Ik heb nog steeds af en toe kriebels om zwanger te worden maar eigenlijk alleen om zwanger te zijn en om een pasgeboren babytje. De opvoeding en alles erom heen van 2 kindjes vind ik zelf wel genoeg. Maar wieweet ooit nog als onze jongens echt een stuk ouder zijn. Ben nog jong
juffie, ik heb denk ik dezelfde gedachte als jou. Ben zelf ook nog jong (31) maar haan is al 40. En wil ook weer niet heel lang wachten..... pffff haan is er ook nog niet uit wat hij wil dus toch nog maar eens goed gesprek aangaan denk ik.
@ Dag, jeetje meis wat een gevoelens! Als het zo kriebelt weet je het zelf denk ik snel genoeg en dan maakt het niet uit wat makkelijker is en of je al een kamer hebt of niet spannend... Zie jou toch ook wel nog een keer zwanger worden.
Zo met het berichtje aan dag was ik vanmorgen al begonnen die stond nu nog klaar @ Kriebels; ik hoor zelfs oma's zeggen dat ze nog wel de kriebels hebben om zwanger te worden of te bevallen, maar niet meer dan dat het echte opvoeden is ZWAAR! Hier ook wel kriebels om zwanger te worden, vond dat heerlijk. Ook bevallen wil ik graag nog eens meemaken maar als ik een pas geboren baby hoor huilen denk ik nu NEEEEEEEE dus... Mijn haan wil dolgraag nu een 3e maar omdat mijn gevoel zo onzeker is wil ik het niet....
haha bevallen zou ik ook nog wel eens willen meemaken ja.. Deli: Lieve foto op FB. Thyrza is echt een schatje.
Dat is t m.....ik vind het ook echt wel zwaar met 2!!! Laat staan met 3. En het word nu ook allemaal net weer makkelijker en dan zou je weer van voor af aan beginnen...pfffff. Mijn verstand roept dus heel hard NEEEEEE maar toch blijft de gedachte spoken......tjee moeilijk hoor. Deli, idd leuke foto van Thyrza. En mooi jasje ook! Ik heb gisteren een heel leuk ponchotje gekocht voor de herfst. En voor Stan nog een leuke trui gevonden. mijn telefoon is vanochtend gevallen en heb nu zo lang een "oud" toestel. Maar ben zo gewend aan mijn smartphone dat ik me echt gehandicapt voel. Wat erg he?!!! Kon ik me een paar jaar geleden echt niet voorstellen.
Dag: Ik ben wel eens slordig met de pil en dan ben ik stiekem altijd een beetje benieuwd of ik wel ongesteld ga worden. Zo van als het zo is zou het misschien best leuk zijn. Maar als ik dan ongesteld word ben ik ook wel weer opgelucht Gek eigenlijk..
Ik vind het ook makkelijker worden nu en voel me daar soms ook wel een beetje schuldig om, vind het zo egoistisch van mezelf en weet zeker dat het bij een 3e ook wel weer losloopt. Vind nu alleen de stap wat moeilijker maar hoe langer je wacht hoe langer je met kleintjes in de luiers zit Dus ja, herkenbaar is het zeker! Toen ik prompt zwanger was van de 3e maakte ik me ook zorgen, moet een slaapkamer bij, hoe past dat in de auto, etc.etc. Maar anders was hijzij er nu geweest en was het vast goedgekomen! @ Smartphone; ik heb nog altijd een oud barrel was net aan het kijken voor een nieuwe hippe foon, weet ik wat ik wil, wil ik bestellen; ID verlopen. Dus kon 'm nu niet bestellen; BALEN!
Oh en bedankt! Thyrza is ook echt een schatje Ik wilde eigenlijk een heel ander soort jasje maar vond deze zo schattig staan en ze is zelf ook zo trots dan haha. Ik ga even met wes spelen!
