vanmorgen boodschapjes gedaan, dat is wel genieten hoor 1 op 1 tijd!

Het is vandaag alweer 2 jaar geleden dat mij moeder overleed, rare dag...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: 2 jaar geleden alweer:(. Pff wat gaat het hard. Sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat het een moeilijke dag is..

pooh: jeej! Spannend hoor! :D

all: laatste dagje op school als het goed is. Hoop dat ik het ga redden allemaal. Heb geen zin om morgen nog een dag naar school te gaan maar vrees dat ik i.i.g. nog even moet terugkomen om computers aan te sluiten want daar zijn ze nu aan het werk nog. ;)

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, knuff!! Zal wel een rare dag zijn vandaag. En inderdaad 2 jaar alweer!! Wat vliegt de tijd!!

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, dikke knuffel!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.. ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent meid?
    Sterkte meis.

Dag... wat een plek!!!!! *jaloers* Mooi hoor! Maar snapte het niet helemaal met voortuin. Wist niet precies waar je bedoelde maar goed je hebt genoeg speelruimte en voor de paarden genoeg ruimte. Ik geloof wel dat je daar je ei kunt vinden maar jeetje meis... én werken, én de kinderen én dan ook nog eens deze velden! jij maakt geen 40 uur maar gewoon 80 uur als het niet nog meer is.

All... ga naar bed!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, thanx :) Voortuin is wat er om het huis ligt maar dat kan je op die foto niet zo goed zien. Werk zat inderdaad. Scheelt al een paar kilo sinds we daar wonen. Maar goed daar krijgen we ook veel voor terug! En in de winter is het minder werk natuurlijk. Maar het is goud waard dat ik gewoon mijn hobby aan huis heb. Het kwam er anders steeds maar weer niet van om met de paardjes aan de slag te gaan.

Deli, hoe is het gegaan gisteren? Hebben jullie met het gezin nog iets gedaan op deze dag? Wij proberen met schoonmoeders verjaardag nog altijd samen te eten. Dat word volgend jaar april alweer 10 jaar geleden. Tijd vliegt!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ohhhh meiden, volgens mij begint het bij mij weer te kriebelen.....HELP!! Ik had me eigenlijk voorgenomen dat we zo compleet zijn. Maar de laatste weken bekruipt die gedachte van zwanger zijn weer heel vaak!! Terwijl ik het druk genoeg heb met die 2 boeven. We hebben ook nog niet meer slaapkamers en er zijn zo veel dingen die het leven met 2 kids praktischer maken dan met 3. Maar ja, het gevoel gaat maar niet weg. Wanneer weet je of je klaar bent!!??!! Weten jullie het??

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... tja, ik heb 4 kinderen en ik heb ook nog altijd dat gevoel! Ik kon ook nooit afstand doen van de babyspullen maar heb nu net alles weggedaan. Toevallig belde er net iemand op of dat ik babyspullen had staan voor een meisje die in de schuldsanering zit en over 2 weken de uitrekendatum al is. In een opwelling heb ik alles meegegeven... wiegje... kinder/wandelwagen... wippertje... maxi-cosi... badje + standaard... kleertjes en boxspeelgoed. Ik weet diep van binnen dat ik t eerste anderhalf jaar van Divano niet meer over wil doen, maar toch deed het me wel pijn. Dus ik kwam binnen gelopen en zei: boehoe, daar gaan de babytijd. Chris zei: ach, als er een kleintje bij zou komen ga je toch alles nieuw kopen.
    Je weet nooit niet wat op je pad komt meid... je hebt de ruimte en dus makkelijker dat er 1tje bij komt. Bij ons zijn de slaapkamers overbezet dus dan ga je al meer dubben. Dan ligt er ook aan of je kinderen makkelijk zijn of juist heel moeilijk of met handicap (wat veel meer tijd en zorg kost). Snappie... dat zijn dingen die in 1e instantie meespelen. Ik roep nu ook heel hard dat ik het niet wil maar als ik dan zo'n klein pasgeboren JONGETJE zie dan ben ik verkocht. Meisjes dat kan ik wel hendelen maar bij jongetjes krijg ik het zwaar. Weet ook niet wat dat is. Dus ik weet niet of je ooit weet dat je er klaar mee bent. Tot nog toe ikke wel maar moet ik niet bij pasgeboren kindjes komen.

Deli... ik zie je online... ben je de dag gisteren een beetje doorgekomen meis???
    2 jaar alweer he... wat is dat snel gegaan zeg!
    Het lijkt haast pas een halfjaar/jaartje wel.
    Fijn dat Wesley het zo goed doet op school, geen zorgen daar aan dan.

Deel Deze Pagina