Geniet er ook van dat ze nu wat groter zijn. Dagjes weg enzo gaat allemaal net even makkelijker vooral als Matthijs straks overdag ook niet meer slaapt. Maar dat duurt nog wel even Moet ook even wat doen weer. Net boterkoek gemaakt. Zit nu in de over. Deeg was een beetje mislukt dus ben benieuwd of het een beetje smaakt
Kriebels... ja die heb ik ook nog steeds hoor. En niet alleen de zwangerschap en de bevalling maar ook de échte babytijd en niet zoals die van Divano en Max want dat gaat echt gewoon te snel. Maar Gyani was bijv met de 7 a 8 maanden nog in de bak van de wagen. Hij was echt lang baby. Had met 1e jaar maatje 68 aan. Dat was genieten. Dat mis ik idd!!!! Alhoewel ik Divano nu ook een heerlijk kind vind. Makkelijker nu?... nou nee, dat vind ik niet. Divano is geen makkelijke baby geweest qua slapen betreft en dat is ie nu nog niet. Hij is nu nog wakker vanaf vanmorgen half 9. HIj heeft nog geen middagdutje gedaan en ik heb al van alles geprobeerd. Ruimte ja of nee... nee Deli, idd daar moet ik je gelijk in geven. Áls je echt die kriebels hebt en echt ervoor wilt gaan dan maak je je niet druk om de ruimte. Dat doe je als je eenmaal zwanger bent hahhahaha Hier past het allemaal goed hoor.
Kriebels...nou nee ik ben genezen van het zwanger willen zijn... Hou het mooi bij ons Maxi... Zo grappig hij zingt de hele tijd lalala.... Hij heeft net op een minidraaimolen gezeten en leuk dat hij het vond! Hij geniet volop van onze vakantie heerlijk!
Hoi meiden Deli moeilijke dag voor je gister. Hoe is het verder met je? Wat een pittig grietje heb je en een heel leuk jasje!!! Juffie je eerste weekje achter de rug alles goed voorbereid? Hoe Is het met jou mannen? Yo jou mannetje gaat ook snel!! Liena hoe is het met jou meis en met je moeder?hoe is het met je kindjes? Dag wat lees ik weer kriebels? Hier waren wij er ook niet uit of we een derde wilde mijn haan die wilde in de toekomst wel nog een kindje maar ik ga meer het gevoel klaar te zijn met Mijn twee meiden maar raakte onverwacht zwanger van deze kleine man een hele omschakeling voor mij en hoe moesten we het doen we hebben maar drie slaapkamer en ons huis te koop enz enz uiteindelijk slapen de meisjes bij elkaar en hebben we een babykamer gemaakt en volgendjaar opbouwen en ons huis in de stilleverkoop zo zie je het valt niet altijd te plannen hihi
jeetje dag, spannend al die gevoelens... En je gevoel hou je niet tegen.. Kijk maar naar mij, eerst was ik er van overtuigd dat ik nog even wou wachten, net alles thuis een beetje op de rit en bezig met me carriere. Maar toch bleven de kriebels komen en werdt het steeds erger. Nu toch vrij snel de beslissing genomen en me spiraal is eruit... Zoals Deli toen ook tegen mij zei, volg je gevoel. En idd zoals Rosa zegt, er is altijd wel een mouw aan te passen. Maar al bij al wel lastig kan ik me voorstellen.... Druk dagje op het werk gehad, morgen weer een dag.... Morgen na het werk flink boodschappen doen, zondag ben ik jarig dus moet nog wel een hoop in huis halen. Maandag gaat Ryan weer voor het eerst naar de nieuwe PSZ. De oude is dichtgegaan ivm subsidie stop van de gemeente maar nu toch een andere locatie en mag hij as maandag al weer beginnen. Zal wel weer even wennen zijn, andere juf maar hopelijk wel wat bekende kindjes... Afwachten hoe het gaat. Ga nu ff bankhangen en betijds me bed in, morgen om 5.30 uur gaat de wekker..pfff xxx
Vandaag echt mega ongi geworden, was na zo lange tijd bijna vergeten hoe dat was... pfff Veel buikpijn en super veel bloedverlies. Ook me humeur is niet al te best... pfff Wel fijn als dit me eerste echte ongi is na het verwijderen van de spiraal, benieuwd hoelang de cyclus duurt, en dat alles snel weer op de rit is. Ga nog ff bankhangen en vroeg me bed in... xxx
Heb ff zitten google maar wordt er niet echt wijzer van. Had tijdens en na het verwijderen wel ongi gevoel maar geen bloedverlies, vandaag pas begonnen en gelijk heftig met veel stolsels. Zou dit nou mijn ongi zijn of komt het van het verwijderen? Iemand een idee? ik ben 7 aug voor het laatst ongi geweest, tijdens mijn spiraal bijna regelmatig maar wel erg licht bloedverlies zonder veel klachten. Voel me nu echt beroerd. Buikpijn, rugpijn, opgeblazen buik, hoofdpijn, moe en niet lekker in me vel gevoel...